Keresés

Részletes keresés

darusferi63 Creative Commons License 2019.08.24 0 0 1131

Űdvözlünk Józsi 73 !

Nagyon szép a Verhovinád látszik hogy volt vele munka ,  de szép lett,gratulálok hozzá , és  hogy meg osztod a képeket velünk köszönöm . Valóban kár hogy tank gumit nem lehet beszerezni sehol. Egy ismerősöm  Balázsnak jó barátja készített már nékem betekerős Rigához pedálba új gumit, van öntőformája , meg sárvédő gumiból a régi fajtát a bordázottat is meg az újabbat  ami már a 22 -eseken meg a deltákon van  a Riga feliratos . A jövő szombati Ikarus találkozón meg kérdem nem tudna e ilyet is készíteni , lenne rá igény másoknak is .

Addig is mint ahogy Vermestibi irja én is mivel jobbat nem tudtam  hát a  TS 125 mz tankgumijából próbáltam meg    kifaragni . Most pillanatnyilag nem tudok képet feltenni róla de  légyszíves lapozz már vissza a 2018  04  28 i napon találsz erről képeket azt lehetett volna , hogy még szebben jobban rá simuljon a tankra  csak több időt kellet volna rászánnom. Tudom hogy ez nem a legszebb de ugy voltam vele hogy talán a semmitől jobb.   

De bizom benne hogy itt tudunk segíteni, mindenképpen jelzem neked .            

darusferi63 Creative Commons License 2019.08.24 0 0 1130

 

 

 

 

 

 

 

Űdv Robaj !

Irod hogy próbáltál nekem Riga tükröt szerezni, csak nem volt a felhozatalban . Mindenesetre Köszönöm szépen !!

Ezzel a jövőben is  gondolhatsz rám ,de te is nyugodtan jelezd ha valamiben segíthetek .

Csak most így a képekről látni hogy vannak felétek szép látványosságok , amerre túráztok no meg az a bizonyos 

"szabadság" érzet ami a motorozás örömeivel jár . A Simson árakról kapcsolatban ,  tényleg már el vannak szálva , ami már azért tulzás .

. Robaj  írtad egy Romet ről hogy már az  " emelt lábtartós " , bocsi de hiányosak az ismereteim mire értjük azt ?

 

További jó gurigázást !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

roncsfelújító Creative Commons License 2019.08.23 0 0 1129

Nem sietem el, egyszerre csak az egyikkel lesz foglalkozva, így legalább megismerem a technikát a párjához. Alkatrész az úgy nézem van hozzájuk. Fényvisszaverő prizmák ritkaságok, de azok nélkül még működhet a gép. Ha valahol elakadok írok majd. Ha elkészül az egyik akkor főleg, de az nem idén lesz. 

Előzmény: Bazsika82 (1123)
vermestibi2 Creative Commons License 2019.08.23 0 0 1128

Üdv!

A riga.hu oldalon keresgélj, ott minden információt megtalálsz, alkatrész katalógus is van feltöltve. Ha másképp nem találod, írd be a riga.hu oldal keresőjébe, hogy csapágy...

Sok sikert a felújításhoz, ha segítség kell, kérdezz bátran!

Előzmény: Pisszty (1127)
Pisszty Creative Commons License 2019.08.23 0 0 1127
Üdvözlök mindenkit vettem egy riga 16-ost fel szeretném újítani viszont nem találok sehol csapágy és szimering méreteket, tudna valaki ebben segiteni vagy van valahol alkatrész katalogus? Segítséget előre is köszönöm
Józsi73 Creative Commons License 2019.08.23 0 0 1126

Köszönöm.

A kipufogó és a kuplung- fék kar kivételével újra lett krómoztatva, kapott új küllőket (ami nem 100%-os), az egész váz újrafestve. A tank csíkozása is öcsém munkája. Berúgókar eredeti lett rárakva. Használva van, ha nem is sokat. Az ülés újra lett húzva, párom csinálta (műbőr van itthon), de eredeti, jó állapotú van hirdetve itt a közelemben is.

Előzmény: vermestibi2 (1125)
vermestibi2 Creative Commons License 2019.08.23 0 0 1125

Üdv Józsi!

 

A Riga és a Verhovina egy kutya kölyke; ugyanaz a szív dobog bennük.

Jól sikerült a felújítás, szép lett a motor. Jó sok munka lehetett vele, pl. a felhegesztett biciklipedál-berúgókarról gondolom.

Használod is?

A krómos részek, pl. kerekek újra lettek krómozva?

Újra lett festve? És a tankon lévő csíkokat megmentettétek vagy újrafestettétek?

A tankgumikat lehetetlenség beszerezni. Ha van is még belőlük, az elmúlt évtizedek alatt szétrepedeztek. Darusferinek van egy maszek megoldása: valami MZ tankgumit rá lehet varázsolni, a részleteket én sem ismerem, talán majd megírja.

Most árulnak Debrecenben egy fekete, feliratos Verhovina ülést, elvileg sérülésmentes, árat nem tudok, ha érdekel, megadhatom a linkjét.

Előzmény: Józsi73 (1124)
Józsi73 Creative Commons License 2019.08.23 0 0 1124

Üdv urak!

 

Úgy látom, hogy a Riga mellett megfér a többi szovjet kismotor, ezért teszek képet az enyémről is.

 ilyen volt, mikor megvettem

 

 most meg ilyen.

A felújítást öcsém csinálta. A tank oldalán lévő gumikat sajnos nem találunk sehol.

Bazsika82 Creative Commons License 2019.08.23 0 0 1123

Igazán nincs mit. Örülök, ha segítettem. Ez sötétzöld. Borsózöldnek hívták. Ebben legjobb tudásom szerint biztosan nem volt M es blokk,kockalámpa. Ezeket talpra állítani nem lesz egyszerű. Ezek hiányos vázak. Rengeteg minden hiányzik. Sok sikert hozzá. Ha kell segìtsèg szólj bátran!

Előzmény: roncsfelújító (1122)
roncsfelújító Creative Commons License 2019.08.22 0 0 1122

Találtam képet a zöldről is. A napon kifakult, de szerintem ez sötét lehetett valaha, vagy nem? Egy polír sokat segítene, mert nem rossz állapotú a festés, biztos előjönne a gyári közeli árnyalat, de még annyira nem fogtam hozzá.

roncsfelújító Creative Commons License 2019.08.22 0 0 1121

Köszönöm szépen a kimerítő válaszodat, ha nem is vagy szakértő, sokat segítettél! A zöld(sötétzöld) lesz kereklámpás és megkapja  a meglévő blokkot, a másik a későbbi széria jegyeit kapja, hogy ne legyenek olyan hasonlók, de az eredetiség se csorbuljon a kinézettel.

Előzmény: Bazsika82 (1119)
Bazsika82 Creative Commons License 2019.08.22 0 0 1120

Eszembe jutott még egy dolog.

Volt egyenes,ès hajlitott csomagtartós. Legelterjetebb a hajlitott csomagtartó. De ez sem köthető kimondottan évjárathoz,blokkhoz,lámpahoz,színhez sem.

Előzmény: Bazsika82 (1119)
Bazsika82 Creative Commons License 2019.08.22 0 0 1119

Üdv Roncsfelújító!

Megtisztelő amit írsz,de nagy szakèrtő nem vagyok.

Volt pár deltám, tapasztaltam pár dolgot. Ezeket,és a legjobb tudásomat leírom.

Igazad van,legnagyobb különbsèg a blokk és a lámpa. De volt pár apróság ami nem is feltètlenül köthető ehhez,vagy ahhoz. Talán még gyártási évhez sem. Ilyen a magasabban ülés. Műanyag oldaldoboz csavarok. Sztender öntvényből kèszült,rúgója más.

Kezdetben kèziváltos blokkal(V50)kèszült. Ebből hozzánk kevés került,éppúgy mint a szegecselt,szines sárvèdőpálcás,szinezett csomagtartós. Ami jellemző kockalámpás inkább V501 M- blokkal volt, még a soma V 501 blokk inkább a kerek krómós lámpával. V501 M blokkból létezik többfajta henger, hengefejjel szerelt is. Színek: Alapozó téglaszìnű, sötétbb zöld, piros,drapp krémszínű, vilagos zöld. Ami biztos a kockalámpás M- es blokkos az csak világos zöld létezett. Sötètzöld nem. Piros volt mindkét blokkal,lámpával. Drapp szìnű is inkább M- es blokk, kockalámpa. Téglaszínű biztos csak V 501 sima blokkal,körlámpával volt.

A vilagos zöld kockalámpás,M es blokkos az utolsó darabok voltak.

Nagyjából ennyi.

Ha én újítanám őket a zöld,ha sötétzöld,az lenne a sima blokkos,körlámpás,piros az M-es Blokkos,kockalámpás.

Előzmény: roncsfelújító (1118)
roncsfelújító Creative Commons License 2019.08.21 0 0 1118

Szervusz Bazsika82!

 

Úgy olvasom és látom a képek alapján, hogy elég jól benne vagy a Delta témában, ezért lenne egy kérdésem a kismotorokról. Van énnekem kettő hiányos gépem se első lámpa se blokk nem volt hozzájuk. Mi alapján válasszak szögletes vagy kerek lámpát, újabb vagy régebbi blokkot? Ha szerencsém van egyik ilyen, a másik amolyan kell legyen, de ha ugyanaz sem baj. Színre egyik piros a másik zöld. Úgy láttam vegyesen készültek, tehát pl a zöld nem csak a gyártás végén.

Kicsit kontrasztos lesz az előző képhez képest, de a piros így érkezett:

Van hozzá alkatrészem, nagyjából lámpa és gyújtás elektronika kivételével. Blokk az V501 típusú. Ha szerencsém van jó bele, de ha mindegy akkor úgy is azt kapja:)

 

Én a lámpa és blokkon kívül nem találtam semmi eltérést a gépek között, de ha tudsz valami plusz infót azt megköszönném.

 

Üdv: roncsfelújító

Előzmény: Bazsika82 (1117)
Bazsika82 Creative Commons License 2019.08.21 0 0 1117

Előszedtem a műhely sarkából a Deltát, csináljak pár kèpet.

Sajnos a kèpek nem adják vissza a valódi színét.

 

Robaj+ Creative Commons License 2019.08.21 0 0 1116

Elfelejtettem még egy dolgot leírni : 

"egy-egy pihenő állomás után a vissza indítás könnyedén első rúgásra ment, de azt követően hamarosan leállt majd nem akart indulni " ez a probléma meg lett oldva tegnap, a börzén frakciós kollégával konzultált Jani ez ügyben kérdezte mi lehet a baj ? majd a következő válasz érkezett : dekompreszoral párszor rugjál rá, majd utána próbáld indítani, ezt hazafelé teszteltük is, a pihenők után simán nem indult, de ezzel a módszerrel igen.  

Előzmény: Robaj+ (1105)
Bazsika82 Creative Commons License 2019.08.21 0 0 1115

Kedves Robaj.

Semmi probléma. Sok más motort èn sem ismerek. A Deltát azt elèggè. :)

Előzmény: Robaj+ (1114)
Robaj+ Creative Commons License 2019.08.21 0 0 1114

Üdv Bazsika82

 

Nem ismerem a Delta moped különböző évjárathoz hozzá adott gyári változtatásokat és a típus fejlődést-fejlesztését sem tudom megmondani.

Vagyis igazad van bele kontárkodtam úgy, hogy nem is értek hozzá se szakmailag se másképpen.  

Előzmény: Bazsika82 (1111)
Robaj+ Creative Commons License 2019.08.21 0 0 1113

Sziasztok

 

Üdv vermestibi2

 

Köszönöm a tájékoztatást mind a Rigáról és mind a Verhovettaról.

Nem sikerült vissza pillantó tükröt vennem Darusferinek,pedig rajta voltam az ügyön, mindenféle tükör volt, de ami kéne olyan most nem.

Előzmény: vermestibi2 (1109)
Bazsika82 Creative Commons License 2019.08.20 0 0 1112
Előzmény: vermestibi2 (1106)
Bazsika82 Creative Commons License 2019.08.20 0 0 1111

Az oldaldoboz csavarok eredetiek. Ha valaki picit is ismeri a Deltákat az tudja, hogy eredetileg ezzel a csavarral rögzitettèk a dekliket. Kèsőbb jött a műanyag csavar.

Előzmény: Bazsika82 (1110)
Bazsika82 Creative Commons License 2019.08.20 0 0 1110

Üdv Robaj.

Bazsi Deltáján minden rajta van. Csak azon a kèpen nem volt felszerelve. Megvan a sárfogó gumi,sőt a rendszámtábla tartó is.

Megvan minden gyári szerszámkészlet, gyári könyvel együtt.

Előzmény: Robaj+ (1101)
vermestibi2 Creative Commons License 2019.08.19 0 0 1109

Üdv!

A külömböző gyertyatípusokról nem sok dolgot tudok mondani - egyszerűen azért, mert a Riga egyáltalán nem válogatós. Szinte minden gyertya jó neki. (Van egy Simson Starom, az a másik véglet: csak a harminc éves Isolatorral hajlanó működni.)

A Riga 4-es eredetileg külső trafós gép, de nem volt megbízható ha túlmelegedett, mint nagyon sok más Riga, ezért kapta meg a Terra kistraktor tekercsét. Most azt tapaszaltam, hogy "megeszi" a szikra az elektródákat - ez lehet a gyertya hibája is, de én inkább arra gyanakszom, hogy a Rigában nagyobb fordulatszámon pörgött, nagyobb feszültséget termelt, mint a kistraktorban termelt volna, s ez a magasabb feszültség ártott a gyertyának.

A Verhovetta kényelmét nagyban megnövelte a két olajos hátsó teleszkóp. A gyáriakkal csak pattogott a hátulja. Az egyenes futásnak és a kanyarstablitásnak is jót tett ez az eredetileg nagyobb, nehezebb motorokra való teleszkóp - egyben tartja a Babetta inogásra hajlamos futóművét. Az üléspozíció sportos, ez hosszú távon nem előny, de legalább hosszú az ülés, lehet rajta elöre-hátra csúszni.

A röpsúlyos szerkezetről írtam egy hosszabb cikket a Riga.hu-n, ott minden kérdésedre választ találsz. 

Előzmény: Robaj+ (1108)
Robaj+ Creative Commons License 2019.08.19 0 0 1108

Ez nagyon jó dolog az első bekezdésre értem, erre szokták konyha nyelven mondani, hogy abból főzünk ami itthon van és egy egyedi motorka született.

A Rigák szerintem is 2.2-2.5l fogyasztanak átlagosan, ez normál helyzet.

A Magneti Marelli gyertyáról mi a véleményed illetve milyen tapasztalatokat szereztél ?Nekem eléggé idegen ez a gyertya típus, én inkább Brisk hívő vagyok hiszek abban hogy jól fog menni a motor Brisk gyertyával szerencsére mindkettő szereti.

a Terra tekercses, trafó nélküli gyújtás elkezdte megenni az elektródát. " jó hogy írod mert a Komar is ezen az elven működik és nem is figyeltem erre a dologra mutatkozik e ...

 

A Verhovetta nagyon klassz kis járgány jól megcsináltad-építetted, mennyire lett kényelmes ? a sport kormány miatt olyan a látszat mintha rá kéne feküdni a tankra hogy elérd, de a látszat néha csal szokták mondani.A 210es hengerét rátenni elég "divatos" dolog és való igaz biztos jobban fog menni és erősebb lesz tőle, ha például én ezt szeretném elérni akkor inkább vennék egy Babetta 210 est az jobban megy mint a 207es és erősebb is.

 

Darusferinek holnap nézek Riga visszapillantó tükröt a börzén, ha nem lesz túl drága abban az esetben elhozom, János elmondása alapján vett már kétszáz és ötszáz forintér is, de volt olyan esett hogy több ezeret is elkértek érte.   

 

Hogy kell elképzelni a röpsúlykuplungos Rigát? olyan mint a Babetta nem kell manuálisan váltani hanem automata a váltás, mert váltani jó dolog attól függetlenül hogy a Babettán nem kell ott az egy kényelmes dolog, de egyébként jó úgy motorozni, hogy te kezeled manuálisan a váltót még ha csak két fokozat is van. Ennek a fejlesztésnek mi volt a kiindulási pontja ? amitől indokolttá vált és megszületett a Babetta kuplung Rigára készítve.

Szeretném megérteni. 

 

Előzmény: vermestibi2 (1104)
vermestibi2 Creative Commons License 2019.08.19 0 0 1107

Szétszedtem a kuplungot:

A motor hiba nélkül haza hozott, de sokkal tovább nem vitt volna:

Összesen kb. 700 kilométert mentem vele, s elkezdett ledarálódni a parafa.

A tanulság: mégsem tökéletes az eredeti kuplungkosárból készített kuplungharang. Készíteni kell egy olyat, ahol folyamatos a csúszó felület és nem fogazott. A tegnapi túrán egyébként útba ejtettem Tarcalt, s egy ezermester ismerősömmel éppen ennek legyártását tervezgettük - most legalább már biztossá vált, hogy ennek elkészítése szükséges a tökéletes röpsúlykuplungos Rigához.

 

A 31-i Ikarusos találkozóval kapcsolatban: a Verhovettával megyek.

vermestibi2 Creative Commons License 2019.08.19 0 0 1106

darusferi!

 

Találtam egy ilyet:

Nincs hozzá bilincs, nem Rigáé, de hasonlít hozzá és E-jeles - ha nincs más, jó lehet. Párban árulják, kb 9ezer két darab. Itt a link, ha érdekel:

https://motorix.hu/piaggio-135/piaggio-ciao-242/tukor-par-kerek-krom-m10-jobbmenetes-m8-atalakitoval-univerzalis-3934

 

Robaj+ Creative Commons License 2019.08.19 0 0 1105

Érdekesen alakult a tegnapi üvegtigris túra, a sors és a jó isten nem akarja hogy eljussunk oda amúgy Tinnyére, hogy a dolgok végére ugorjak lemondtunk róla erre az évre több nekifutás nem lesz oda.Jövőre újratöltve.

Mi történt? az hogy Zámoly előtt nemsokkal egy mellékútra hajtott János parkoló állásba, láttam a visszapillantóból így hamar oda mentem, sajnos hátsó kerék defektet kapott. - Reggel időben indultunk nyolckor, tervem szerint kilenckor szerettem volna kávézni a Zámolyi Pedró sörözőben.

nem szoktam vinni benzint az útra, de most mégis (zöld palack)   Mit tudtunk csinálni ? mivel nem voltunk felkészülve egy ilyen eshetőségre így János vissza gurult Zümivel majd autóval kihozta a R12 es hátsó kerekét én addig ott megvártam, ez idő alatt fel tudtam fedezni hogy a telefonomon milyen játékok vannak és azokban mennyire vagyok jó...most ki tudtuk próbálni Zümi pumpáját tökéletesen működik.Majd a kálvária végén meg is néztük mi volt a defekt forrása, nem látni tüskét-szeget vagy hasonló éles dolgot a külsőben, azért mert ez a defekt belülről jött:   felfújtuk a belsőt nem a le fényképezett helyen volt a baj bár az se bizalom gerjesztő, több folt volt a belsőn kb öt, ezekből az egyik megadta magát a szélén elvált, ez a belső már kuka, bár nekem ezek a kb harminc éves eredeti orosz külső gumik se szimpik mert már el vannak öregedve az oldala repedezett a futó felület se jobb, persze elkopva nincs mert olyan kemény mint a beton, én János helyében ami használva van Riga azokon le cserélném ezeket a külső gumikat.

Miután ezen túl voltunk tanakodtunk most mit kezdjünk a megmaradt idővel mert ez a nap túrára volt szánva, így jött létre az új terv ami nem tőlem egy Babettás kollégámtól jött még korábban, de most kivitelezve is lett, a cél Beloiannisz nem hallottam még a kis görög falúról utána néztem :

  https://www.szeretlekmagyarorszag.hu/egy-darabka-gorogorszag-magyar-foldon/

 

mivel közeledett az ebéd idő így indultunk is finomat enni a Gajdos büfébe:majd Pusztaszabolcs irányába indultunk el forgalom szinte semmi zavartalanul tudtunk motorozni Zümi szép motor hanggal csörgés mentessen jó teljesítménnyel ment 35-37 átlag sebességgel, 

A kis faluban minimális mozgás volt, de mindenki megnézte az új jövevényeket vagyis minket, a téren a hűs fák alatt pihentünk egy kicsit, hihetetlen milyen csend és béke uralta a falut, amúgy még érdekessége az is hogy zsák falu, nagyon kulturált minden az utcák a bolt-iskola-templom stb...

Haza felé sorompót kaptunk :   csináltunk egy kisebb menet videót is : 

 

https://indavideo.hu/video/Nyar-2019-Motorozasok

 

A vissza úton Pákozdon fagyizás, szépen elment a nap mégis sikerült egy jó gurulást összehozni.

Hibák : Zümi-nél nulla semmi hiba, mindig elsőre indult vissza, az emelkedőket simán legyűrte,szépen teljesített.

           Riga16 : szépen teljesítette a túrát, egyetlen gond volt, egy-egy pihenő állomás után a vissza indítás könnyedén első rúgásra ment, de azt követően hamarosan leállt majd nem akart indulni, ilyenkor egy gyertya csere segített neki.Más nem volt, motorja erős a negyvenes utazót könnyedén tudja, amit most nem kellett neki hiszen Zümi-nek az már sok lenne.

 

Érdekességképpen amióta ez a fajta B210es kmóra szett van a Babettán azóta semmi gond nem volt vele az pedig nem most volt jó pár éve már annak, nem remeg a mutató és Pusztaszabolcsba beérve pont volt is egy sebesség mérő tábla is, ami 36km/órát mutatót és pontosan ezt mutatta a kmóra mutatója is, vagy is pontos. Miért jutott ez eszembe? Mert az előző kiránduláson Robaj kmórája megadta magát Balatonfűzfőn, még szerencse hogy van tartalék spirálom. 

 

Széles utat, nektek és jó motoros kirándulásokat. - Holnap jelentkezünk Siófokról.

Előzmény: Robaj+ (1103)
vermestibi2 Creative Commons License 2019.08.19 0 0 1104

A motoron sok dolog nem eredeti: az indexek Simsonról/MZről valók, a csomagtartó Deltáé, a hátsó lámpa Romet, a féklámpa Mustang, a kormány Verhovina, a kormány felfogatás Danuvia - és még sorolhatnám. Az egész úgy indult, hogy volt itthon egy csomó jó alkatrészem, főleg blokk-alkatrészek, meg két szép Delta kerék, és hogy legyen valami hasznuk, vettem egy Riga 4-et, ami tíz éve egy diófa alá volt letámasztva. Aztán ez lett belőle - azt használtam hozzá, ami itthon megvolt.

A túra egyik célja a röpsúlyos kuplung "tartós tesztje" volt - most sem volt semmi baja, bár még nem szedtem szét a blokkot, nem néztem még meg, hogy mutatkozik-e rajta jelentősebb kopás. Jól működött egész úton. Hidegen jobban tapad - gondolom, ekkor még sűrűbb az ATF olaj - nagyon bemelegedve lomhábban gyorsul. Terveztem, hogy kipróbálom 16-os lánckerékkel is, de nem akartam most kísérletezni vele, jó ez így, a 15-ös már bevált, száguldozni meg amúgy sem szoktam. Az utazósebessége normális minőségű úton kb. 45 km/h, megy ennél többet is, de ott már pörgetni kell, s nem szeretem kínozni a motorokat. A fogyasztása nagyjából a gyári érték: teli tankkal indultam, ez nagyjából kiürült volna a kb. 300 km alatt, ha nem töltök rá - vagyis 2,2 - 2,5 litert eszik százon (45-ös tempó mellett). Pedig nem sajnálom tőle a benzint, ez látszik a gyertyaképen:

Egy másik fontos dolgot is mutat a kép: a Terra tekercses, trafó nélküli gyújtás elkezdte megenni az elektródát. Ez nem jó, de nem is nagy baj, mert cserébe legalább normális, erős szikrák vannak s a jelek szerint megbízható is a szerkezet - legfeljebb gyakrabban kell újra cserélni a gyertyákat, illetve időnként kisebbre kell venni a megnövekedett szikraközt.

A Verhovettát mostanában ritkán használom. Blokkot cseréltem benne, a 210-es négy felömlős hengerét kapta meg, ami erősebb is, gyorsabb is, de még be sem járattam, szóval még nem nagyon mutatkoznak az előnyei (csak annyi, hogy erősebb).

Előzmény: Robaj+ (1102)
Robaj+ Creative Commons License 2019.08.19 0 0 1103

Üdv Darus Feri

 

Valóban nagyon szép motorokat lehet látni itt az oldalon, a Kárpáti moped számomra érdekes és figyelem felkeltő amúgy is kedvelem a Verhovinákat ő pedig a befejező állomása ennek a szériának.

Személyesen egyszer láttam Kárpátit valamelyik évben a Szigetszentmiklósi börzén nagyon tetszett.Ha a Kárpáti motort megnézzük a képen látható, hogy jobban eltalált motor mint a Delta, például nincs kiemelve a hátsórész amit nem is értek, hogy miért csináltak ilyen krosszos jeleget, nem beszélve hogy az ülés nem egyenes a kiemelés miatt, az is meg lett emelve így ferde vagyis a pilóta csúszik a benzintartály felé menet közben, a Kárpátin ezeket a "hibákat" nem látni.  

Gratulálok hozzá látom szép és jó állapotban van.    

Nekem ha lenne Rigám akkor Riga16 vagy Riga22 est szeretnénk.

Tegnapi napról egy túra beszámoló : 

Előzmény: darusferi63 (1079)
Robaj+ Creative Commons License 2019.08.19 0 0 1102

Üdv Tibi

 

Szép túrát tettél meg, ami látszik hogy rengeteg munka van a motorodban, a Riga 4 es nek szép a forma tervezése, az ásványvizes palack ügyes megoldás, biztos jó tempót tudsz tartani a a 15 ös fogaskerékkel, az indexek a Romet hátsó lámpa a Mustáng hátsó lámpa látványa kissé idegen a szemnek, nincs ezzel baj csak első ránézésre szokatlan.

Hogy viselkedik a kuplung ? 

Amúgy gratulálok a motorhoz, ilyen működőképes alakításokat nem látni mindennap.Lehet mondani hogy túra géppé vált a Riga négyes. 

A Verho-Babetta is ötletes vagány gép lett. 

Előzmény: vermestibi2 (1099)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!