Na, ezt nézd meg! Korábban írtad, hogy nem találsz normális üléseket a Koriba. Hát én is kerestem kb. 2 hónapig, amikor találtam 2db. tök gyári szürke, bőr első ülést. Az igazság az, hogy a CJ5-be kerestem, de ezt annyira kéri a Korandom, hogy abba fogom bele tenni! Így a CJ5 még mindig ülés nélkül van. A lényeg, hogy tovább kerestem, és találtam valami veterán lakóbusz ülést, ami mm pontosan jó hátra. Az első ülésekkel azonban továbbra is bajban voltam. És akkor... Megtaláltam a tutit! Igaz, hogy Jeephez utángyártott ülések, de passzol a Koriba is! Előre és hátra megvan a megoldás, ha valakinek ülés kell! Lényeg, hogy az amerikai utángyártott cuccok nem olyan veszett drágák! Az ára azért is nagyon korrekt, mert az összes komolyan megépített Jeepbe ezt az ülést építik be, tényleg minőségi cucc!
Johnnybácsi! Ha rászánod magad valamikor, akkor van hozzá egy pár (vezető és utasoldali) teljesen gyári Korando ülésbakom! Az utasoldali dönthető! Nekem két pár van belőlük, így az egyiktől megválhatok.
Gondold el, ha ezzel a hibával egy új, több 10 millás autónál találkoznál! Lehet, ott állt volna meg az út szélén, ahol éppen kicsúszott a kábel a csatiból! Szóval, ne add el!
Meg is van a baj, huhh...semmi extra. Nekem nincs bekötve a váltóba a km-óra kábel (mert a váltó csatija le van dugózva...fura...), és elkezdett belelógni a csati a kardánba, ami nekib.szta a kasztninak. Megigazítottam, és elmúlt. Hurrá!
Remélem nem lesz nagy probléma. A Korira egyébként nem kell sokat költeni, ha egyszer jól megcsinálta valaki. A volt kék Korandomat most adták el. Egy évig volt nála, de megunta. Különben dicsérte, egyszer kellett szervizbe vinnie talán generátorral.
Túlcsordult a poharam. A másik autóm javítása, nagyon sokba került. És most elkezdett valami izomból kopogni a kori alján. És még nem tudom mi az, de már most herótom van a hibakereséstől, a szervezéstől, és a kifiztéstől...
Nekem is utasoldalon van difi, mint a CJ7-nél. A Wranglernek a másik oldalon van. Maga a difi megegyezhet, de a hidat nem lehet egy az egyben cserélni.
Nekem is oldalt van a diffi, de utasoldalon. Neked hol? Tán nem gyári a hidam? Kinézetre, méretre, csavarra, tömítésre wrangler. Mármint rakták ezt 1000 autóba nem csak wranglerbe. Dana 30.
Sose hittem volna, hogy itt ilyen aktív és hozzáértő csapatra bukkanok! Mindenkinek köszönöm a segítséget!!! Egy bajom van evvel a fórummal, hogy nem kapok értesítést, ha válasz érkezik, lenne kedvetek ezt egy általánosabb formában is folytatni?
Machiness, Johnnybácsi esetleg rámírnátok email-en, pár sorral lentebb megosztottam?
Holnap fordulópont a közös kalandunkban a korival, írok, ha túl vagyunk rajta.
Az összes kereszt, gömbfejek , első híd dana30, hátul dana44, ez mind wrangler. Bár az igaz, hogy ezek kb minden jeepben, meg még 100 autóban ugyanazok:)
A rugók valóban nem, sem a rugószilentek.
Amikor alkatrészt kutattam, épphogy azt éreztem, hogy ebben semmi CJ nincs.:)
Megbánod! Ezen a télen minden nap a Korival vittem a gyerkőcöt a suliba. Voltak -10-en valahány fokok is. Pöccre indult. Tényleg pöccre, be sem ültem a gépbe, hanem csak kívülről, kuplung benyomás és gázadás nélkül fordítottam el a kulcsot. Pedig már nincs a motorja a legjobb formában. A kompresszió 22-25-25-22 hengerenként. Trükközni sem kellett hozzáadott benzinnel, sima nem prémium dízelt tankolok. Annyi a probléma, amivel nem tudok mit kezdeni, hogy az első öt percben, amíg nagyon hideg a motor, a kézi pumpával rá kell segíteni az üzemanyag szivattyúra. Lehet, hogy berakok egy elektromos ac-t.
A futóműben nem nagyon van Wrangler alkatrész. A rugóköteg is hosszabb pár centivel, amit persze lehet rövidíteni. Nekem is az van bent, még Jeepetitől vettem annak idején. A két híd is más. A Kori a Jeep CJ7 egyik változatával azonos. Egyébként tényleg olyan egyszerű az egész, hogy legyártatni sem problémás egy-egy alkatrészt.
Kormányművet profin felújítja a Silverstone: kiszeded, futár jön, viszi-hozza.
A futóműbe meg sok jeep wrangler alkatrész van, simán össze lehet válogatni, persze attól függ mi baja. Elég jó ez a futómű, felesleges átépíteni, jó masszív vasak mindenhol, csak rendbe kell tenni.
Sziasztok úgy néz ki meg kell válljak kedvencemtöl nagyon sajnálom,jo karosszéria s festés, hibátlan motor váltó, jó gumik, kulturalt belső 95évjárat, papírja rendben nevemen van ha valakit érdekel, 950 000 Ft. ,06 70 7014771, Szilver2012@gmail.com. képeket szívesen küldök.
Szia! Gondolom meglesz a baj.Tapasztalatom szerint ez a motor nagyon jól indul,nem fordul kettőt és jàr.Nem írtad hogy hidegen melegen egyarànt rosszul indul_e? Tapasztalatom,hogy ha az izzítógyertyàkból egy tönkremegy nagyon megérzi,kettőnél màr igen nehéz a hideg indulàs.
Szép szerelvény! Gratulàlok!Egyébként én pàr évtizede Bulgàriàba tartva talàlkoztam kispolszki lakókocsi kombóval, ahhoz képest ez nem is alulmotorizàlt bàr abból a lakókocsiból kettő elférne a tiédben.
Szeretném kérdezni esetleg fényezésben képben vagytok-e? Fényező szaki,àrak stb.Lassan abba az àllapotba kerül a kasztni.Köszi ha vàlaszoltok.