Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.30 0 0 10825

csak a szarabbik felétől! :))

Előzmény: GABEN352 (10820)
BY-75-98 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 10823

Pardon, Citaro!

 

Előzmény: BY-75-98 (10822)
BY-75-98 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 10822

Kelenföldre jön 15 Cutaro, vagy csak úgy általában vesznek még?

 

A Volvo-k elosztásában én úgy hallottam, hogy Klf.és Cinkota is kap.

Előzmény: BX 59-76 (10814)
GABEN352 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 10820

Ez a baj, hogy nálnuk is ezt lehet hallani. No meg azt, hogy akkor megszabadítunk Titeket a csodálatos 412-esektől...

Előzmény: Törölt nick (10819)
bpi-211 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 10818

Pedig inkább őt rakták volna össze, mint a 382-t...

 

Tudom, hogy még odébb van és százszor változhat, de a szóló Volvókról vannak már hírek, hogy hova tervezik őket? Mert gondolom párat mi is kapunk.

Előzmény: Törölt nick (10813)
BPI-299 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 10817

Szerintem külön kellene venni a jelenlegi kocsikidási db számokat a két 'társvállalkozás' között. (Se itt nincs elég tartalék autó, se ott.)
Ha csak Kelenföldi (vagy komplett BKV, tökmindegy) vizeken focizunk, és megnézzük a típusonkénti kocsikiadási számokat akkor gyönyörűen látszik, hogy nincs elég tartalékautó % semelyik típusból sem. A most aktuális 'a mai napon épp ki melyik vonalon dolgozik' storytól függetlenül nagyon sok dög van minden garázsban, és kéne valamit kezdeni a helyzettel, mert autó az nincs... Ígyhát hegesztgetnek, oszt' a végén még busz lesz belőle. Vagy kávéfőző... Annak legalább még hasznát is vennénk. :)
Abban viszont teljesen igaza van a 973-asnak, hogy nem pont abba a fostaliga 382-esbe kellene pazarolni az anyagot/időt.

Előzmény: BX 59-76 (10814)
Aron_son Creative Commons License 2012.05.30 0 0 10816

Megvették azt a 15 db-ot ami szintén frankfurti zöld?

Előzmény: BX 59-76 (10814)
BX 59-76 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 10815

Szerintem addig jó, amíg a garázsban van.

Csak azt a szerencsétlen BPI-342-öt kéne összerakni egyszer úgy, hogy ne törjön szét hátul a komplett váz.

Előzmény: Törölt nick (10813)
BX 59-76 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 10814

Remélem a 383 is hasonló mértékű felújítást fog kapni. Fényévekkel jobb a megbízhatósága és a váz állapota a 382-höz képest. De sanda gyanúm, hogy itt valamitől nagyon fél a BKV. Szerintem félnek attól, hogy nem úgy fog elsülni a VT.-Transman <-> Orangeways között a per, ami a BKV-nak jó lenne. Különben nem újítanának fel ennyi kocsit és a selejteket se élesztenék fel.

Jön most még 15 Citaro, 38 db szóló Volvo 7700-as, felújítják a BPO-637, BPO-321, BPO-325-öt, a BPI-382-öt és még ki tudja mit.

Vagy meg akarják szüntetni az alvállakozós rendszert vagy  nemigen van ötletem erre.

Előzmény: Törölt nick (10812)
bpi-211 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 10811

Valaki nagyon szereti azt a buszt, valahogy mindig megmenekül. :) Tavaly már újjá lett építve a hátsó tengely környékén. És a 346-al mi a helyzet?

Előzmény: BX 59-76 (10805)
FKU-911 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 10810

A 13-82 újjáéítése ugye nem olyan nagy mértékű, mint a 405-ösöké?

Előzmény: BPI-299 (10804)
BX 59-76 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 10809

Szerintem vadonatúj motort is kapott, mert olyan teljesítménye van, hogy nem hittem el.

Előzmény: Törölt nick (10808)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.29 0 0 10808

Igen, arra már ráfért nagyon a váltócsere.

Előzmény: BX 59-76 (10807)
BX 59-76 Creative Commons License 2012.05.29 0 0 10807

Kérdés, hogy mit fognak beletenni. Pl egy BPO-510 szintű motort és egy új ZF4HP500-as váltót ha beletesznek, akkor egy szavam sem lesz.

Előzmény: Törölt nick (10806)
BX 59-76 Creative Commons License 2012.05.29 0 0 10805

Arra a 13-82-re kiváncsi leszek, hátul elég szépen újjáépítették.

Előzmény: BPI-299 (10804)
BPI-299 Creative Commons License 2012.05.29 0 0 10804

13-64 : hazaért.
13-82 : vázjav / épül.

BX 59-76 Creative Commons License 2012.05.22 0 0 10802

Ez telephelyen belül is érvényes? :D

Mert igencsak érdekesen fogsz kiállni a 260-assal a Nagyszőlős utcára. :D

Előzmény: Törölt nick (10801)
BX 59-76 Creative Commons License 2012.05.22 0 0 10800

Akkor már értem miért néztek a múltkor ennyire csodálkozva a utasok, mikor a 260-assal a padka mellé álltam. Szebály szerint már indultak az út felé. Én meg mutattam nekik hogy ne idegeskedjenek, megvannak még a számozott ülőhelyek és érvenyes jegy (helyjegy) vagy bérlet felmutatásával ezeket igénybe is lehet venni.

Transman-nál sajnos nem volt divat se a vezetéstechnikai tudás, se pedig a padka mellé állok, mert a saját se**emet féltem. Csak őket nem ba**ogatták a forgaalombiztonságiak ezekért?

Előzmény: kelenfield (10799)
kelenfield Creative Commons License 2012.05.17 0 0 10799

Respect annak a sofőrnek aki ma du-este a 02-25-ön volt a 87-esen amiért korrektül betolatott a Kosztolányin a treffre. A transzmanosok nem foglalkoztak ilyennel , kikerülték a villanyoszlopot és csókolom. Tisztelet!

BY-75-98 Creative Commons License 2012.05.14 0 0 10798
ymuh Creative Commons License 2012.05.12 0 0 10797

Ma újból megismétlődött az a bizonyos hajtépés Budaörsön.. 14:20 környékén már "feketéllett" a végállomás, két kocsi kiállva műszakizva (ez még nem is baj...) Majd kisvártatva befut egy 412-es, félreáll, mert forrt  a vize..majd rá 2-3 percre egy 260-as, az 14:35-kor elment. Egy türelmes utas elmondása szerint 14:15 felé ment el az előző kocsi... Ez barátok közt is egy frankó 15-20 perces lyuk...Nagyon hullanak a kelenföldi kocsik, sőt megmerném kockáztatni, hogy talán ki sincs adva az összes forgalmi, a 6-7 perces követési időhöz..Szép.

nemeza Creative Commons License 2012.05.06 0 0 10796

Szerintem egyik sincs..

Előzmény: bpi-211 (10794)
ymuh Creative Commons License 2012.05.05 0 0 10795

Dátumra pontosan nem tudom megmondani, de úgy alapjáraton kb. 3 busznyi utas szeretett volna felnyomakodni.
Ma is "hozódik" a forma; állandó egész napos 6-7 perces követés, 7:23-kor valószinűleg valami elment, a következőnek 7:29-kor kellett volna, de akkor még se híre, se hamva nem volt, ehelyett 7:34-kor indultunk, majd a mögöttes kocsi bőven a Gimnázium után érkezett, majd a Rupphegyi útnál. Nesze neked 6-7 perces követés. 
Amint április elején bejött a meleg, úgy kezdtek el forrni a buszok.  Remek érzés, mikor látom a végállomáson, hogy csak jönnek a kocsik, és 3-ból 2 kiáll, mert nyomja ki a vizet.  

Előzmény: Törölt nick (10793)
bpi-211 Creative Commons License 2012.05.05 0 0 10794

Szerintem csak pár kritikusabb időszak volt, amikor többet kellett várni, de érdekes, hogy nekem pár év alatt csak néhány emlékezetesebb szivatós eset maradt az emlékeimben. Pedig használom a vonalat reggel, délelőtt, délután és este is. Pont ahogy írod, sok kocsi van kint, így ha kiesik még akár 3 db is, még az sem okoz olyan nagy káoszt. De a tartalékok is egyből jöttek sűríteni, ha annyira gázos volt a szitu. De oké, legyen kevesebb műszaki hiba, de minek, ha megbízhatatlanabb az egész rendszer?). A végére reagálva, tegnap pont egy ilyen szépen pakolgatom vezérrel jöttem, az esti ritkább követésnél már a Sasadira -3 percel érkezett Budaörs felé. Aztán a körforgalmakba úgy esett be, hogy a kijárati íven jött a fékezés (van ezekben retarder? mert mindegyik durván buktat), meg a visszaváltás, az egyik megállóban kicsit odacsukta az utast és már indult is (ajtófék sincs bennük?). A BKV-s kocsik a ritkább követéses időszakokban szinte mindig percre pontosan voltak ott, ahol kellett. Úgyhogy továbbra is a 260/415 a jobb. Én ezzel befejeztem ezt a témát, remélem minél előbb visszaáll a régi állapot.

Előzmény: ymuh (10792)
ymuh Creative Commons License 2012.05.04 0 0 10792

Hát, akkor had nyomjak egy kontrát, úgy, hogy nem vagyok Ikarus ellenes, Sőt.! De amikor a 240E-n jár 260-asból ~25 kocsi, abból 8 lerobban, 3 műszakizik, akkor igazán kellemes a 5-7 perces követésben 18 percet várni a következőre. És még így sem sikerült mindig az előírt 22-24 perces menetidőt tartani. Ellenben a Transman ~19-20 kocsival üzemelteti a vonalat, úgy, hogy a menetkimaradások száma alulról verdesi a 10%-ot. Ja, és egyik-másik jvez. meg bepakolja szépen a fokozatokat, és máris 55-nél süvítünk, mire némely 260-as eléri a 40-et. Szerinted?  Melyik is a jobb?

Előzmény: Törölt nick (10788)
13-46 Creative Commons License 2012.05.04 0 0 10791

Köszi Topiktárs, így már értem a dolgot! :)

Előzmény: I9-62 (10790)
I9-62 Creative Commons License 2012.05.04 0 0 10790
Előzmény: 13-46 (10789)
13-46 Creative Commons License 2012.05.04 0 0 10789

Sziasztok! :)

 

A napokban láttam a rendszámos fórumban, hogy néhány "régi-új" kelenföldi vonalon voltak délpesti telephelyes 412-esek (ilyenekre gondolok pl.: 02-46, 02-59, stb.).

Mit lehet tudni, ezek immáron átjöttek KLF-re vagy csak átmenetileg segítenek be itt?

nemeza Creative Commons License 2012.05.03 0 0 10787

Értem. Mik a tapasztalatok?

Előzmény: Törölt nick (10784)
FKU-911 Creative Commons License 2012.05.02 0 0 10786

Azért, hogy ne siessenek. Hétvégén sokszor előfordul a sietés ott.

Előzmény: kelenfield (10785)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!