Keresés

Részletes keresés

M63,012 Creative Commons License 2023.11.13 -1 0 36377

Ez így is van...

Előzmény: segélyvonókészülék (36376)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.11.12 -2 1 36376

Ezek szerint akkor sikerült az alapkoncepciót jó magyaroschan meghekkelni...

 

Előzmény: M63,012 (36374)
M63,012 Creative Commons License 2023.11.11 -2 0 36375

Jah; és arra is kíváncsi leszek, hogy pl. egy háromhetes Püspökmolnári - Vasvár vágányzár idején hogyan lesz majd mindez.

Feltételezem majd akkor is a GySEV szolgálja ki a 23-as vonalat... Vagy nem? Hát, lehet...

(És ugyanez a 20-as vonalon, pl. egy sárvári vágányzár idején...)

Előzmény: M63,012 (36374)
M63,012 Creative Commons License 2023.11.11 -2 0 36374

Egy viszonylaton egy vonatnemet egy cég szolgál ki.

 

Hát nem...

Sm-Ce viszonylaton állítólag a GySEV szolgál ki, de ami nem passzol a fordájába (napi 3 vonatpár), azt továbbra is a START szolgálja ki járművel, személyzettel.

Az általad említett "dácsia húz bz" dolgot a GySEV egyszerűbben megoldja. Nem adja bérbe a Jenbacher motorokat a START-nak, és kilép az 1d/szlovák kiszolgálásából. Azt majd megoldja helyette más, és mindjárt tuti minden. Így is kell ezt csinálni...

Előzmény: segélyvonókészülék (36373)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.11.11 -2 0 36373

Nem.

Egy viszonylaton egy vonatnemet egy cég szolgál ki.

Pl. a Szombathely-Csorna-Győr-Bp IC vonatok startosok lesznek, de a Szombathely-Csorna-Hegyeshalom személyvonatok gyesevesek.

Tehát nem a vonaltól függ a szolgáltató, hanem a vonat viszonylatától, és típusától.

 

Hogy a gyesev hogyan oldja meg a járműkérdést, azt nem tudom, a start megoldásait már egy ideje látjuk, dácsia húz bézé melléket, meg ott a mindenre is jó vonatpótló autóbusz.

Előzmény: Gale Jose (36371)
20-as vonal Creative Commons License 2023.11.11 0 0 36372

Lehet, hogy nem pont Zeg. - Rédics közt, de valahogy így lesznek fordák. Cell - Szombathely közt mindenképp vegyes lesz. Mondjuk én azt nem értem, hogy mitől lesz ez a rendszer jobb, mint az eddigi futás-kiegyenlítéses. Honnan lesz a Gysev - nek ennyi többlet járgánya? 

Előzmény: Gale Jose (36371)
Gale Jose Creative Commons License 2023.11.11 0 0 36371

Tehát pl a napi 5 pár Zeg-Rédics vonatból 3 Gysev jenbacher  2 meg Startos Bz,?

Előzmény: segélyvonókészülék (36370)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.11.11 -1 0 36370

Ezt úgy kell érteni, hogy pl. a Szombathely-Csorna-Gaőr-Bp. IC Startos lesz a teljes útvonalon, amígy a Sopron-Győr-Bp. gyeseves.

Adott vonalakon tehát simán szolgáltat párhuzamosan a két cég, csak más "termékkel".

Előzmény: segélyvonókészülék (36369)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.11.11 0 0 36369

Nem vonalakról van szó.

Járatalapú szolgáltatás lesz, azaz bizonyos viszonylatok kerülnek MÁV illetve GySEV üzemeltetésbe, nem pedig vonalak.

Előzmény: Gale Jose (36368)
Gale Jose Creative Commons License 2023.11.11 0 0 36368

Még nem eldöntötz tény?

Előzmény: M63,012 (36365)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.11.10 -1 0 36367

Az anyában volt erről szó, kivesézve a bizbertoikban.

Nem akarom harmadszor leírni.

Előzmény: Lovrin (36364)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2023.11.10 0 0 36366

"...annyit meg nem ér meg az a napi 1 nemzetközi hogy érdekeljen 160-nal lehet-e menni."

 

errefelé nem csak ez a filozófia. Másik topicban leírtam, de röviden. Ha egy vonat elindul A és B között és több országot, ezáltal több vonatbefolyásolást érint, akkor nem kell olyan szekér amibe annyi féle be van építve és vizsgáztatja. A másik, hogy a pálya melletti jelzők fényadó részének ellátása problémás. Hagyományos izzót lassan nem kapni. Ledeshez meg lehet az egész biztbert kell cserélni, hogy megkapja az engedélyt. Illetve probléma nélkül és biztonságosan tudjon üzemelni. Ezek jövő filozófiás tervek, hosszabb távon gondolkodva racionálisabb és akár olcsóbb is. Egy hátránya van a pálya melletti jelzők felszámolásának. Ha gond van akkor marad SR-ben a cammogás az adott nemzeti értékben szabályozott km/h szerint.

Előzmény: Lovrin (36364)
M63,012 Creative Commons License 2023.11.10 -1 0 36365

A GYsev tervezi átvenni...

Előzmény: taurus99 (36355)
Lovrin Creative Commons License 2023.11.10 0 0 36364

Ezt kifejtenéd bővebben? Mi az összefüggés az ETCS és az útátjárók megszüntetése között? És mitől van kiherélve a magyar ETCS?

Az osztrákok már 160-nál se tűrik meg az útátjárót?

 

Most ránéztem a vonalra, kb minden útátjáró biztosított, egyet találtam csak ami nem. Azt hinném egy ilyen lépést az indokol hogy fel akarják számolni az összes biztosítatlan útátjárót, és amit nem éri meg bebiztosítani, az inkább megszűnik. Ehhez képest, ez a vonal magyar szemszögből nézve annyira rendben van a vonal a drót kihúzásán túl nincs mit tenni vele, annyit meg nem ér meg az a napi 1 nemzetközi hogy érdekeljen 160-nal lehet-e menni. Szentgotthárdtól Győrig úgyse fog.

Előzmény: segélyvonókészülék (36362)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2023.11.10 0 0 36363

ORF Burgenland 19:00 kezdődő hírekben - ez olyan mint régen emlékeim szerint volt magyar körzeti stúdiók - bemondták mindkét vonalat. Meg tudósítottak a Neudörflben megtartott bemutatóról. Interjú a projekt vezetőjével és utasokkal is megvolt.

segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.11.10 0 0 36362

41 útátjárót szüntetnek meg.

Nálunk meg a fránya útátjárók miatt herélik ki az etcs-t.

Előzmény: Lovrin (36361)
Lovrin Creative Commons License 2023.11.10 0 0 36361
20-as vonal Creative Commons License 2023.11.10 0 0 36360

A Szentgotthárd - Graz vonalat nem akarják villamosítani? 

Előzmény: oldmumus_v.2 (36357)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2023.11.10 -1 0 36359

Hivatalos tervet ezzel kapcsolatban nem láttam még, csak korábbi gondolatok alapján elhangoztatva határ után magyar terület irányába merült fel. Én pár hónapja biztber és vonatbefolyásolás végett - Erlaubnissignal - amikor szóba került, hogy az egész teszt meg ami mögötte van lehet felesleges mert a villamosítás miatt az egész eddigi biztber és jelzők mennek a kukába.

Előzmény: Lovrin (36358)
Lovrin Creative Commons License 2023.11.10 -1 0 36358

Hol lesz az áramnemváltás?

Előzmény: oldmumus_v.2 (36357)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2023.11.10 -1 0 36357

alakul a hiányzó szakasz villamosítása és modernizálása

 

https://burgenland.orf.at/stories/3231850/

20-as vonal Creative Commons License 2023.11.07 0 0 36356

Zeg.-Rédics,Zeg.-Hodos,Szombathely -Celldömölk csak a személyek.Jelenleg ennyi info van.

Előzmény: taurus99 (36355)
taurus99 Creative Commons License 2023.11.07 -3 0 36355

Üdvözletem a kedves Fórumozóknak! 

Olyan kérdésem van, hogy tud e valaki arról valamit, hogy a GYsev mely vonalakon tervezi átvenni a személyszállítást, illetve adott esetben a vonal üzemeltetését? (Sajnos kevés időm van a fórumot átnyalazni.)

 

Üdvözlettel!

oldmumus_v.2 Creative Commons License 2023.11.05 -2 0 36354

egy kollegám küldte:

Internationale Bahn-Exkursion Österreich - Ungarn

 

Beitrag von Otfried Knoll

krisfodor Creative Commons License 2023.10.30 0 0 36353

Ja, igen. Reggel az volt, napközbenre viszont már nem tért vissza. Balszerencsémre, vártam a 9915-öt Fertőbozon, szilisnek gondolva, mert három hete az. Akkor jött az álatalad is említett 510-es. 

Előzmény: KVZOLI (36352)
KVZOLI Creative Commons License 2023.10.30 -1 1 36352

 

Azért egészen nem,mert ma reggel a 9929 a 430 327 volt az említett szerelvénnyel,vissza a 9912 szitúgy.mielőtt valaki mínuszol a 9929-est láttam ma reggel Kapuvár állomáson.

Az viszont igaz,hogy a 9915-9934-9923 már az 510-es nagy Flirt volt.A 9923-al jöttem haza Sopronból.

Előzmény: krisfodor (36351)
krisfodor Creative Commons License 2023.10.30 0 0 36351

Sziasztok! Szeptember 29-től ugye elkezdődött a szombathelyi vágányzár, emiatt lettek V43+2 Bp+Ap összeálítású személyvonatok a nyolcas vonalon, munkanapokon. Ma, október 30-án már visszatértek a Flirtök. Mostmár maradnak, vagy a 15/21-es vonalra időzített vágányzár miatt (nov. 1-től) újra variálódik a Stadler-helyzet és kelleni fognak a Szilik? 

Előre is köszönöm a válaszokat!

 

Tastam Creative Commons License 2023.10.25 -2 0 36350
Előzmény: RhB (36349)
RhB Creative Commons License 2023.10.25 -1 1 36349

Ez egy Paks-Cegléd-Paks próbamenet volt. Időnként megmozgatják a szerelvényt.

Előzmény: trebront (36348)
trebront Creative Commons License 2023.10.25 -2 0 36348

menekülővonatnak nem pakson kellene állnia? értelme csak így lenne az egésznek.

mert ha baj van és futni kell, nem hiszem h lenne elég idő odarángatni a menekülővonatot

Előzmény: Tastam (36347)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!