Na? Semmi aktivitás? Mindenki megfeledkezett erről a helyről? Legközelebb simán lehetne ez a tartalékfórum, de úgy, hogy a 4xx szervizállása ezt ki is írja, és akkor mindenki tudja, hogy hol keresgéljen. Na, csak 1 ötlet volt...
Kedves fórumozók!
Szeretném itt is meghírdetni eladó Volvo480ES fekete coupémat. 1989- es évjárat, 150 000 futott km, 2008/12- ig érvényes műszaki vizsga. Teljesen felújított karosszéria, felújított fékrendszer, részben felújított futómű, újszerű állapot.
Felszereltség: Centrálzár, elektromos ablak, elektromos tükör, fedélzeti computer, fűthető ülés, könnyűfém felni, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, riasztó, rádiós magnó, szervokormány, színezett üveg, törzskönyv, állítható hátsó ülések, ülésmagasság állítás.
Akit esetleg érdekel írjon nekem az aussie2@freemail.hu címre.
Köszönöm a figyelmet!
üdv
Zrupi
Még szerencsésnek mondhatod magad,hogy nem a Kövesdi KFT szervizében(1225 Bp, Ánizs u. 3., 207-2015) _ csináltattad meg az autódat. Ennél a cégnél előszeretettel elfényezik az autókat,és ha ezt szóvá teszed akkor mindenféle kifogást találnak ki! Szerintem itt színtévesztő emberek dolgoznak!
Hangsúlyozom, ez az én személyes tapasztalatom, és a "tévedés kockázata" mindig fennáll. Emberekről lévén szó, lehet, hogy én mértem fel rosszul a helyzetet és/vagy nekik volt rossz napjuk.
Hát sajnálom, hogy így alakult. A fogadtatás nálam sem volt túl baráti, viszont amit vállaltak, azt szépen megcsinálták. Emlékeim szerint 7x pénz volt fényezéssel együtt. De hát ezek szerint arra is más szelek fújnak már..
Nos, megosztom legfrisebb szerviztapasztalataimat a 480 tulajokkal. Mivel Gotha márkatárs szép two-tone 480-asának hátsó ívét szépen 1 vagy 2 éve megcsinálták a Kövesdi szervizben (1225 Bp, Ánizs u. 3., 207-2015), így arra gondoltam, meglátogatom őket én is. Nem volt túl bizalomgerjesztő a hely és a fogadtatás, igaz, nem is vendégségbe mentem. Mintha a fogukat húzták volna, annyira kelletlenek voltak... De ez legyen az én benyomásom, ami mellékes és természetesen szubjektív. Az már viszont annál inkább elgondolkodtató, hogy horribilis összegekért vállalták volna a lakatos munkát (csak a hátsó két kerékív cseréje anyaggal és munkadíjjal lett volna - számla nélkül - 90e Ft!), és akkor nem beszélek a többi apróságról, amik szintén észbontóan drágák voltak. (Megjegyzem, a két sarokkal arrébb lévő Bárdiban egy 440-es javítóív 3400 Ft/db, amire látatlanul 15e Ft-ot mondtak a szervizben és a kézi készítésű ívre akartak rábeszélni, ami még drágább lett volna...). Mikor szóvá tettem, hogy ez irreálisan drága és köszönöm, de inkább nem élek az ajánlatukkal, akkor szólt a kolléga egy másik "Mesternek". Kijött, megnézte az autót és azt mondta, nem vállalja, nem meri. Mintha egy ronggyá porladt, szakadt Fiat Ritmoról beszélnénk... Mondom neki, nézzen nyugodtan alá, az íven kívül magának a kaszninak semmi baja, egy ennyi idős autónál ez teljesen természetes. Akkor sem. No comment. Hát ennyi. Sebaj, akad azért még pár karosszériás!