Talán mostanában lesz majd időm feltenni előre a 300mm tárcsákat, nyereg, betét ugyan az mint a 286-nál, csak a tárcsa és a nyeregtartó(bontó) más, azt 2001.09-től szerelték E46 320D-re, 150 lovasokra. Hátul maradok gyári.
Üzemanyag szintjelző problémája volt már valakinek? Tudom, hogy háromnegyedig van a tank, de minimumot mutat ma délután óta. Előfordulhat, hogy akkor ment tönkre, amikor kicsit nagyobb erővel sikerült visszacsuknom a hátsó üléseket lehajtás után. Jól látom, hogy 2 db szintjelző van az E36-ban? Az egyik az üzemanyagpumpa oldalon, a másik pedig önnmagában egy szintjelző?
Neked elég csak csuklót cserélned. Az pedig jó akár e34-ből is, olyat meg tudok adni neked Bp-n. A féltengely vastagsága teljesen mindegy, a rúd sose csavarodik.....
Sziasztok! E36 Compact 316i M43TUB19-es motorral. Hol találom a szervóolaj tartályt? Benéztem már majdnem mindenhova, de sehol nem találok semmi erre utalót... :o
Ahogy nézem programban M sem vastagabb csak hosszabb mint a 28i-325tds ami egyforma is, a többieké vékonyabb, akkor valószínű maradunk ennél a ropinál...
Urak kéne nekem némi HELP, a hétvégén sikerült úgy elrajtolnom hogy mind a két oldali féltengelyeim eltörtek, ahogy a fotókon is látni. Erősítettre most nincs 100e, átépíteni sem fogom tudni sok 100e-ért M-re, így azt kéne megtudnom olyantól aki tutira tudja, hogy a 2.5 vagy 2.8 féltengelyei az erősebbek? Szerintem a 2.8, bontós szerint a 2.5 ?
Saját magam is ismerek ilyen Gány Marcit. A szomorú az, hogy mindenki tudja, hogy tákol, felületes, panasszal nem foglalkozik... és szartig van munkával.
Gyengébb pillanataimban azon ábrándozok, hogy otthagyom a rabszolga életet és elkezdek szerelni (persze nem BP-n). Szerintem már akkor is több bevételem lenne a mostanitól (persze csak szürkén és feltételesen), ha gondolkodást és különösebb tudományt nem, kizárólag precízséget igénylő melókat végeznék. Futómű, fék, folyadékok cseréje.
Evga kolléga motorja az alany. Aki csinálta Djury nick srác.
Juthatott ám a motorba is, az még nincs szétszedve. Érdemes megnézni, hogy a pillangóháznál egyszerűen mennyi kifosott, javítva a levegő áramlását...:D
E36-ból a 316i mindenhol kapható volt, az E46-nál volt annyi különbség, hogy azt a nyugati piacokon az 1.9-es M43B19 motor lebutított, 105 lóerős változatával árulták (akárcsak a szériavégi, '99-2000-es E36 Compactokat), Magyarországon pedig az akkori forgalombahelyezési költségek miatt továbbra is az 1.6-os M43B16 motorral - ilyen talán máshol nem is volt kapható, és az E46-nak az elődmodellhez képesti többlettömege miatt ebben a bódéban már nagyon harmatosan vonszolja magát.
Sziasztok, többektől is hallottam már, hogy a 316-os modelleket Németországban/"Nyugaton" nem is árulták, csak az árérzékenyebb piacokon, de a neten nem találtam erről semmit. Tudja esetleg valaki, hogy is volt ez, vagy hol lehetne erről többet megtudni?
Ne haragudjatok a nyugalom megzavarásáért, de meg kell osztanom az alábbi képeket...
(Nem én követtem el, én helyre hozni próbálom - a szaki a powerfanaticson műveli a műfajt, kolléga m52-re m50 szívósor felrakását így oldotta meg:((( )