felhívtam őket (www.tnet-autoalkatresz.hu ) és az illetékes már fejből mondta a sienás hátsó dob számát (07.169), melyből már többet eladott Albea számára (többek között a saját sógorának is). Lementem megnézni a katalógus rajz alapján, hogy olyan alakú-e a miénk. Teljesen olyannak látszott, így megrendeltem. Sajnos Gabesz, a középső rész cseréjére most, karácsony előtt nem telik...
Azért vigyázni kell, nem azonos a két autó. Sok alkatrész megegyezik, de még több nem. Az Albea esetében is csak az autodata a legmegbízhatóbb. Ahhoz vagy alvázszám, vagy motorszám kell ...
2 részből áll a rendszer, a kettő együtt nincs 30! Plusz munkadíj. Gondolkodj el azon, állapottól függően, ha már nekiállnak a hátsó dobnak, egy füst alatt nem lenne-e érdemes kicserélni a közepét is... egy munkadíj, minimális pluszköltség és egy későbbi macerával kevesebb. ;-)
Ma kilyukadt a kipufogóm, hátsó dob csere szükséges. (nem javítható!)
A Fiat boltban megnézték a katalógusban, sajnos - mivel kevés van az országban - nem készítenek utángyártottat.
Az eredeti FIAT Albea hátsó dob (üljetek le!) 104 ezer Ft...
Kérdésem: van-é Vkinek ötlete?
Mert nekem nincs rá 104 ezrem... :-(((
A boltos annyit mondott, hogy valamelyik Stilonak lenne utángyártottja (kb. 21 ezer), de nem biztos, hogy fel lehetne szerelni az Albira, hacsak nem egy kis lakatos buherálással.
Szia! Kicsit csúsztam az ígért fotókkal, de most felrakom.
A felső tekerő a műszerfal fényerő szabályozója. A fehér fények száma szerint erősödik a fénye a műszerfalnak.
Az alsó tekerő a fényszóró magasság állítója. Ott pedig a "0" állásnak fehér fénye, és ahogy állítom lefelé, úgy pirosodik be a fénye, amennyire le van állítva.
Az utolsó két fotó a büszkeségem, remélem kivehető a munkám az eredeti állapothoz képest. Kicsit csal egyébként a fotó a valósághoz képest. Megállapításom szerint a valóságban jobb az összkép.
2003-as 1.2 HL Albeám van. Szeretném megkérdezni, hogy eredetileg volt-e az ilyeneken műszerfal megvilágítás a fényszóró magasság állító gomb mögött bal kéz felől? Amikor én 2006-ban megvettem, már nem volt, és sötétben kicsit macerás a használata. De most egyéb okok miatt le lesz bontva a műszerfal, és ha létezik ott világítás, akkor azt is megcsináltatnám.
Szia, nekem volt -szerencsére még a gari idő alatt - egy hasonló gondom, hogy össze vissza égett az országúti világítás, ha rákapcsoltam, illetve néha ki sem gyulladt. A szakszerviz azonnal újra cserélte a kormányoszlopon belül lévő komplett elemet, amelyben a többi világítással, és ablaktörlővel kapcs. elemek is vannak. Ez a cucc csak kompletten cserélhető-mondták, mert nem csavarral van összerakva, hanem valamilyen csapszegekkel, lehet, hogy ez csak duma volt részükről, de szerencsére megúsztam, hogy fizetni kelljen. Mint mondták, a csere akkor (2007) kb 60 ezer Ft-ba fájt volna...
Köszönöm, utánanézek! Pontosan már nem tudom mit írt ki,de rátették gépre és azt mondták,h a módosító vagy a olajzó szelep! nem tudják biztosan,h melyik!
Az ingadozás, gyengébb teljesítmény lehet a szívócső nyomásszenzorának üzemzavara is. Igazából egy légmennyiségmérő ez.
Erősebb olajpárától gyakorta lekoszolódhat, ami ideig-óráig tisztítható. Gyenge pontja ezeknek a motoroknak a kartergáz elszívás. Nincs gyári leválasztó beépítve, így elég trutyis szenzorokkal találkozok.:(
... persze így csak az előfordulások nagy számára tudok hagyatkozni. Legyen igazam, olcsóbb!:)