Keresés

Részletes keresés

stenmark Creative Commons License 2019.03.26 0 0 67630

Köszönöm a gyors választ!

 

Ez 2,75, mint a régi R áttétel. Tehát mégsem a GS-el egyezik! Gyanús is volt, mert csak az R, RS-en alkalmaztak volna hosszabb áttételt, az nem logikus, így már összeállt a kép, az RT LC hosszabb, de a régi lég-olajosnál azért rövidebb.

 

Így sajnos már nem egyértelmű a nyereség, nem olyan így mintha egy sebességgel több lenne, hanem csak féllel.

 

Azért arra még kíváncsi vagyok, vajon a nyomatékosabb és erősebb 1250-es szériánál vajon hogyan döntöttek?

 

Egyébként ült már valaki 1250-esen? Mikor lehet tesztelni?

 

Ha valami kifogásom van a vizessel kapcsolatban, akkor az a nagy alapzaj, de ezt már előre megírtátok. Érdekes, hogy a füldugó pont kiszűri, ott csak a szép brummogást hallom. Az 1250-es széria csendesebb, más a vezérmű lánc stb, egyszer már hallottam a Wallisnál egyet.

 

 

Előzmény: hamvasat (67623)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.26 0 0 67629

Sziasztok.....

Bmw r1150r problémám van...

3500as fordulat felett a tompitott teljesen elhalványul,illetve az index sem működik.

Alsó fordulatszám tartományban minden szuper.

Halványodáskor a tompitottra menő vezetéken csak 6v mérhető,de az akkukapcsokon megvan a 14v.

Valakinek ötlet a hibakereséshez?

mlas45 Creative Commons License 2019.03.26 0 0 67628

Marad benne mégis levegő. Sztem a technikád rossz. Gyakori hiba, hogy mikor benntart, csavar kienged, viszzacsavar, akkor túlságosan behúzod a kart, és hiába csavarod be a légtelenítőt, visszaszív egy kicsit a munkahenger gumijának rugalmassága miatt. 

Lehet, így nehezen érthető, mit akarok kinyögni, szóval erre rá kell érezni a ritmusra :)) - vagy kell megfelelő felszerelés, vákumozó (azt is tudni kell használni) vagy alulról cserélni a folyadékot (ahhoz meg spec. csavar kell)

Előzmény: mRiDer (67612)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2019.03.26 -1 0 67627

Nem ismerem a barátodat , de már színpatikus ! :)))

Előzmény: hamvasat (67621)
Yossa.rian Creative Commons License 2019.03.25 0 0 67626

Ja. Kupec az olyan :)

Előzmény: Molnar_Nobby (67625)
Molnar_Nobby Creative Commons License 2019.03.25 0 0 67625

Furi, nekem nem volt még ilyen gondom.

A légtelenítő mindig remekül működött.

Akkor marad a próbakör és a rázkódás.   :)   De ha végképp nincs megoldás, hívj át 3-4 havert és rakj le középre egy rekesz jóféle cseh vagy bajor sört. Lesz ott olyan brainstorming...  :)    Ha pedig nem ér rá senki, szemezgess innen a listáról. Én speciel legalább annyira utálom a sört, mint Kupec.

:)

Előzmény: mRiDer (67619)
befaster Creative Commons License 2019.03.25 0 0 67624

Ja  még valami .nekem is 42ezret mutat az óra és garázs szunyókálás után vérzett el.  😁😁😁

Előzmény: micRT (67620)
hamvasat Creative Commons License 2019.03.25 0 0 67623
Megnéztem.

GS LC 32/11, az RT LC 33/12.

Üdv: hamvasat
Előzmény: stenmark (67601)
befaster Creative Commons License 2019.03.25 0 0 67622

Értem köszi, Kupectől veszek 1 bontottat . A régivel meg kezdek valamit. Pont most nem jár senki pest felé. 😁😁😁😁

Előzmény: micRT (67620)
hamvasat Creative Commons License 2019.03.25 0 0 67621
Stenmark!

RT-vel voltam, azzal ment. Annyit mondott, hogy nagyon ráz és gyenge :-)

A GS-re tavaly meg tán annyit mondott, hogy "kipróbáltam, elég volt", meg, hogy "ideges a gáz", "jobb futóműre számítottam" :-) Nem lett egyik se a szíve csücske :-)

Kiküldetésben leszek, hétvégén izgass rám egy emailt légyszi és megnézem az RT áttételét...

A GS-en most a nagy plekó van fent, de nem nagy ügy leszerelni egy próbára, meg feltenni a tiédre, ha ecélból Paks felé járnál.
Előzmény: stenmark (67601)
micRT Creative Commons License 2019.03.25 0 0 67620

Nekem RT központi tagot 40-ért újjítottak garanciával.

Előzmény: befaster (67606)
mRiDer Creative Commons License 2019.03.25 0 0 67619

Volt vákuumos kütyüm. Annó az volt vele a bajom, hogy amint megnyitottam a légtelenítő szelepet, a vákuum hatására levegő szivárgott be a légtelenítő csavar tövében, a meneteken át, így mindíg rossznak, levegősnek véltem. Másfél deci dot 4 után kezdett gyanús lenni a dolog.

 

Most le van szerelve a komplett hátsó fék a motorról. A helyére visszaszerelve, lehet, hogy kiutat találnak a buborékok....

 

kösz!

Előzmény: Molnar_Nobby (67618)
Molnar_Nobby Creative Commons License 2019.03.25 0 0 67618

Első javaslat: tegyél a "csavarra" egy gumi csövet (benzincső), és az álljon felfelé. Amikor visszaszívna, ne tudjon levegőt szívni.

Nekem ilyenkor mindig az segített, ha mentem vele egy kört (első fék esetén a gixxxerekkel jó érzés volt, na  :). A rázkódás a legmagasabb pontra vitte a levegőt.

De később meguntam a macerát, vettem egy vákumos fék légtelenítőt, amit kompresszorra lehet csatlakoztatni, az megoldotta az ilyen irányú gondjaimat.

 

Előzmény: mRiDer (67612)
Kevin Creative Commons License 2019.03.25 0 0 67617
Előzmény: fgyozoo (67611)
mRiDer Creative Commons License 2019.03.25 0 0 67616

Szia!

 

Ahogy mondod!

 

Olaj légmentesnek látszik, de nincs nyomáspont.

 

Pár éves fém fékcső van. A fékcső csavarjait nem lazítottam le, nem szivárog, nem szív levegőt sztem.

 

:(

Előzmény: A_Kupec (67614)
A_Kupec Creative Commons License 2019.03.25 0 0 67615

Még a gyári gumifékcső?

Előzmény: mRiDer (67612)
A_Kupec Creative Commons License 2019.03.25 0 0 67614

Tehát már nem levegős, csak nincs nyomáspont?

 

Előzmény: mRiDer (67613)
mRiDer Creative Commons License 2019.03.25 0 0 67613

Ja és nincs ABS.

mRiDer Creative Commons License 2019.03.25 0 0 67612

Sziasztok!

 

Tippre lenne szükségem. Cserébe még nem tudom, mit tudok adni. :)

 

R1100GS, hátsó féknyereg kisebb dugattyúja szorult. Pofa hamar elfogyott. Szédszed, kitakarít, zsír. Főmunkahenger széthúz, kitakarít, összeszerel.

 

Minden szépen jár, de, nem keményedik fel. Légtelenítés a fékolaj cserénél megszokott módon. Légtelenítő csavar (mostantól "a csavar"), 5-10 pumpálás, bent tart, a csavar nyílik, zár, pár pumpa, benttart, a csavar nyílik, zár, 5-10 pumpálás. Szépen szuszog, majd megjelenik az olaj. Aztán kis bubik, ahogy kell.

DE.

Nem akar felkeményedni. Nincs jobb ötletem. A munkahengert újra székaptam, hátha sérült valamelyik gumi, karman(y)tyú. De nem.

A dugattyúk fullra betolva a féknyeregbe. A dugattyúk egyébként szépen, finoman jártak.

 

Van valai tippetek, trükk?

 

Köszönöm szépen.

 

 

fgyozoo Creative Commons License 2019.03.25 0 0 67611

Kevin!

 

Ugyan ezt az akksit vettem, szintén a Lestitől (17.ben lakozom így adta magát).

Írtam korábban itt fórumon h 1,5(!) évet sem bírt és újat kellett vennem.

Mondanom sem kell h a másik már nem ez lett.

hanem a gyári Exide. 

 

Előzmény: Kevin (67588)
A_Kupec Creative Commons License 2019.03.25 0 0 67610

A befogatási pontok megegyeznek, csak gyárilag az rt-n jobb oldalra van kihozva az állító, míg a tieden balra. Gondolom 180fokos fordítással ugyan az lesz:)

 

Előzmény: befaster (67609)
befaster Creative Commons License 2019.03.25 0 0 67609

Egyformák ?nem tudom Utánna kéne néznem. De hát hiszek neked Ha azt mondod hogy ugyanaz. És hogy Főleg hogy jó

Előzmény: A_Kupec (67607)
fgyozoo Creative Commons License 2019.03.25 0 0 67608

R100!

Igen, bírom a hajókat.

Épp most vettem 1-t, egy csónakot. 

A hétvégén pont azt teszteltem a Dunán :-)

Ok, értem mire gondolsz a tömeggel kapcsolatban.

Rendben, akkor feltételes módban...

Részemről támogatom ezt a hajós múzeumot is.

Mikor legyen?

Előzmény: R100 (67489)
A_Kupec Creative Commons License 2019.03.25 0 0 67607

RT rugóstagom van, nem folyik és egy 20-as

Előzmény: befaster (67606)
befaster Creative Commons License 2019.03.25 0 0 67606

Szép napot! meghalt az 1150 R  hátsó központi rugóstagja A múlt héten lett volna rá Komoly vevő, nem adtam oda. most úgy látszik meg hálálta. egyszerűen elfosta magát. az Rt ugyanaz esetleg? illetve akkor keresnék jó állapotú  hibátlan bontott központi rugóstagot . 

Atomix1 Creative Commons License 2019.03.25 0 0 67605

Köszi

 

Yossa.rian Creative Commons License 2019.03.25 0 0 67604

A konkrét kérdésre: A szerviz nullázást mindegyik tudja, korlátlan alvázszámon. Ez vész funkciónak számít, így nincs rajta korlátozás. De csak azért sztem ne vegyél ilyet.

Előzmény: Atomix1 (67600)
Yossa.rian Creative Commons License 2019.03.25 0 0 67603

A GS911-ből igazából egy féle van, csak van változat 10 tűs, vagy OBD csatlakozóval, illetve Pro, vagy Enthusiast kivitelben. Illetve van még ami régebbi modellekhez jó. Ezek mind ugyanazt tudják, a Pro-val korlátlan alvázszám tárolható (VIN) az Enthusiast meg csak 10-et tud. De később is upgradelhető. Funkciókban nincs különbség.

Előzmény: Atomix1 (67600)
Mortoff Creative Commons License 2019.03.25 -1 0 67602
Előzmény: Atomix1 (67600)
stenmark Creative Commons License 2019.03.25 0 0 67601

Szia!

 

Kíváncsi lennék az Ő véleményére is a Gs-ről, vagy Rt-vel voltál?

 

Lenne egy kérésem Rt-Gs ügyben. a hátsó hajtás áttétele érdekelne. A lég olajosnál jelentős különbség volt, Rt 34/13=2,61 Gs 32/11=2,91 R 33/12=2,75 Ezek az adatok a szöghajtás alján vannak beütve.

 

Az Lc-nél kicsit nehézkes az adat leolvasása, mert a kipu oldalról, a küllők között kell bevilágítani, az agy előtti küllő közben. A Gs Lc-n 32/11-et találtam, tehát a régivel egyezik.

 

Próbáltam a neten is kutakodni, de ott azt találtam, hogy a Gs=Rt, amit nem akarok hinni, mert az R és Rs 2,818. Nekem a lég olajoson bevált a csere, itt is gondolkodom rajta.

 

A plexi merevítőd érdekelne, és talán a plexid is, ha kipróbálható.

 

Köszönöm előre is! Jó motorozást mindenkinek!

Előzmény: hamvasat (67591)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!