Keresés

Részletes keresés

oldmumus Creative Commons License 2005.08.23 0 0 658
Aha... ennek specialis muszaki oka van, azaz mas anyaggal helyettesitve ami nem kelendo annyira nem funkcionalna ugyan ugy?

Mas:
Szeretnem he a Vendegsin Ur a felsovezetekes topicba ellatogatna..
Előzmény: Vendégsín (657)
Vendégsín Creative Commons License 2005.08.23 0 0 657

A balizok anyagaval kapcsolatban ...

 

Nincs semmi különlegesség, csak magas a réztartalmuk.

Előzmény: oldmumus (654)
oldmumus Creative Commons License 2005.08.23 0 0 656
Miert? Keressek fem topicot?
Előzmény: czzf50 (655)
czzf50 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 655
Szerintem erre itt nem fogok válaszolni, sejtitek, miért.

Gödény: nem értem, mit nem értesz. :-))
Előzmény: oldmumus (654)
oldmumus Creative Commons License 2005.08.19 0 0 654
Kerdes:
A balizok anyagaval kapcsolatban van valami kotodes, hogy mukodes es uzembiztonsag miatt csakis abbol a fembol vagy otvozetbol keszulhetnek?
Előzmény: bádoglovas (652)
Bálint23-24 Creative Commons License 2005.08.19 0 0 653
Igazad van, én tévedtem. VES a helyes rövidítés.
Előzmény: czzf50 (650)
bádoglovas Creative Commons License 2005.08.19 0 0 652

"A balízok még megvannak :-)))  "

 

Van benne szinesfém?  :-)))

Előzmény: czzf50 (647)
Gödény Creative Commons License 2005.08.19 0 0 651
???
Látszólag Ti jól megértitek egymást. De nekem ez így kínaiul van.
Előzmény: czzf50 (647)
czzf50 Creative Commons License 2005.08.18 0 0 650
Az a WES az VES, merthogy: Vereinigte Eisenbahnsignalwerke, Berlin.
Előzmény: Bálint23-24 (646)
LVI Creative Commons License 2005.08.18 0 0 649
Csak be ne falazzák, mint egykoron azt a dévai asszonykát... :O)))
Előzmény: V46 021 (648)
V46 021 Creative Commons License 2005.08.18 0 0 648

"Ha jól hallottam muzeumba vitték, csak azt nem tudom, hogy hova."

 

Csak elindult, de még nem ért oda! Hosszú az út, és rögös.

Előzmény: Bálint23-24 (646)
czzf50 Creative Commons License 2005.08.18 0 0 647
"ETCS Level 1(-0,7) :-)"

;-)))))

Ezen gondolkodtam én is, hogy beírom, de aztán úgy döntöttem, hogy egyelöre optimista leszek, hátha elkészül.... A balízok még megvannak :-)))

Majd visszatérünk rá. Lesz miröl írni.
Előzmény: Vendégsín (644)
Bálint23-24 Creative Commons License 2005.08.18 0 0 646
Nem tudja valaki hogy hol lehet kiállitva Szigetszentmiklós-gyártelep HÉV állomás WES bizt. bere? Ha jól hallottam muzeumba vitték, csak azt nem tudom, hogy hova.
Vendégsín Creative Commons License 2005.08.17 0 0 645
Nem tudok arról, hogy nagyvasúton a környékünkön megkövetelnék, valószínűleg azért, mert csekély az esélye annak, hogy az átlagos térközhossznál általában jóval rövidebb vonat épp a térközhatáron túl álljon meg, annak meg még csekélyebb, hogy olyan sűrű legyen a vonatforgalom, hogy a követő vonat épp ekkor okozzon galibát.
Előzmény: epimetheus (638)
Vendégsín Creative Commons License 2005.08.17 0 0 644
Ezt összekombinálnád egy másik rendszerrel, ami pont olyan lenne, mint a meglevö,

Szerinted mi lenne a végeredmény?


ETCS Level 1(-0,7) :-)
Előzmény: czzf50 (633)
oldmumus Creative Commons License 2005.08.17 0 0 643
Irja meg az Indohazba (ha publikus):D
Előzmény: BAKTER (641)
BAKTER Creative Commons License 2005.08.17 0 0 642

És nem a 3 méter túllógáson múllott.

 

 

BAKTER Creative Commons License 2005.08.17 0 0 641

"a Csardasnal"

 

Hosszú...

 

Majd, ha Bárdos megtér közénk, kérdezd meg!

 

 

Előzmény: oldmumus (640)
oldmumus Creative Commons License 2005.08.17 0 0 640
Telleg a Csardasnal hogyan is kovetkezett be?
Előzmény: BAKTER (639)
BAKTER Creative Commons License 2005.08.17 0 0 639

"Az utolsó tengely és az ütköző között lehet 2-3 méter is."

 

Teljesen igazad van, de mondj egy olyan balesetet, ami emiatt következett be.

Ha nem tudsz, akkor kérj segítséget Bárdos Imrétől, bár vsz. ő sem tud ilyenről, ami kizárólag emiat történt utoléréses baleset volt.

 

Előzmény: D F T (626)
epimetheus Creative Commons License 2005.08.17 0 0 638
De ha mi nem, akkor ki számol vele? A könyv (német szerző - eddig - jó írása) ugyanis azt állítja, hogy Európában mindenütt (!?) a térközjelző felügyeli a mögötte lévő térközt + még x métert, szemben az USA-val, Oroszo.-val stb. Tágabb környékünkről van infótok? Az is érdekelne, hogy elméleti megfontolásból ki mennyire hiányolja.
Előzmény: Vendégsín (622)
czzf50 Creative Commons License 2005.08.17 0 0 637
Azt is bevezethetnék, amire én most gondolok.... :-)))))
Előzmény: oldmumus (636)
oldmumus Creative Commons License 2005.08.17 0 0 636
Nem akarok kisregenyt irni, majd lehet egyszer bevezetik amire en gondolok.
Előzmény: czzf50 (633)
czzf50 Creative Commons License 2005.08.17 0 0 635
:-)))))

Meg egy negyedik, ami felügyeli, hogy igazságosan döntött-e a harmadik.....
Előzmény: RhB (634)
RhB Creative Commons License 2005.08.17 0 0 634

Kellene egy harmadik rendszer, amelyik eldöntené, hogy a másik kettőből mikor melyik működjön. :-)))

 

Előzmény: czzf50 (633)
czzf50 Creative Commons License 2005.08.17 0 0 633
Van egy rendszerünk, ami jó lenne, ha........Ha mindig jól müködne, ha mindenhol ott lenne, ha megfelelöen karban lenne tartva. Ezt összekombinálnád egy másik rendszerrel, ami pont olyan lenne, mint a meglevö, tehát - lásd 2 sorral feljebb.

Szerinted mi lenne a végeredmény? Vagy kapcsolgassunk, mikor melyik müködik megfelelöen?
Előzmény: oldmumus (630)
oldmumus Creative Commons License 2005.08.17 0 0 632
En az mv-n kivul ertettem, hasonlo mint a biztber.
Előzmény: Infós (631)
Infós Creative Commons License 2005.08.17 0 0 631

Van két független rendszer:

 

az egyik a mozdonyvezető tudása és alkalmassága,

 

a másik pedig az EÉVB stb. berendezés...

Előzmény: oldmumus (630)
oldmumus Creative Commons License 2005.08.17 0 0 630
Szerintem a megfelelo balesetmegelozeshez ket fuggetlen rendszer kell, a jelenlegi jelfeladost kombinalni egy masikkal.
Előzmény: Infós (629)
Infós Creative Commons License 2005.08.17 0 0 629

Pedig azt hittem... (hüpp-hüpp). :-))

 

Köszönöm szépen a kiegészítést, majd máskor jobban figyelek! ;-)

Előzmény: Vendégsín (628)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!