Nekem naon bejön a hangjuk. Persze wannak akiknek nem. Azok a süketek.))) Xal ide kéne irni roluk mindent. Ha tetszik,akko azt,ha meg nem akko mé nem? Miwel lett meghajtwa? Stb.
A T-Amp 8 ohmra biza akkor se pumpol ki magából 2,1 watt csúcsnál többet, ha néger gyerekek potyognak az égből. Ez meg annyi a Neának, mint a babafing.
Persze, hogy nem lesz teste. A JVC-be azért izmosabb kivitel van beköltözve, ez biza kipumpolja a 8 ohmra azt a 25 wattocskát.... :))) És nem kell ám szégyenkeznie.
A szuper T-Amp annyiban más, az alaphoz képest, hogy itt már duplázva van a chip, és hídba dolgozik 1-1. Ez már azért 8 wattot jelentene, és megmozdíaná már a Neát....
Amúgy senki nem beszél a T-Ampról mint Neához valóról......
Hozd és meghallgatjuk (feltéve, ha ott lesz a Nea). Nekem nincs bajom a Tripath-tal, az is lehet hogy azzal jól szól. Amit írtam kifejezetten csak a T-amp-ra vonatkozott és azt tartom, hogy a T-amp nem rossz az áráért csak sztem nem a Nea-hoz. AJ
Igen, nekem is hasonló tapasztalatom volt az A-skol-lal. Kicsit beszűkült a hangzás, olyan "barnás" árnyalatot kapott minden mint az öreg fekete-fehér fényképeken. Nem volt rossz, csak egy kis nyíltság, egy kicsit több élet jó lett volna. Viszont itt nem volt testetlen a hang. Az árárért elfogadható kompromisszum ez a hang a Nea-val. AJ
A T-amp-nál nem teljesítmény volt kevés, hanem a hangi karaktere miatt nem jött össze a Nea-val. Testetlen a Nea is, a T-amp is - hát ebből nem hogy testes hangzás nem jön ki, hanem a két hiány még inkább összeadodott. Nekem ezért nem tetszett a Nea+T-amp páros. AJ
Én is Sonidozom ezerrel.Nekem bassreflexem van SWR-200asokkal, és szívesen összehasonlítanám egy tölcséressel is akár, mert meggyőződésem, hogy nagyon-nagyon jól sikerült!!!! JLH 10 W- A class-al hajtom őket.
Most van épülőben egy Open Baffle (dipól) falam, SFR 144 re épülve, Sonido egyedi dupla 12"-es mélyekkel, és Fostex supertweeterrel.
Az A-scool nálam szép, kerek, lágy jól hallgatható hangot hangot produkált. Viszont éppen ezek is voltak a hibái. Kissé mosott, beszűkült terű, fülledt hang. Persze mindig kérdés a mihez képest. Akkor is most is 300b SE-vel hallgatom. Gyári, tehát álla a Nea elnevezés.
A basszus ugyan egy lényeges dolog, de nem minden. Egy hifis ismerősöm szerint olyan mint a desszert egy jó vacsora végén. Ha van van, ha nincs akkor is ettünk egy jót. Mondjuk abban is jó példa, hogy egy jól sikerült vacsorára csak a deszert teszi fel a pontot :)
Hogy reklámot is csináljak: gyere el a talira és hallgasd meg csövivel is:)
"Sajnos az A-scoolal sem tudja magát igazán kifutni. Nem rossz, de nem az igazi."
Milyen erősítővel érezted úgy, hogy jobban kifutja magát, mint az A-skool-lal?
Én a régi, Heed Obelisk Pro erősítőmmel valahogy kisé "fahangúnak" hallottam, lekonyultak a sávszélek, amije viszont volt mélyben, az összefolyt, búgott. Nagyon nem ehhez találták ki (a StandArt-1-esekhez viszont kiválóan illett). Aztán kipróbáltuk a haverom Etalon Primo előerősítőjével és Etalon Mono monoblokkjaival is a Neákat, és az Etalonokkal élvezhetetlenül vérszegény lett a basszus. Addig azt hittem, hogy az Etalonnak csak a hangdobozai mélyhiányosak, de akkor kiderült, hogy az erősítői is. A haverom Etalon Kreaton nemtomhányas dobozainak is az A-skool-lal volt tisztességes basszusuk, a saját erősítőikkel azok is testetlenül, számomra élvezhetetlenül mélyhiányosan szóltak. Más kérdés, hogy szerinte a Sonidonak túl sok, szerintem pedig az Etalonnak túl kevés a mélye. Ebben békében meg is egyeztünk: mindkettőnknek a sajátunk teccett jobban, és ez a lényeg. :-)
Önmagához képest a Tamp szvsz jól kifutja magát a NEA-n, mivel nem valami sok 93db körüli láda kering a környékén. A mikro teljesítmény pedig igényli az érzékeny ládákat.
A Nea viszont önmagához képest igen szerényen teljesít Tampal. Sajnos az A-scoolal sem tudja magát igazán kifutni. Nem rossz, de nem az igazi.
Mint Te magad is megállapíthattad, a T-amp nem jó választás ehhez a hangfalhoz. Kicsit sovány, testetlen a Nea hangja és ebben a T-amp sem jeleskedik. AJ
Átkábelezte egy cimborám (nem én) egy magas szintű CAT-7-tel, + nagyon szép hangú japán papír-olaj kondik kerültek bele. Meg Alps potméter van benne. És jó minőségű terminálok. Gyönyörű a hangja így. Egy Primare A 20 mk II-vel (nem az enyém) hasonlítottam eddig össze, az A-skool sokkal, de sokkal zeneibb volt. Csak tátom a számat ezen a T-Ampon. Az ember mindig csak tanul. :) Őszintén, én nem tudom megsaccolni, hogy az A-skool mivel van partiban, melyik lehet színvonalban mondjuk az első erősítő, ami megveri. Azért egy Jadis Orchestrával nem merem összereszteni. :) Van esetleg valakinek ezirányú összehasonlítási tapasztalata? Van egy olyan gyanúm is, hogy Varga úr túl szerény az erősítővel kapcsolatban ...
Én is most fogok építkezni a Sonidóból. Meghallgattam pár hónapja, és szerintem nagyon zenei. Erősítőnek egy T-Amp-ot vittem a meghallgatásra, de mintha az A-skool jobban passzolt volna hozzá. Varga Úr azt mondta, hogy szerinte nincs nagy különbség. Hevepitu! Te mit tuningoltál az A-skoolon? Mit érdemes rajta? Érdekelne, azt is szeretnék csinálni egyet.
Magam is a Sonido A-skool végfokot potméterrel + a Nea DIY verzióját hallgatom tavasz óta. Frontendnek egy komolyabbnak számító lemezjátszót + MC phonót használok. Kicsit tunungolt az A-skoolom. Eddigi összes zenehallgatási tapasztalatom alapján (amiben azért sok drágábbnál drágább rendszer volt) egyértelműen úgy gondolom, hogy Varga úr művei egyedülálló, valódi értéket képviselnek - fillérekért. Kossuth-díjat Varga úrnak, de most vicc nélkül! Úgy látom egyébként, hogy a Sonido-k komolyzene hallgatására valók, a mély hangokról pedig annyit, hogy a zenehallgatás talán nem a basszusról szól, hanem sokkal inkább a középtartomány milyenségéről, mindehhez képest egyetértek azzal, hogy a Sonido basszusa precíz, gyors és nagyon szép. Varga úr maga mondta, remélem, jól idézem, hogy 1. aki dús, pontatlan basszust akar, az ne hallgassa ezt a szélessávút, 2. aki zenét akar hallgatni, építsen szélessávút, aki a szomszédokat akarja riogatni, építsen reflex nyílású dobozt.
"én úgy oldom meg a problémát, hogy a lemezekhez fölírom, milyen pozícióba kell előtte állítani a potit"
Magam is ugyanerre jutottam, épp csak a patópál-effektus miatt késik ennek a rettentő bonyolult projektnek az elindítása. :-) De most kaptam tőled egy lökést, elszégyelltem magam a patópálságom miatt, és a legközelebbi CD-től kezdve fölírom post-it cetlikre. Aztán majd ha másodkészülék lesz belőle a majdani új kéglim dolgozó- vagy hálószobájában, akkor a probléma mexűnik, hisz karnyújtásnyira lesz.
Nálam nem hiányzik a távszabályzás, az én szobámban pedig nem nagyon van hely futkosásra. :-) Általában a rock és popzene esetén kicsit lejjebb kell venni a hangerőt, komolyzene esetén nagyjából középen áll, némely halkabb lemeznél föntebb. De én úgy oldom meg a problémát, hogy a lemezekhez fölírom, milyen pozícióba kell előtte állítani a potit.
Átlagosan nálam is kb. ott áll, de nagyon szór a CD-k jelszintje. Egyébként az egyetlen dolog, amit az erősítőmből hiányolok, az a hangerő távszabályzása. Sosem volt még távos erőlködőm, de legközelebb már csak olyat veszek, annyira torkig vagyok a kanapéról fölugrálással és az erősítőhöz meg vissza vágtázással, többször is, ha nem sikerül elsőre eltalálnom. Teljesen kizökkent a zene élvezetéből. Szeretek futni, de nem zenehallgatás közben.