Pedig a vezetőoldali a kisebb.Aki ilyen árat mondott,az kapja be....... Lehet szettbe is venni,tavaly az sem került ennyibe a Vianno-ban. De mint Thomas is említette,vezetőoldalon 3mm,a jobb oldalon 5mm "csalás" elenyésző. Fordulj hozzá bizalommal,majd ő szerez neked.
Tiszteletem az Uraknak ! Ablaktörlő lapátot kerestem én is a napokban a W140-re, de nekem csak a vezetőoldalira mondtak 28.000HUF.-ot BOSCH-ban gyári méret, Webster kolléga, ha tudsz alternatívát vagy valaki a csapatból ne tartsa magába.
Nem én mondtam a gyárban, hogy ugyanazt a váltót tegyék a 200D-re meg a 250D-re... Egyébként erősebb motort szeretnék bele és ezért keresnék valami dokumentációt arról, hogy milyen motorokon milyen áttételű diffiket használtak
16-osból ET 51-es való rá, 18-asból meg ET 40. Nem változott két méretet 94 után, mert teljesen azonos a futómű és a kaszni is, csak a ráncfelvarráskor nagyobb kerekekkel IS kijött. A régire, és az újra is jó mindkettő, de a 18-assal már nagyon kúszik, mert arra 255-ös gumi kell. A gyári 16-os 7,5 colos, amire teljesen jó a gyári 235/60-as gumi. Azért nem 8 col széles, mert a dízeleknek 225/60 a gyári gumimérete, és ahhoz meg már széles lenne. Én is küzdöttem a kerekekkel, ugyanis a 16-osokkal nagyon komfortos, a 18-osokkal szebb, de vezethetetlen nyomvályús úton. Nekem a legjobban a 8 col széles, 17 colos kerék vált be, amire 235/55-ös gumikat raktam, így semmi különbség nem érezhető a 16-os, és ez között, váltóméret is, meg jól is mutat.
Egy a lényeg, bármit is csinál az ember, 235 szélesség feletti gumikkal mászkál össze vissza (esetleg a 245 még beleférhet), nem az számít, hogy 16-os, 18-as vagy 19-es a felni. Az csak annyi, hogy mivel peresebb gumi való a 18-asra, egy egész kicsit jobban érezni az úthibákat.
Hmm, ez igen! Ezt nem semmi munka lehetett kifogazni :) Majd csinálok én is vmi egyszerűbbet.
Minden esetre most mégsem vettem le az egész tárcsát, csak a lemezdobot (amin a szíj fut), az agy a nagy csavarral maradt. Így már szépen hozzá lehetett férni a vezérműfedélen a főtengelyszimering alatti kis kitört lukhoz, befoltozás céljából :) Apu az SKF-ből hozott 2 komponensű ragasztót, ami köszörülhető keménységűre szárad, azzal tömtem be zsírtalanítás után. Remélem, tartós lesz :) Egyébként azért repedt ki az a rész, mert (gondolom) belül ott van a felöntés, ami megakadályozza a lánc átugrását. Nem sikerült megakadályoznia :) Berágodott a vákuumszervó csapágyazása és valamelyik golyó (vagy az öntvény egy darabkája) bement a lánc és a kerék közé. Szóval ez nem egy szerencsés konstrukció. majd valami szitát fogok hegeszteni arra a belső terelőlemezre, hogy ha legközelebb tönkremegy, a darabok ne tudjanak lepotyogni... Sajnos, a Mercinek is vannak ilyen fatális tévedései :)
Most értem vissza váltódiagnosztikáról, Sulyok mesteről. Negatív lett! Tehát már csak a kompresszor csapágycsere van hátra és "hibátlan" lesz az autó, amíg valami el nem romlik! Látom az alagút végét:)
705/628 a mérete a gyárinak megfelelő boschnak... ez valóban 20 felett van!
De!
A 700/625 ablaktörlőpárnak az ára jócskán 10 alatt van... És ezt sok helyen elsütik még úgy is hogy valaki kifizeti a megfelelőt, de a doboz valahogy megmarad...
Tehát ha jó látom a 7,5 a gyári ajánlás is. Tényleg az a váltója amit írtál. Csak gondolom az még ritkább gumi méret. Néhány újabb Mercin,BMWén van azt hiszem ez a 275/35,245/40 es méret.
Ma délelőtt elmentünk akkut venni. Sajnos nem sikerült Black flash gyártmányt venni, pedig olyat szerettem volna. Egy 76 amperes 700 Ah teljesítményű Banner-re esett a választás, 2 év garival, ezt is többen ajánlottátok. Talán jóval tartósabb lesz, mint a sasmadaras, ilyet ne vegyetek, mert 2 évet bír csak: