A kettőstömegű és a turbó meg ahogy én elnéztem nem volt annyira gyakori, persze még kevés a 200 ezret futott darab. Na mindegy a srác helyében én a bravo mellett döntenék, még úgy is hogy én nem vagyok 100 % ig elégedett a Bravommal.
Hát akkor inkább Bravot vegyen mint hyundait vagy ceedet.... Külsőre belsőre a bravo tökéletes, a motor stb már függ hogy használtban milyet fog ki, de ez a többinél is játszik.
A bixenon esetében ugyanaz a távolsági, mint a tompított.A vetítőlencse szögét változtatod, amikor refizel.Persze nagyon leegyszerűsítettem.
Sajnos valószínű ez szervizes téma lesz, nekem nincs Fiat xenonnal tapasztalatom, mert közülünk csak ferrikének van, de ő sem számolt be meghibásodásról eddig.
Gyári xenon?Szerintem a trafó haldoklik.Ha gyári rendszer, akkor nem olcsó mulatság, ha utángyártott, akkor néhány ezer forint, sőt, szerintem még nekem is van egy valahol.
Érdeklődnék tőletek: a bal tompított xenon fény a mai napon rózsaszínes lett,majd később bekapcsoláskor a normál szín és fényerő, de el alszik---de néha megmarad ki-be kapcsolás után az első jelenség.Csere érett? Vagy más probléma is lehet?Én is tudom cserélni vagy inkább szervíz ajánlott?Esetleg kb. izzó ár.Köszönöm
Ma volt az első olyan alkalom amikor tényleg sietnem kellett (feleségemet kizárta a 1,5 éves fiam és nem is látott be a gyerekre). Nagyon jól fekszi az autó az utat és pontos a kormányzása is, nagy sebességnél is semlegesen viselkedik kanyarban. Sajnos a bunkó bmw-s sztereotípiát is erősítettem.