A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Biztosítékok (1), csatlakozók nincsenek -e szétcsúszva, érintkezőik oxidálódva vagy leégve (2), ezután következnek a vezetékek belső törésre vagy szakadásra ellenőrizve (3). én legalábbis így szoktam.
Igazából áram... ha pl. van egy korrodált csatlakozás, megméri nagyimpedanciás multiméterrel, az mutatni fog akár helyes értéket is - mégsem fog működni rajta semmi.
Tehát üzemszerű áramterhelés mellett kell a feszültséget mérni. Ilyen hibakeresésnél jobb is, ha nem multimétert használ, hanem próbalámpát, amin legalább 2 A folyik át.
menet közben eltűnt minden visszajelzés a műszerfalról, mintha levettem volna a gyújtást. És leállt a motor. Az aksi terhelve is rendben. A minden a helyén azt jelenti, hogy nem lóg vezeték, nem rágta/vágta el semmi, magyarán külsérelmi nyom sehol. Kb. ennyi.
Amire gondolnék: vezeték szakadás, de vajon nagyságrendileg merre keresse az ember, ha a a fentiek a következmények.
Tegnap menet közben - egyik pillanatról a másikra - megszűnt az elektromosság és megállt a motor is a GS1100-ban. Akksi jó, látszólag minden a helyén. És soha sem történt még ilyen. Van ötletetek, hogy mi lehet a baj? Köszi: A.
Nem hinném, hogy elítéltek volna :-) Csak más az álláspontjuk és kész. Pár éve még én is ezt vallottam, sőt ma is ezt vallanám, ha nem változtak volna a körülményeim. De nem gond, alkalmazkodni tudni kell :-)
Amúgy a közvetlen környezetemben lévő motoros cimboráim is élesen két táborba oszlanak a sisakbeszélő kapcsán.
10-15 éve még a navigációval voltunk így. Nekem a busához sem volt. A GS-hez lett tavaly az első motoros navim, és látám, hogy az jó.
Alapvetően lemaradtam az elmúlt 20 évben minden technikai fejlődésről. Elutasítottam az okostelefonokat is. Aztán mikor bexart a nyomógombos Nokiám, Apum adott egy használt Iphone-t. Eleinte szoptam vele, de aztán úgy megszerettem, hogy a következő két telefonom is az volt.
Aztán muszáj volt megtanulnom ezeket a kütyüket, mert már az odavissza tekerős tévé is bonyolult kezdett lenni :-) Nekem ez egy kihívás, hogy felfejlődjek korunk szintjére, mert már a 6 éves kisfiam is többet tud az androidos cuccokról, mint én valaha fogok :-)
Én meg erre adtam egy pluszt - hogy kibillentsem a holtpontot - viszont csendben megjegyezném, hogy nem járunk az ő cipőjében, így nem kéne elítélni. Ősi magyar szokás, hogy nem értjük, hogy ami nekünk tökre jó, az másnak miért nem? Márpedig miért kéne annak lennie? Kinek a szőke, kinek a vörös.. ki hetero, ki nem.. Nem vagyunk egyformák, más problémákkal becsípődésekkel, stb. Ne ítéljünk elsőre. Nem tudjuk, hogy mi a motiváció?
Ctek 5.0 töltőm van, nem szivargyújtón keresztül, hanem az akksi sarokra közvetlenül csatlakoztatható Ctek kábellel töltöttem a tél folyamán. Hibáztam?
Igaz, nem volt 20...22 fok a garázsban, de kb. két hetente mindig rátöltöttem és úgy tudom, hidegben a kémiai folyamatok is lassulnak.
Ha van itt valakinek ( Esztergom-Pest környékéről ) R1200R-RT ( 2006-2009-ig ) motorja , aki pár kilométer csere-próbát motorozna velem , vagy csak meghalgathatnám a motorja járását , keressen Mélben legyenszíves .
Nem igazán értem a dolgot :-) Csak a tapasztalatomat írtam le, hogy a PUIG ERS elektromos pleximozgató (ami komplett kiváltja a gyárit, nem a régi fajta) elég nyekenyóka, gyenge egy szerkezet, egy nagyobb plexivel gyakorlatilag szét akar esni. Plexivel, szélvédelemmel nincs gondom :-)
Igazából nem problémaként élem meg ezeket. Mert nem is azok. Csak ismerkedek új dolgokkal és kérdezek. A többi hozzászólásom pedig a saját tapasztalatom megosztása, mások segítésére, nem a problémáim csócsálása akar lenni.
Nos, sokáig azt gondoltam, hogy nem kellenek nekem ezek az elektronikai kütyük. Az igazság az, hogy meg is vagyok nélkülük. De érdekelnek is.
Amiért pedig amellett döntöttem, hogy benevezek egy sisakbeszélőre az az, hogy szeretnék a párommal beszélni útközben, nem pantomimezni, illetve a munkámból adódóan gyakran van olyan hívásom, amit fel kell venni, vagy legalább mielőbb visszahívni. Ez egy motorozás közben macerás, mert a Givi tanktáskám telefontartó tokjában lapul a telefonom és időnként le kell pillantanom, hogy volt-e hívásom. Ha volt, akkor meg kell állnom megnézni, hogy visszahívandó-e. Ha ebből van négy egy óra alatt, az már ciki. Ha visszahívndó, akkor kesztyű, szemüveg, sisak le, majd telefonálás, majd visszaöltözés. Jellemzően ezek rövid hívások, amikhez ha meg tudok állni, egyszerűbb sisaklevétel nélkül elintézni. Harmadik, hogy hallom a navi utasításait, de tudom, hogy navigáció sem kell motorozáshoz. Ha te meg vagy nélküle, az csak jó, én nem fogom Neked mondani, hogy miért nem veszel már mindenféle kütyüket :-)