Keresés

Részletes keresés

fgyozoo Creative Commons License 2019.04.09 -2 0 67833

Mortoff

 

Ámulok és bámulok !!!!!!!!!!!

Számomra ez hihetetlen ...

Amikor haza jött a motor és átadtam papírozásra akkor a cimborám is szívott az akksival.

Ő akkor egy 12V-os MUNKA(!) akkumulátorral indította be a motort.

Azon is csak lestem ...  

Valami itt valahogy nagyon el van csúszva ...

Előzmény: Mortoff (67810)
muszak01 Creative Commons License 2019.04.09 -2 0 67832

Biztosítékok (1), csatlakozók nincsenek -e szétcsúszva, érintkezőik oxidálódva vagy leégve (2), ezután következnek a vezetékek belső törésre vagy szakadásra ellenőrizve (3). én legalábbis így szoktam. 

Előzmény: atessz (67825)
mlas45 Creative Commons License 2019.04.09 0 1 67831

Igazából áram... ha pl. van egy korrodált csatlakozás, megméri nagyimpedanciás multiméterrel, az mutatni fog akár helyes értéket is - mégsem fog működni rajta semmi.

Tehát üzemszerű áramterhelés mellett kell a feszültséget mérni. Ilyen hibakeresésnél jobb is, ha nem multimétert használ, hanem próbalámpát, amin legalább 2 A folyik át.

Előzmény: Yossa.rian (67830)
Yossa.rian Creative Commons License 2019.04.09 -2 0 67830

Feszültség.

Előzmény: mlas45 (67828)
atessz Creative Commons License 2019.04.09 0 0 67829

Köszi!

Előzmény: mlas45 (67828)
mlas45 Creative Commons License 2019.04.09 0 1 67828

Első a biztosíték megnézése. Aztán ha valamiben nincs áram, akkor attól az akku felé, ha semmiben nincs áram, akkor az akkutól mindenfelé :) indulj.

Előzmény: atessz (67827)
atessz Creative Commons License 2019.04.09 0 0 67827

Oké. kicsit részletesebben:

 

menet közben eltűnt minden visszajelzés a műszerfalról, mintha levettem volna a gyújtást. És leállt a motor. Az aksi terhelve is rendben. A minden a helyén azt jelenti, hogy nem lóg vezeték, nem rágta/vágta el semmi, magyarán külsérelmi nyom sehol. Kb. ennyi.

Amire gondolnék: vezeték szakadás, de vajon nagyságrendileg merre keresse az ember, ha a a fentiek a következmények. 

Előzmény: Mortoff (67826)
Mortoff Creative Commons License 2019.04.09 -1 1 67826

Ezek tipikusan a műszaki hiba jelei. ;)

 

Ennyiből szerinted ki fogja megmondani látatlanban, mi a baj?

Mi az, hogy megszűnt az elektromosság?

Az aksit honnan tudod, hogy jó? (terhelve is jó?)

Mi az, hogy minden a helyén?

 

 

Előzmény: atessz (67825)
atessz Creative Commons License 2019.04.09 0 0 67825

Sziasztok,

 

Tegnap menet közben - egyik pillanatról a másikra - megszűnt az elektromosság és megállt a motor is a GS1100-ban. Akksi jó, látszólag minden a helyén. És soha sem történt még ilyen. Van ötletetek, hogy mi lehet a baj? Köszi: A.

hamvasat Creative Commons License 2019.04.09 0 0 67824
Nem hinném, hogy elítéltek volna :-) Csak más az álláspontjuk és kész. Pár éve még én is ezt vallottam, sőt ma is ezt vallanám, ha nem változtak volna a körülményeim. De nem gond, alkalmazkodni tudni kell :-)

Amúgy a közvetlen környezetemben lévő motoros cimboráim is élesen két táborba oszlanak a sisakbeszélő kapcsán.

10-15 éve még a navigációval voltunk így. Nekem a busához sem volt. A GS-hez lett tavaly az első motoros navim, és látám, hogy az jó.

Alapvetően lemaradtam az elmúlt 20 évben minden technikai fejlődésről. Elutasítottam az okostelefonokat is. Aztán mikor bexart a nyomógombos Nokiám, Apum adott egy használt Iphone-t. Eleinte szoptam vele, de aztán úgy megszerettem, hogy a következő két telefonom is az volt.

Aztán muszáj volt megtanulnom ezeket a kütyüket, mert már az odavissza tekerős tévé is bonyolult kezdett lenni :-) Nekem ez egy kihívás, hogy felfejlődjek korunk szintjére, mert már a 6 éves kisfiam is többet tud az androidos cuccokról, mint én valaha fogok :-)
Előzmény: Yossa.rian (67819)
Gadgetfan0 Creative Commons License 2019.04.08 0 0 67823
Akkor nem, azért írtam, hogy a szivargyújtót tiltja az Lc , de ha direktbe volt azzal rendben kellene lennie.
Előzmény: Bálint636 (67817)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2019.04.08 0 2 67822

Jó ! Nem mondom :)

Előzmény: mlui. (67820)
R100 Creative Commons License 2019.04.08 0 0 67821

Nagy akku + berugókar, kicsit túl volt biztosítva. Csak savas volt akkor, most meg mindenféle úri huncutság...

Előzmény: T1OK3 (67812)
mlui. Creative Commons License 2019.04.08 0 0 67820

Azt ne mondd, hogy megint van egy boxered. :)

Előzmény: HorváTH 69 István (67813)
Yossa.rian Creative Commons License 2019.04.08 0 2 67819

Én meg erre adtam egy pluszt - hogy kibillentsem a holtpontot - viszont csendben megjegyezném, hogy nem járunk az ő cipőjében, így nem kéne elítélni. Ősi magyar szokás, hogy nem értjük, hogy ami nekünk tökre jó, az másnak miért nem? Márpedig miért kéne annak lennie? Kinek a szőke, kinek a vörös.. ki hetero, ki nem.. Nem vagyunk egyformák, más problémákkal becsípődésekkel, stb. Ne ítéljünk elsőre. Nem tudjuk, hogy mi a motiváció?

Előzmény: A_Kupec (67801)
Bálint636 Creative Commons License 2019.04.08 0 0 67818

sarokra = sarukra

Előzmény: Bálint636 (67817)
Bálint636 Creative Commons License 2019.04.08 0 0 67817

Ctek 5.0 töltőm van, nem szivargyújtón keresztül, hanem az akksi sarokra közvetlenül csatlakoztatható Ctek kábellel töltöttem a tél folyamán. Hibáztam?

 

Igaz, nem volt 20...22 fok a garázsban, de kb. két hetente mindig rátöltöttem és úgy tudom, hidegben a kémiai folyamatok is lassulnak. 

Előzmény: Gadgetfan0 (67804)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2019.04.08 -4 1 67816

Szeretnéd hogy kezdődjön ? :))) Nah ? Felpörgessem a fórumot ? :)

Előzmény: Kalasnyikov elvtárs (67814)
hamvasat Creative Commons License 2019.04.08 0 0 67815
Muszak01!

"Egy vékonyfalú barna textilbakelit cső fog kikandikálni. a fűtőszál ebben van.  Esztétikai és tapadási kérdés."

Köszi. Akkor nem foglalkozok vele, míg nem látom :-)


Előzmény: muszak01 (67799)
Kalasnyikov elvtárs Creative Commons License 2019.04.08 -3 1 67814

Apa kezdődik!

Előzmény: HorváTH 69 István (67813)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2019.04.08 -2 0 67813

Ha van itt valakinek ( Esztergom-Pest környékéről ) R1200R-RT ( 2006-2009-ig ) motorja , aki pár kilométer csere-próbát motorozna velem , vagy csak meghalgathatnám a motorja járását , keressen Mélben legyenszíves .

T1OK3 Creative Commons License 2019.04.08 0 0 67812

Ezekbe a BMW-kbe egyre kisebb akku kell?! Az R80-ba még akkora kell mint egy kisebb fajta autóba.

laferi Creative Commons License 2019.04.08 -1 0 67811

Honnan tudod, hogy off motorján mit és hol húz, hogy menjen az a motor :-) 

Előzmény: ronson (67792)
Mortoff Creative Commons License 2019.04.08 -1 0 67810

R1200GS LC. Az LC-é meg ment a 250-es robogóba, mert abba is ez kell.

 

Gyárilag BMW logós YTZ-14S yuasa volt az LC-ben, helyette lett az YTX-14BS Varta. 11.2AH/150A helyett kapott egy 12Ah/200A-t. 

Nem vagyok aksi szakértő, de nem találtam lényegi különbséget az YTZ és az YTX típusok között.

Ha valaki ért hozzá felvilágosíthat engem is.:)

 

Ha tévedtem, akkor max egy tizest dobok ki az ablakon. Egy éve van benn, eddig teszi a dolgát.

Előzmény: fgyozoo (67809)
fgyozoo Creative Commons License 2019.04.08 -4 0 67809

Mortoff !

 

Én ezt nem értem... milyen motorba vetted ezt az akksit?

Valami robogóba?

Bár látom h 200A indító áram... az nem kevés.

Bocsánat h ilyen értetlenkedve nézek de hogy lehet h te 9e-ért

veszel akksit és az is jó én meg  28-ért és még az is kérdéses?

Igazból a jóhiszemű kérdésem lényege h most te tévedsz ezzel a 

választással vagy engem kúúrnak át nagyon?

Vagy ennyire más motort nézünk?

Én BMW R 1150Rt ...  

Előzmény: Mortoff (67783)
hamvasat Creative Commons License 2019.04.08 0 0 67808

IBM T30!

 

Nem igazán értem a dolgot :-) Csak a tapasztalatomat írtam le, hogy a PUIG ERS elektromos pleximozgató (ami komplett kiváltja a gyárit, nem a régi fajta) elég nyekenyóka, gyenge egy szerkezet, egy nagyobb plexivel gyakorlatilag szét akar esni. Plexivel, szélvédelemmel nincs gondom :-)

Előzmény: Törölt nick (67802)
hamvasat Creative Commons License 2019.04.08 -1 3 67807

Mlas45!

 

Igazából nem problémaként élem meg ezeket. Mert nem is azok. Csak ismerkedek új dolgokkal és kérdezek. A többi hozzászólásom pedig a saját tapasztalatom megosztása, mások segítésére, nem a problémáim csócsálása akar lenni.

 

Nos, sokáig azt gondoltam, hogy nem kellenek nekem ezek az elektronikai kütyük. Az igazság az, hogy meg is vagyok nélkülük. De érdekelnek is.

 

Amiért pedig amellett döntöttem, hogy benevezek egy sisakbeszélőre az az, hogy szeretnék a párommal beszélni útközben, nem pantomimezni, illetve a munkámból adódóan gyakran van olyan hívásom, amit fel kell venni, vagy legalább mielőbb visszahívni. Ez egy motorozás közben macerás, mert a Givi tanktáskám telefontartó tokjában lapul a telefonom és időnként le kell pillantanom, hogy volt-e hívásom. Ha volt, akkor meg kell állnom megnézni, hogy visszahívandó-e. Ha ebből van négy egy óra alatt, az már ciki. Ha visszahívndó, akkor kesztyű, szemüveg, sisak le, majd telefonálás, majd visszaöltözés. Jellemzően ezek rövid hívások, amikhez ha meg tudok állni, egyszerűbb sisaklevétel nélkül elintézni. Harmadik, hogy hallom a navi utasításait, de tudom, hogy navigáció sem kell motorozáshoz. Ha te meg vagy nélküle, az csak jó, én nem fogom Neked mondani, hogy miért nem veszel már mindenféle kütyüket :-)

 

 

Előzmény: mlas45 (67798)
A_Kupec Creative Commons License 2019.04.08 0 0 67806

Jó, erre is adtam egy pluszt :))

Előzmény: -Mosquito- (67805)
-Mosquito- Creative Commons License 2019.04.08 0 1 67805

Érthető,Te a bambulós otthon ülős tipus vagy.

:))) 

Előzmény: A_Kupec (67801)
Gadgetfan0 Creative Commons License 2019.04.08 0 0 67804

Ha a szivargyújtón töltötted, akkor a töltő a hibás, az LC letiltja ha nem gyári. 

Előzmény: Bálint636 (67781)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!