Keresés

Részletes keresés

czzf50 Creative Commons License 2005.09.08 0 0 778
Teljesen véletlenül vannak nálam. :-))
Előzmény: Törölt nick (775)
Infós Creative Commons License 2005.09.08 0 0 777
Tudom ám, csak kötekedtem! Köszönöm a választ! :))))))))
Előzmény: benbe (776)
benbe Creative Commons License 2005.09.08 0 0 776
Aquincum elágazás felé Óbudának alakjelzői vannak. A három fényjelző egy közös kijárati (az ECM vonali berendezés kezdőjelzője), egy bejárati Solymár felől és ennek az előjelzője. Más nincs.
Előzmény: Infós (774)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.08 0 0 775

ott már csak a törpék maradtak azok

 

Nincs ezekről valahol kép véletlenül?

Előzmény: czzf50 (771)
Infós Creative Commons License 2005.09.07 0 0 774
Aquincum elágazás felé is? :)))
Előzmény: benbe (770)
czzf50 Creative Commons License 2005.09.07 0 0 773
Jó, OK, látom, tisztázódott. :-)))
Előzmény: czzf50 (772)
czzf50 Creative Commons License 2005.09.07 0 0 772
"Óbudán....hagyományos fényjelzők vannak."

Nem kevered valamivel?
Előzmény: benbe (768)
czzf50 Creative Commons License 2005.09.07 0 0 771
Csehszlovák eredetü fényjelzöink vannak a 82-es vonalon és egy db rákosrendezöi bejárati jelzö, orosz eredetü jelzök a 2,4,100 vonalakon vannak, valamint Ajkán voltak (ott már csak a törpék maradtak azok).
Előzmény: Törölt nick (765)
benbe Creative Commons License 2005.09.07 0 0 770
Ez így van, de az a két fényjelző, ami van (plusz az előjelző), az hagyományos fény!
Előzmény: V46 021 (769)
V46 021 Creative Commons License 2005.09.07 0 0 769

"Óbudán ... ... hagyományos fényjelzők vannak."

 

Azért Ób. zöme kétvezetékes jelző! :))

Előzmény: benbe (768)
benbe Creative Commons License 2005.09.07 0 0 768
A Rákosrendezőn látható jelző a csehszlovák moduláris jelző (tudomásom szerint is) egyetlen képviselője. A két, kerekded főlapos jelző a szovjet biztosítóberendezésekhez tartozik, tehát Ajka (és a volt 4 Debrecen-környéki MRC), valamint a 2-es ECM-je, Solymár, Pilisvörösvár, Piliscsaba, Esztergom-KErtváros, Esztergom, valamint a 4-es vonal ECM-mel szerelt állomásai. Óbudán és Leányváron hagyományos fényjelzők vannak.
Előzmény: Füsti-67 (766)
Füsti-67 Creative Commons License 2005.09.07 0 0 767

Tudod, mi a legszomorúbb? Még arra sincs kifejezett előírás, hogy az áll.távra áttérésről írásbelit kellene adni. Melyik pont szerint vagyok erre köteles?

 

Ha írásbelit kell adni valamiről, azt az utasítás a megfelelő helyen kifejezetten előírja. DE EZT SEM ÍRJA SEHOL.

 

Még egyszer bocs, hogy állandóan az Utasítás pontokkal jövök. Hogy adott helyzetben hogyan jó csinálni, azt én is sejtem, de ha baj lesz belőle, rögtön mindenki az Utasítást vágja a fejedhez.

Előzmény: exmv (758)
Füsti-67 Creative Commons License 2005.09.07 0 0 766

Köszi a megbokrosodott jelzőt.

 

Ez Rákosrendező bejárati jelzője a Városliget-elág felől. Elég csúnya szegény. Ebből a fajtából én csak ezt az egyet láttam MÁV területen, és valóban a Csehszlovákok használnak hasonlót.

 

A nagy ívelt jelzőlapos megoldás az echte ruszki (Ajka, Gombi vasút)

Előzmény: Törölt nick (759)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.06 0 0 765
...vagy én tudom rosszul... ez is lehet... van valaki hozzáértő?
Előzmény: oldmumus (764)
oldmumus Creative Commons License 2005.09.06 0 0 764
Akkor elirtak azon a weboldalon ahol lattam szoveget+kepet rola.
Előzmény: Törölt nick (762)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.06 0 0 763
Szóval ilyen:
Előzmény: Törölt nick (762)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.06 0 0 762
Ez speciel a Vidámpark mögött van Pesten. :-) De én úgy tudtam, hogy ez a "Csehszlovák" típus (amúgy a Csehországban és Szlovákiában fellelhető jelzők tényleg hasonlítanak hozzá), a "Ruszki"-nak én az Esztergomi vonalon Solymáron, Pilisvörösváron lévőket ismertem (meg régen Nyíregyháza-Debrecen között láttam ilyet). Az ilyen:
Előzmény: oldmumus (761)
oldmumus Creative Commons License 2005.09.06 0 0 761
Azt mondjak erre ruszki fele jelzo, Jaszfenyszarunal van ilyen a 82-esen.
Előzmény: Törölt nick (759)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.06 0 0 760
... azt már nem kérdezem, hogy a képen látható "növény" hol terem. Gondolom sokan ismerik, annak ellenére, hogy megtévesztő a hasonlóság a környező országok mezein található hasonló fajokkal... :-)
Előzmény: Törölt nick (759)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.06 0 0 759
"Ha úgy kérdezed, hogy Magyarországon akkor pl. a villamosvasutakon (pl. Moszkva tér, Lágymányos stb.)"

Talált, süllyedt, sőt! Az 1-es Bécsi úti végállomásán ráadásul még a jelző formája is olyan, mint "nagyban", még vörös-fehér-vörös árbóclap is van! Ha arra járok le is fényképezem, addig is a nyertes ajándéka a jelzőbokor termése :-)
Előzmény: Füsti-67 (730)
exmv Creative Commons License 2005.09.06 0 0 758

...ha pl. iránnyal szembe mész áll.táv.-ba, de fényt találsz egy térközjelzőn, meg kell állnod visszakapcsolni a vonatbef. berendezést Tolatóból, ez is csak azt erősíti, hogy azok a jelzők igenis számítanak...

 

Ez a használhatatlanság egyik esetére vonatkozik. A másik esetben a biztosítóberendezést kikapcsolták -> csak akkor adhatsz rendelkezést az állomástávolságú közlekedésről. Az áll.táv. közlekedést pedig részletesen szabályozza az F2.

Előzmény: Füsti-67 (757)
Füsti-67 Creative Commons License 2005.09.06 0 0 757

Oxi, ez így logikus, és nyilvánvaló, de nekem ezzel az a bajom, hogy így konkrétan nincs sehol leírva.

És azért lovagolok ezen, mert ha te az áll.táv-os papírral a kezedben elsúrolsz Vmax-al a tk.jelzők mellett, és nekimész valaminek, azt fogják mondani, miért mentél annyival, és nem tudod megvédeni magad.

 

Mert az F1 azt írja, hogy a használhatatlan térközjelzőkről az F2 rendelkezik.

 

De az meg nem rendelkezik sehol, ilyen esetekre.

 

Sőt, ha pl. iránnyal szembe mész áll.táv.-ba, de fényt találsz egy térközjelzőn, meg kell állnod visszakapcsolni a vonatbef. berendezést Tolatóból, ez is csak azt erősíti, hogy azok a jelzők igenis számítanak.

 

Vagy ha nem biztosított (vonatjelentőőri) térközi közlekedés esetén áttérünk áll.távra a távbalát. korlátozottsága miatt, a térközjelzők akkor is érvényesek, és kezelni is kell azokat.

 

Nincs még egy analógia sem amire ráhúzhatnánk a mi esetünket - sajnos.

 

Az E.1. ugyan írja, hogy, ha papírt kapott a tk.bizt.ber használhatatlanságáról, akkor a vörös törölhető, (2.Mell. 4.2.3.1.) de a további közlekedést az F2-re bízza, az meg, ugye, konkrétan nem ír semmit.

 

Nekem ez a véleményem. :-((

Előzmény: exmv (755)
oldmumus Creative Commons License 2005.09.06 0 0 756
Ez a lenyeg! Mintha ott sem lennenek, ugy mint a felujitas utan Mende es Gyomro kozott eltuntek a terkozjelzok es a terkozok es egy allomaskoz az egesz!
Előzmény: exmv (755)
exmv Creative Commons License 2005.09.06 0 0 755

Ebben egyetértünk?

 

Hát nem :)

Ha megváltozik a közlekedési rend, megváltoznak a játékszabályok is. Ha leírtad, hogy "X és Y állomások között a térközbiztosító brendezés használhatatlansága miatt állomástávolságban közlekedik", akkor a térközjelzők mintha ott sem lennének. Más a helyzet az esetlegesen meglevő nyíltvonali bejárati-, vagy fedező jelzőkkel. Azokról külön kell rendelkezned.

Előzmény: Füsti-67 (753)
oldmumus Creative Commons License 2005.09.06 0 0 754
En arra gondolok konkretan sotetek a jelzok es nincs jelfeladas.
Előzmény: exmv (751)
Füsti-67 Creative Commons License 2005.09.06 0 0 753
Az oké, hogy az áll.távról értesíted, és csak visszjelre indíthatsz vonatot. De a tk.jelzők mellett akkor is csak a jelzése szerint, vagy ha sötét, akkor 15-tel mehetsz. Ebben egyetértünk?
Előzmény: exmv (747)
Füsti-67 Creative Commons License 2005.09.06 0 0 752
Na, ja. Végig 15. Nincs más.
Előzmény: exmv (751)
exmv Creative Commons License 2005.09.06 0 0 751
Közlekedés a jelzési képek (esetleg a feladott jelek) szerint.
Előzmény: oldmumus (750)
oldmumus Creative Commons License 2005.09.06 0 0 750
Ok, de en arra vagyok kivancsi uzemzavar v. rendkivuli esemeny bekovetkeztekor mi van?
Előzmény: exmv (749)
exmv Creative Commons License 2005.09.06 0 0 749
Nem. Csak ha a berendezést kikapcsolták. Ott van az azért szó.
Előzmény: oldmumus (748)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!