Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Clarvoyant Creative Commons License 2002.06.24 0 0 525
Sziasztok,

Lehet oka az akkumulator kapcsai kozotti 10.36 V annak, hogy nem forog az onindito? 12 V-os akksi van benne, 72 Ah-s.

Koszi,

edemsz Creative Commons License 2002.06.23 0 0 524
Millio THX!
üdv
adams
Előzmény: atompyka (523)
atompyka Creative Commons License 2002.06.23 0 0 523
A Nagysándortól kicsit beljebb vannak. Én mindig a Határ úttól indulok oda a szervízúton. Egy sarokház.

ATom

Előzmény: edemsz (522)
edemsz Creative Commons License 2002.06.22 0 0 522
Köszi!

A nagykörösin kb merre? Nagy Sándor József felüljáró környéke? Mert arra nem igazán ismerek könyvest.

Mindenkinek még1x köszönöm a segitséget, mostmár biztosan boldogulok, remélem jövöre még meglesz, és megyünk vele egy harmadosztályt, vagy idén egy mikulást ;)))

Előzmény: capri-3 (520)
kivi Creative Commons License 2002.06.22 0 0 521
Nézd meg ezt a listát.
Előzmény: edemsz (518)
capri-3 Creative Commons License 2002.06.22 0 0 520
polus center, vagy a maroti konyvesbolt a Nagykorosi uton, az Erzsebeti oldalon.
ott biztosan lesz.
Előzmény: edemsz (518)
Törpcy Creative Commons License 2002.06.22 0 0 519
Nézz be a FORD-topicba, hátha tud valaki segíteni.
Előzmény: edemsz (518)
edemsz Creative Commons License 2002.06.21 0 0 518
Sziasztok!

77 körüli (kocka) Fiestához keresek szerelési utmutatot!
Neztem kismillio helyen, de nix eredménnyel.
Bármilyen hasznosithato infot elöre is köszönöm

adams

FiatFan Creative Commons License 2002.06.21 0 0 517
Hali Mindenki!!

Ki mit tudna nekem arra mondni , hogy a gépezetem kicsit rosszalkodik! A gépsárkány egy 1992-es Tempra 1.6 digit i.e. kat. A gond a hütés+klíma körül ficereg.....egy bizonyos üzemidő után a (műszer szerint) felmegy a vízhőfok 110-130 fokra (kb. 10-15 perc járás után), de a ventillátor nem indul el és a viz sem forr , látszólag minden rendben. A termosztát is müködik mert az összes cső forró de meg nem mondom hány fokos!!! Ha a klimával játszogatok akkor ez az esemény kicsit elodázható de akkor sem sokáig! Már cseréltem hőmérő gombát, nem használt......és plussz érdekesség az , hogy ha elveszem a gyújtást majd újra ráadom a kijelző szerint a víz csak 90 fokos!!!! Majd egy idő után (1-2 perc) újra felugrik 130-ra!!

Légyszi valaki mondja meg a konkrétat!!!

Köszi!!!

robika2002 Creative Commons License 2002.06.19 0 0 516
Hi!

Ma sikerult megoldani a problemat... A lambda szondam "forditva mukodott", ki lett merve oszcilloszkoppal... Csere, es mar jo is lett a kocsi.... miutan kiegett a korom ami lerakodott :)

RoB

Előzmény: robika2002 (515)
robika2002 Creative Commons License 2002.06.18 0 0 515
Sziasztok!

Segitsetek, nagy gondban vagyok. Az auto egy 1995-os SEAT IBIZA GTi 1.8 16V. 2 honapja vettem 120e km-el.
Miota megvan, volt 1 pici alapjarat ingadozas, emiatt a kasztni is berezgett kicsit, Neha pirosnal megallva nem 850, hanem 1000-1100 volt az alapjarat..
TUNAP injektortisztitas nem segitett a gondon, de a kocsi jobban ment utana. Eddig OK. Mult het penteken elvittem a szerelomhoz aki minden elektormos csatit lehuzott, bekontaktspray-ezet, majd vissza. Lambda szonda le (jaro motornal, nem tudom baj-e), az sem segiett. Eljottem hat!
DE!! Mentem haza videkre a kocsival pentek este, es ekkor vettem eszre, hogy 8l helyett 14l az atlagfogyasztasom, plusz nagyon fustol a kocsi.. Fekete korom, jo nagy darabkak. Tul sok uzemanyagot kap, nem eg el rendesen. De mitol? Ezt nem tudom.
Ma a SEAT VAG muszer nem irt ki hibakodot, de arra rakapcsolva ment rendesen a motor. Van valaki aki tud valami tanacsot adni? Nagyon felek hogy megzakkant a motorvezerlo computer. Amugy a kocsi megy, mukodik, csak egyre rosszabb, mivel kormosodnak a gyertyak.... Elore is koszi a valaszt..
RoB u.i: A szerelom NEM hajlando semmifele felosseget vallalni, nem ismeri el, hogy lehet nala keletkezett a hiba, Elkuldott a fenebe enyhen szolva.

Mogorva Creative Commons License 2002.06.15 0 0 514
Hi szakik!

Megtudja nekem mondani valaki, hogy ha az első futóműnél a toronycsapágyakat kicseréltetem (mivel muszáj lesz...) , mibe fáj az nagyjából?

Az autó egy 92-es PUG 205 TD, 170 kilométerrel, ha számít... Az 1.9 GTi futóműve van alatta.

Mennyi munkaórát lehet reálisan számolni a cseréhez? Csapágyból milyet érdemes? Gyárit vagy van jó minőségű utángyártott? Érdemes még valami mást is cerélni, ha megbontásra kerül az eleje?

Előre is kösz az esetleges válaszokat! :DD

Mariano Creative Commons License 2002.06.14 0 0 513
Köszi!

Üdv. Mindenkinek

Giugiaro Creative Commons License 2002.06.13 0 0 512
Látatlanban, termosztát.
Előzmény: Mariano (511)
Mariano Creative Commons License 2002.06.13 0 0 511
Üdv. Mindenkinek!

Elnézést kérek, hogy hivatlanúl belekérdezek.
Most vettem egy '85-ös 190 Diesel Mercit és a motor hőmérséklete álló helyzetben felmegy 90-95C fokig, amikor meg rendesen megyek vele lehül 60C fokig. Az előző tulaj szerint a ventillátor kuplung és annak a kapcsoló gombája cserélve lett. A termosztátról nem tudok semmit. De elképzelhető, hogy ha az előzőket már cserélték, akkor a termosztát is cserélve lett. Lehet, hogy termosztát hiba? Vagy lehet ezeken kivül más oka is? Esetleg van valakinek tapasztalata ilyesmiről?

Előre is köszi Mar

Sickboy Creative Commons License 2002.06.13 0 0 510
Kedves Mogorva!

Köszönöm szépen a segítséget, pont ezt kerestem!

Előzmény: Mogorva (509)
Mogorva Creative Commons License 2002.06.13 0 0 509
Előzmény: Sickboy (507)
ZIB Creative Commons License 2002.06.12 0 0 508
Hi! Mailt megkaptam és a válasz is ment. :-))
Előzmény: eszgab (502)
Sickboy Creative Commons License 2002.06.12 0 0 507
Hi!

Nem találtam más topicot, úgyhogy bocs mindenkitől, de itt kérdezem meg:
tudtok olyan céget, kft, műhelyt, ahol elektromos tetőablakot csinálnak? Mennyibe kerül egy ilyen "beszereltetése"? NETen nincs fenn ilyen cég?

Blindmouse Creative Commons License 2002.06.12 0 0 506
Hékás, de akkoris az enyémek.. mind az összes ami szerteszét van a szobámban ;)
Előzmény: Ordas Farkas (505)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.12 0 0 505
hékás, ha jól látom te is a hard kategóriát kedveled
Előzmény: Blindmouse (504)
Blindmouse Creative Commons License 2002.06.11 0 0 504
Hékás, azok nem a tieid ;p
Előzmény: Ordas Farkas (503)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.11 0 0 503
hékás! mit keresnek a pengetőim az asztalodon?
:-)))))
Előzmény: Blindmouse (500)
eszgab Creative Commons License 2002.06.11 0 0 502
Hali!
Pontositok.Az N95-ös kódszám nem lesz rajta az elektronika dobozán.Ez a szám az egység beazonositására szolgál a gyári vagy gyárijellegű kapcsolási rajzon.Küldök emilt, és ha aktuális lesz a hibakód törlés keress meg.Ha esetleg találok kapcsolási rajzot akkor majd irok.
Üdv!
Előzmény: ZIB (499)
atompyka Creative Commons License 2002.06.11 0 0 501
Na, ZIB, én ezt nem mondtam!
Nagyon is profik!
Olajcserében...

Nem is a tudással van baj (bár azal is(, hanem legfőképp a hozzáállással.
A gyár szervízosztályán mondtak olyat telefonban, hogy ennyi pénzért mit várok. Aztán pár 10E km-rel később egy (nekem)új szervzben szó nélkül kicserélték gariban a kérdéses alkatrészt.
:-(

ATom

Előzmény: ZIB (499)
Blindmouse Creative Commons License 2002.06.11 0 0 500
Milyen má hogy az alkatrészjegyzékben valami így néz ki mint a rajzon.. aztán megjön élőben, és kap egy ilyet... ami persze, mint kiderül tökéletesen passzol a helyére?? ;))
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Előzmény: Blindmouse (482)
ZIB Creative Commons License 2002.06.11 0 0 499
Hello eszgab! Ismét köszi! :-))) Egyre jobban haladok az ügyben, és erőteljesen okosodom is! :-))) Akkor ezek szerint egy VW-s fekete dobozt kellene keresnem, amin valamilyen formában szerepel ez az N95 kód (nagy valószínűséggel). A hátsó ülés alatt már végignéztem mindent (amikor kerestem az elektronikát, mivel mások is ezt a helyet javasolták), de ott nem volt. Az első ülések allat viszont még nem néztem, úgyhogy ott még szétkapom (valószínűleg a hétvégén). Az elektronikát azért szeretném megtalálni, mielött kitöröltetem a hibabejegyzést, mert ha tényleg ott jött le egy kábel (vagy kontakt hibás), akkor úgyis egyből visszaíródik a hiba. Tehát először megkeresem a gyújtó elektronika dobozát, rossz szokásomhoz híven végigmérek mindent :-)) majd ha minden rendben, akkor jöhet a hibakód törlés. (én arra gyanakszom, hogy volt valami erőteljesebb bukkanó és valamelyik csaktalakozó egy kicsit kimozdult, tehát csak pillanatnyi hibáról van szó, legalább is remélem! :-))) Ugyanis az autóm elég jó állapotban van, az eddigi vizsgálódásom is ezt igazolja (Egyetlen rozsdás vezetékkel vagy rossz állapotú kábellel nem találkoztam a méréseim során.))
A hibakód törlésben pedig megköszönném ha segítenél!

Hello ATom!

Akkor ezek szerint a Suzuki szakszerviz sem áll a helyzet magaslatán. :-))

Üdv.
ZIB

Előzmény: eszgab (493)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.10 0 0 498
hja, közben már rájöttem, de azért köszi
holnap felhívom, de ez olyan cégnek néz ki, mint akinél egy gumicsere annyiba kerül, mint ha bontottban vennék egy komplett tetőablakot....
Előzmény: atompyka (497)
atompyka Creative Commons License 2002.06.10 0 1 497
http://www.webasto.hu/frames/products_frameset.htm
Előzmény: Ordas Farkas (496)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.10 0 0 496
hm? Webasto? elmondanád mi ez?
Előzmény: atompyka (495)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!