Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Berci_54321 Creative Commons License 2003.12.01 0 0 3055
Sziasztok!

Már régen jártam itt. Ahhoz a szerelőhöz vittem a Daytonát, akit többen ajánlottatok (BAH
csomópontnál) - köszi a tippet, ügyes. Úgy néz ki, hogy totál megadta
magát a logic modul, hibakódot sem ad - Vagyis nem a gyújtással vagy a HALL-jeladóval van a gond. Az én pénztárcám csak valami
bontottat enged meg, de itthon csak turbós gépeket találtam, nekem
pedig központi injektoros - nem turbóshoz való kell. 2,2-es moci van
benne, állítólag talán a LeBaron-é jó lehet hozzá, fekete és natúr
csatlakozókkal, beépítettMAP-szenzorral. Ismertek valakit aki
rendelkezik ilyen computerekkel, vagy javítással, vagy láttatok
valamelyik bontóban 1986-os Dodge Daytonát, Chrysler LeBaront, turbó nélkülit? Üdv:
Berci
működésképtelen '86 Dodge Daytona

lukit Creative Commons License 2003.11.28 0 0 3054
koszonom. teljesen el voltam hulve, eddig csak jo tapasztalataim voltak ott.
Előzmény: elf (3053)
elf Creative Commons License 2003.11.28 0 0 3053
Az önzáró anya csak az első használatkor önzáró.

Ha leveszed csere, vagy más csavarbiztosítás.
Ha futóműben van pláne! Az nem vicc!!
Kib... márkaszervizek, egy rohadt anyán sprórolnak, áhhhhh

Előzmény: lukit (3051)
Tibsike Creative Commons License 2003.11.27 0 0 3052
Szabe

A termosztát csere nem hozott eredményt.
Mivel az összes elektromos egységet többször leellenőríztem, szerintem a pneumatikus EGR rendszer lesz a ludas.

Előzmény: szabeci (3045)
lukit Creative Commons License 2003.11.23 0 0 3051
bocs, valszeg nem voltam vilagos:

nyaron csereltek szilentet Fordek.
most voltam masik szerelonel, laza volt az anya. meghuzta, most ujra jo (megyek majd hozza hetfon, hogy kicsereljuk + par aprocsepro).
kerdes: Fordeknak ki kellett volna cserelni az onzaro anyat vagy nem? vagy a mostani szerelo akar atcseszni?

Előzmény: kivi (3050)
kivi Creative Commons License 2003.11.23 0 0 3050
De most írod hogy csak jól meghúzta, nem cserélte...
Előzmény: lukit (3049)
lukit Creative Commons License 2003.11.23 0 0 3049
elneztem az 1ik normalis szerelomhoz rutinatnezesre es meglepve tapasztalta, hogy a BE kerekem kisse mozgott. elokapta a villaskulcsot es _tobb_ fordulattal betekerte az onzaro anyat, majd izombol meghuzta. mondta, hogy amikor nyaron cserelte 1 masik szerelo a szilentet, akkor ezt is kellett volna.

namost ez mar a 'hubazmeg' kategoria reszemrol, mert ha az a kerek kiesik nekem autopalyan, akkor nekem lehet h szevasz. tehat a kerdesem: igaz az, hogy pl szilentcserekor (azaz ha kicsavarjak) "erosen illik" cserelni az onzaro anyat? visszamehetek rohadtmergesen a ford szervizbe h nem csereltek, ezert kilazult es kapjakbe?

atompyka Creative Commons License 2003.11.23 0 0 3048
Sziasztok!

Örült elmebeteg,
köszi!
Karcsi,
Neked is, és örülök, hogy visszataláltál a netre!

ATom

niváskarcsi Creative Commons License 2003.11.23 0 0 3047
szevasztok.Atom valószínűleg a régi fékfolyadékban,volt olyan szennyeződés,estleg kis levegő.Ami nem közvetíti jól a pedálerőt.De az is lehet,hogy az első fékmunkahengereid az erős pumpálás,és a végső pedál felkeményedés hatására könnyebben mozognak.Valószínűleg korrózió keletkezett a fékmunkahenger külső és belső határvonalán,ami apumoálás hatására megkopott,mivel a pumpálás végén akkora erő éri a munkahengert mint vészfékezéskor.Ezér valószínűleg kisebb fékező erő hatására is könnyebben dolgozik a fék.Ráadásnak most ott a jól működő hátsó fék is ami sokat számít.
őrült elmebeteg Creative Commons License 2003.11.23 0 0 3046
Fékolaj csere is volt, ha jól olvasom. Az is segíthetett, de mint írtam , az elsőkre jóval kevesebb terhelés jut, ezért jobban is fognak.
Előzmény: atompyka (3044)
szabeci Creative Commons License 2003.11.22 0 0 3045
Tibsike:

- Ezután a kísérlet után már csak a termosztát vagy a hőmérő lehet rossz, ill. kevés vagy levegős lehet a hűtőviz. Ezeket mind ellenőrizd/cseréld és reméljük a alegjobbakat.

Üdv: szabe

atompyka Creative Commons License 2003.11.22 0 0 3044
Ez tiszta és logikus. De miért blokkol hamarabb az első (kis sebességnél is)? Kb. olyan, mintha első betétet cseréltek volna, ráadásul jobbra, mint ami benne volt.
Akkor éreztem ilyet, mikor R5-tel elmentünk 4en Milánóba, majd még mindig 4en a szervízbe (jól hozzászoktam a nehéz autóhoz), majd a frissen (és ingyen...) cserélt első betéttel egyedül próbáltam először, és majd megharaptam a kormányt.
Előzmény: őrült elmebeteg (3042)
Tibsike Creative Commons License 2003.11.22 0 0 3043
Chevy, Szabeci

Ma reggel teljesen hideg motoron csináltam egy kiísérletet.
Vízhőfok jeladóról lehúztam a csatit. Van egy másik jeladóm és arra dugtam fel. Tehát a jeladó csak lógott a levegőben.
Indítottam, motor szokás szerint pöccre indult, fordulat ~1300 körül.
Vártam az 1-2 perc utáni "őrületet" vagyis a hirtelen fordulat lezuhanást és ingadozást.
Csodák csodájára nem következett be!!!!
Ebből arra következtetek, hogy a termosztát túl korán kinyit és a már melegedő víz aminek még nem kéne a szenzorhoz jutnia (a szenzorok, a víz és az EGR-t vezérlő thermopneumatikus szelep közvetlenül a termosztát után vannak) megzakkantja a rendszert.
Gyerekek! Jól gondolom? Lehet hogy egy termosztát csere megoldja a gondomat?

Előzmény: Tibsike (3038)
őrült elmebeteg Creative Commons License 2003.11.22 0 0 3042
Mert most már fog a hátsód is, ami kiveszi a részét a fékezésből.
Előzmény: atompyka (3040)
chevy Creative Commons License 2003.11.21 0 0 3041
Hali.Tipp:Falslevegőt sziv---2:vákumcsöveket nézd+--3:kartelgázelvezető csövek.Mehanikus hiba szerintem,szivosornál-csöcsatlakozásnál fujd+spray-vel/pl:féktisztitó/,ha falsot sziv látni fogod.Sok sikert!!
Előzmény: Tibsike (3038)
atompyka Creative Commons License 2003.11.21 0 0 3040
Sziasztok!

Kicserélték az igencsak elkopott hátsó fékbetéteket a teljesen berohadt kézifék-utánállítóval együtt, valamint a féklétyót.
Mitől van az, hogy noha nem nyúltak az első fékhez, az mégis sokkal harapósabb lett?

Köszi!
ATom

szabeci Creative Commons License 2003.11.21 0 0 3039
Hmm. Hümmögni én is tudok:)

Néhány ötlet:

- nem-e levegős a hűtővized, nincs-e belőle kevés.
- a hűtőviz hömérsékletérzékelőjét mérted vagy a levegőét? Mert a vízét kell. Ha az nem ugrál, akkor a hőmérő jeladó rendben lehet.
- Mérd meg az alapjárati mágnesszelepen a feszültséget amikor ingadozik az alapjárat (legjobb egy analóg műszerrel). Ha van feszültségváltozás, akkor az jó (hisz ez a beavatkozó szerv a szabályzásban és a computer így vezérli valamiért. Ez csak teszi a dolgát, de nem ez a rosz).
- Van automata szivató funkciót megvalósító valamilyen thermo szelep az autón? Ha igen ki kell azt is tisztítani.
- Nem szív valahol falsot? Hallgasd meg alaposan mindenhol.
- A Lambda szondát ha lehúzod, akkor mi történik?
- gyújtás rendben van-e?

Hirtelen ennyi jutott az eszembe, sajnos egyenlőre ennyit tudok segíteni. Írd meg ha jutottál valamire a kérdéseimben és tovább agyalok.

Üdv: szabe

Tibsike Creative Commons License 2003.11.21 0 0 3038
szabeci

A Lancia fórumból ugrottam be ide.

Olvastam az oldalon az alapjáratról az írást. Ezért fordulok a kérdésemmel hozzád!

Autó: Lancia Dedra 1.8 ie kat

A jelenség csak teljesen kihűlt motornál jelentkezik.
Autó pöccre indul, fordulat 1300-1400 körül.
Kb. 1-2 perc múlva kezdődik az őrület vagyis hirtelen leejti a fordulatot és erősen ingadozik, van hogy le is áll a motor (ritkán).
A dolog nem tart sokáig, ahogy melegszik a motor megszűnik az ingadozás és melegen már látszólag minden ok.
Úgy tűnik hogy nagyon hamar akarja elérni a ~900-as alapjárati fordulatszámot. Mintha olyan utasítást kapna hogy melegebb a motor mint valójában.

Az összes elektromos egységet hidegen, melegen kimértem (folytószelep poti, jeladók, stb.) minden a gyári értéken. EGR szelepet, alapjárati mágnesszelepet, légjáratokat kipucoltam. Mágnesszelepet cseréltem (igaz hogy bontott) jelenség megmaradt. Hőfokjeladót cseréltem (hülyeség volt mert mint írtam az értékei jók voltak).
Alapjárati potin is változtattam a feszültséget a megadott határokon belül, semmi változás.
Mágnesszelep rúgóerején állítottam, semmi változás.

Volt computer kiolvasás is, semmi hiba.
Szerelők csak hümmögnek!

Mitévő legyek?

Előzmény: szabeci (3031)
vikiviki Creative Commons License 2003.11.19 0 0 3037
ez a vereb veszprem kozeli neve:)
Előzmény: emp (3035)
Trebitsch Creative Commons License 2003.11.19 0 0 3036
Azt nem tudom, csak azt hogy kitől érdemes megkérdezni. Kukk:
Autóüveg fóliázás topic, Thomyfólia

(Off: Ül a manus a nőgyógyászat előtt, kicsit furcsán néz rá mindenki. Végén megkérdezik:
- Uram, ön ide vár? Ez itt a nőgyógyászat.
- Itt teszik föl a fogamzásgátló spirált?
- Igen.
- Akkor itt is fogják levenni!!!)

Előzmény: bakancsos. (3034)
emp Creative Commons License 2003.11.19 0 0 3035
ez a veréb népiesen,vagy a Vili a verébben volt?
Előzmény: vikiviki (3033)
bakancsos. Creative Commons License 2003.11.18 0 0 3034
Sziasztok nem tudja valaki véletlenül mivel lehet eltávolítani a fóliát az ablakról. Mert már próbáltam nitróval meg melegítésel de nem jött sajnos A segítséget elöre is köszi. Sziasztok.
vikiviki Creative Commons License 2003.11.18 0 0 3033
csuri:)
Előzmény: emp (3003)
őrült elmebeteg Creative Commons License 2003.11.18 0 0 3032
Hihetetlen az emberek lerablása... Na meg ez zárzsírzás...
Előzmény: Trebitsch (3029)
szabeci Creative Commons License 2003.11.18 0 0 3031
CyberShot:

ajánlom a honlapomon az alapjáratról szóló írásomat, esetleg tanulságos lehet számodra...

http://hondainfo.freeweb.hu/menu22-07.html

üdv: szabe

zsazsa1234 Creative Commons License 2003.11.18 0 0 3030
Én ehhez nem értek, mármint a zárhoz.
Azt tudom, hogy nagyon, de nagyon lehúztak.
Még mindig jobban jártam, mintha az újat kellett volna megvenni (vagy ki tudja).
Én csak azt mondtam, hogy a WD40-el megjártam, annak ellenére, hogy egyébként a cégnél éppen zárakhoz használjuk.
Előzmény: Trebitsch (3029)
Trebitsch Creative Commons License 2003.11.18 0 0 3029
Zsírozás? 13 ezerért???
Inkább nem mondok semmit.
Előzmény: zsazsa1234 (3026)
Trebitsch Creative Commons License 2003.11.18 0 0 3028
Kipufogócső első szakaszán, már a közös részen, de még a katalizátor előtt.
Megtalálod, szép nagy, drótok mennek rá. :)
A fekete drót a szondára értendő, a csatlakozó után általában változik a drót szine. A csatlakozó olyan félméternyi drót után van, a szondától indulva.
Előzmény: CyberShot (3024)
Trebitsch Creative Commons License 2003.11.18 0 0 3027
Durva mérés, persze. Nem helyettesíti a diagnosztikát - csak ha "szerencséje" van az embernek. :)
Amúgy a szonda csak attól tud lelassulni, hogy lerakódik rajta a korom, mint hőszigetelő. Meg kell keresni mitől kormoz, mer újra bekormozhatja. (Gyújtás, befecskendezés, neaggyisten olajpusztítás.)
Előzmény: Paco155 (3025)
zsazsa1234 Creative Commons License 2003.11.18 0 0 3026
Gyújtáskapcsoló zárba senkinek nem ajánlanám a WD40-et!!!!!!!!!
Itt az indexen egy másik topicban én is ezt az ötletet kaptam.
SAjna a WD40 szépen kimosta a spec zsírt a zárból. Szerencsémre csak 13 e-be került az újra zsírozás, de ha ez nem sikerült volna, akkor kb. 50 ezrem bánta volna.
Előzmény: Trebitsch (3012)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!