Több féle méretben bizonyított már nálunk az R888. Korábban 205/50/15-öt használtam, ez most 205/55/16, a 15-höz képest sárnehéz, sajna nincs mért adatom, de brutál a különbség.
Kuplungpedál: ha ézrésre kicsit jobban mozgolódik oldalirányba, mint azt úgy saccra normálisnak ítélnéd, akkor ki van kopva a perselye.
4-es alkatrész. Egyébként a kormány alatti burkolatot leszedve (óvatosan, nem nehéz eltörni) kis wd40-nel vagy ilyesmivel megfújkálva ideiglenesen megszűnik a gond.
Hátul valószínűleg valamelyik szilent van megfáradva. Ha van akna, akkor alá kell mászni és jól megrángatni függőleges irányba.
Az ülés is valami forgáspontnál nyikoroghat, lehet már a sínre sem árt egy kis kenés.
Köszönöm szépen Novoth Úr! Futok a srácoknál egy kört és ha nem boldogulnának vele kereslek majd! Most uborka szezon van nálunk 1-2 hetente járok csak fent, szezonban akár hetente többször is.
Tegnap egy orrnyival elpicsázott egy E36 M3, mindketten jól rajtoltunk, de nekem megint előjött a hátsó kerekek bepattogása 1 fokozatban, ha az nincs talán csak egy hajszállal nyer 201m-en vagy kitudja, de látni lehetett, hogy 402m-en biztosan a seggemre verne (még) :)
Sajnos a videó nem jött össze a futamról, mert a kocsi orrán elhelyezett kamera annyira rázkódott mikor bepattogott a kerék, hogy újra indult :(
Kuplungpedálom picsamód nyekereg. Ennek megszüntetése vajon otthon is elvégezhető egyszerű mutatvány-e vagy inkább vigyem el szakemberhez-e?
(műszaki análfabétaként kérdezem)
Továbbá van egy másik nyikorgás is, a hátsó kerekek irányából hallom. Ha bezuttyanok a kocsiba, ha padkáról megyek le, vagy ha csak simán gyorsítás miatt hátrabillen az autó. Lengőkar szilenttel lehet összefüggésben?
Ülések is nyikorognak elölre/hátra döntéskor. Én egyszerűen nem szeretem, ha a gusztusos kupém nyikorgó hangokat hallat. Mit lehet kezdeni az ülésekkel?