Ha majd rezóztok tényleg inkább azt a progit használjátok, amit már vmikor beírtam ide. Jobban is néz ki, mint egy sima 2 kúpos cső :) A gyári könyökcső kúprészekből álló másolatának tervét is beraktam valamikor ide, ha nem a gyári könyökre akarjátok a csövet készíteni
Én is akarok csinálni majd, de ez csak a sokadik dolog lesz. Először festés, új gumik, új bowdenek, új villamosrendszer, stb....utána majd egyszer rezó. De lehet, hogy nem is fogok csinálni :-D
Ja, és megcsináltam a hátsó teleszkópokat is, ugyanis mindkettő be volt állva, egyáltalán nem rugóztak. Jól megolajoztam, hidraulikus préssel megmozgattam, aztán most nagyon fasza. Végre van komfortérzet a motoron :-)))
Mostmár használható állapotban van a Mustangom, így használom is, most jövök a postáról :-) Két problémát észleltem, egyik, hogy a hajtóműből cilikusan kerregő hang jön. Ez normális, vagy a váltó még nincs teljesen összekopva, vagy mi okozhatja? Másban nem jelentkezik, megy rendesen, váltani hibátlanul lehet, tehát csak a hang van. Másik, hogy tegnap raktam vissza a hátsó kereket, akkor jól meghúztam a hátsó tengelyt, láncot megfeszítettem, tegnap mentem vele vagy 20 km-t, ma meg vagy 4-5 km-t, ennek ellenére már laza a lánc. Nem húztam meg eléggé a keréktengely anyáját?
CZ akkor lenne ha egy baszott nagy CEZET felirat figyelne az oldalán :) Erre csak a papírozás lesz annyi, mivel le van adva a rendszáma, de széép úúj EU-s rendszáma lesz :) jogsi 70 rá pesten, itt majdnem 100, mert át kell buszozgatni békéscsabára, ami innen 55 km kb. ezért a jogsival várok 1-2 évet mert szeretnk a bmf-re menni és majd ott évvége felé leteszem...
Jawa 634 Cz-ket is gyártották uyganiylen blokkal... az tulajdon képp két külön gyár volt de néha kooperáltak... meg egyesítették is meg... nem értek hozzá, de hogy ez nem CZ az biztos! :)
Simson kerék jó bele, legalábbis láttam már simsonban mustang kereket, de zsír új simson ráf 4500, szerintem inkább vadássz valahol mustang kereket... méh telepen pl szentesen én multkor 3-at is láttam. Egy új kerék kompletten befűzve 25000 forint boltban, pár éve megkérdeztük...
amúgy ez cetka? nem lehurrogni, hogy ha nem az, nem vagyok jawa szakértő :-))) Én Pannóniát vagy Danuviát akarok venni jövőre, nemeg mellé a jogsit is megkéne csinálni motorra az is vagy 50.000 :-S
Na végre kész lett a hátsó kerekem, azt mondta a faszi, hogy nem lett tökéletes, mert ahhoz küllőt kellett volna cserélni, de remélem azért jó lesz így is. Szerintetek Simson kerék fékdobja jó a Mustang fékjéhez? Mert aztmondta a faszi, hogy küllőcseréhez 120 Ft a küllő darabja, és legalább a 2/3-át ki kellene cserélni, hogy jó legyen, viszont vadiúj krómozott Simson kereket 4500 Ft-ért lehet kapni. Szóval lehet, hogy jobban megérné a 25x120 Ft küllő + munkadíjnál az új kerék.
Visszatértem egy hetes "pót nyaralásomból" ugyanis amikor volt a "rendes" akkor szakadt az eső. Első nap sikerült egy elég szépet esnem a motorral, kanyarodás közben túl mélyre döntöttem a motort és az enduro gumiknak köszönhetően kicsúszot alólam. A motor is meg én is csúsztam 5 métert az aszfalton, szerencsére komolyabb bajunk egyikünknek se esett, a motornak a kormánya, a hátsó doboza, meg az első sárvédője kapta el az ütést, fém alkatrész nem is sérült szerencsére. Nekem a két térdem, a jobb könyököm és a bal csuklóm sérült meg.
Valóban van mit köszönni neki..., valaha ez volt az egyetlen magyar mustanggal kapcsolatos oldal, avgy nem is tudom hogy mi :) ...tény hogy nem lettem belőle okosabb semmivel amikor kezdtem, de jó volt tudni hogy nem vagyok egyedül.
Apropó, itt az új cseh remekem, ha csak nem szerválok ennél olcsóbban egy TS 350-et, csepptankos 350-et esetleg egy 650 dakar-t, akkor ez marad életem legnagyobb motorja...
Nem akarok ünneprontó lenni, de szerintem nem kell ennyire beszarni a dologtól, ha dóczi nem nyitja meg a fórumot, akkor megnyitotta volna mondjuk tyercorp vagy pl. én vagy itt, vagy másik serveren....
Soha nem ismertük, de azt tudjuk, hogy a forúmot Ő nyitotta meg... Ezért Őt tisztelni kell, mert megteremtette azt amit mit mi nap mint nap használunk... Itt barátságok alakultak ki (Pl.: Táyer-Kristóf 210) Ha ez a fórum nem lenne lehet, hogy kidobáltuk volna ezeket a motorokat, de a tagok egymást bizatatták, hogy igen is azt meg kell csinálni... Voltak viták... De a végén mindig lett egy együttes megállapodás...
Dóczi életrajza:
Születési idő: ???
Elhalálozás: ???
Aktiv évei: Feltehetőleg 2003-2005
Sikeresebb fórumai: Jawa Mustang
Aktiv részvétel forumokban: Babetta Love (2005-ig)
Külön köszönet: Tyerjánszki Tamásnak és Horváth Kristófnak akik a fórumot újra élesztették!
DÓCZI HA KÖZTÜNK VAGY IRJ IDE, HISZ TE ALKOTTAD EZT A NYAGYSZERŰ KLUBBOT!!!