Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

alpinaB6 Creative Commons License 2002.07.18 0 0 586
bocsi, most nézem, hogy dizel...akkor a gyujtás tuti, hogy rendben lesz!!! meg az AC-is...
nem sok mindent lehet nézegetni a mai dizeleken házilagosan...

vidd zöldkártyáshoz, tuti megmondja, hogy mi a baja...

Előzmény: alpinaB6 (585)
alpinaB6 Creative Commons License 2002.07.18 0 0 585
mi? áll az egyik henger????

ennél nagyobb hülyeséget, még nem hallottam....a dugattyú állni, csak úgy tud, ha eltörik a csapszeg, vagy a hajtókar...de akkor egyik se mozdulna meg...

legfeljebb nem robbn az egyik henger...na:
-nézd meg a gyujtást(gyertyák, osztófej, kábelek, trafó)
-az üzemanyagellátást(ac, mind a 4 injektor kattog?)

ha mind a négy hengernél minden ok akkor lehet, hogy elugrott a vezérlés, de ilyen nem gyakran fordul elő. járj vele nyugodtan, nem lesz baja a katalizátornak! olyan szervizbe vidd ahol zöldkártyát csinálnak, mondd meg, hogy állitsanak CO-t meg alapjáratot, mert viszed KPM-re.

Előzmény: H_Accord (583)
kivi Creative Commons License 2002.07.18 0 0 584
Nem lehet hogy elmozdult a pofa, és ott nem fogja a tárcsát?
Előzmény: autotrannie (582)
H_Accord Creative Commons License 2002.07.17 0 0 583
Sziasztok!

Számomra kellemetlen dologban kérnék segítséget Tőletek. Hoztunk 2 hónapja Németországból egy 1997-es Honda Accord 2,0 TDi-t .Tegnapi nap volt a vizsgáztatása egy vidéki KPM -nél ahol a következő dolog történt: Rendesen időben érkeztem a műszaki vizsga helyére .Első állomásként a füstvizsgás emberke beült az autóba és elküldött, hogy vigyem el a papírokat egy közeli pulthoz. Az autót járó motorral hagytam ott ,kb 2 perc múlva értem vissza az autó motorja állt. Az ember önindítozott majd nagy durrogások közepette vastag füstöt eregetett a kocsi ./ Eddig kb 1500 Km-t mentünk vele semmi gond nem volt / Itt hirtelen romlott el az autó ez egyszerűen nem akarom elhinni .Az ember szerint áll az egyik henger így nem lehet levizsgáztatni vigyem el szervízbe tud is egyet mondani....!!!!!!
Szerintetetek mennyi az esélye, hogy egy 100e km-t futott autó egyik pillanatról a másikra ilyet csináljon ? Mit tudott csinálni vele a szerelő ennyi idő alatt ?
Van benne valami szivató vagy ilyesmi amit meg tudott bütykölni , esetleg valami biztosítékot vett ki ?
Az autó katalizátoros lehet hogy ott van gond?
Lehet,hogy üldözési mániám van de szerintem palira akarnak venni!!!
Az autóval rendesen hazamentem de az alapjárat még mindig szaggat, így nem merek mozdulni vele nehogy szétmenjen a katalizátor.
Ha a géppel tényleg gond van hol kezdjük a hibakeresét.
Elnézést a hosszúra nyúlt történetért de eléggé aggaszt a dolog .
Köszi a segítségeteket!

Eddig 1 ötletet kaptam miszerint a vezérműszíj átugorhatott 1 fogat ??? Lehetséges ez?

H_A

autotrannie Creative Commons License 2002.07.17 0 0 582
Hello.

tudna valaki velemenyt mondani... tegnap leszedtem az elso kerekemet kerekcsere celjabol es a fektarcsanak a kulso kb. 1 cm-es ive maskepp van elszinezodve, mint a belso.

lehetseges, hogy valami femalkatresz er hozza? a fekpofa vastagsagot nem birtam megnezni, mert sotet volt hozza, de femes hangot meg nem hallok fekezesnel.

barkinek otlete van, szivesen fogadom
udv, AT

Mariano Creative Commons License 2002.07.17 0 0 581
Hi BLASIUS!

Köszi a segitséget.

Üdv. Mar

Előzmény: BLASIUS (576)
atompyka Creative Commons License 2002.07.16 0 0 580
Még jó, hogy nekem nincs gumiharangom...
:-)
Előzmény: Mogorva (579)
Mogorva Creative Commons License 2002.07.16 0 0 579
Ja, ez úgy gondoltam default esemény félévente. :)

Pedig hát... Szóval féltengely gumiharangok épségének ellenőrzése és a legkisebb öregedésre utaló jel esetén cseréje, nagyban meghosszabbíthatja az élettartamot. Könnyen lehet, hogy egyik előző tulaj egy jó ideig eljárt szakadt gumiharanggal, már pedig a zsír helyett a homok-sár trutyi elég gyorsan "hat".

Gumiharang párszáz pénz, féltengely pár tízezer is lehet...

Előzmény: atompyka (578)
atompyka Creative Commons License 2002.07.15 0 0 578
Azért érdemes megnézni a gumiharangot, mert ha likas, akkor zsír helyett sárral egyenesen sem sokáig megy...

Jártam úgy R5 dízellel, hogy a nemrég felújított csuklónak elindulásnál semmi tünete nem volt, mire Milánóba értünk, cserélni kellett. Mindezt 100-120-as autópályatempó hozta ki belőle.

Előzmény: Mogorva (577)
Mogorva Creative Commons License 2002.07.15 0 0 577
Kopogás, avagy inkább ropogás?

Az bizony féltengely lesz. Én nem nagyon kenném neki, alácsűrt kerékkel... Gondolom nem mai jószág, nem kevés kilométerrel. Ez az egyik olyan kopás, amiről nem tehetnek a szar magyar utak, sokkal inkább az ólomlábú gazdák, akik a normál használatra tervezett szekeret Michael Suhamér Ferrarijának hiszik... :)

Ha egyenesben nem kopog, akkor még elmegy egy darabig, viszont, ha alácsűrt kormánnyal, nagy gázzal széttöröd a csuklószerkezet... Na, akkor vontathatod, mert azzal egy lépést tovább nem mégy difizár híján. Szóval az erőteljesebb gázadásokat szerintem mellőzd erősen. :)

Előzmény: Saughassy (575)
BLASIUS Creative Commons License 2002.07.15 0 0 576
Elvileg lehet ilyen, hogy hosszabb út után kigyullad az olajnyomásjelző. Az én autóm leírásában is láttam ilyesmire figyelmeztető írást, (Ha jól értettem a németet.:-)) egyébként tapasztaltam is. De talán mások jobban tudják. Mindig állj meg ilyenkor és nézd meg a szintet!
Előzmény: Mariano (574)
Saughassy Creative Commons License 2002.07.15 0 0 575
Sziasztok!

A szenvedő alany egy Fiat Uno, a tünet pedig:

Balra fordított kormány+erőteljesebb gázadásnál fémes kopogás a jobb első futómű felől. Egyenesben még padlógáznál sincs hang, vagy rezonancia. Vajon mennyit lehet így elgurulni szervíz nélkül ? Mi fog tönkre menni, ha nem csináltatom meg hamarosan ? Egyáltalán mit és vajon mennyiért kell cserélni.
Előre is köszi. (A magyar utak meg mondjanak le!

Mariano Creative Commons License 2002.07.15 0 0 574
Hi Mindenkinek!

Kinek volt már tapasztalata vagy tud e valaki tanácsot adni a következő hibával kapcsolatban?

Az autó egy '85-ös évjáratú 190-es diesel Mercedes. Van benne egy olajnyomásmérő műszer (1-3 bar-ig mér) és van benne egy olajszint jelző műszer, ami akkor világit, ha az olajszint elérte a minimum szintet. Ha huzamosabb ideig 100Km/h fölött autózók, akkor kigyullad az olajszint jelző lámpa. Olajnyomásom van akkor is 3bar vagy alapjáraton 1.6bar, de miután világitani kezdett a lámpa mindig levettem a fordulatszámból, ami miatt autópályán feltartottam a többieket :), ekkor kb. egy perc után elaludt a lámpa. Viszont, ha kigyullad az olajszint lámpa és akkor megnézem a nivópálcát, minimum szintjén van az olaj. Most cseréltem benne Aral 15W40-es olajat és olajszűrőt, de a hiba továbbra is előjött. Egyébbként olajat nem eszi az autó.
Olyasminek tűnik a hiba, mintha lassan folyna vissza az olaj az olajteknőbe. Lehet e ilyen? Vagy csak a műszer rossz. (Az olajszint jelő műszer egy úszós szerekezet, ami az olajteknőben van elhelyezve, és ha az olajszint kb. egy percnél tovább marad a nivó pálca minimum szintje alatt, akkor kezd el égni a lámpa.)

Előre is köszi a segitséget.
Üdv. Mar

Banditoo Creative Commons License 2002.07.11 0 0 573
Hello

1.6-os, 92-es Golf III-ast feltételezve a külső oldali féltengely 13K, a váltó oldali 15-21K. + munkadíj, de a mienken 1,5-2 óra alatt kicserélték.

hát, kb ennyi, sok sikert hozzá!

Előzmény: Leugan (572)
Leugan Creative Commons License 2002.07.11 0 0 572
Szeva Banditoo !

Szóval a gépezet egy mezei egy hármas golf.
Az ülésről hallom hogy, kattog néha, nem mindig !!!
Szerintem az az alkatrész van kikopva amibe a féltengely belcsúszik.
Talán féltengely bömbcsukló???

Szóval ne menjek vele még 100K? :-))))
Szerinted mibe fáj egy ilyen csere????

Leugan

Előzmény: Banditoo (561)
Lente Creative Commons License 2002.07.11 0 0 571
Ravasz kérdeseid vannak!

Ma voltam ott, vasárnap éjjel írtam egy problémáról, majd ZoliKA-tól kaptam címet, hogy megnézik ott.
És nagyon rendesek voltak. Nekem kicsiny problám volt, amolyan valami zörög, meg kerepel, de mi is? tipusú, amivel általában elhajtják az embert mindenhonnan, hogy hát ez öreg kocsi és ilyen... Ismered biztos. Ők tényleg megvizslatták rendesn. Meg ki is derítették, stb.... Na végülis csak ezért "reklámoztam". Amúgy inkább motor, futómű, ilyenek.

L.

Előzmény: kivi (570)
kivi Creative Commons License 2002.07.11 0 0 570
De írhatnál kicsit többet is. Pl. mit vállalnak el? Autóvillamosság, lakatolás, motordiagnosztika, futómű, stb.

Egyébként a cím picit kétértelmű, maga a topic indult "műhelynek" hogy megbeszélhessük a problémákat.

Előzmény: Lente (569)
Lente Creative Commons License 2002.07.11 0 0 569
"Na de mire ajánlod? :-)"

...hmm, mi is a topik címe? ....
Kivi, csak nem akarod kihozni belőlem az állatot? :-)))

Előzmény: kivi (568)
kivi Creative Commons License 2002.07.11 0 0 568
Na de mire ajánlod? :-)
Előzmény: Lente (567)
Lente Creative Commons License 2002.07.11 0 0 567
Hi All!

XV. ker. Mátyás u. 24.
Tudom ajánlani!

L.

BLASIUS Creative Commons License 2002.07.11 0 0 566
Nem bírtam ki; újra megnéztem a biztitáblát és megtaláltam.:-)
Előzmény: BLASIUS (565)
BLASIUS Creative Commons License 2002.07.11 0 0 565
köszi, majd holnap világosban megnézem.
Előzmény: atompyka (564)
atompyka Creative Commons License 2002.07.10 0 0 564
Hali!

Nekem idáig minden autón a többivel együtt a táblán volt, de asszem létezik biztis relé is.

ATom

Előzmény: BLASIUS (563)
BLASIUS Creative Commons License 2002.07.10 0 0 563
Sziasztok!

Elállítódtak a biztosítékjaim és most elkezdtem helyrehozni. Viszont a vészvillogóét nem találom. Az a rendes biztosítéktáblán szokott lenni vagy külön, esetleg a motortérben? Az autó egy Volvo244. Úgy látom, már minden világít, csak külön a vészvillogó nem müxik. A múltkor sem működött, aztán magától megjavult, most megint nincs. Mi a túró lehet?

atompyka Creative Commons License 2002.07.10 0 0 562
Hali!

Ismerősnek pályán szállt el a Nexia-1/2tg. Mázlija volt, benzinkútnál, parkolóból kiálláskor adta meg magát. Mit művelt volna, ha rendes tempónál (padlógáz; RR-xx-xx frsz.) száll el?
Szerintem nemigen mesélte volna el...

ATom

Előzmény: Banditoo (561)
Banditoo Creative Commons License 2002.07.10 0 0 561
Hi all!

Honnan kattog? Bentről hallod az ülésről? :)) hol kattog? kerékcsapágy? féltengely? Nekünk a Nexián eltört a bal első féltengely, és bentről is lehetett hallani, hogy kattog, meg picit ropog, amikor még félig egyben volt.aztán kerek 67ezernél! bemondta az unalmast és megállt az élet. Szerencsére 5k volt csak a szállítás, ismerős lévén.
szal, szntem jobb ha megnézeted, talán még "ingyen" is van, ahhoz képest, hogy a világ közepén lerobbansz, aztán lehet kocsit talicskázni.
>Elmegy még kábé 100 ezret?
nem.. :))

szervizeltesd meg, mielött reccs lesz.
ja, és milyen gép, ? km-mel?

Előzmény: Leugan (560)
Leugan Creative Commons License 2002.07.10 0 0 560
Segítsetek!

Megyek 60-al és a lámpánál fékezem. Egy koppanást hallok az első futómű felől. Lámpánál elindulok, szintén koppanás elinduláskor. Nem mindig csinálja csak néha.
Mit tegyek?

Ja, igen. Tökig fordított kormánynál kattogás mindkét irányban. Az mindig van.

Mit csináljak?
Szerviz?
Elmegy még kábé 100 ezret?

Leugan

Leugan Creative Commons License 2002.07.10 0 0 559
Sziasztok !

Ajánlom mindenkinek, főleg villamossági szerviz és riasztó bekötés után.
Ellenőrizzetek le minden bekötést, átkötést, forrasztást és szigetelést.
Kb. egy fél napos munka és sok kellemetlenségtől menthetitek magatokat.
Eszméletlen, hogy egyes szervizek, pontosabban szerelőnek kikáltott egyének mit meg nem engednek maguknak.

GYEREKEK EZEK GÁNYOLNAK MINT AZ ÁLLATOK !!!
A RIASZTÓ TÁVIRÁNYÍTÓJÁT MEG SEM MEREM MUTATNI. CSAVAR FEJE SZÉJJELNYÍRVA. AZ EDDIG VIZHATLAN ÉS PORMENTES TÁVIRÁNYÍTÓ MÁR A MÚLTÉ !!!!

SZÓVAL MINDENKI FIGYELJEN ODA, HOGY MIT VESZ ÁT ÉS UTÁNA ELLENŐRZÉS.

Leugan

Törölt nick Creative Commons License 2002.07.05 0 0 558
Kb. mennyiért vizsgáztatnak le egy '92-es szabályozott katalizátoros Toyota Carina E 1.6-t, ha nincs vele semmi műszaki probléma? És mindez mennyi ideig tart?
Jatis Creative Commons License 2002.07.03 0 0 557
Vagy szar a műszer.
Előzmény: Mogorva (556)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!