A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
1964-es BMW R27-es motoromhoz keresek komplett elso kereket vagy csak magat az alu felnit, komplett kuplung kart es gazkart (hazzal, csavarokkal stb). Ha lenne elado vagy tudnatok javasolni beszerzesi forrast, email-ben vagy a 30/390-0916-os szamon tudtok elerni.
A pénz legyen meg, az se baj, ha zsebbe! Nemrég a komplett lébényi kapitányságot zárták be, mert az egész állomány benne volt a buliban. Gondolom a megfelelő nagykutya meg kimaradt, ezért kiborult a bili.
Ez egy korrupt, elmaradott ország, itt csak újság címlapra kerülő akciók vannak, aztán csordogál tovább minden a megszokott mederben.
Ez a marketing duma részükről. Én meg olyanról tudok személyesen, első kézből vidéki rendőrfőkapitánytól, hogy "fentről" az összeg jön, hogy mennyi pénzt kell beszedni bírságból. Nem irányelvek, hogy ennyivel vagy annyival kell csökkenteni a balesetek számát... A pénz legyen meg, hogy hogyan, az mindegy.
Egyetértek. Nekem nagyon elegem van --elsősorban-- az autók általános műszaki állapotával, meg ahogy általában kezeljük a dolgokat. Saját szememmel olvastam itt az indexen pl., hogy egy 10+ millás autó tulaja a használt gumikat vadássza és még tükörsimán is jár vele, mert tudatában van és óvatosan vezet. És nem volt ezzel a véleményével egyedül. Akkor mit várhatunk a párszázezres kocsiktól? Barátom is meg volt sértődve, hogy nem adom neki a még 4 mmes mintájú, de öreg téligumi garnitúrát. Nem értette meg, hogy már szar, azért szedtem le. A gumisnál sem hagytam ott hulladéknak, mert még felkerült volna egy kocsira. Kivágtam flexxel.
Motoron talán nem ennyire durva a helyzet. A kínai plexi nem tudhatod hogy törik, vágja el esetleg a nyakát a delikvensnek. A kínai fékkarnak meg nem bízok az anyagában, hogy nem fog elfáradni és marad a kezemben egy vészféknél.
A hangos kipufogó engem is zavar. Gumit is örülök, ha ellenőrzik.
Mindamellett van ami nekem is belefér, pl. Raktam fel kiegészítő kínai fényszórót, jó minőségűt, jól beállítva. De ha ezért megbüntetnek, hát így jártam, nem fogok pattogni.
Fotózz már egy ilyen ratyiburger gatyás, szakállas vespást, mert itt vidéken ilyen dolgokat nem látni :-))))
A jog valóban nem ismeri. De egy autóban is cserélheted a rádiót vagy az üléshuzatot. Egy GPS tartó nem gond. De gagyi bukócső miatt már veszett oda sajna valaki. Ezt a határt szvsz lehet érezni, remélem, a rendőrök is fogják.
Nemrég voltam egy rendezvényen, ahol helyi rendőrségi vezetőkkel beszélgettünk. Azt mondják, hogy nekik nagyon nem céljuk a büntetés (mármint személy szerint nekik, és a beosztottjaikat is ez alapján utasítják) csak arra ugranak, ahol nagyon kilóg a lóláb. Csak néha nekik is elgurul a gyógyszer, amikor kimennek egy vidéki kisvárosba 2-3 kamerával, és 1 óra alatt fognak 80 olyan autóst, akinek nincs bekapcsolva a biztonsági öve. Motorosokkal is úgy vannak, hogy ha (idézem) "fénysebességnél valamivel lassabban közlekedik, és nem hallja a hangját 3 km-ről", akkor nem piszkálja.
Alapban én is, de hol az ésszerűség határa? A jog ezt a fogalmat nem ismeri, és elég egy szemellenzős mókus, akinek egy hátsó dobozért, Puig plekóért már felhabzik a szája sarkában a nyál...
Nem tudom. Remélem lesz visszhang, tapasztalat, hogy mit jelent ez a hirtelen ébredés a hatóságok részéről, és tényleg a vadhajtásokat metszik vissza.
Maximálisan egyet tudok érteni a baxtatással, ha és amennyiben azt ésszerűen végzik, és nem a lehúzásra megy, vagy nem a szemétkedésre.
A városban néha leütnék néhány idióta barmot, oda nem akarnak menni? Különösen divatos most a fostaliga Vespákra totál nyitott dobot felcsavarozni, persze ehhez dukál a szakáll, a nyitott sisak bubis plexivel, a szűk ratyiburger gatya és a mesterségesen antikolt Steve McQueen-féle bőrdzseki.
Először is gratula és kívánom, hogy annyi örömöd legyen benne legalább, mint nekem.
Másodjára kérünk képeket, sztorit az utazásról.
Harmadjára: Nálam alap kritérium, hogy ragadjon a gumi hidegben, melegben, szárazon, vizen és csendes legyen. Az élettartama és az ára másodlagos. Nekem a Michelin Pilot Road 4 pazar, minden körülmények között elégedett voltam vele, sosem hozott kellemetlen helyzetbe. Mintázatából adódóan gyakorlatilag hangtalan, semmilyen rezgést, búgást nem tapasztaltam.
Az első gumiból még az elsőt koptatom, de gyakorlatilag alig kopott és nem kockásodik. A hátsóból a második rúgja az utolsókat. Az egyik hátsó 6000-et ment, de még volt minta, mikor ledobtam, a második hátsó pedig 8500nál jár és max egy 1000es van benne kopásjelzőig. Szóval elég gyorsan kopik, de hozzáteszem, hogy szeretem a dinamikus kigyorsításokat és volt bőven autópályás nagy sebességű használat is. Szóval egy higgadt pilóta alatt elmehet többet is.
Egyébként itt várja a szuterénban a Michelin Road 5, hogy lerúgjam a 4eseket a vasról...
Erre kiballagtam a garázsba; Gyurka fényszóróján, eredeti gyári plexijén, és a GIVI magasított plekón sincs "E" jel - na jó, a gyári plexin van DOT szám...
Lehet, hogy a fényszóró már cserélve lett? Ez csak költői kérdés volt magamnak...
Scorpion Trail II. Nekem most fut a második szett, de már megvan a következő is. Hétvégén mentem 0 fokban, szakadó hóban, esőben, hibátlan, nem csúszik és meglepően kevéssé kopik. Most van benne 6e km, de még bőven van a félidőig is..
Szóval eddig bírtam, hogy ne próbáljam ki, majd elvesztettem a fejemet, ill lc szüzességemet, és elindult a lavina. Tegnap végre meglett a rendszámom, Bmw r 1200 Gs Lc 2017, én is hoztam egyet No-ból. Kérdésem lenne a gumival kapcsolatban, ki mit használ? Mert azt hallottam, hogy az Anakee III hangos, ezért a sokak által kedvelt Pirelli Scorpion Trail II ment fel rá. Kíváncsi vagyok ki hall az első futómű felől gördülési zajokat egyenletes 70-90-es tempó körül. Most olvastam egy német cikket, melyben az 1250-nél is írják ezt a rezonancia problémát, mintától függően, és érdekes a TKC 70-nél, az elvárthoz képest éppen csendesebb lett a gördülési zaj. Az 1250 M Anakee Adventure gumit használt már Lc-n valaki. Vagy csak képzelődöm? Hamvasat, a M P Road 4 milyen?
Még meghirdetés előtt vagyok az 1150 GSA-val, ami egy kivételes darab, 2005-ös 35 e km-rel, éppen hogy be sikerült járatnom, hosszú ideig válogattam belőlük, mire ideáig eljutottam. Nagy a dilemma az eladást illetően, de a vitrinbe még korai lenne beállítani, meg aztán ennyi pénzem tartósan nem állhat motorokba, így még hozzárakom az eddig is keveset használt Bmw C1 200-at, fekete Executive extrás, mintegy 25 e km-rel, mert az Lc városban is jól teljesít, mondhatnám kettő az egyben.