Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

morvaiz Creative Commons License 2005.04.26 0 0 281

Hát én azért ez a szempontot szivesen feláldozam volna a 2.7 biturbo HDI oltárán

;-)

 

Csakhát mikor én vettem nén a PUG kinálatában nem volt.

 

Üdv.

MZ

Előzmény: birobandi (280)
birobandi Creative Commons License 2005.04.26 0 0 280
A magasszintü biztonsági rendszeren, az elegáns kényelmen kivűl szerintem nem egy uttólsó szempont a fogyasztás. Az első kétezer Km. átlagfogyasztása : 5.2 L.
(1,6 HDI)
Előzmény: morvaiz (278)
morcosboci Creative Commons License 2005.04.26 0 0 279

Sziasztok!

Teszek fel egy képet a 407-es hűtőmaszk alternatívájaként.Nekem tetszik...

morvaiz Creative Commons License 2005.04.26 0 0 278
A biztonság mindenek elött - szerinterm- .
9 légzsák, ABS/ASR/SRS, fékaszisztens (2. generációs), vészfékaszisztens, paltinabetétes ajtok, felborulásérzékelö , automatikus segélyhivás, piroteknikai övfeszitök, dupla üvegek ...

Meg még amiket kifelejtettem,de vásárlás elött én is körülnéztrem, nekem még a Honda Accord és az Avensis volt a látotérbe de biztonsági csomagok terén nem érték be a 407-et.


Üdv.
MZ.
Előzmény: tricci (275)
morvaiz Creative Commons License 2005.04.26 0 0 277
"Konkrét hibák voltak?"
Eddig nem.

Ami elöfordult:
az RT3-as egység néha önállo éltre kell. Ami annyit takar, hogy eddig egyszer automatikusan megprobálta leadni a segélykérö jelet, egyszer magátol váltott a CD válto. A klima egyszer magátol lejjebb ment 1 fokot.
Ezek mind szerintem betudhatok a multiplex-buszrendzser álltal összeszedet elektromos szmognal. Ez a busz gondolom annyira nincs árnyékolva mit pl. az ABS/ASR/légzsákoké.

Amit visznt meg kell nézetnem, az az audiorendszer néha (eddig háromszor fordult elö) nem engedi magát hangositani, illetve hiába állitgatom nem szolal meg,söt egyszer csipogott is. állitolag van benne egy védelmi mechanizmus amit lopás ellen épitettke be, és ez vizsgálja az auto és a rádioba elmentett azonositot és ha valami nem egyezik akkor letiltja az RT3-at.

Ja a CD váltot kellet rögtön az elején kicseréltetnem, mert a JBL mélynyomo ott van mellette és a mély hangoknál ugrott néha. De ez csere után megoldodott.

Kb. ennyi amit mondani tudok.

Üdv.
MZ.
Előzmény: tricci (274)
morvaiz Creative Commons License 2005.04.26 0 0 276

Csak belejavitanék néhány pontatlanságba (bár lehet én tudom rosszul):

"Ebben a szériában éppen kipróbálták az új számítógépet és az új kommunikációt."

ezt a rendszert, amit mellesleg multiplexnek hivnak, már a 607-nél bevezették, és az  tudtommal korábbi ha jol tévedek mint a 307.

Nekem a 607-bem sem volt vele semmi gondom (87000 km/15 honap).

 

"Ezt a rendszert igen könnyen meg lehetett zavarni, akár egy új riasztóval, vagy toladóradarral"

Hát ha házilg barkácsolta bele valaki akkor tuti. Ezek már nem kalapáccsal javitandok. Ahhoz tudnám hasonlitani, mint mikor egy Pc-be egy ajtocsengöt akarsz berekni. Hát nem ugy kell ahogy azt egy villanyszerelö elképzeli, hanem meg van annak a modja.

 

"Ezt kiküszöbölendő, a 407-es esetében a Peugeot Hungária 10 hónapot várt a 407-es debütálása után arra, hogy Magyarországon is forgalomba hozza azt"

Probálta volna elöbb forgalomba hozni! Elöször is ezt nem a PUG Hungária dönti el, másodszor meg a gyártokapacitás sem lett volan elég még hiába akarnák septibe bevezetni.

Volt németországban olyan aki 10-12 honapot is vár(t) rá, söt lehet a konfort csomaggal (elektromos kormány, tolatáskor lebillenö tükör, memoriás ülés)  még mindig nem tudják a franciák szállitani.

 

Öreg peugeosok mondták, hogy uj szériát 1 éves kor elött sosem szabad venni peugeotbol. Na ezt a PUG is hallhatta mert állitolag erre külön figyeltek a 407-nél.

 

PUG-626:

amit még szerintem érdemes figyelembe venni, a fentartási költségek,szerviz stb.

 

A PUG gyárilag részecskeszürös, és ha bevezetésre kerül az egységes EU gépjármüado rendszer ez nagy elöny lesz.

 

Ez ismerösömnek van 626 dizelje. Nem panaszkodik Ö sem, 1 gondja van vele (ez gyári hiba) : az utastér télen induláskor büdös mert valamilyen fütés gázelvezetö csö rövid és a füst bekerül az utastérbe, de orvosolhato valahogy (bár még mindig panaszkodik)

 

Valamit nagy biztonsággal kijelentjhetek, PUG dizelmotornál kevés jobb van, és a mazda nem tartozik ezek közé mindamellet hogy biztosan nagyon jo.

A mazda viszont hiresen megbizhato.

 

És még valami, az Eurotax besorolása a 407- HDI modellt az ujraeladhatoság szempontjábol a legmagasabb kategoriába sorlota.Csak miheztartás végett ide csak pl. a Mercedes néhany tipusa meg még néhány modell tartozik. 

 

Reméllem kellöképpen megnehezitettem a döntésedet.

 

:-)

 

Üdv.

MZ.

Előzmény: tricci (273)
tricci Creative Commons License 2005.04.25 0 0 275
Ja - és nem túltengeni szeretnék - csak eszembe jutott, hogy megnéztem a Peugeot biztonsági (NCap) tesztjét. 5 csillagos, tehát maximumot kapott. Ez jó.
Viszont megnéztem a megbízhatósági tesztjét is.
Ott csak 18. ez a márka...
Hmmmm.....
tricci Creative Commons License 2005.04.25 0 0 274
Morvaiz: Konkrét hibák voltak?
A hibákról még: Megállítottam egy 307SW-s embert, aki azt mondta, hogy 120.000km-nél jár. Az elektromos hibákat említette főként, de olyanokat még, hogy néha zörög neki valami (nem motorikus), a hátsó lámpát néha ütögetni kell kontakthiba miatt, hogy világítson, az ajtóról jön le a díszcsík. Szóval ilyesmi...
Előzmény: morvaiz (272)
tricci Creative Commons License 2005.04.25 0 0 273
Sziasztok!
Nos... Eléggé utánanéztem ennek a "Peugeot leszólásnak" és a következőt tapasztaltam:
Sok embert megkérdeztem a Peugeot-ról, de egy sem volt közöttük, akinek lett volna ilyen típusa. Viszont 5-ből négyen úgy nyilatkoztak, hogy "a Peugeot eléggé szar. Nem sok jót hallottam róla..." Az az 1, akinek meg van ilyen típusa az dicséri.
A rossz image-ért állítólag az volt a felelős, hogy a 307-es első szériáját túl hamar hozták Magyarországra is. Ebben a szériában éppen kipróbálták az új számítógépet és az új kommunikációt. Ez azt takarta, hogy egy központi kábelen haladt minden információ. Ezt a rendszert igen könnyen meg lehetett zavarni, akár egy új riasztóval, vagy toladóradarral, vagy egyéb - külső, utólag beszerelt - elektromos kütyüvel. Mivel erre nehezen jöttek rá, így igen sokan "szívták meg", mire kiderült az oka. Állítólag a 307-es árusításának megkezdése után kb. 1,5 évvel - illetve az utána következő modelleknél már ez a probléma nem állt fenn. Állítólag...
Ezt kiküszöbölendő, a 407-es esetében a Peugeot Hungária 10 hónapot várt a 407-es debütálása után arra, hogy Magyarországon is forgalomba hozza azt. Állítólag ezt a típust - egyenlőre - csak a kötelező szervizeken látják újra az eladások után. Ha ez igaz, akkor azért jelent valamit...
Az árról:
Egy 2.0HDi Sportline-t néztem ki magamnak. Ennek ára - egy-két extrával - kicsit több, mint 7,5 millió Ft. Ezzel szemben egy Mazda 626 - hasonló felszereltséggel - szintén e körül van. Elgondolkodtató a választás. A Mazda híre "kicsit" jobb. A 407-es design-ja viszont az igen jól sikerült Mazda 6-nál szerintem még jobban eltalált. Komfort-érzete a 407-nek jobb. A motorjuk hasonlóan erős, bár úgy éreztem, hogy a Mazda kicsit nyomatékosabb. (Ez lehet, hogy az alacsonyabb fordulatnál leadott legnagyobb nyomatékának köszönhető) Érdekes, pedig LE-ben ugyanazok. A hely a Mazdában nagyobb. A csili-vili extrák a Peugeot-ban vanb nagyobb számban.
Szóval, van dilemma dögivel...
Van még valami negatív a 407-ről...? Csak keserítsetek... Szeretnék dönteni...

Hello!
Előzmény: morvaiz (272)
morvaiz Creative Commons License 2005.04.25 0 0 272
@tricci:
"olyan sok rosszat hallottam már a Peugeot-ról"
milyen modellröl,kitöl, és mit hallottál?

41000 km, és 9 honap után egyenlöre én nem beszélnélek le a 407-röl.

Üdv.
MZ.
Előzmény: tricci (268)
raider Creative Commons License 2005.04.24 0 0 271
Csak az alapján amit hallottam, a 407-es elég megbízhatóra sikerült, talán tanultak a 307-es bosszantó korai hibáiból. Nem tudom, hogy ez segít-e?
Előzmény: tricci (268)
Pálfi Zs Creative Commons License 2005.04.24 0 0 270
szia
élnék a segítségeddel a behozatalal kapcsolatban.
a magán palfi@pannongsm.hu
elöre is kösz
Előzmény: birobandi (267)
birobandi Creative Commons License 2005.04.22 0 0 269
1900 km. alatt nagy tapasztalatokat nem lehet szerezni, de nekem eddig -hála Istennek- hiba nem jeletkezett. Ahogy nagyjából átfutottam az eddig hozzászólásokat, azok akiknek van 407-esük nem panaszkodtak. Persze a "puding próbája ---"
Előzmény: tricci (268)
tricci Creative Commons License 2005.04.22 0 0 268

Szia!

Igen, engem érdekel! Most szeretnék - esetleg - venni egy 407SW-t... Nagyon tetszik, de olyan sok rosszat hallottam már a Peugeot-ról, hogy kissé elbizonytalanodtam. Sokat megyek az autóval és nem szeretném, ha sok - lehet, hogy csak kicsi - hibával találkoznék.

Nagyon jellemzök a hibák a Peugeot-ra? Mik a gyengéi?

Válaszokat akár magánba, akár ide - szívesen fogadnék. (Persze ha ide írtok, abból mások is meríthetnek...)

Elöre is Köszi!

Előzmény: birobandi (267)
birobandi Creative Commons License 2005.04.22 0 0 267
Sziasztok !
Új résztvevő vagyok. Márciusban hoztam Németországból egy új 407-est. (Hollandia számára készült modell) Szóval " Mazsola" vagyok 407-ből. Örülök, hogy van egy ilyen fórúm. Ha esetleg valakit érdekel, hogy hogyan lehet behozni egy 407-et és hogy megéri e ? -Szívesen segitek. Örűlök ha én kapok tőletk tanácsokat az eddigi tapasztalataitokról.
Üdv. : birobandi
morvaiz Creative Commons License 2005.04.18 0 0 266
Ezek a trükközgetések az övvel nagyon balga dolgok, föleg olyan autoban ahol légzsák is van elötted.
Öv nélkül ez pont ellenkezöleg sül el mint ahogy funkcionálisan kellene.Ütköés esetén te ugye gyorsulsz elöre az meg még jol fofán is vág,na köszönöm.
Előzmény: Pálfi Zs (265)
Pálfi Zs Creative Commons License 2005.04.16 0 0 265
az ismerösöm a merci teherautó biztonsági öv csatot rakta a peugeotba és nem sipol egy kicsit durva megoldás ha hirtelen be kell kapcsolni akkor gondba lesz
azért írom le mert ezis egy megoldás.
de egyszerübb bekapcsolni és biztonságosabb.
Előzmény: morvaiz (264)
morvaiz Creative Commons License 2005.04.15 0 0 264
20 km/h alatt nem visit de ha egyszer átlépted ezt a sebességet akkor nem hagy békén (megjegyzem jogosan).

Akkor kitartás már nem kell olyan sokat aludni,és nyár végére meg is lesz.
Előzmény: Pálfi Zs (263)
Pálfi Zs Creative Commons License 2005.04.14 0 0 263
szia
most voltam peugeot szervizbe a haveromnál és mondta üljek bele és probálgassam
beinditottam és nem sipolt a biztőv bekapcsolás.
és elfelejtettem megkérdezni jővő héten megyek teszt vezetésre és remélem májusba meg tudom rendelni.
Előzmény: morvaiz (262)
morvaiz Creative Commons License 2005.04.13 0 0 262
Nem, ennek ennyi az ára.
Ha ez megnyugtat, én többet fizettem.
Valszinüleg akkor majd az "ingyenes" részecskeszüröfelujitáskor ál fel a ször a hátadon.
Egyébként meg nézd a jo oldalát, csak 30.000 km-enként kell szervizbe hordani a 2.0-ás HDI motrokat.

Üdv.
MZ.
Előzmény: Roxer17 (261)
Roxer17 Creative Commons License 2005.04.12 0 0 261
Sziasztok !

Peugeot 407 2.0HDI, 25 ezres szervíz 40.000 Ft volt a Frédi-Béninél .
Persze a kocsinak semmi baja nem volt, ez csak az olajcsere és a szűrők cseréjének az ára ......
Nem sok ez egy kicsit ?
morvaiz Creative Commons License 2005.04.12 0 0 260
Hali,
dehogy semmi ilyen csak hát dolgozni is kell meg ugye az ember haszálja az autoját.
Hogy valami konkrétumot is irjak, egyik hétvégén mentünk 2000 km felett, a fogyasztása a 2.0 HDI-nek automatával igy nézett ki :
- 1000 km 116 km/h-s átlaggal 4 személlyel, telepakolva -> 5.4 l
- 1000 km 159 km/h-s átlaggal egyedül -> 6.2 l

Üdv.
MZ.
Előzmény: Pálfi Zs (259)
Pálfi Zs Creative Commons License 2005.04.11 0 0 259
szia morvaiz
nagyon eltüntél!
vagy haragszol
Előzmény: morvaiz (258)
morvaiz Creative Commons License 2005.03.24 0 0 258
Tegnap beszéltem a szervizzel, egyik sem kritikus hiba ugyhogy nem rohanok orvosoltatni.
A lökhárito az lökhárito, az utazási konfort meg csak szerintem marketinngszöveg hozzá.
Előzmény: Pálfi Zs (255)
Pálfi Zs Creative Commons License 2005.03.22 0 0 257
szia Dancy!
amit nem szeretek leginkább sok aproság, néha elfelejti kinyitni inditáskor az elektromos tükröt, jobb hátsó ajtó nem mindig nyilik, menetközben el tünik minden a müszerfalról, hátsó zörgések, ködlámpa nem kapcsol vissza fénykürt útán, sürün kiégő izzók,bezáráskor nem huzta fel az bal első ablakot,a digit klima fénye tompitottnál nem nagyon látszik, most hirtelen ezek jutnak az eszembe.
igaz sok hiba megszünt szoftver frissités útán.
de különben szeretem és nagyon szép, kényelmes, jól megy, és sok az extra ebben a kategoriában.
régebbi írásaimban biztos olvastad, hogy 407-re váltanék mert nagyon szép szerintem.
szia
Előzmény: dancy (256)
dancy Creative Commons License 2005.03.21 0 0 256

Szia!

 

Kifejtenéd, hogy mi az, amit nem szeretsz a 2.0 literes benzines 307-ben?

Előzmény: Pálfi Zs (255)
Pálfi Zs Creative Commons License 2005.03.18 0 0 255
szia
ezek a visszahivások program frissitéssel jár
mit ért a szerviz hátsó lökháritó és utazási komforton.
Előzmény: morvaiz (254)
morvaiz Creative Commons License 2005.03.18 0 0 254
Tegnap kaptam ajánlott levélben az elsõ hivatalos visszahívási kérelmet a kereskedõmtõl.
Állítólag a hátsó lökhárítót, vontatót, meg valamit az utazási komforton akarnak javítani.

Igazándiból ez már a második ilyen akció, de az elsõt betudtam a "kötelezõ" softwareupdatenek ami ilyen autóknak mér magától értetõdõ.
Tulajdonkeppen az RT3 programját upgredeolták. Ezt én is megtehettem volna, csak le kellene tölteni az update-imageot aztán ennyi, de ha már úgyis a kötelezõre ment az autó megcsinálták õk, és meg egy Térkép-upgradeot is kaptam a Navtec-töl.
Pálfi Zs Creative Commons License 2005.03.15 0 0 253
szia
Törökbálinton van az M0-ás ról MOL benzinkutnál balra.
de megtalálod a www.hasznaltauto.hu -n
Előzmény: Kevin (252)
Kevin Creative Commons License 2005.03.14 0 0 252
Koszonom.
Előzmény: morvaiz (251)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!