Pár hete olvasom a fórumotokat, mivel rendeltem egy SW 1.6 CRDI EX lim. ECS+-t! A döntésem meghozatalában nagy szerepe volt véleményeiteknek! Köszönöm! Örülök, hogy ilyen jó társaság alakult itt ki, úgy tűnik mindenkit a segítőkészség vezérel!
Izgatottan várom az autót, állítólag jövő hét végén megkapom!
A régi Skoda motoroknál /Feliciával bezárólag/ kellett 80 v. 100 körül cserélni, de én olyat, hogy a klasszikus láncos /persze japán: Toyota, Nissan/ motoroknál cserélték volna nem hallottam, talán 1-2 egyedi esetben.
Én hazavittem édesapámnak az enyémeket és mivel panaszkodik a fényerejére, vettem Osram night breakert és csere izzó lesz belőlük. Nem éri meg a pénzét, rosszabb min a régi gyári izzó ami benne volt.
Szerkesztése folyamatban, egyelőre ennyi fért bele, de amint van időm dolgozok rajta. Remélem még a hétvégén ok lesz, de sajnos szombat és vasárnap is be kell jönnöm dolgozni, lehet, hogy csúszok vele. Az oldal kinézete ( Cee'd lesz rajta ), testreszabása és magyarítása folyamatban van.
Regisztrálni lehetlesz majd, meg a jogokat is kiosztom de addig nem amíg nem fejezem be a cuccot.
Itt tartunk jelenleg.
Ha valakinek lesz még ötlete, hogy mi kerüljön fel az írjon.
Nem akarlak elkeseríteni, de hatalmasat fogsz csalódni benne. Úgy fog kinézni, mintha xenon lenne, viszont a fényereje sz@rabb a gyári izzóénál. Én már végigzongoráztam ezt a Citroennel. Szerintem, ha teheted, mondd vissza. Ha xenon, akkor mindenkép HID.
West Kia, volna egy kérdésem, és kérlek adj tanácsot. Ma vettem észre, a minden rendes müködés mellett rákattintottam a pillanatnyi fogyasztásra és borzalmas hülyeségeket mutat. 38l/km- 99.9l/km ig üresben semmi "--" Ez gondolom az áram nélküli állapot után állt be.( Akksi lemerülés) Probáltam mindent nullázni de nem sok változás, söt értékek változása még vadabb értékekre. Talán ha tele tankolok utánna jobb lesz , vagy valamit frissiteni kell? Mit tanácsolsz? Elöre is köszönet.
A vezérműlánc nyúlni tud, és ha a feszítője már nem tudja megfelelően feszíteni, akkor bizony a láncot is kell cserélni. A szíjjal ellentétben viszont elszakadni nem szokott. Jól hangzik hogy a motor teljes élettartamára, de ha túl hangos lesz a lazasága miatt, akkor bizony irány a szervíz. Nekem volt ilyen problémám, de szerencsére közben tovább állt a kocsim, hogy holnap 17:00-kor átvehessük a Cee'd-ünket.
Megrendeltem a xenonizzo.hu web-shopjában előre H7, és H1 -es GP xenon izzókat (nem trafós, égő, más égőszállal, és gáztöltettel) 5800K-s színben (nem akarok kéken villogni), hozzá 5LED-es 180 fokos jégfehér helyzetjelző motyót...
hátra 5/21W 18LED-es 180 fokos (piros) cuccos a fő égők helyére...
többre most nincs keret, mert hát a 20k szervíz is a nyakamon lassan, tesztnek viszont jó leszen... majd beszámolok...
Indexekkel még várok, egyfelöl anyagi okokból, másfelöl megerősítettek benne, hogy a gyári relével bizony kicsit gyorsabban fog villogni, főleg, ha mindent cserélek LED-re... (azt nem vágom, miért nem írták le, hogy mondjuk van-e ide vágó reléjük, de majd megkérdem, ha átveszem a cuccost)
Apró szépséghiba, hogy az online shoppal büszkélkedő cég a technikai kérdéseket tartalmazó e-mail-emre hétfő óta ma reagált, miután oda szóltam nagy nehezen telefonon, bár lehet ez csak nekem tűnik soknak, lévén mégiscsak online shop, az meg kommunikáljon már e-mail-ben, gondoltam naívan... a termékeik viszont jónak tűnnek...
A csomi oldalába tetted a mélyet? Típusra gyártottad a kerékdob mögé, vagy pedig komplett cuccot pakoltál be? Szerintem a kerékdob mögötti egyik oldal feláldozásával lehetne helytakarékos mélyet csinálni (babakocsi rulez), nagyobb megoldás igazából nem jön szóba nálam, esetleg ülés alja, de ott szemre nem túl nagy a hely...