Sürgősen szükségem lenne egy jó autóvillamossági szakira, aki meg tud keresni nekem egy beázást és ki tudja javítani.
Ha valaki ismer ilyet, kérem írja meg az elérhetőségét!
Az a probléma, hogy -saját diagnózisom szerint- a toronynál pangó esővíz nem ott folyik le ahol kellene, hanem be tud folyni a műszerfalba. Ahol aztán a rázkódó kocsitól ide-oda csöpögő víz zárlatokat okoz, szívatós módon sohasem azonnal, hanem mindig 2-15 perccel elindulás utan.
Tuti hogy beázás, mert mindig csapadékos idő alatt/után van, és annál durvábbak a tünetek, minél nagyobb eső volt.
A tünet: esős vagy hóolvadásos időben ugyan pöccre beindul a motor, de 2-15 perc (attól függően mekkora zuhi volt) járás után elmegy a gyújtás, illetve gázadási kísérletre azonnal fullad. Nem teljesen hirtelen áll le, hanem 1-2 perc alatt fokozatosan kihagynak a hengerek végül összeomlik az alapjárat. Szerencsés esetben arra elég, hogy félreálljak valahova.
Leállás után másodszorra már képtelenség beindítani. Sokszor a fedélzeti computer is resetel, de nem mindig.
Minden elektromos rendszer működik, csak gyújtás nincs.
2-4 óra várakozás után (gondolom, amikor lecsöpögött, kiszáradt aminek kell) újra pöccre beindul és megy. Ha nagyon vizes idő volt, másodszor is eljátssza ezt, ha nem, akkor innentől O.K. a következő esőig. Azért a műszerfal tájékára gyanakszom, mert a torony körül megáll a víz, és az egyik tömítés szakadt, ami mellett nem látom hova folyik el a víz de rosszul néz ki. Gondolom, a computer sem ok nélkül dobja el magát. Plusz, néha segít ha indulás előtt 20 percig maximumon járatom a fűtést, kiszárítás céljából.
Egy szerelő 3 hete már kimért a kocsin sokmindent, többek között lambda-szondát, gyertyákat, trafót, mindent rendben talált, a hibát nem is tudta reprodukálni. (akkor még nem mindig jelentkezett -nála sem- azóta szerintem egy vödör vízzel is elő lehet idézni akármikor)
Megnyugtattál mivel az én 77es kadettom is az esős időkben jól be tud párásodni, de mégsem annyira mint a Tiéd az elmondottak alapján. És a füttőszál nem műkszik a hátsó ablakon azér is van a porbléma.
A nagy párásodás lehet attól is hogy nem tud áramolni a levegő! Mivel minden kocsinak alapjábavéve van egy légcsere mechanizmus kialakítva. Nos lehet hogy nálad ez a szellőző nyilás eltömődött és ezért történik a párásodás. De az is lehet hogy szar a konstruknió. Akkor szopás.
Akkor is parasodik ha a belso levego kutyulo ki van kapcsolva. De kulonben is...azert van a blk hogy hasznaljam, nekem attol ne parasodjon.
Pedig fog. Az autó (is) tudja a fizikát.
Ha belsőt keringetsz, akkor add rá a klímát, az leszárítja. Anélkül párásodni fog - éppen, mint egy szemüveg, amivel bemész a hidegről melegre. Annak is hiába mondod, hogy ne párásodjon... :)
A pollenszűrő viszont lehet átázva/eltömődve; a műanyag szellőzőrács alatt találod (az ablaktörlők alatt :) a szellőzőládikában, jobb oldalt.
De ha rám hallgacc: vidd szerelőhöz.
Nem nincs meg a szama, de a tel.konyvben biztos h. benne van, meg autos ujsagokban mindig hirdetnek. Van meg egy Erden is: feltengely.hu
A kocsi belulrol tok szaraz. Mosas utan meg esos idoben igazan eros a jelenseg. Gondolom valahol megall a viz es azt fujja be, de nem talalom semmi nyomat
Akkor is parasodik ha a belso levego kutyulo ki van kapcsolva. De kulonben is...azert van a blk hogy hasznaljam, nekem attol ne parasodjon. Tisztara olyan mint egy szaunaban, soxor meg a klimaval is 20 perc mire leszaritom a szelvedorol, az oldalablakokon pedig semmi nem segit. Futoradiator biztos nem ereszt mert nem fogy a hutofolyadek egy kicsit sem.
Hello, Csepelen a Six-Ball Kft. direkte erre szakosodott. Ha van nekik az adott tipushoz felujitott akkor azt is kerheted a regi csuklod helyett, igy kb. felaron meguszod.
Mas: 2 honapja vettem egy 1995-os Lancia Dedrat. Popec nagyon csak allandoan es nagyon parasodik, annyira, hogy a hatso ablak aljan mindig megall a viz es lecsurog a kalaptartora. Mitol lehet? Klimas egyebkent, allitolag a pollenszuro vizesedese is okozhatja, de nem tudom hogy ebben van-e pollenszuro es ha igen akkor hol...Egyeb 5let!?
Igaz még nem csináltam iylesmit, de szerintem pár gégecső kell meg néhány segédanyag attól függ hogy hol akarod hátravezetni a fűtést, ülések alatt a küszöb mentén? De ott az ülések alatt lesz a célszerű szerintem.
16ker Csonka János Szakközép iskola. 105000 1év. 2éves. Hétfő-Kedd-Szerda van du 3tól tanítás. A Hétfő műhely gyakorlat. Hát ha gondolod szerintem még csatlakozhatsz, ha betudod pótolni az első félévet. Bizonyára meg lehet beszélni a tanárokkal. Csak azért mert nem biztos hogy jövőre is indúl mert nem sokan jelentkeznek tavaly sem indúlt, idén lettünk annyian hogy elindúljon a képzés.
Nincs gyárilag sem, hiszen ezek alapvetően árúszállítók voltak és csak ttetk bele kárpitot és ulést, de amúgy különbség nincs. Engem (utastársaimat) nagyon zavar az állapot, és érdekelne, hogy valaki talált-e már hozzá valami "barkács" megoldást.
szeretném mostantól követni és szerves része lenni ennek a topicnak ha senkinek nincsen ellenére.
Az idén elkeztem estin egy autószerelőit, szóval nagyon szereten az autókat főleg a régi opelokat! :)) C kadett mániás vagyok jelenleg van 4db 1limo, 2kombi 1coupé. A garázs is bővítés áldozata lett a nyáron de még szenvedünk a nyílászárókkal. A coupé bontásra ítéltetett hamarosan lesznek képek is ha érdekel valakit.
Ford Transit/Tourneo érdekelne. Ért hozzá valaki?
9 személyes szgk és pl a fűtés javítása érdekelne. Hoszabb távon 100-200 km az első sor pólóra vetkőzik, a középső sor jól elvan a háta meg fagyoskodik. Kinek van tippje a fűtés jobb elosztásáról?
Üdv minden fórumtársnak.
Lenne egy olyan műszaki kérdésem hogy találkozott e már valaki olyan software-el aminek az lenne a lényege hogy mondjuk egy notebbok párhuzamos portjára rákötni a műszerfal kijelzőit, vagy magát a motorvezérlő eletroniukát, és ezáltal infokat jelenít meg a kijelzőn. Égen fölfön keresek ilyesmit, de sehol nem találok. Ti talán tudtok valami kiindulópontot.
Előre is köszi.
KoWee
u.i.: Elég ritkán jutok fel ide a fórumra, épp ezért hálás lennék ha mailben tudna valami szaki jelentkezni.
Üdv