Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

-zarko- Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164307

dolgoztam annó autógázszerelőként.e21 320/6 omba is betettük a gázt. Kár volt.Nem tudtunk hozzá normális keverőfejet találni.Sose volt jó csak úgy ha 1500 as volt az alapjárat.Volt viszont egy ügyfelünk másik fajta keverőfejjel de ugyanolyan motorral.  Jött zöldkártyára.estig sirtam hogy bezzeg neki jó.

 

Nekem soha nem kell gázos kocsi

Előzmény: semmipanick (164305)
novothauto Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164306

Nem tudok erre mit mondani. Te autód, nyilván azt csinálsz vele amit akarsz.

Szerintem egy 325 i-t gázosítani olyan, mintha Marilyn Monroe-t fèrfivá

operálták volna.

Előzmény: semmipanick (164305)
semmipanick Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164305

Csak gázzal guruló autóim voltak. Gyakran megyek havi 3ekm-t. Még akkor kezdődött, amikor nem árultak tartályokat. Kiskunhalason kellett beszereltetni. A vez. ülés mögött állt fejjel lefelé a pb palack (kabáttal letakarva) és az 1000öcsi kesztyűtartójába rakattuk a reduktort, hogy a yard ne lássa ha nagyon sasolja a motorteret.

Előzmény: novothauto (164303)
gyikhuszar Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164304

Inkább add el.

Előzmény: semmipanick (164300)
novothauto Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164303

Jézusom...

Előzmény: semmipanick (164300)
gyikhuszar Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164302

A BMW-vel sajnos ritkán megyek autópályán,de akkor én sem nagyon bírom megállni, hogy ne toljam. Megy a waze meg a traffi hunter, aztán annyi.

Előzmény: novothauto (164276)
gyikhuszar Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164301

Miért tenne?

Előzmény: Jacktwoo (164286)
semmipanick Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164300

Valószínü gázt fog szívni. 

 

Előzmény: novothauto (164299)
novothauto Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164299

Hello!

 

Őszintén szólva, én magát a kérdést sem értem.

Ha bírod tankolni, elindulhatsz vele a Holdra most.

 

 

Előzmény: semmipanick (164298)
semmipanick Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164298

Helo Tibi! Neked mi a véleményed a problémámról?

Előzmény: novothauto (164297)
novothauto Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164297

Ez extrém hét volt, ennyire nem szoktam tolni. 160 körül van a normális utazója szerintem,

és ez a tempó még biztonságosnak is mondható. 3000 kilométert mentem ezen a héten,

ez anyagilag is sok(k).

Előzmény: Stratonicus84 (164287)
föttögős Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164296

A 20w-50 olaj ajánlásakor tedd hozzá hogy hol élsz :))) itthon azért azt ne pláne télen.

Előzmény: Motley Fool (164295)
Motley Fool Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164295

Szia

 

En a batyamnak adtam oda a 94es 325i-t egy evvel ezelott.

Akkor volt benne 500 ezer korul. En minden gond nelkul barmikor elindultam vele nagyobb tavolsagra is, nem kellett miatta soha izgulnom. Volt olyan nap, hogy 800-1000km-t is lenyomtam vele.

En 20W-50 es olajat hasznaltam mindig az autoban es minden 5-7000 kilometer utan csereltem.

Az auto ma is ugyanugy mukodik mint mikor nalam volt.

 

A 200ezer kilometert futott auto ha rendesen karban volt tartva akkor nagyon sokaig meg jo kell legyen.

Inkabb tobbet kellene hajtani, mint az evi 2000km, a legtobb autonak az a baja, hogy soha nem hajtjak meg elegge es csak rovid tavon mennek.

 

Az autot hajtani kell, nem tarolni :)

Előzmény: semmipanick (164289)
föttögős Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164294

Tudja ne aggódj. Barátom a srác. Én is tudom. Sztem béke van. Gyere nyugodtan ebbe a fórumba, többnyire normális elhivatott fanok vannak itt. Ellátunk majd tanácsokkal ld Ogre kollégát. FB és power izé nem való neked, itt többre becsülik az embert, pláne  ha 6 hengeres 36-osa van:)))

Előzmény: semmipanick (164292)
Ogre84 Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164293

Szerintem egy ilyen előéletű és állapotú példányra lehet számítani. Én adnék neki egy profi alváz- és üregvédelmet, mert 24 év után már nincsenek csodák, és ha télen is használod, akkor kirügyezhet. Még jobb, ha megteheted, hogy télre veszel mellé valami rohangálóst, és a sózások idejéig a garázsban pihen. Ritka már a jó E36, főleg amiben normális motor van. Becsüld meg, mert már csak többet fognak érni, kevesebbet soha!

Előzmény: semmipanick (164289)
semmipanick Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164292

Tudod mikor szoktak örökölni? Nem biztos, hogy szeretnél ezért elveszteni vkit...

Előzmény: -zarko- (164291)
-zarko- Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164291

Én is szeretnék örökölni 325 í -t

 

Nekem is volt opelom. corsa "A"  igazábol nagy baja nem volt,csak hogy gyártották,,,

Előzmény: semmipanick (164289)
föttögős Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164290

Ha gondozott, márpedig gondozott, simán számíthatsz rá, még inkább, mint a 7 éves opelre.;)

2000 km-es utakra is megfelel egy ilyen. Irigykeünk, jófélék az ilyen 25i-k a kor már nem számít, csak az állapot.

Előzmény: semmipanick (164289)
semmipanick Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164289

Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. Nagy valószínüséggel "öröklök" egy 92-es, teljesen gyári, 325i-t. Tudom, hogy 220 e km van benne és mindig megkapott mindent, garázsban állt az utóbbi 21 évben a rokonnál. Azt szeretném megkérdezni, hogy használhatom ezt mindennapi autóként, mint egy 7 éves pl. opelt? Számíthatok-e rá annyira? Évente gy 2000 km-es út mindenképpen vár rá.

Robi6546 Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164288

Sziasztok,

Tudtok ajánlani egy jó tetőablak szerelőt? Nem megy vissza rendesen a tetőbe az ablak jobb széle. Előre is köszönöm a segítséget!

Stratonicus84 Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164287

Mert az még oké, hogy egy traffi elcsíp (bár kétszázas tempónál az sem két fillér), viszont ha folyamatosan gyorshajtasz, és folyamatosan lefotóznak, akkor ahány fotó, annyiszor ikszezer. Vagy rosszul tudom?

Mert így egy Bp-Kanizsa táv során akár egymillás tétel is lehet a vége.

 

Persze ha menni kell, akkor menni kell. Ha az asszony egészsége a tét, akkor én sem szaroznék.

Előzmény: novothauto (164285)
Jacktwoo Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164286

Én M50B20TU-ba is 5W-40et használok, gondolom annak sem tesz rosszat 10W-40 helyett igaz?

Előzmény: novothauto (164281)
novothauto Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164285

Nem tudom. Bízok a jószerencsében. Ha durvul a helyzet, keresek valami technikai

megoldást. Ezen a héten nem érdekelt, mert sietni kellett. Lehet kapok pár levelet

Vas megyéből, akkor leadom a rendszámot ès visszaülök a Fiestába :)

Előzmény: Stratonicus84 (164284)
Stratonicus84 Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164284

Amikor 180-220-szal mész Kanizsára, honnan tudod, hogy egy lesifotós szerv nem készít felvételt rólad? (Én már 150-nél is rettegve forgatom a szememet kamerák után kutatva az emhetesen.)

Előzmény: novothauto (164276)
föttögős Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164283

5W-50 az arany középút.:) Azzal már bírja a házi racsingot. Mibel nem pályázásra használja, így az 50-es olaj már bőven elbírja a plusz hőterhelést, és igénybevételt.

de nem akarok, és sose akartam olaj szekértő lenni, csak a 30-ast én biztos nem ajánlanám e36-ba.

Előzmény: novothauto (164281)
novothauto Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164282

Nekem hajszál pontos a fedélzeti számítógépen kijelzett èrtèk, de

gyári minden.

Előzmény: evga (164278)
novothauto Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164281

Lehet, hogy a 10w40-től szebb a hangja, de nem lesz mindenhol tökéletes a kenése.

Én 5w40-el járok. Nyilván pályaversenyzésre, vagy driftre mehet a racing olaj de

utcára szerintem nem kell. Főleg, hogy jönnek a valódi hidegindítások.

Előzmény: föttögős (164279)
föttögős Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164280

Rég írtam ennyi hibával.:) Elnézést, pedig még sörözés se volt tegnap.:)))

Előzmény: föttögős (164279)
föttögős Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164279

Hátt, azért nem gyári konfogurációban jársz.:)))

Már az m50 szívósor is átveri a fogyasztás mérést, lehet az áttétel is segít rajta, de most már leginkább az átírtt motorvezérlő miatt nem fog egyezni. anno a 28i Szuromi tengellel 90-nél 5-6 l-t írt ki, oersze már köszönőviszonyban se volt a valósággl.

 

Hidrotőke: mondtam neked, hogy mi a véeményem a szerelő barátaif tanácsáról, az 5W-30 híg castrol egyáltalán nem való az m52 motorba. Mielőbb lecserélném, nincs meg az olaj keménysége, előbb utább károsodáshoz vezethet.

 

Ezt azért is írtam l a fórumba, hogy pl Novoth Tibi hátha megerősíti. Ugye nem tezsünk 5W-30-ast az m52-be, még ha fel van újítva akkor sem. hidrotőkék nem lettek cserélve, csak átmosva.

 

Én Mobil1-ből hsználtam valamelyiket, asszem 5W-50 volt de a 10W-40-től jobb hangja volt a motornak.

 

Előzmény: evga (164278)
evga Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164278

Tényleg nagyon jó motor az M52, de azért a kellően nem hozzáértő ezt is tönkre tudja tenni sajnos...

Engem a board jól átvert, kiírta, hogy 7,1 és a kútnál meg benyelte a 9,1-et.

Nálam még egy kis hidrotőke hang van, aztán remélem rendben leszek teljesen.

 

Előzmény: novothauto (164276)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!