dolgoztam annó autógázszerelőként.e21 320/6 omba is betettük a gázt. Kár volt.Nem tudtunk hozzá normális keverőfejet találni.Sose volt jó csak úgy ha 1500 as volt az alapjárat.Volt viszont egy ügyfelünk másik fajta keverőfejjel de ugyanolyan motorral. Jött zöldkártyára.estig sirtam hogy bezzeg neki jó.
Csak gázzal guruló autóim voltak. Gyakran megyek havi 3ekm-t. Még akkor kezdődött, amikor nem árultak tartályokat. Kiskunhalason kellett beszereltetni. A vez. ülés mögött állt fejjel lefelé a pb palack (kabáttal letakarva) és az 1000öcsi kesztyűtartójába rakattuk a reduktort, hogy a yard ne lássa ha nagyon sasolja a motorteret.
En a batyamnak adtam oda a 94es 325i-t egy evvel ezelott.
Akkor volt benne 500 ezer korul. En minden gond nelkul barmikor elindultam vele nagyobb tavolsagra is, nem kellett miatta soha izgulnom. Volt olyan nap, hogy 800-1000km-t is lenyomtam vele.
En 20W-50 es olajat hasznaltam mindig az autoban es minden 5-7000 kilometer utan csereltem.
Az auto ma is ugyanugy mukodik mint mikor nalam volt.
A 200ezer kilometert futott auto ha rendesen karban volt tartva akkor nagyon sokaig meg jo kell legyen.
Inkabb tobbet kellene hajtani, mint az evi 2000km, a legtobb autonak az a baja, hogy soha nem hajtjak meg elegge es csak rovid tavon mennek.
Tudja ne aggódj. Barátom a srác. Én is tudom. Sztem béke van. Gyere nyugodtan ebbe a fórumba, többnyire normális elhivatott fanok vannak itt. Ellátunk majd tanácsokkal ld Ogre kollégát. FB és power izé nem való neked, itt többre becsülik az embert, pláne ha 6 hengeres 36-osa van:)))
Szerintem egy ilyen előéletű és állapotú példányra lehet számítani. Én adnék neki egy profi alváz- és üregvédelmet, mert 24 év után már nincsenek csodák, és ha télen is használod, akkor kirügyezhet. Még jobb, ha megteheted, hogy télre veszel mellé valami rohangálóst, és a sózások idejéig a garázsban pihen. Ritka már a jó E36, főleg amiben normális motor van. Becsüld meg, mert már csak többet fognak érni, kevesebbet soha!
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. Nagy valószínüséggel "öröklök" egy 92-es, teljesen gyári, 325i-t. Tudom, hogy 220 e km van benne és mindig megkapott mindent, garázsban állt az utóbbi 21 évben a rokonnál. Azt szeretném megkérdezni, hogy használhatom ezt mindennapi autóként, mint egy 7 éves pl. opelt? Számíthatok-e rá annyira? Évente gy 2000 km-es út mindenképpen vár rá.
Mert az még oké, hogy egy traffi elcsíp (bár kétszázas tempónál az sem két fillér), viszont ha folyamatosan gyorshajtasz, és folyamatosan lefotóznak, akkor ahány fotó, annyiszor ikszezer. Vagy rosszul tudom?
Mert így egy Bp-Kanizsa táv során akár egymillás tétel is lehet a vége.
Persze ha menni kell, akkor menni kell. Ha az asszony egészsége a tét, akkor én sem szaroznék.
Amikor 180-220-szal mész Kanizsára, honnan tudod, hogy egy lesifotós szerv nem készít felvételt rólad? (Én már 150-nél is rettegve forgatom a szememet kamerák után kutatva az emhetesen.)
5W-50 az arany középút.:) Azzal már bírja a házi racsingot. Mibel nem pályázásra használja, így az 50-es olaj már bőven elbírja a plusz hőterhelést, és igénybevételt.
de nem akarok, és sose akartam olaj szekértő lenni, csak a 30-ast én biztos nem ajánlanám e36-ba.
Már az m50 szívósor is átveri a fogyasztás mérést, lehet az áttétel is segít rajta, de most már leginkább az átírtt motorvezérlő miatt nem fog egyezni. anno a 28i Szuromi tengellel 90-nél 5-6 l-t írt ki, oersze már köszönőviszonyban se volt a valósággl.
Hidrotőke: mondtam neked, hogy mi a véeményem a szerelő barátaif tanácsáról, az 5W-30 híg castrol egyáltalán nem való az m52 motorba. Mielőbb lecserélném, nincs meg az olaj keménysége, előbb utább károsodáshoz vezethet.
Ezt azért is írtam l a fórumba, hogy pl Novoth Tibi hátha megerősíti. Ugye nem tezsünk 5W-30-ast az m52-be, még ha fel van újítva akkor sem. hidrotőkék nem lettek cserélve, csak átmosva.
Én Mobil1-ből hsználtam valamelyiket, asszem 5W-50 volt de a 10W-40-től jobb hangja volt a motornak.