Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mariano Creative Commons License 2002.06.13 0 0 511
Üdv. Mindenkinek!

Elnézést kérek, hogy hivatlanúl belekérdezek.
Most vettem egy '85-ös 190 Diesel Mercit és a motor hőmérséklete álló helyzetben felmegy 90-95C fokig, amikor meg rendesen megyek vele lehül 60C fokig. Az előző tulaj szerint a ventillátor kuplung és annak a kapcsoló gombája cserélve lett. A termosztátról nem tudok semmit. De elképzelhető, hogy ha az előzőket már cserélték, akkor a termosztát is cserélve lett. Lehet, hogy termosztát hiba? Vagy lehet ezeken kivül más oka is? Esetleg van valakinek tapasztalata ilyesmiről?

Előre is köszi Mar

Sickboy Creative Commons License 2002.06.13 0 0 510
Kedves Mogorva!

Köszönöm szépen a segítséget, pont ezt kerestem!

Előzmény: Mogorva (509)
Mogorva Creative Commons License 2002.06.13 0 0 509
Előzmény: Sickboy (507)
ZIB Creative Commons License 2002.06.12 0 0 508
Hi! Mailt megkaptam és a válasz is ment. :-))
Előzmény: eszgab (502)
Sickboy Creative Commons License 2002.06.12 0 0 507
Hi!

Nem találtam más topicot, úgyhogy bocs mindenkitől, de itt kérdezem meg:
tudtok olyan céget, kft, műhelyt, ahol elektromos tetőablakot csinálnak? Mennyibe kerül egy ilyen "beszereltetése"? NETen nincs fenn ilyen cég?

Blindmouse Creative Commons License 2002.06.12 0 0 506
Hékás, de akkoris az enyémek.. mind az összes ami szerteszét van a szobámban ;)
Előzmény: Ordas Farkas (505)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.12 0 0 505
hékás, ha jól látom te is a hard kategóriát kedveled
Előzmény: Blindmouse (504)
Blindmouse Creative Commons License 2002.06.11 0 0 504
Hékás, azok nem a tieid ;p
Előzmény: Ordas Farkas (503)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.11 0 0 503
hékás! mit keresnek a pengetőim az asztalodon?
:-)))))
Előzmény: Blindmouse (500)
eszgab Creative Commons License 2002.06.11 0 0 502
Hali!
Pontositok.Az N95-ös kódszám nem lesz rajta az elektronika dobozán.Ez a szám az egység beazonositására szolgál a gyári vagy gyárijellegű kapcsolási rajzon.Küldök emilt, és ha aktuális lesz a hibakód törlés keress meg.Ha esetleg találok kapcsolási rajzot akkor majd irok.
Üdv!
Előzmény: ZIB (499)
atompyka Creative Commons License 2002.06.11 0 0 501
Na, ZIB, én ezt nem mondtam!
Nagyon is profik!
Olajcserében...

Nem is a tudással van baj (bár azal is(, hanem legfőképp a hozzáállással.
A gyár szervízosztályán mondtak olyat telefonban, hogy ennyi pénzért mit várok. Aztán pár 10E km-rel később egy (nekem)új szervzben szó nélkül kicserélték gariban a kérdéses alkatrészt.
:-(

ATom

Előzmény: ZIB (499)
Blindmouse Creative Commons License 2002.06.11 0 0 500
Milyen má hogy az alkatrészjegyzékben valami így néz ki mint a rajzon.. aztán megjön élőben, és kap egy ilyet... ami persze, mint kiderül tökéletesen passzol a helyére?? ;))
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Előzmény: Blindmouse (482)
ZIB Creative Commons License 2002.06.11 0 0 499
Hello eszgab! Ismét köszi! :-))) Egyre jobban haladok az ügyben, és erőteljesen okosodom is! :-))) Akkor ezek szerint egy VW-s fekete dobozt kellene keresnem, amin valamilyen formában szerepel ez az N95 kód (nagy valószínűséggel). A hátsó ülés alatt már végignéztem mindent (amikor kerestem az elektronikát, mivel mások is ezt a helyet javasolták), de ott nem volt. Az első ülések allat viszont még nem néztem, úgyhogy ott még szétkapom (valószínűleg a hétvégén). Az elektronikát azért szeretném megtalálni, mielött kitöröltetem a hibabejegyzést, mert ha tényleg ott jött le egy kábel (vagy kontakt hibás), akkor úgyis egyből visszaíródik a hiba. Tehát először megkeresem a gyújtó elektronika dobozát, rossz szokásomhoz híven végigmérek mindent :-)) majd ha minden rendben, akkor jöhet a hibakód törlés. (én arra gyanakszom, hogy volt valami erőteljesebb bukkanó és valamelyik csaktalakozó egy kicsit kimozdult, tehát csak pillanatnyi hibáról van szó, legalább is remélem! :-))) Ugyanis az autóm elég jó állapotban van, az eddigi vizsgálódásom is ezt igazolja (Egyetlen rozsdás vezetékkel vagy rossz állapotú kábellel nem találkoztam a méréseim során.))
A hibakód törlésben pedig megköszönném ha segítenél!

Hello ATom!

Akkor ezek szerint a Suzuki szakszerviz sem áll a helyzet magaslatán. :-))

Üdv.
ZIB

Előzmény: eszgab (493)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.10 0 0 498
hja, közben már rájöttem, de azért köszi
holnap felhívom, de ez olyan cégnek néz ki, mint akinél egy gumicsere annyiba kerül, mint ha bontottban vennék egy komplett tetőablakot....
Előzmény: atompyka (497)
atompyka Creative Commons License 2002.06.10 0 1 497
http://www.webasto.hu/frames/products_frameset.htm
Előzmény: Ordas Farkas (496)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.10 0 0 496
hm? Webasto? elmondanád mi ez?
Előzmény: atompyka (495)
atompyka Creative Commons License 2002.06.10 0 0 495
Webasto kp. szervíz? Csak tudnak ajánlani vkit!
Előzmény: Ordas Farkas (494)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.10 0 0 494
emberek, tud valaki normális szervízt ahol a napfénytetőm !külső! gumiját ( ami magán az üvegen van körben) kicserélik, mert az enyém már nem egy mai darab, és a tegnapi meg a mai esőzéseknek már csak kisebb mértékben tudott ellenállni :-/

köszi

eszgab Creative Commons License 2002.06.10 0 0 493
Hali ZIB!

Sajna ez kevés,ami viszont biztos az N95 a WV gyári kódszáma a légzsákgyujtónak.A többi adat hiányzik a papirodról.Hibakód törlésben tudok segiteni .Mégvalami, ugyrémlik, hogy a légzsákok kütyüje általában az első vagy hátsó ülések alatt helyezkedik el.De ez lehet, hogy nem minden tipusra érvényes.
Üdv!

Előzmény: ZIB (486)
repepe Creative Commons License 2002.06.10 0 0 492
Szia Mogorva!

Kösz a tippet, de nem lehet megszerelni, mert típushibának köszönhetöen elég rövid élettartamúak ezek a fékmunkahengerek, ill. a kézifékműködtetö karocskák( gyárilag el vannak b@szva), 70.000,-ért pedig nem fogok űjat venni, hogy 2 év műlva megint berohadjon.

Üdv: repepe =:-((

Előzmény: Mogorva (490)
atompyka Creative Commons License 2002.06.10 0 0 491
Nem lehet egyszerre féket szerelni és netezni!
:-)
Előzmény: Mogorva (490)
Mogorva Creative Commons License 2002.06.10 0 0 490
Esetleg ha megcsinálnád a kéziféket? Az nem megoldás?

Előzmény: repepe (489)
repepe Creative Commons License 2002.06.10 0 0 489
Szia Skacok!

Holnap megy a járgányom müszakira, de bajban vagyok vele.

A Futómü nagyon tuti, a normál (láb )fékek is,a lengéscsilipilik is, de a kézifékkel nem tudok zöld ágra vergödni!!!
GTI 8V-sem van Golf II-esböl, és hátul is tárcsafékes!!

Mit ajánlotok?
Minden megoldás érdekel!! =:-)))!!!!!

Mindegy, hol müszakiztatom!!!!

S.O.S. Segíccsetek plízzz!!!

Üdv: repepe

Ui: Holnap nekem vagy így, vagy úgy kellene müszaki!!!!! ( a kocsi már be van jelentve festésre, minden le van már rendezve, csak az autószerelö egy kicsit elcsúszott idöben!!

atompyka Creative Commons License 2002.06.10 0 0 488
Hali!

"autóm egy kevésbé elterjedt példány a Seat Ibizákon belül, ráadásul nem Mo-ra készített változat"

Voltam mostanság egy márkakereskedésben azzal az egy kéréssel, hogy nyomják rá az autót a Tech-1 nevű computerre, hogy kijelez-e egy konkrét hibát.
Mikor bejelentkeztem telefonon, rögtön azt kérdezte a pasi, hogy itthon vásárolt-e az autó (3 éves Suzuki), mert ha nem, nincs benne valszeg a csatlakozó. Picit meglepett...

ATom

Előzmény: ZIB (484)
bdf Creative Commons License 2002.06.10 0 0 487
Segětsčg!
A 3-as GTI Golfomban (Motorkód: ADY 049) a fojtňszelep-vezčrlöegysegnek annyi! Gyújtáson és járó motornál kattog. Gyorsulásnál pedig rángat a gép. Kérdeznék valami okos emberkét: meg lehet javitani ezt a szerkentyüt, vagy ki kell cserelni? Tud valaki segiteni? Köszi! Üdv.
ZIB Creative Commons License 2002.06.10 0 0 486
Hello eszgab! Köszi az infót, sokat segítettél! Először is nem tudtam, hogy a légzsák elektronika sosincs 1 dobozban a motor elektronikával. Ráadásul ha azt mondod, hogy egy Golf III-nál kellett törölni a hibatárolót, akkor mostmár biztos, hogy nálam is kell. A hibaolvasó által adott papír most is itt van nálam, de ezen nem látom (vagy legalább is nem tudom beazonosítani a rajta lévő információt), hogy melyik lehet a comp. típusa. A papíron a következők szerepelnek (szó szerint idézem, nehogy kihagyjak valamit :-)))
" 1 Felismert hiba
00588 032
Legzsakgyujto (vezetöoldali)-N95
Ellenallas ertek tul nagy"

Esetleg meg tudnád mondani ezek közül mi a computer típusa és a száma (sajnos nekem a fent írt számok nem mondanak semmit :-(( (vagy lehet, hogy azt a részét nem kaptam meg a papírnak, ahol az általad említett adatok vannak?

Üdv.
ZIB

Előzmény: eszgab (485)
eszgab Creative Commons License 2002.06.09 0 0 485
Hali ZIB!
Bár nem vagyok a légzsákok szakértője de szerintem törölni kell hibakodot javitás után.Golf III-nál jártam ugy, hogy egy akksi lemerülés és csere után állandoan égett a légzsák kontroll lámpa amig kinem lett törölve a hibatároló.A légzsák elektronikája tudomásom szerint sosincs egybe épitve a motorelektronikával.A gyári/VAG/ hibaolvasó pedig kiirja az éppen kiolvasott rendszer /pl. motor,ABS,klima,stb.../ computerének a tipusát és számát.
Üdv!
eszgab
Előzmény: ZIB (484)
ZIB Creative Commons License 2002.06.09 0 0 484
Sziasztok! Látom kisebb vitát váltottam ki a kérdésemmel pedig nem volt szándékomban. Először is köszönom Jatis-nak, hogy próbált segíteni és köszönöm Trebitsch-nek is, hogy kiállt mellettem, amikor a szakszerviz tudását meg mertem kérdőjelezni! :-)) Uhuhu-nak is köszönöm, hogy milelött leb@szott a szakszervizről alkotott véleményemért, azért próbált segíteni. (bár én nem köcsögöztem senkit, csak azt írtam, hogy az eddigi találkozásunk alapján, nincs jó véleményem a szakszerviz szakiairól) A véleményem kialakulásának körülményének egy-két oka:
1. A szakszervizben ahol voltam a computert kiméretni, a szerelő arra az egyszerű kérdésre sem tudott válaszolni, hogy a légzsák gyújtó elektronikája az egy önnáló egység vagy az ECU-ba van beleépítve. (szerinted ezt nem kellene tudni egy szakszervizben dolgózó szerelőnek? Én ott nem a takarítónőt kérdeztem, hanem egy "szakembert"! :-))
2. A következő kérdés az volt, hogy akkor azt mondja meg hogy konkrétan ebben az autóban milyen típusú ECU-van (ez azért kell, hogy utána tudjak nézni, hogy a légszák vezérlése benne lehet vagy nem, mivel erre, ahogy írtam nem tudott válaszolni) és, hogy fizikailag hol található (az első részére ami az ECU típusára vonatkozott nem tudott válaszolni hablatyolt össze-vissza, a második felére, hogy hol van kapásból rávágott egy helyet, ami persze megin nem jött be neki.) Persze azért a mentségére legyen mondva, hogy az autóm egy kevésbé elterjedt példány a Seat Ibizákon belül, ráadásul nem Mo-ra készített változat. Nem gondolod, hogy egy szakszervizben ezekre a kérdésekre illene kapásból válaszolni tudni?

Végül pedig annyit hozzátennék, hogy volt nem is olyan régen egy ABS hibám (ugyanígy kontroll lámpa égett), ahol hasonló köröket futottam. Nem akarom részeltezni, hogy ez esetben is honnan indultunk (comp. hibától kezdve, hidraulikáig volt minden) végül a jobb első jeladómat kicseréltem és megszünt a hiba (6500 Ft-os alkatrész). Ezt azért is vetettem fel, mert ez esetben, amikor bekerült a jó jeladó az ABS controll lámpája egyből kialudt (megszünt a hiba), tehát nem vagyok biztos benne, hogy a légzsák esetén kellene bárminemű hibakód tölést alkalmaznom, ha bekerült a jó alkatrész. Ahogy írtam is (2 másodpercre kialszik, majd újra kigyullad indításkor)a comp. kireszeteli a hibákat indításkor és csak akkor írja vissza, ha valóban fentáll még a hiba (ABS-nél ez történt). A légzsák esetében nem vagyok biztos, hogy törlődik a hiba bejegyzés (lehet, hogy más kategóriába tartozik mint az ABS), de ennek megpróbálok utána nézni. Vagy Te biztosan mered állítani, hogy a hiba nem törlődik légzsákhiba esetén? (mert akkor máris viszem vissza a szakszervizbe és cseréltetem az érintkezőt amit mondtak :-)))
Elnézést a hosszú szövegért, de ezt szerettem volna kicsit letisztázni :-))))

Üdv.
ZIB

eszgab Creative Commons License 2002.06.08 0 0 483
Sziasztok!

Hátha segit valamit.
Throttle body= fojtoszelep ház
Fast idle air valve= emelt vagy növelt alapjárati szelep /hideg motornál emeli a fordulatot /
Üdv!

Blindmouse Creative Commons License 2002.06.08 0 0 482
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Előzmény: Trebitsch (481)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!