A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Az ismerős Boxerja , egy síma járású motor , és nem hagyogatki az alapjárat , meg ami hozzá tartozik , kisfordulat környékén... Szóval , tud egy Boxer is rendessen járni ha nem hibás ! A gázadásra fulladást sikerült megoldanom , így ez a része már OK.
Homlokon csókolt a Múzsa, versben verhetetlen vagy!
Másik pince, másik motor:
Még egy pince, ugyanaz a motor:
Azért nyüzsgök ennyit a pincék körül, mert tervbe vettem, hogy a sok GS huszárnak csinálok egy Bp - Esztergom túrát nagyrészt földutakon, csak a feltétlenül szükséges összekötők lesznek aszfalton.
Semmi durvulás, látjátok én is utcai gumival járom le az útvonalat. Zsámbék, Tök, Perbál, Úny fölött kavargok a dombokon, ezen a sváb vidéken előbb - utóbb pincesorba botlok. A Pilisi Parkerdő lezárt útjait kerülöm, erre nincsenek tiltó táblák sehol, a mezei utak sok helyen murvásak, jól járhatóak, legalábbis ilyen szárazságban. Mondjuk többször vissza kell fordulnom, mert rossz felé visz, vagy zsákutca, néha szenvedek az 1200-vel. A 800 ST könnyebb , fordulékonyabb, de puhább, meg kartervédő sincs rajta, inkább a GS. De nagyon élvezem, jó buli, gyönyörű helyeken járok!
Ha valakinek lenne egy R80 G/S eladó, az még sokat segítene...
Hát SZVSZ nem ott. Csupa GS van mellette az Adventure kategóriában. Mitől illik ide? Hogy van kacsacsőr rajta? Na ettől nem lesz terepképes, a legminimálisabb mértékben sem. :) De lehet, hogy én értem félre a besorolást. Bár 2 hete átmentem vele Püspökszilágyból Váckisúfalura földúton, mert elfogyott az aszfalt, és aki megfutamodik, az egyéb dolgokra is képes (pl. cukorral enni a káposztás tésztát :) de nem élveztem annyira az off-road-ot. Ahol ezzel elmegyek terepen, ott elmegyek egy GSXR-el is.
Inkább a túra szekcióba illene. Ducati Multistrada (nem az Enduro változat), Triumph Tiger Sport, hunyorogva Kawa Versys 1000 a konkurencia. 17-es kerekek, 180-190-es hátsó gumik, sport vagy túra keverék és mintázat...
:) Nem olvastam még, de ezt már kifejtettem, hogy nem pontosan értem, a BMW miért az adventure szekcióban árulja a motort, a GS-ek mellett. Hacsak az nem a kaland, hogy ne vegyék el a jogsidat.
:) A Mátrában pont így néztek a sportmotorosok: miféle gép ez, hogy dobozzal és utassal lenyomja őket a szerpentinen? :) És még fel sem raktam rá a Pirelli Diablo Corsa 2 gumikat (a túragumi mellett ez a másik gyári szerelése).
Ma voltam egyet motorozni unokaöcskössel... Neki SV 1000-ese van , és cseréltünk egy szűk 100 km-re . Többet nem mondom a BMW-re , hogy zörgős , reszketős Boxer ! ( pedig az ! ) :) De amit az a Suzuki lerendezett... !? Mikor vissza ültem az R-re , olyan volt mintha villanymotorral mennék ! Pedig még nem is jó ! Mert a minap , mentem egy ismerősével , és az jó ! Az enyém meg nem olyan...
Egy fatál kellene még a fotóra nagy adag tepertővel, újhagymával, vagy lilahagymás-pirospaprikás zsíros deszkával - no meg fröccs, ha ottalvós a pince.
Egy kis segítséget szeretnék kérni.. Adott egy R 1200 GS Adventure 2009-es a jobbos kiegészítő lámpának a vezetéke eltőrt és amíikor megnéztem mi lehet a baj ha összeérintettem a vezetéket akkor égett. Most megcsináltam a csatlakozót és nincs áram a vezetékbe. Valaki tudna adni tippet hol keressem a hibát? Próbáltam a mérni acsatlakozó előtt is ahol elvágtam de ott sincs áram. A másik oldal működik...