Keresés

Részletes keresés

Mortoff Creative Commons License 2019.04.08 -1 0 67810

R1200GS LC. Az LC-é meg ment a 250-es robogóba, mert abba is ez kell.

 

Gyárilag BMW logós YTZ-14S yuasa volt az LC-ben, helyette lett az YTX-14BS Varta. 11.2AH/150A helyett kapott egy 12Ah/200A-t. 

Nem vagyok aksi szakértő, de nem találtam lényegi különbséget az YTZ és az YTX típusok között.

Ha valaki ért hozzá felvilágosíthat engem is.:)

 

Ha tévedtem, akkor max egy tizest dobok ki az ablakon. Egy éve van benn, eddig teszi a dolgát.

Előzmény: fgyozoo (67809)
fgyozoo Creative Commons License 2019.04.08 -4 0 67809

Mortoff !

 

Én ezt nem értem... milyen motorba vetted ezt az akksit?

Valami robogóba?

Bár látom h 200A indító áram... az nem kevés.

Bocsánat h ilyen értetlenkedve nézek de hogy lehet h te 9e-ért

veszel akksit és az is jó én meg  28-ért és még az is kérdéses?

Igazból a jóhiszemű kérdésem lényege h most te tévedsz ezzel a 

választással vagy engem kúúrnak át nagyon?

Vagy ennyire más motort nézünk?

Én BMW R 1150Rt ...  

Előzmény: Mortoff (67783)
hamvasat Creative Commons License 2019.04.08 0 0 67808

IBM T30!

 

Nem igazán értem a dolgot :-) Csak a tapasztalatomat írtam le, hogy a PUIG ERS elektromos pleximozgató (ami komplett kiváltja a gyárit, nem a régi fajta) elég nyekenyóka, gyenge egy szerkezet, egy nagyobb plexivel gyakorlatilag szét akar esni. Plexivel, szélvédelemmel nincs gondom :-)

Előzmény: Törölt nick (67802)
hamvasat Creative Commons License 2019.04.08 -1 3 67807

Mlas45!

 

Igazából nem problémaként élem meg ezeket. Mert nem is azok. Csak ismerkedek új dolgokkal és kérdezek. A többi hozzászólásom pedig a saját tapasztalatom megosztása, mások segítésére, nem a problémáim csócsálása akar lenni.

 

Nos, sokáig azt gondoltam, hogy nem kellenek nekem ezek az elektronikai kütyük. Az igazság az, hogy meg is vagyok nélkülük. De érdekelnek is.

 

Amiért pedig amellett döntöttem, hogy benevezek egy sisakbeszélőre az az, hogy szeretnék a párommal beszélni útközben, nem pantomimezni, illetve a munkámból adódóan gyakran van olyan hívásom, amit fel kell venni, vagy legalább mielőbb visszahívni. Ez egy motorozás közben macerás, mert a Givi tanktáskám telefontartó tokjában lapul a telefonom és időnként le kell pillantanom, hogy volt-e hívásom. Ha volt, akkor meg kell állnom megnézni, hogy visszahívandó-e. Ha ebből van négy egy óra alatt, az már ciki. Ha visszahívndó, akkor kesztyű, szemüveg, sisak le, majd telefonálás, majd visszaöltözés. Jellemzően ezek rövid hívások, amikhez ha meg tudok állni, egyszerűbb sisaklevétel nélkül elintézni. Harmadik, hogy hallom a navi utasításait, de tudom, hogy navigáció sem kell motorozáshoz. Ha te meg vagy nélküle, az csak jó, én nem fogom Neked mondani, hogy miért nem veszel már mindenféle kütyüket :-)

 

 

Előzmény: mlas45 (67798)
A_Kupec Creative Commons License 2019.04.08 0 0 67806

Jó, erre is adtam egy pluszt :))

Előzmény: -Mosquito- (67805)
-Mosquito- Creative Commons License 2019.04.08 0 1 67805

Érthető,Te a bambulós otthon ülős tipus vagy.

:))) 

Előzmény: A_Kupec (67801)
Gadgetfan0 Creative Commons License 2019.04.08 0 0 67804

Ha a szivargyújtón töltötted, akkor a töltő a hibás, az LC letiltja ha nem gyári. 

Előzmény: Bálint636 (67781)
Törölt nick Creative Commons License 2019.04.08 0 0 67803

Akku témához: Tudom, hogy felesleges (EKO is írta), de én kiszereltem az akkut ezen a télen is. 20-22 C fokon volt, hetente többször ellenőriztem az akkuteszterrel, nem merült, nem is töltögettem. Februárban pöc-röff és járok vele azóta is. A motor 2014-es és a gyári akku is. Ha meghal, ezek szerint 10 körül tudok bele egy Vartát venni, amit 2 szezononként cserélni kell. Ezek után a BMW 35 ezres saját töltőjének sok értelmét nem látom, jó a kis régi DECA töltőm, ami tud 0,2 Amperrel is tölteni. A V-Strom akkut kb. 8 évig tartotta életben, akkor vettem bele egy Bosch akkut 7 ezer Ft-ért, de nem kellett volna, a gyári még akkor is jó volt mint utólag kiderült.

Előzmény: Mortoff (67783)
Törölt nick Creative Commons License 2019.04.08 0 0 67802

Hamvasat! Sajnálom, hogy nem vált be. Nekem a Puig toldatos plexi van Ztechnik merevítővel, de ezt már írtam. (Elég sok youtube-os videót néztem e témában) Teljesen rezdülésmentes, és a szélcsend is szuper, csak a Nolan tetején jön be a szellő. Alsó 1/3 állásban van állandóra a 193 centimhez, tegnap hozzá sem nyúltam, és autópályán sem kellett füldugó - egyszerűen nem láttam értelmét megállni, mert kizárólag a blokkot és a gyári kipufogót hallottam 140-150 km/h-nál is.

 

Sajnos az R1200GS LC gyári plexitartó mechanizmusa botrányosan gyenge, nekem kellett a 2 teflon csúszkát is cserélni mert kikoptak. A plexi a fel-le mozgástól "rezeg" főleg és megy előre-hátra, ezért a Puig-nak sem a motoros magasságállítója, sem a pleximerevítője nem jó, mert nem oldja meg ezt a problémát. 

Előzmény: hamvasat (67778)
A_Kupec Creative Commons License 2019.04.08 -3 4 67801

Én erre adtam egy pluszt :)

Előzmény: mlas45 (67798)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2019.04.08 0 1 67800

Ez nekem is felmerült , de leírni már nem mertem :)))) A mai világunkban , ez a telefonhoz ragasztottság , számomra érthetetlen :( Gyerekkoromban , a faluban , tán a Postán , meg Tanácsházán volt telefon . Egész nap a hegyeket , mezőket jártuk úgy , hogy szüleink tudták volna hol vagyunk... Azt mégis felnöttünk :)

 

De azért  megértem azt is , hogy vannak ( nálam fontossabb ) emberek , akik sokaknak hiányoznak , és akiket sokan keresnek... 

 

 

Előzmény: mlas45 (67798)
muszak01 Creative Commons License 2019.04.08 -2 0 67799

Egy vékonyfalú barna textilbakelit cső fog kikandikálni. a fűtőszál ebben van.  Esztétikai és tapadási kérdés.

Előzmény: hamvasat (67791)
mlas45 Creative Commons License 2019.04.08 -4 7 67798

Azon nem gondolkoztál még el, ha nem lenne ennyi vackod, nem akarnál mindent, akkor talán sokkal kevesebb problémád is lenne?

Én pl. nehezen tudok olyan helyzetet elképzelni, hogy motorozás közben hívást kelljen indítani... még fogadni sem igazán akarok :(( 

Mostanában divat szidni a féccbuk nemzedéket, amint telefonra tapadt zombiként járnak-kelnek köztünk - és akkor mi, öregek is tulajdonképp ugyanezt tesszük... (na jó, én nem :D)

Előzmény: hamvasat (67769)
hamvasat Creative Commons License 2019.04.08 0 0 67797
Jó, majd igyekszem lazázni a kormányfogással :-)
Előzmény: Yossa.rian (67794)
hamvasat Creative Commons License 2019.04.08 0 0 67796
Jogos :-)
Előzmény: ekowob (67795)
ekowob Creative Commons License 2019.04.07 0 0 67795

Miért ne várhatnád?

Nem fog megrázni.  :-)

Előzmény: hamvasat (67791)
Yossa.rian Creative Commons License 2019.04.07 0 0 67794

Nekem 42e van a markolatban és bár kopott - nyilván, a BMW markolatok híresen kopnak - de semmi gond vele, sztem még majdnem ennyit el fog menni. BTW, ha garis és kijön a fűtőszál, akkor sztem cserélik gariban.

Amúgy meg nem kell annyira szorítani és akkor nem kopik annyira ;)

Előzmény: hamvasat (67791)
ronson Creative Commons License 2019.04.07 0 0 67793

Na szép, előbb 10% most meg már csak 8, még a végén kiderül, hogy csak toltam a motort 4 évig :-))

Előzmény: kiss_atti (67790)
ronson Creative Commons License 2019.04.07 0 0 67792

A bal oldalit hiába húzom, attól nem megy jobban a motor :-)

Előzmény: boxer-gs (67787)
hamvasat Creative Commons License 2019.04.07 0 0 67791
Ez a bal oldali. Ott kopott el, ahol a tenyéréllel érintkezik. Jellemzően ott érintkezik jobban. A gázmarkolat nincs annyira elkopva. De ez durván. Bár ezt nem egy nagy összeg cserélni, csak kérdés, hogy megvárhatom-e, mire kikandikál a fűtőszál...
Előzmény: boxer-gs (67787)
kiss_atti Creative Commons License 2019.04.07 0 0 67790

Persze,

 

mert azt a 8%-os gázmarkolat állást lehelve is el tudtad érni...

:-)))

Előzmény: ronson (67784)
Mortoff Creative Commons License 2019.04.07 -1 0 67789

Még 1 infó. Martonvásáron vannak, át tudod venni személyesen is az üzletben.

Előzmény: Bálint636 (67785)
kiss_atti Creative Commons License 2019.04.07 0 0 67788

Én YUASA-t vennék...

Előzmény: Bálint636 (67785)
boxer-gs Creative Commons License 2019.04.07 0 1 67787

Az gyári hibás lehetett. 😀

 

No meg 10%-os gázmarkolat használatnál mitől kopjon? Húzzad neki vazze!

Előzmény: ronson (67784)
kiss_atti Creative Commons License 2019.04.07 0 0 67786

Én 2-3 hetente

 

beindítottam a 2013 dec-i OFF motoromat - bár szintén van CTEK töltőm - üzemmelegre melegítettem, és no problemo.

A töltőt egész télen nem használtam. ( nem volt nehéz, a középső fiam elrakta, ma került elő)

:-)))

Előzmény: Bálint636 (67781)
Bálint636 Creative Commons License 2019.04.07 0 0 67785

Mortoff köszi, VARTA-val nekem is jó tapasztalataim vannak autóhoz, azt hiszem ez jó is lesz. Köszönöm még egyszer. 

Előzmény: Mortoff (67783)
ronson Creative Commons License 2019.04.07 0 0 67784

Persze csak akkor, ha valaki NEM propelleres kesztyűben markolássza. Darálóé 68e km után még hibátlan volt.

Na miért is? Ugye hogy ugye :-)))

Előzmény: boxer-gs (67782)
Mortoff Creative Commons License 2019.04.07 -1 0 67783

Én itt vettem vartát: https://www.akkutop.hu/motor_akkumulator_55/varta_funstart_agm_12_ah_825

Mindenhol 12,5e, itt 10e. Magasabb, mint a gyári, de kivéve az akksi alatti "hungarocell"-t (én betettem alá egy darab polifoam-ot, hogy csökkentse a rezgéseket) pont befér.

Előzmény: Bálint636 (67781)
boxer-gs Creative Commons License 2019.04.07 0 0 67782

Közismerten vacak a BMW gumi markolat. Csodálkoznék, ha gariban cserélnék.

Előzmény: hamvasat (67779)
Bálint636 Creative Commons License 2019.04.07 0 0 67781

Ma engem is elért az akksihalál. Indulnék egy kicsit motorozni, gyújtás gomb megnyom, sötét a műszerfal. Pedig egész télen gondosan csepp töltöttem Ctek töltővel, ennyit ért. Még a gyári akksi van benne, 2015 GS LC. 

 

Mit is mondtatok, hol érdemes bele milyet venni?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!