Én még ilyennel nem találkoztam, cseréltem az előző autómon is a motoromon is.Ez nem egy versenyautó hogy felforrjon az olaj.Teljesen felesleges csak plusz 1 hibalehetőség. 5 hónapja van meg az autó de kezdem megbánni.
Sziasztok. Van egy 2006os 1.6os scenicem. Olyan kèrdèsem lenne hogy találkozott e valaki már olyannal,hogy a tempomat kapcsoló működik,kijelzi hogy aktív,de a kormányon lèvő gombokra nem reagál. Előre is köszi a segítséget.
Nekem egy 2007-es 1.6 benzines grand scenic-em van és szintén olajszivárgással küszködöm.A termosztat ház alatti kábelköteg és a sebesség váltó tetején 1 helyen folyamatosan áll az olaj. Most olvastam hogy a termostat ház tömítés cseréje segíthet. A kérdés a következő: Mit keres ott olaj? A termostat a hűtőfolyadékot szabályozza.
- Toronycsapágy csere volt mindkét oldalon + klímagáz feltöltés. Mikor visszakaptam az autót, szinte ugyanúgy hallom a ropogó hangot véletlenszerű időközönként, mint csere előtt...
- Ezel egyidőben előjött egy idegesítő búgó, morajló hang is amit a műszerfalból hallok vissza, főként amikor fékezek + van amikor álló helyzetben egy kis gázadás után is hallok.
Ok, koszi. Ma volt idom rapillantani, de meg mindig nem egyertelmu honnan jon. A szelepfedel kornyeken a tetejen is van nemi konnyezes, de nem az a fo forras. A szelepfedel es a szivocso levetelnel elorebb vagyok ha kiveszem a szelvedo elotti muanyag racsot az ablaktorlokkel vagy nem lesz lenyegesen tobb hely a szereleshez?
igen a termosztátház tömités csere megoldotta a problémát, 4200ft volt kb egy óra munka ,a neten is lehet hozzá tömitést venni de autósboltban is ha nincs készleten másnapra megrendelik ,egy komplett termosztát 20 30 ezer de ha jól működik csak a tömitést kell cserélni alul a vastag vízcsövet leveszed leengeded a fagyállót és aa termosztátról is lehúzod a csövet a többi gyrekjáték 9 db kicsi csavar és ennyi!
Közben kioldottam a féket, hazahoztam a kocsit. Átnézegettem a csatikat, kimértem a kézi működtetés mikrokapcsolóit, bowdeneket átnéztem ismét, szét is szedtem a fék egységet. Semmire nem jöttem rá :(
Továbbra is Parking brake fault felirat díszeleg kijelzőn.
Most elkezdem bújni a pdf-eket, hátha ír valami okosságot. Bár, reggel belenézve mindenhol diagnosztikát emleget. És lehet jogosan..
Hátul tárcsát, betétet, kézifékbowdent cseréltem. A kézifék elektronikáról lehúztam a csatlakozót szerelés alatt.
Összeraktam mindent, működött is renben 1-2 napot.
Aztán a feleségem mondta, hogy néha csipog a műszerfal , kiírja h ellenőrízze a parkolóféket.
Ma meg hívott, hogy a parkolóból nem tud elindulni, stop felirat, parkolófék hiba, a rögzítőféket meg nem oldja ki.
A kocsit otthagyta, holnap megyek érte.
Hogyan tudom kioldani manuálisan a féket? Nekem a jobb hátsó keréknél van az elektronika, abbol egy 20 cm-es bowden áll ki, rajta egy kis kupak. Azt kell meghúzni, vagy a kupakot le kell vennem?
És maga a hiba mitől lehet, én rontottam el valamit, vagy csak véletlen egybeesés?