Elállítódtak a biztosítékjaim és most elkezdtem helyrehozni. Viszont a vészvillogóét nem találom. Az a rendes biztosítéktáblán szokott lenni vagy külön, esetleg a motortérben? Az autó egy Volvo244. Úgy látom, már minden világít, csak külön a vészvillogó nem müxik. A múltkor sem működött, aztán magától megjavult, most megint nincs. Mi a túró lehet?
Ismerősnek pályán szállt el a Nexia-1/2tg. Mázlija volt, benzinkútnál, parkolóból kiálláskor adta meg magát. Mit művelt volna, ha rendes tempónál (padlógáz; RR-xx-xx frsz.) száll el?
Szerintem nemigen mesélte volna el...
Honnan kattog? Bentről hallod az ülésről? :)) hol kattog? kerékcsapágy? féltengely? Nekünk a Nexián eltört a bal első féltengely, és bentről is lehetett hallani, hogy kattog, meg picit ropog, amikor még félig egyben volt.aztán kerek 67ezernél! bemondta az unalmast és megállt az élet. Szerencsére 5k volt csak a szállítás, ismerős lévén.
szal, szntem jobb ha megnézeted, talán még "ingyen" is van, ahhoz képest, hogy a világ közepén lerobbansz, aztán lehet kocsit talicskázni.
>Elmegy még kábé 100 ezret?
nem.. :))
szervizeltesd meg, mielött reccs lesz.
ja, és milyen gép, ? km-mel?
Megyek 60-al és a lámpánál fékezem. Egy koppanást hallok az első futómű felől. Lámpánál elindulok, szintén koppanás elinduláskor. Nem mindig csinálja csak néha.
Mit tegyek?
Ja, igen. Tökig fordított kormánynál kattogás mindkét irányban. Az mindig van.
Mit csináljak?
Szerviz?
Elmegy még kábé 100 ezret?
Ajánlom mindenkinek, főleg villamossági szerviz és riasztó bekötés után.
Ellenőrizzetek le minden bekötést, átkötést, forrasztást és szigetelést.
Kb. egy fél napos munka és sok kellemetlenségtől menthetitek magatokat.
Eszméletlen, hogy egyes szervizek, pontosabban szerelőnek kikáltott egyének mit meg nem engednek maguknak.
GYEREKEK EZEK GÁNYOLNAK MINT AZ ÁLLATOK !!!
A RIASZTÓ TÁVIRÁNYÍTÓJÁT MEG SEM MEREM MUTATNI. CSAVAR FEJE SZÉJJELNYÍRVA. AZ EDDIG VIZHATLAN ÉS PORMENTES TÁVIRÁNYÍTÓ MÁR A MÚLTÉ !!!!
SZÓVAL MINDENKI FIGYELJEN ODA, HOGY MIT VESZ ÁT ÉS UTÁNA ELLENŐRZÉS.
Kb. mennyiért vizsgáztatnak le egy '92-es szabályozott katalizátoros Toyota Carina E 1.6-t, ha nincs vele semmi műszaki probléma? És mindez mennyi ideig tart?
Esteleg érdemes lenne kideríteni, hogy a víz 130 fokos (ami azért már nem lenne nyom nélküli jelenség szerintem...) vagy a hőmérő kontakthibás.
Szerintem utóbbi...
Srácok köszi a válaszokat de ne ilyen sokat nem gyözöm olvasni.....................................................................A NAGY SEMMIT! EH, már nem is idegesítem magam tényleg kösz a humbugot............
A "legismertebb" itthoni felújító cég (ők Koni itthoni forgalmazói is) a Kárászy. Nekem 8000Ft/darab árat mondtak a felújításra, és egy nap alatt kész lenne. Mellesleg adnak egy év garanciát is.
1. Elfáradtak a lengéscsillap0tóim és sajnos nincs pénzem újat venni. Kaptam ajándékba Konikat, de azokat fel kell újítani. Nem sok jót hallottam a felújított gátlókról, és szeretném megkérdezni, hogy nagy öngyilkosság ilyeneket rakni az autóba??
2. Meg van bolondulva az alapjáratom. 1300, úgy, hogy ki van már cserélve az összes tömítés, ki van kötve a szivató, falsot nem szív sehonnan. Gyújtást próbáltam állítani, de ha lejjebb sikerült vinnem az alapjáratot, akkor sokkal lomhább lett az autó. mi okozhatja ezt? az autó egy 1983 honda crx.
Az a másik fele a dolognak, olyankor a fesszabályzó kakukk, ami a szénkefékre van építve. De azt már csak észrevenné a haver, hogy vakunak is beválik a lámpája... :)
Egy digit multiméter nem árt azért, ha van kéznél... meg kell mérni járó motornál az akkufeszültséget terheletlenül is, meg lámpával ilyesmivel. 14-14.4 terheletlenül, és alapjáraton lámpát bekapcsolva se eshet 13.5-14 alá.
A zárlatos diódának/menetzárlatnak amúgy rusnya sípoló hangja is van, mexólal a generátor.
Alapjárati léptetőmotor is lehet, ha szorul vagy ilyesmi. A generátor döglődése meg diódahiba, menetzárlat, ilyesmi; kevés a töltés, ugyanakkor lefogja a motort jól. Általában nem sok értelme van szarozni vele, úgyis szét kell kapni, és akkor kiderül, mi a baja.
Klíma bekapcsolására nem esik ugyanannyit a fordulat? És szervokormány tekergetésére?
Nem lehetelen, Zöldalma kartács, sőt elég valószínű - de majd kidderül. Ha 500 az alapjárat, és leesik 450-re, mikor bekapcsolják a lámpát, akkor azér nem biztos... :)
Valami kicsit persze hogy csökken, a terheléstől. Annyir kicsit nemigen szokott utánaállítani a computer. De ha megin elkezdesz kínozni mindenféle baromihosszú angol alkatrésznevekkel, amiket nem ismerek... :)
Mennyit esik a fordulat, ha bekapcsolja a lámpát? És mennyiről?
:).
De szerintem ha kicsit rákészülsz, simán tud ez a te szinted lenni, nem boszorkányság. Leveszed azt a bazivastag gumicsövet, ami a légszűrőtől megy a motor felé (elég a motor felőli végét, és félrehajtod), bekukkolsz, ott látod a fojtószelepet pár centivel beljebb. Azt mozgatja a gázpedál. Na, ott kell takarítani. :)
ha már alapjárat.. az mit jelent hogy akkor esik le az alapjárata a srácnak, ha világítást kapcsol, vagy ventillátort.. vagy ilyeneket..
én az ISC-re gyanaxom (idle speed control servo)
szerinted??
sms-ben panaszkodott, nem láttam a kocsit..
"Az alapjárati állítómotor megvan?"
Két motort találtam, az egyik a nagy, a másik ezt gerjeszti be.
"Miből gondolod, hogy elállítódott ott valami?"
Nem gondolom, az utóbbi kb. 30E km alatt ennyi volt az alapjárat, csak én magasabbat szeretnék.
"A pillangószelep környékét, fojtószelepházat már kitakarítotad?"
Lemostam a motort, az jó? :-)
Magyarán, ez már nem az én szintem. Azt a gumidugót holnap megkeresem.
Várjá, atom, várjá. Az alapjárati állítómotor megvan? Ezt a motort nem ismerem, de a megkerülőjárat környékén szokott lenni egy gumidugó... Olyan centi körüli átmérőjű. Na aztán mikor kiveszed, ott van benn a luk mélyén az állítócsavar.
De.
Miből gondolod, hogy elállítódott ott valami? A pillangószelep környékét, fojtószelepházat már kitakarítotad? Mer legtöbbször nem állítódik el semmi, mer mitől is állítódna, hanem lerakódik az olajpára a kartergázból, és leszűkíti a torkot, osztán ettől kisebb kicsit az alapjárat.
Rongy, nitrohigító... :)