Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

no_holy_shit Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5413
bevallom meg sosem mericskeltem hogy hany volt de Golf topicban azt mondtak hogy ilyen 9,4 korul szokott lenni terheles alatt es többek kozott ezert is szokas lerelezni,( meg azert hogy ne egjen be a kapcsolo)
Előzmény: bonyolult (5411)
no_holy_shit Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5412

de ha a szimmetriaerzekemre hagyatkozom akkor pont annak kene a testnek lennie amire a + van kotve, de lenyegtelen hogy melyikre kotod a testet mert mindaket esetben egnie kell ha valoban a kozepso a "valodi test" csak max a refi fog egni, de kiprobalasra jo

 

kulonben meg1x megjegyzem, hogy a masik oldalon is van egy lampa ... szedd szet es deritsd ki: ranezessel/multimeterrel/kontrolllampaval(gyorsabb mint mi itt barkobazunk)

Előzmény: no_holy_shit (5410)
bonyolult Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5411
Jáááj!
Na köszke a tippeket, holnap reggel méricskélni fogok reggeli helyett. Még annyit, hogy pontosan hány Volt feszkót kéne kapnia a lámpának? Kerek 12-t vagy beéri kevesebbel is?
Előzmény: no_holy_shit (5409)
no_holy_shit Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5410

bonyolult:

 

igy nem tom, de

az egyik a +, a masik meg a test es leven hogy két derot megy oda ezert kizarasos alapon...

Előzmény: bonyolult (5407)
no_holy_shit Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5409

"egyértelmûen a tompított pilácsról beszélek"

 

en is tudom mi a kulonbseg megis amikor vizsgaztatni voltam a kocsit richtig a masikat kapcsoltam be mint amit a vizsgabiztos mondott...

erre nezett ram mint vmi dilletansra, csak azt felejtette el hogy

1, eloszor vittem kocsit vizsgara

2, hogy 1/2 oraval azelott elozott meg egy csajszi poloval, aki az elozest kovetoen 1,5 perccel beleszallt egy oszlopba amit kidontott, ami kirantott egy masik oszlopot persze mind a ketto a legkabellel egyutt az uton en ertem oda elsonek(azaz pontosabban meg lattam ahogy dol a masodik oszlop - amikor a fekre leptem 50mre lehettem az oszloptol - ezekutan rossz villagitast kapcsoltam fel :-O)

Előzmény: bonyolult (5405)
bonyolult Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5408
Ja, szori, megelôztél...
bonyolult Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5407
Tehát, összefoglalva:
Van a tompított pilács amibe töxabvány H4-es izzó megy. Ez alatt van a helyzetjelzô. A refi annyira külön, hogy saját házikója is van.
A töxabvány H4-es ugyis tud refi üzemmódot is de nálam ez nem játszik, ennek ellenére egy 3 vezetékes csati megy rá. A felsô vezetéken jön a delej ami 9.2V akkor is ha le van húzva és akkor is a feldugom neki. A másik két drót közül az egyik megy a refinek (azt nemtom mér mert ugye a refi külön van) a másik drót a test. De melyik? Ha a segge felôl nézzük az izzót akkor a bal vagy a jobb lába a test?
no_holy_shit Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5406

tehat dugd ra ugy a csatit(ha lehet) hogy csak az egyik laban leygen rajta es azon is amelyik a +, majd a masikat eritsd hozza vmi femeshez(pl. motorblokk)

 

vagy merj egy ellenallast a a kaszni es a lampa testje kozott

+ en meg mernek egy feszt a lampa csatlakozojanal is, meg ha mar nem jutnek semmire egy ellenallast a lampa + csatija kozott es a kozott a pont kozott ahol kijon a bandazsbol/ ezzel alternativ merheto egy fesz a lampa + csatija es pl a motorblokk kozott

Előzmény: no_holy_shit (5404)
bonyolult Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5405
A 25-ös mignon csak vicc vót, na!
Szal...nem vagyok sík hülye az autóhoz, eddig mindent magamnak csináltam meg rajta amihez nem kell mûhely, még hûtôt is cseréltem a lakótelepen a ház elôtt (csak kicsit néztek hülyének a szomszédok), szóval egyértelmûen a tompított pilácsról beszélek.
Előzmény: no_holy_shit (5403)
no_holy_shit Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5404

ok akkor jol taktikaztam :-)

 

tehat ha kulon akkor az a test amelyik nem a plussz :-O es szabadon felcserelheto, mert tok mindegy melyik iranybol folyik az aram, mert csak izzitania kell

Előzmény: bonyolult (5402)
no_holy_shit Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5403

na varj!

 

elso vagy hatso? vagynalad kulon van a tompitott izzoja  a refitol? mert ha jol tom kombinalt izzonak(refi+tompitott) tul keves a 25W, elso helyzetjelzonek tul sok, hatul meg a helyzetjelzo+tompitott ugyanaz es az van 2xW korul

Előzmény: bonyolult (5400)
bonyolult Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5402
Nálam a tompított csak tompított. A refi külön van. Melyik lába a test?

A csatik felôl nézve a pilácsot

--
| |

a bal v. a jobb?
no_holy_shit Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5401

bocs azert a biztonsag kedvvert rakerdezek:

 

tompitott vagy helyzetjelzo?, mert eleg gyakori hogy az emberek keverik, en velem is elo szokott fordulni

Előzmény: bonyolult (5397)
bonyolult Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5400
25W-os mignon jó bele? Igaz, elég nehezen ment rá a csatlakozó...
Előzmény: no_holy_shit (5399)
no_holy_shit Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5399

"az izzócsere (...) nem segített"

 

jo izzot raktal bele? mert nalam neha elofordul hogy elrakom (s biztonsag kedveert :-) ) a regi izzokat

Előzmény: bonyolult (5396)
no_holy_shit Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5398

bonyolult

 

bocs csak nem birtam kihagyni, kulonben terheles alatt elofordulhat hogycsak ennyi a fesz, de akkor meg egnie kene, tehat  megis meg lehet törve, esetleg a test lehet hibas, de akkor meg a refinek sem kene mennie ha minden igaz(ugye 3 laba van a H4 izzonak: sima, refi,test)

 

na jo még nem volt ilyen gondom, tehat testet is megneznem, biztositekot is aztan meg kabelt, meg persze tudom hogy hulye modszer de megmernem hogy a mukodo lampa milyen fesz-t kap... rogton tobbet tudni

Előzmény: bonyolult (5396)
bonyolult Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5397
A vezeték nem törött, beleszúrtam 1 tût még jóval a csatlakozó elôtt, kb. ott ahol kijön a gyári bandázsból, ott is 9.2 V-ot mértem. A biztosítékok mind jók, relék szintén. Ha egyébként a biztosíték lenne a hibás akkor egyáltalán nem kapna áramot az a derót.
Előzmény: Trebitsch (5395)
bonyolult Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5396
Az tény, hogy igen sok 50 alatti IQ-val bíró autós van, én nem tartom magam közéjük valónak. Tényleg triviális megoldás az izzócsere de sajnos nem segített. Egyéb 5let?
Előzmény: no_holy_shit (5394)
Trebitsch Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5395

A vezetékek elvileg nem szakadtak, bár nem 12 V-ot kap hanem 9.2-t, ez mennyire normális vagy nemnormális?

 

Nem normális. A vezetékek gyakorlatilag mégiscsak szakadtak lehetnek. :)

Ami elég gyakori: nyakban törik el a vezeték, a foglalat tövében, és a szigetelés még tartja, direkt hogy ne lásd. :)

Vagy egyszerűen kiégett a biztosíték. Tompított oldalanként van biztosítva legtöbb autónál.

Előzmény: bonyolult (5392)
no_holy_shit Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5394

"bonyolult" a megoldas:

 

kiegett az izzo - megesik

Előzmény: bonyolult (5392)
no_holy_shit Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5393

barck:

 

Ha a fotengely lenne elgörbülve akkor "utne" az exijtarcsa es nem "nem sikban fut"-na ha erted hogy mit akarok mondani

 

vmi nincs sikban, de attol meg megy a kocsi... max jobban kopik a szij... hamarabb szakad, bar megjavitani sem lehet tul bonyolult szerencses esetben, ha mazlid van egy alatet

 

mondjuk ha elarulod hogy mennyi hianyzik a sikban futashoz

Előzmény: barck (5388)
bonyolult Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5392
Sziasztok, villanyhoz ért valaki a topicból? Hogy lehet az, hogy minden lámpa mûx, csak és kizárólag a jobb oldali tompított nem. A vezetékek elvileg nem szakadtak, bár nem 12 V-ot kap hanem 9.2-t, ez mennyire normális vagy nemnormális?
Trebitsch Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5391
Vízpumpából annyi félét gyártanak hogy az félelmetes, és 1-2 mm különbség van csak némelyik között.  Nyilván azért, mer a gyár nem szeretné ha unatkoznánk. :)
Előzmény: Paco155 (5390)
Paco155 Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5390
Esetleg a generátor/vízpumpa felújítás során nem kellene kifelejteni/kicserélni a tárcsa alól egy-két alátétet. Valszínű nem azért rakott oda vastagabbat a gyártó, mert csak olyan volt raktáron :(
Előzmény: Trebitsch (5389)
Trebitsch Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5389

Hát: ha az éxíj nem fut vonalban, akkor tényleg nyüszög és elkopik hamar.

Ki kéne cserélni gyárira azt a másik valamit (vízpumpa? generátor?)  hogy vonalban fusson, aztán a dolog rendbe is jött.

Előzmény: barck (5388)
barck Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5388
Az ékszíjtárcsa üt, és az ékszíj "nyüszögő" hangot ad ki, valamint az ékszíjat frissen lecseréltük, de már 200 km után látható a kopás (már látszik a szövet). Megvettem az új tárcsát, de azzal sem volt jó. Elvittem esztergájoshoz és megállapította, hogy mind a 2 tárcsa tökéletes. Feltettük a régit. Akkor azt mondták, hogy az az alkatrész (most nem tudom a nevét), amin szintén rajta van az ékszíj nem eredeti és az kicsit beljebb esik, mint ahogy kellene. Így az ékszíj eleve nem egyenesen fut. Ezért van a nyüszögő hang és a kopás. Remélem érthető volt a leírásom.
emp Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5387
most nem olvasok tovább, előbb tippelek. kmóra spirál? ha egyáltalán használnak még olyat.
Előzmény: kivi (5370)
emp Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5386
köszi. Trebitschnek is. valami majcsak lesz mostmár hamarosan.
Előzmény: henger fej (5365)
üvegesZ Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5385
Abba igazad van, hogy a statisztika alapján inkább a futómű, vagy a bölcső megy el.
De ha esetleg középpen megfog egy nagy követ vagy egy kiálló patkatövet az lazán kiszakíthatja az olajteknőt és megnyomhatja a főtengelyt, igaz ez nem egy tipikus eset.
Előzmény: no_holy_shit (5383)
üvegesZ Creative Commons License 2004.10.26 0 0 5384
Szia,

Nem vagyok nagy ász a témába, inkább csak autók ill alkatrészekkel foglalkozok.
Elvileg meg lehet úgy ütni, hogy nem törik el de eldeformálódik, elég neki egy két tized mm-es deformáció. Amúgy mik a tünetek?
Előzmény: barck (5381)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!