Jó erős a fényük és viszonylag homogén, nem bántó és nem is túlzottan hideg. Bár kollégám megjegyezte, hogy szerinte kicsit bazári lett tőle lényeg, hogy szerintem meg nem. Sajna műszakinál ki kell szedni, de nem nagy ügy szerencsére. Már csak a tartósságuk a kérdés.
Én csak azért írtam hozzá mert két áramkörös kapcsolót a legegyszerűbb fellelni. Talán még otthon is akad. Persze célszerű jól passzoló formát és megfelelő helyet keresni, ha már a gyári megoldás nem adatik meg, bár a legjobb helye kétségtelenül a jobb hüvelyknél lenne.
Kizárólag túrázásra használom a motorom, ezért szükséges a telefon jó rögzítése, hiszen a menet közbeni telefonálás, GPS. használat,zenehalgátas,
beszélgetés motoros társsal, bluetoot- on megy.
Próbáltam fix helyet keresni, és stabil rögzítési pontot, melyet lukak nélkül lehet megvalósítani, a későbbi eredeti állapot visszaállítható legyen.
Így esett választásom a kormányt burkoló elem közepén lévő Honda logó-ra, ezt óvatosan eltávolítva alatta képeztem ki egy furattal a rögzítési pontot.
Egy rövid kb.40 mm átmérő vastagfalú műanyagcsövet ívesen kialakítottam és lefenekeltem, átmenő csavarral rögzítettem, majd ehhez a telefonhoz vásárolható autós tartót rögzítettem, a platnit úgy alakítottam, hogy az eredeti Honda logó is alá férjen, matt fekete festést kapott.
Jól vizsgázott több ezer km-en , nem remeg, könnyen kezelhető. ez a helyzet még nem takarja ki a műszereket.
Tápellátás a kormányburkolat alatt elhelyezett USB csatiról.
Hát igen!A Hornet után ez egy teljesen más kategória!
A Hornetet azért adtam el,mert bővült a család és kellett egy nagyobb autó!
Most kimaradt 3 év és jövőre újból motorra szeretnék ülni!
A baráti körben vegyes a motoros társadalom,mert egy részének Burgmanok vannak,a másik részének pedig nakedek.
Már kaptam ajánlatot,hogy egy 400 vagy 650-es Burgmant is elhozhatok pár napra és akkor el tudom dönteni,hogy maga milyen a robogós érzés!
Most úgy érzem,hogy azért lenne jobb,mert melóba is könnyebben eljut vele az ember,meg ha csak egy gyors Balatoni fürdőzés kell akkor is be a cucc az ülés alá és ,mehetünk!
Nem kell mindig nyakig beöltözni protektor stb.Igaz egy robogóra is fel kell öltözni rendesen,de gondolom értitek,hogyan gondolom!
Meg a feleségem is azt mondta,hogy egy robogón szívesebben felülne mögém!
A Hornetten kétszer ült,de nem igazán hatotta meg a dolog!
A projekt pedig úgy áll,hogy nézegetem őket,de ugye most nem kell elsietnem a dolgot!
A szezon vége van,az árak is ugranak talán lejjebb,van időm most bőven.
Ha találok valamit jót,úgyis elmegyek aztán megnézem!Igaz próbát már nem nagyon tudok vele menni,mert az útviszonyok már nem olyanok mint nyáron,de legalább az üléspozíció,külső stb. meg tudom nézni.
Szerintem egyszerűen írtam le nem túl szakmai szavakkal. Olyanokat én nem ismerek. A kapcsoló egyik pontját kötöm össze a másik két ponttal. Ha mondjuk két pólusú a kapcsolóm ez akkor is működik csak akkor két vezetéket közösíteni kell.
Ezt néztem én is de nem jó ha be akarod építeni. Nincs rajta az a fülecske amivel oda kehet csavarozni, ráadásul nem jó a méret sem. Nem fér be. Két napig túrtam a netet de ide csak a gyári jó. Bontott 10ezer forint volt.
Mindenki hülyének nézett amikor az elakadásjelző terveimmel álltam elő. -Minek arra?- Úgysem rohad le soha. Az egy Honda!
Nos, elég erőszakos módon én akkor is akartam.
Jelentem, sikerült.
Egy hibája azért van. Csak gyújtáson működik. Ahhoz, hogy úgy működjön mint egy autón, gyújtás nélkül, nagyon sok mindent meg kellett volna változtatni és nem voltam benne biztos, hogy megéri ennyit szenvedni.
Így sokkal egyszerűbb volt mint elsőre gondoltam.
A kapcsolóházban pont elfért + egy vékony kábelvezető amiben a kapcsolóról jövő 3 kábel el is fért.
Bontottuk a kábelrögzítő gyors kötözőt és egy másikkal összefogtuk, szépen elrendezve minden a helyén. A tehermentesítő kis műanyagra rákerült a kis csavarral rögzített pozíció fixáló fém lapocska is. Tehát gyárinak látszik.
A fejidomról szemöldök+plexi+műszerfal első borítás le. Vigyázzatok mert a szemöldök alját könnyű eltörni. Csak óvatosan előre felé finoman húzva lehet csak levenni kicsit lefelé forgatva. Ezt nagyon meg kell vizsgálni mielőtt neki áll valaki. A többi egyszerű csavarozgatás. A szemöldököt egyébként két csavar rögzíti.Ezek a csavarocskák a kormány felől láthatóak a műszerfal mellett a rácsos részen mind a két oldalon. Van egy nagy csatlakozó a fejidomban (nagy szilikon harangban kék) erre jön minden kábel, köztük az irányjelzőké is. Itt látható, hogy ugyanazok a színek mint a kis gyári Honda elakadásjelzőről jövő kábelek színei. Blankol, forraszt, szigetel.
Dádám!
Még annyit, hogy mindenképp csak a gyári kapcsoló jó mert semmi más nem fér oda, és van egy kis csavar is amivel rögzíteni kell a kapcsolót. Ennek van egy erre a célra kialakított kis fülecskéje.
Az eredmény megnyugtató. Megyek motorozni ha nem esik!
Én minden nap benézek,de mivel most nézegetem a gépeket,ahogy írtam is így egy kicsit le vagyok maradva!Amúgy előtte egy 600-as Hornetem volt.Honda CB600F,ha így jobban tudjátok!
Egyébként most rendeltem az első helyzetjelzőkbe ledeket. Olyanokat mint amit linkeltél. Ott járok el naponta kétszer a cég előtt így posta sem kellett. Ha beszereltem majt referálok róluk.
Jó hogy már hárman rendszeresen benézünk ide. Remélem leszünk többen is .
Sajna 37500 Ft egy ilyen jobb oldali komplett cucc. No ez nekem kicsit soknak tűnt és elkezdtem kutakodni. Haverom Hornetjében van vészvillogó és pont olyan a jobb oldal mint az enyém csak nekem egy kis ablak van ott ahol neki a kapcsoló. Jé, mozog egy kicsit az ablak. Két csavar ki, és lőn csoda. A kis ablak kivehető. Akkor oda a gyári kis kapcsoló berakható. De nincs külön ilyen kapcsoló. Jobb oldali komplett volt de eladták az E-bay-en mire felfedeztem. Vettem egy kicsit más fajtát (szintén Hornet csak korábbi évjárat és gáz bowden kivezetése előre jön ki). De a kapcsolók azonosak. Juppijájé. Most már csak rá kell jönnünk, hogy a 3 pólusú vészkapcsoló hogyan vezérelje majd egyszerre mind a két irányjelzőt a relén keresztül.
Én is pont úgy emeltem, egy deszkadarab közbeiktatásával.
Ha meg sem moccan szerintem az épp elég. Túlhúzni sem ildomos. Inkább kipucolni és megkenni lenne jó, de ahhoz meg szét kellene bontani ami úgy nézem nagyon nem egyszerű.
Nem régen írtad, hogy nem szabványos izzó van a fényszórókban. Szerencsére ez nem így van. Ma újra nekiláttam és kiszedtem az izzót először a tompítottból, hogy felcseréljem a másikkal mivel nem szerettem volna belefaragni a vásárolt emelt fényerejű H7-est. Szerencsére tényleg egyszerűen szerelhető alulról és kiszedve megpróbáltam lehúzni a gyárilag benne lévő Philips izzóról a csatlakozó részt. Simán lejött és egy szabványos H7-es van benne.
Így nem is cserélgettem, hanem bekerült az új izzó.
Más téma.
Volt egy kis időm rá és mivel feltűnt, hogy lassan haladva rosszabb úton néha zörög, kopog elöl valami, gondoltam megvizslatom az elejét. Írtatok itt kormány csapágy problémáról, gondoltam megnézem. Ugyan még csak 13K-nál jár a gép. Leszedtem baloldalt a lábtámasz alatti idomot és az emelőt a vázhoz támasztva megemeltem állványon az elejét. Jól megrángattam, de szerencsére meg sem moccan a csapágy.
Sajna a zörgő hang forrására nem derült fény, de nem vészes így most már megnyugodva nem is érdekel annyira. Azért esetleg ha lenne ötleted, ötletetek rá? Minden csavart, bolhát megnéztem elöl és stabilnak tűnnek. Az első telók erősebb mozgásánál hallom néha, és persze nem a felütközés hangjára gondolok.
Ne kapkodd el. Egyenlőre sehol nem találok egyértelmű infót arról, hogy fektetve használható lenne. Tudtommal azt csak a zselések tudják és mintha ez sem az lenne.
Gyárilag mindegyikben Yuasa van. 2009-es akkut szerintem mindenképp cseréljétek, ha jót akartok. Ismerős gépében is az van és teljesen meghalt. Enyém 2011 10. havi és jövőre tuti cserélem.
Három olyan "olcsóbb" akkut találtam ami nagyobb indító áramú és fektetve is használható.
Váci úton a GP-sek mindig kitalálnak valamit. Egész kulturált árakkal dolgoznak. Mindig náluk szoktam venni az aksijaimat. Nekem is 2009-es de még nem volt gond vele. Kivéve egyszer amikor nem zártam le az ülést 3 napig és nem is ültem rá. Na akkor leszívta. Azóta ledes a csomagtér világításom is. Persze az is leszívná 3 nap alatt.
Keress valami jót ! , Ebédet összekötöttem egy garázs látogatással, ha már akkuról van szó megnézem, és kiveszem, felteszem csepptöltésre.
Eddig meg sem néztem az akkut alaposan annyira újszerű volt ránézésre , de most láttam az a drága gyári yuasa van benne, de 2009 11 hó szóval ez is öreg
bár eddig gondot nem okozott, valószínűsítem a cserét tavasszal.