Tisztelt Urak! Kérdezném a GYSEV nél dolgozó 520 as gépek esetében azok MÁV tulajdonú vagy a MÁV tól bérelt gépek voltak pld. 520 079 , 030 , 083 ....vagy GYSEV tulajdonúak
Ez a masina a MÁV 377,492 (1911. Bp. 2856 gysz. 29/50 jelleg), amit tévesen 377,942 feliratoztak?
Nem...
Ez a mozdony eredetileg MAV XII 5429, majd MAV 377,247, majd Pusztavámra kerül és MÁV számon üzemelt, majd a Petőházi Cukorgyár mozdonya lett 1 p.sz.-on, majd selejtezés után 1977.05.24-től a GySEV kiállitotta a 377,942-es fantom számon
Tehát nem volt sosem a GySEV állományában, a pályaszám pedig nem téves, hanem kreált pályaszám
Múltkor kerestél képeket valami Hegyeshalom felől érkező különvonatról. Nem lehet, hogy az itt 'Kelenföld1'-gyel hivatkozott képek erről készültek? (Igaz, az évszám mintha nem stimmelne, mert ezek -a kelenföldi képek- már '90-ben készültek...)
FIGYELEM A 49683 sz LEIRATOMBAN KÖZÖLT KÉP ADATA HIBÁS EZ A A JOBB FELSŐ KÉPRE VONATKOZIK. KÉREM A KÉPADATOKAT FIGYELMEN KÍVŰL HAGYNI!!!! KÖSZÖNÖM TOVÁBBI ADATOK ISMERTETÉSÉT ERRE VONATKOZÓLAG MEGKÖSZÖNÖM!
Üdv ! Nagyon kösz a tájékoztatást . Nem tudom mert nem saját kép. Egy gyüjteményes cd ről kaptam. A Celldömölki az biztos jó, mert a fotó hiteles forrásból van . Kérlek ha tudod azonosítani a másikat, korrigálj ki . Előre is köszönöm .
Látod, azt a trapéz tetejü Gh kocsit a mozdony mögött persze nem fényképezted külön le, pedig arról ritkábbak ma már a fényképek, mint a 17-ről... :-))
Üdvözletem ! A celldömölk -Soproni vonalon talán 2 alkalommal láttam a 17 es gépet Celldömölkön ha a fth. ba bejárt. Celldömölk -Sopron között személyvonakén Ab motor + 2 mellékkocsi járt egészen 1979 május 26 ig.Akkor szűnt meg a vonalon a forgalom majd szokás szerint felszedték egy részét. 1988 ban Nick Rábahídtól még megvolt a pálya Fertőszentmiklósig De képek Ab mot az utolsómenetek eggyikén 1979 május 25 celldömölk
Szervusz Füttyvadász szivessen meghalgatnám a gép kiütését,de nem tudom mert nem szól(nemrég tönkrement a gépem és elszállt az összes program meg egy csomó infó is).Azt szeretném tehát kérdezni milyen alkalmazást vagy segéd programot kell letöltenem hogy meg tudjam hallgatni a felvételeidet?(mert média player van,de az nem csinál semmit)Válaszod előre is kőssz.Üdv:Péter.
Jól emlékszem, hogy ez a gép szokta vinni a Celldömölk és Sopron között közlekedő (egyetlen) közvetlen személyvonatot, amelyik valamikor a hajnali órákban indult Celldömölkről?
A GYSEV-nek hány kiállított 377-es gőzöse van? Én csak az Ebenfurthiról tudok, de ma wulkában Ebenfurth irányában haladva láttam egyet a vonatból kiállítva egy talapzaton, vagy azt vitték volna át oda? Illetve volkában volt egy 520-as szerkocsiból készült víztartály is épp ami gondolom használatban van, mert rendes forgalmi vágányon volt.
Fotós tehervonat volt német vasútbarátoknak. Csak a Rrendezői bejárati jelzőig, mert odáig kimehetett (akkor még) engedély nélkül, mert a hálózatra már akor sem mehetett ki a gép.
Szó sincs róla, nagyon szépen köszönöm a választ! :-)
Gondoltam, hogy magánvasúté volt az a vízdaru, azoknak a formára is ügyelniük kellett, hogy szívesebben szállíttassanak vele. A MÁV mondhatta, hogy "próbálj meg máshoz menni!" :-)
Amúgy gyönyörű ez a vízdaru, örülök, hogy megőriztétek.