Nem ismerem a fordokat részletesen, de azt hiszem ellenörzö furat van a válto oldalán, ha a csavart kicsavarod meg kell csillnia az olajnak Tehát a furat szintjéig kell érjen a szint.
Szerintem cseréld le az olajat az elöirt minöségre és mennyiségre. Ha azután is jelentkezik a hiba akkor szinkrongyürü!
Csak ha gyorsan megyek ilyen!
5-ből 4 be meg 3 ba nem igazan megy, csak ha "megerőltetem".
Városban tökéletes.
Váltóban az olajat hogy lehet ellenőrizni?
Nincs véletlenül valakinek újabb ötlete az általam korábban említett óra-belső világítás problémára a VW Polóban? Megnéztem a generátorkábeleket meg a sarukat is, de egyik sem laza, bár az egyik földkábel kicsit ramaty állapotban van, elég szakadozott. A dolog annyit változott, hogy a belső világítás mostmár tényleg beadta a kulcsot, egyáltalán nem műkszik. Az óra változatlanul csak akkor működik, ha jár a motor, de legalább akkor működik (legalább tudom, mikor álltam meg a kocsival. Nincs vita a parkolóőrrel :o))) ).
Plusz adalék, hogy a minap észrevettem, hogy nem akaródzik a bal hátsó világításnak megébredni, de ez valszeg helyi kezelést igénylő probléma lehet, mert a búrát megkocogtatva felriadt :o)
Próbáltam kideríteni, vajon melyik vezeték szállítja a delejt az órához és kapcsolatban van-e a belső világítással, de a műszerfal külső burkolatát megbontva lefehérdetem a karvastagságú kábelkötegektől, aztán amilyen gyorsan csak tudtam, visszapakoltam a burkolatot...
Szóval ha van valakinek ötlete, hogyan lehet megoldani a problémát, az még csak véletlenül se kíméljen! :o)
Adott egy 91-es Escort, benzines.
Az a gond vele, hogy felkapcsolni szépnem könnyedén fel lehet, de a visszaváltásnál valahogy nem akarja venni a sebesseget.Teljesen le kell lassulni hogy a sebesseget bevegye.
Mitol lehet ez???
Csepelen, azt hiszem, a Rákóczi úton van a MODOK karburátorszervíz. Arról jókat mondanak. Fel kell hívni oket, csak egyeztetett idopontra érdemes odamenni. A telefonszámot még nem találtam meg. Régen a Lada Klub internetoldalán fenn volt (http://www.celtia.hu/ladaklub/), most nem érem el az oldalt.
Segítséget szeretnék kérni. Van egy '81-es V6-os 2000-es Taunusom. A minap elvittem zöldkártyázni. Az arc 10 percig szakértett egy csavarhúzóval, azóta 35-öt kajál a masina. szükségem lenne egy megbízható és tényleg hozzáértő, jól kipróbált karburátorosra Budapest környékén. Ha van olyan tippetek akire rábízhatom magam kérlrk írjatok. Előre is köszönöm.
Segítségeteket kérném! Mitől lehet az, hogy ha leállítom az autót, a kipufogó még füstölög vagy 5-10 percig. Van hogy jobban, vagy kevésébé, néha abbahgyja, majd újrakezdni. Elég hülyén néz ki, hogy leállítottam a motort, és még mindig füstölög a kipufogó. Mitől van ez? Mekkora baj?
/egyébként van 2 tippem, hogy mi lehet ez, majd leírom, ha körvonalazódik a probléma/.
az egyik nagy szívfájdalmam :), hogy az Astranak (G) rettenetesen nyikorognak a kilincsei. Van szerintetek rá mód megolajozni az ajtó szétszedése nélkül?
Az alábbi problémával szembesültem, mint újonc Tipo tulajdonos:
Elindulok vele gond nélkül, maj úgy 1 km után elkezd elöl valami a fordulatszámmal arányosan kopogni. A kopogás csak akkor hallatszik, ha gyorsulok/lassulok (azaz onnantól egyfolytában), ha finoman kis sebességgel gurulok, akkor nem, vagy csak nagyon halkan. Egyenesen, kanyarban ugyanúgy...
Viszont, ha kinyomom a kupplungot, megszünik a kopogás, és hangtalanul gurul tovább a verda, akármilyen sebességnél. Ha újra zár a kupplung és gázt adok, megint elkezd kopogni.
Ha nagyon pörgetem, gyors sebességnél már nem hallom olyan erösen, de lehet, hogy csak a gyors kopogások miatt.
El se mentem, csak nem vót kedvem hozzászólni, mer mostanság olyan lusta vagyok visszaolvasni, hogy ihaj. Meg azok a topicok, ahol sok a duma, nehezen jönnek be, úgyhogy azokat nagyon nem is nézegetem. :o)
Igen, nekem is úgy van, annyi különbséggel, hogy azzal, hogy a csavar ráhúzásával egyúttal rögzítem ezeket a vezetékeket is. Gondolom, magától nem nagyon lazulhat le, én meg nem nyúltam hozzá ősz óta. Szal ha ilyen probléma lenne, akkor az csak a generátornál lehet. Van esetleg még más ötlet? Csak hogy ne kelljen naponta kétszer jelenteni, hogy ez se oldotta meg, meg az se, ha netán nem ez a gond... :o)
Nemtom, nekem ez okozta a jelenseget, csak 1 otlet volt, lehet hogy nalad mas a problema.egyebkent a generatorrol ket labelnek kell lejonni, annak a csavarjait probald meghuzni. Nalam az akksi ugy nez ki, hogy a toltokabel nem 1-az-1-ben megy ra, hanem egy kis lapkara van racsavarozva egy csomo masik drottal egyutt es az egesz kupac van az akkusaruhoz rogzitve. A toltokabelt a femlaphoz rogzito csavar volt meglazulva. A villanyasz is veletlenul vette eszre, miutan jol megijesztgetett hogy uj kabelt kell behuzni a generatortol az akksihoz..:)))
Az akkumulátornál nem hiszem, hogy ilyen problémám lehet, mert még ősszel leszedtem a sarukat, megreszelgettem, meg megfújtam kontaktspray-vel is, nehogy gondom legyen vele. Játsszam el ezt a generátornál is ezek szerint?
Új vagyok a fórumban, talán nem off a kérdés.
Van egy Ford Granadám, jó régi, 84-es, de még egyben. Szeretnék muanyag béléseket szereltetni a kerékdobokba. A Werling kft-t már felhívtam, sajnos ehhez a típushoz nem csinálnak. Tudtok még valakit, aki ilyesmivel foglalkozik?
Volt toltes csak nem eleg (laza kabelcsatlakozas). Ennek az volt az eredmenye hogy nagyon lassan merult az akksi, es egyik naprol a masikra eleg erdekes dolgokat kezdett muvelni az auto. Pl. ha villantottam valakinek a refivel akkor kikapcsolt a radio egy pillanatra. Vagy levettem a gyujtast, villogott a radio kijelzoje. Visszaadtam a gyujtast, akkor a futeskapcsolok lampai villogtak + a belso vilagitas, szoval egeszen extrem dolgok tortentek. Ettol fuggetlenul az auto poccre indult (amig az akksi vegleg meg nem adta magat) es menet kozben semmi gyanusat nem lehetett eszrevenni...az egesz folyamat kb. 1 honap alatt zajlott, tehat ennyi ido telt el a zsir uj akksi betetele utan addig, hogy kezdtem eszrevenni h. gyengebben forgatja az indito motort.
Hajszálra ugyanez a problémám van pár hete...
Nincs belső világítás ajtónyitáskor, az óra leállításkor nullázza magát... Egy ideig a kilométert is "újraszámolta" egy általa eltárolt értékről, ez most elmúlt...
Amennyire én tudom, a dudor=szálszakadás, csere. Célszerűen párban, hacsak nem nagyon új a másik gumi.
A kettő összefügghet annyiban, hogy pl. egy emberes kátyú okozhatta mindkettőt, de ha az alufelni jó, akkor ez nem valószínű, már, ha nem cserélték ki időközben.
Mi a véleményetek erről az autóról:
kadett gsi a bal első rugó teljesen az alján ketté van törve. A bal első gumin belül egy pukli van, ami valamilyen behatás eredménye is lehet. A kérdésem az, hogy ez összefügghet-e a töréssel? És egy adalék: az alufelni ugyanaz a típus minden keréken és egyiken sincs sérülés. Már hallottam azt is, hogy a kadettek bal első rugója egy idő után "elérik", így ez nem túl nagy probléma. Az a helyzet, hogy ezt az autót a héten szeretném megvenni.
Ha terhelés alatt nincs töltés, az nem azt jelenti, hogy állás közben kéne lenni delejnek, menet közben meg nem? Ha igen, akkor az akkunak a tompított használatával ugye elég gyorsan le kéne merülni, nekem meg bivaly. De könnyen elképzelhető, hogy rosszul gondolom, szal kicsit bővebben, ha lennél szíves elmagyarázni, hogy megértsem :o) A dolog háttere is érdekel...
En is tapasztaltam hasonlo jelensegeket. A hiba oka az volt hogy terhelesen nem volt toltes. Az akksin a toltokabel volt meglazulva, utanahuzas megoldotta a gondot. Erdemes meg megnezni a generatotokon is a kabeleket h. nincs-e lelazulva.
Egy gondolat bánt engemet... (most éppen... :o) ) Kezdődő elektromos hibára gyanakszom a Polómon. Történt ugyanis, hogy a minap fogta magát és kialudt a belső világítás. Pontosasbban fel sem kapcsolódott, ahogy kinyitottam az ajtót. Aztán egy-két alkalommal észrevettem, hogy indítás után a fényszórók felkapcsolását követően, azzal egyidőben a belső világítás is felkapcsolódott. Aztán fogta magát, tegnap meghalt. Nem hiszem, hogy kiégett az izzó. Az ajtóban lévő gombot is megmozgattam, ami a világítást működteti - semmi.
Ez még nem lenne igazán komoly ok az aggodalomra, de a fentiekkel párhuzamosan fogta magát és a műszerfalban lévő óra is megállt. Menet közben meállítottam, amíg járt a motor, nem volt semmi gond, leállítás után megint megállt.
Az autó egyébként pöccre indul, egyéb elektromos hibát nem észleltem, menet közben minden műkszik.
Sziasztok!Ismeritek a Magnum cuccokat?Érdemes e náluk direkt légszűrőt venni, állítólag magyar gyártmány, de árilag teljesen korrekt!Vagy ha van ötletetek hogy hol tudok szerezni 2 db direkt légszűrőt 45-ös dupla Dellorto karbihoz.Most kezdem összerakni a kocsit, és a régi az kuka!Bontexnél van, de horror!
Nem tudom, de emlékszem, hogy arnolddal tuning gyanánt (hogy könnyebben lélegezzen a gépsárkány) kivettük azt a bizonyos csövet a gumiharmónikából. Aztán nem sokkal utána vissza is raktuk, mert nem volt semmi érezhető változás. HANGBAN SEM, tehát nem hinném, hogy összefüggés lenne a kettő között.