>> Tipushiba: Ford Sierra EFI injektor vezérlő teljesen meghülyül alapjáraton. Melyik jeladó >> lehet szar? Esetleg a központi vezérlő?
>> Ha esetleg van ebben egy szaki a címet megköszönném! (Dunakeszin jártam ott ajánlottak >> egy szervizt, elkértek 7500,-FT,-ot és ugyanolyan hibával
>> visszakaptam)
Nekem Opel Kadett 1.8i-vel volt hasonló gondom (időnként az alapjárat fölment, volt, hogy 2500-ig) (és egyre gyakrabban csinálta). Három szervíz három különböző dolgot mondott, volt benne computer-csere is. A megfejtésre végül én jöttem rá: a fojtószelep-potenciométer kontakthibás volt odabent, így a vezérlő nem "tudta", hogy neki most alapjáratot kellene beállítania az üresjárati levegőszabályzóval, hagyta úgy, ahogy épp volt.
Nagyon egyszerű ellenőrizni, hogy ez-e a gondod: le kell húzni a csatlakozót a potméterről. Ekkor (a Kadettnél legalábbis) beállt a normális 850-es alapjárat.
Potméter csere, aztán jó volt minden.
Azóta nem bízok a szakszervízekben. Mellesleg a Szerencs utcai injektor szervízben mondták, hogy computer-csere, a bemérésért megvágtak 5000-rel. Hát ennyi.
A szerencs utcaiban szinte szóba se áltak velem.
("Elnézést sok dolgunk van, hagyja itt a kocsit majd megnézzük)
Újpesten barátom járt AUDI 2,2i, sajnos csak egy fanatikus AUDI-s tudta rendbehozni amit ott elszurtak.
Esetleg egy fanatikus Ford buzerátort nem tudtok véletlen?
Sziasztok !
Injektorost kettot is tudok:
1. Újpesten a Kis János altábornagy utcában, hivatalos neve (telefonkönyv) Újpest karburátor szakmuhely. Ok szerintem eléggé értenek hozzá, korrektek, de nem árt ha végig ott vagy és mondod hogy ez igy mémindig nem jó.
2. Rákospalota Szerencs utca / Rákos út sarok. Állítólag ok is jók, de nekem nem tetszett hogy nem engednek be szerelés alatt.
Egyébként egy 85-ös 1.8 GSI Kadettem van amit állandóan piszkálok, ha jó, ha rossz.
Egy nagy kérdés!
Tipushiba: Ford Sierra EFI injektor vezérlő teljesen meghülyül alapjáraton. Melyik jeladó lehet szar? Esetleg a központi vezérlő?
Ha esetleg van ebben egy szaki a címet megköszönném! (Dunakeszin jártam ott ajánlottak egy szervizt, elkértek 7500,-FT,-ot és ugyanolyan hibával visszakaptam)
Ez a topic tényleg úgy kellett, mint egy falat kenyér... pedig még kocsim sincs :)
Azért segítsetek nekem: mekkora különbség van a régi és az új Trabik között? Mármint alkatrészileg. Az addig korrekt, hogy a motor VW. Akkor most ha rossz a Trabi, hová kell vinni? Mezei autószerelőhöz vagy VW szervízbe? Na erre varrjatok gombot!
Sziasztok!
Pont jókor jött a téma, egy nagyon friss felháborodásomat osztanám meg veletek:
Renault 5-ösöm van, és a tél előtt ellenőriztetni akartam a fagyállót. Legelőször felhívtam a Baumgartnert, kérdeztem, mennyiért csinálnák meg.
Azt mondták, 10-12 ezer forintra számítsak. Egy fagyállócserére! Ha én hozom a fagyállót, akkor 5-6 ezer!
Megnéztem, 3-4-500 forint egy kg fagyálló, ebből kell 3, max. 4.
Ezután megkérdeztem a régi szerelőmet, aki 2500-3000-ért vállalta (anyaggal).
Már régebben is tapasztaltam hasonlót: akkor egy zárgarnitúrát 30000-ért akartak adni (+beszerelés)ezt én végül 12000-ért vettem meg.