Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kardosmuki Creative Commons License 2003.02.24 0 0 1539
Hűtôventilátor téma megoldása: kontakthiba...
Ablakemelô: leégett motor.
kardosmuki Creative Commons License 2003.02.21 0 0 1538
Köszönöm!
Előzmény: Kulimász (1537)
Kulimász Creative Commons License 2003.02.21 0 0 1537
meg hát a hibajelenség is pont az "ellenkezője":-)
Nagykőrösi elején a jobb oldalon van egy jó klímás, ha mégis kellene.
Előzmény: kardosmuki (1536)
kardosmuki Creative Commons License 2003.02.21 0 0 1536
Csak azért kérdeztem, hogy hátha ugyanolyanod volt, mint nekem. De nem. Nekem Fordom van.
Előzmény: Kulimász (1535)
Kulimász Creative Commons License 2003.02.21 0 0 1535
Treb!

O.K., tiszta!

kardosmuki!

Dedrám volt.

Előzmény: Trebitsch (1531)
kardosmuki Creative Commons License 2003.02.21 0 0 1534
Komolyan mondom, Ti tartjátok bennem a lelket. :)
Előzmény: Trebitsch (1533)
Trebitsch Creative Commons License 2003.02.21 0 0 1533
Szerelő: ha nem csinált semmit, akkor mire föl kér pénzt?

Ablakmotor: addig stimmelhet a dolog, hogy a delej eljut a motorig, az meg mégse forog. De hogy leégett volna, azt nem hiszem, nem szokásuk - ugyanis van benn a motor házán belül egy hőbiztosíték, ami leold, ha túl meleg a tekercs.
Motor szétszed, bizti cserél/megpatkol, motor összerak, ablak müx.

Előzmény: kardosmuki (1528)
kardosmuki Creative Commons License 2003.02.21 0 0 1532
Milyen autó volt?
Előzmény: Kulimász (1529)
Trebitsch Creative Commons License 2003.02.21 0 0 1531
Nem lehet. Két párhuzamosan kötött villanykapcsolót képzelj el, amik ugyanazt az égőt kapcsolják. Az égő égni fog, akármelyik kapcsolót zárod, de kialudni csak akkor, ha mind a kettőt nyitod.
(Boole-algebra: logikai "vagy" kapcsolat. :)

(Eszembe jutott Hofi egyik régi száma, miszerint "Lehet-e a kecskével nemi életet élni?" :)

Előzmény: Kulimász (1529)
kardosmuki Creative Commons License 2003.02.21 0 0 1530
Két klíma szerelőt is megkérdeztem, de mindkettő azt mondta, hogy a problémát 90% valószínűséggel nem a klíma okozza.
Előzmény: Kulimász (1529)
Kulimász Creative Commons License 2003.02.21 0 0 1529
Nekem olyan már volt (egy másik verdában), hogy a klíma miatt állandóan ment a venti.
Fordítva nem lehet, mármint hogy a klíma miatt egyáltalán nem megy?
Előzmény: Trebitsch (1525)
kardosmuki Creative Commons License 2003.02.21 0 0 1528
Jó érted. Ezek után kíváncsi vagyok, hogy ha kér pénzt, mekkora lesz az összeg...
Lassan kezd elegem lenni. Ráadásul holnap klub megjelenésem is lenne...

Jahh! A másik dolgot nem is említettem. Ugye nem működik a bal oldali elektromos ablak (sem). Azt mondta, hogy valószínűleg a motor van leégve, mert odáig minden rendben van, de az ablakemelő meg se nyikkan. (Mondjuk ebben lehet valami.)

Előzmény: Trebitsch (1525)
Trebitsch Creative Commons License 2003.02.21 0 0 1527
Lehetni lehet, de egy villamossági szerelő inkább csinálja meg, ne magyarázza, szerintem... :)
Előzmény: Kulimász (1526)
Kulimász Creative Commons License 2003.02.21 0 0 1526
A klímahűtőt is hűteni kell álló helyzetben, és ezt a feladatot általában ugynaz a ventillátor látja el, ami a hűtővizet is hűti. Magyarul lehet hozzá köze!
Nálam szerencsére van egy külön ventillátor a klímához...:-)
Előzmény: kardosmuki (1523)
Trebitsch Creative Commons License 2003.02.21 0 0 1525
A klíma nem tudja felülbírálni a hűtőventillátort, autóvillamossági kicsit kábított tégedet, és/vagy nagyon hülye.
Ha lyól értem, nem csinálta meg a hűtőventillátorodat, ehelyett ezzel az ezidáig ismeretlen Grimm-mesével szórakoztatott...?
Előzmény: kardosmuki (1523)
Trebitsch Creative Commons License 2003.02.21 0 0 1524
Bezony, teljesen igazad van, Kulimász kartács!
Előzmény: Kulimász (1522)
kardosmuki Creative Commons License 2003.02.21 0 0 1523
Akkor nem értem (ezt sem).
Az autó megy, mint ökör, fehér füst sehol, az olaj olaj színű, és nem tejfölös. Nagyon nem örülnék, ha tényleg hengerfejes lenne. :(

Hadd fárasszalak Titeket egy mai esettel!
Adott a nem működő hűtőventilátor. Elvittem reggel egy autóvillamosságihoz. Azt mondta, hogy a klíma nem engedi bekapcsolni a ventilátort. (?)
A klímának ilyen téren mi köze van a magas vízhőfokra bekapcsoló ventilátorhoz? Sőt, ha jól tudom, a klímában van egy kapcsoló, ami nem engedi azt bekapcsolni, ha túl forró a víz.

Előzmény: Trebitsch (1521)
Kulimász Creative Commons License 2003.02.21 0 0 1522
Szegényt ne ijeszd halálra! Lehet, hogy csak gagyi volt a hűtőfolyadék és rozsdásodik belülről a vízjárat.
Előzmény: Trebitsch (1521)
Trebitsch Creative Commons License 2003.02.21 0 0 1521
Stimmt, trisó desztvízben oldva, utána jó alaposan átmosva a kerti slagból - aztán ezt még háromszor.
Viszont a barnás szín nem jó jel, hengerfejességre utal.
Előzmény: Kulimász (1520)
Kulimász Creative Commons License 2003.02.21 0 0 1520
Régebben trisót használtak ilyen célra, ha jól tudom...
Előzmény: kardosmuki (1517)
kardosmuki Creative Commons License 2003.02.21 0 0 1519
Megoldódott.
Előzmény: kardosmuki (1518)
kardosmuki Creative Commons License 2003.02.21 0 0 1518
SOS!!

Tudtok esetleg autóklíma javítót valahol? Ha van telefonszám, az még jobb lenne!

Köszönöm!

kardosmuki Creative Commons License 2003.02.21 0 0 1517
Üdvözlet!

Az autóm hűtőjében ronda barnás a hűtővíz. Ha leengedem a hűtővizet, mivel tudom kimosni?

AWolfman Creative Commons License 2003.02.20 0 0 1516
Ahám, Trebitsch mester! Visszataláltál a topicba? De jó! Akkor most Tőled is mekkérdezem (hozzászólásaid alapján láttál már egy-két autót :o))) ), nincs-e valami ötleted az elektromos problémámra, megtoldva annyival, hogy ha a váltó, meg az egész erőátviteli rencerem felmelegszik, akkor nem tudom betenni egyesbe a kocsit akadás nélkül. A többi fokozat rendben van általában, azokkal nem nagyon szokott problémám lenni. Ez alól kivétel a rüki, mert ott is nagyon vigyáznom kell, hogy ne számoljam át kétszer-háromszor a fogaskerekeket.

Ha pl. kettesből teszem vissza egyesbe mondjuk megállás előtt közvetlenül, akkor simán bemegy, ugyanígy ha állás közben 8-10 alkalommal végigjáratom az összes sebességfokozaton a váltót, akkor simán tudom pakolgatni - az első elindulást követő megállásig.

El lenne kopva a váltó? Vagy elég lenne egy kuplung-utánállítás? Ha igen, mennyit kellene állítani rajta? (Ilyet még nem ettem, de csak ezért nem akarom szerelőhöz vinni...)

Előzmény: Trebitsch (1513)
kivi Creative Commons License 2003.02.20 0 0 1515
Ezt a két írást (és a válaszokat) nézd meg: 1302, 1365.
Előzmény: kivi (1514)
kivi Creative Commons License 2003.02.20 0 0 1514
Ezt a kérdést én is felvetettem pár hete, jött is néhány válasz. Lapozz vissza egy kicsit. Ja, a Haynes szerint az ablakok _nincsenek_ lerelézve.
Előzmény: kardosmuki (1512)
Trebitsch Creative Commons License 2003.02.20 0 0 1513
Általában közös a biztosíték az összes elektromos ablakhoz.
Kárpit le, multiméter, méricske... :)
Előzmény: kardosmuki (1512)
kardosmuki Creative Commons License 2003.02.20 0 0 1512
Más kérdés: (megpróbálom lényegre törőbben :)
A bal oldal elektromos ablak nem akar lemenni. (Három ajtós autóm van.) Meg se nyikkan. Kérdésem: a két ablak vajon egy biztosítékon van, vagy külön-külön egyen-egyen?
kardosmuki Creative Commons License 2003.02.20 0 0 1511
Köszönöm!
Előzmény: Trebitsch (1510)
Trebitsch Creative Commons License 2003.02.20 0 0 1510
Hát a fölforrást azt simán okozhatta a hűtőventillátor, amelyik nem kapcsolt be.
A lassú melegedést meg egy nyitva ragadt termosztát.
Hogy a forralástól hengerfejes lett-e (mer ha jól értem, végülis erre voltál kíváncsi, ámbár kicsit egyszerűbb lett volna az élet, ha mingyár ezt is kérdezed... :), szal hogy túlélte-e a tömítés meg a hengerfej: passz. Legyen rendben a termosztát meg a ventillátor, aztán ki fog derülni.
Előzmény: kardosmuki (1509)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!