Szerelő: ha nem csinált semmit, akkor mire föl kér pénzt?
Ablakmotor: addig stimmelhet a dolog, hogy a delej eljut a motorig, az meg mégse forog. De hogy leégett volna, azt nem hiszem, nem szokásuk - ugyanis van benn a motor házán belül egy hőbiztosíték, ami leold, ha túl meleg a tekercs.
Motor szétszed, bizti cserél/megpatkol, motor összerak, ablak müx.
Nem lehet. Két párhuzamosan kötött villanykapcsolót képzelj el, amik ugyanazt az égőt kapcsolják. Az égő égni fog, akármelyik kapcsolót zárod, de kialudni csak akkor, ha mind a kettőt nyitod.
(Boole-algebra: logikai "vagy" kapcsolat. :)
(Eszembe jutott Hofi egyik régi száma, miszerint "Lehet-e a kecskével nemi életet élni?" :)
Nekem olyan már volt (egy másik verdában), hogy a klíma miatt állandóan ment a venti.
Fordítva nem lehet, mármint hogy a klíma miatt egyáltalán nem megy?
Jó érted. Ezek után kíváncsi vagyok, hogy ha kér pénzt, mekkora lesz az összeg...
Lassan kezd elegem lenni. Ráadásul holnap klub megjelenésem is lenne...
Jahh! A másik dolgot nem is említettem. Ugye nem működik a bal oldali elektromos ablak (sem). Azt mondta, hogy valószínűleg a motor van leégve, mert odáig minden rendben van, de az ablakemelő meg se nyikkan. (Mondjuk ebben lehet valami.)
A klímahűtőt is hűteni kell álló helyzetben, és ezt a feladatot általában ugynaz a ventillátor látja el, ami a hűtővizet is hűti. Magyarul lehet hozzá köze!
Nálam szerencsére van egy külön ventillátor a klímához...:-)
A klíma nem tudja felülbírálni a hűtőventillátort, autóvillamossági kicsit kábított tégedet, és/vagy nagyon hülye.
Ha lyól értem, nem csinálta meg a hűtőventillátorodat, ehelyett ezzel az ezidáig ismeretlen Grimm-mesével szórakoztatott...?
Akkor nem értem (ezt sem).
Az autó megy, mint ökör, fehér füst sehol, az olaj olaj színű, és nem tejfölös. Nagyon nem örülnék, ha tényleg hengerfejes lenne. :(
Hadd fárasszalak Titeket egy mai esettel!
Adott a nem működő hűtőventilátor. Elvittem reggel egy autóvillamosságihoz. Azt mondta, hogy a klíma nem engedi bekapcsolni a ventilátort. (?)
A klímának ilyen téren mi köze van a magas vízhőfokra bekapcsoló ventilátorhoz? Sőt, ha jól tudom, a klímában van egy kapcsoló, ami nem engedi azt bekapcsolni, ha túl forró a víz.
Stimmt, trisó desztvízben oldva, utána jó alaposan átmosva a kerti slagból - aztán ezt még háromszor.
Viszont a barnás szín nem jó jel, hengerfejességre utal.
Ahám, Trebitsch mester! Visszataláltál a topicba? De jó! Akkor most Tőled is mekkérdezem (hozzászólásaid alapján láttál már egy-két autót :o))) ), nincs-e valami ötleted az elektromos problémámra, megtoldva annyival, hogy ha a váltó, meg az egész erőátviteli rencerem felmelegszik, akkor nem tudom betenni egyesbe a kocsit akadás nélkül. A többi fokozat rendben van általában, azokkal nem nagyon szokott problémám lenni. Ez alól kivétel a rüki, mert ott is nagyon vigyáznom kell, hogy ne számoljam át kétszer-háromszor a fogaskerekeket.
Ha pl. kettesből teszem vissza egyesbe mondjuk megállás előtt közvetlenül, akkor simán bemegy, ugyanígy ha állás közben 8-10 alkalommal végigjáratom az összes sebességfokozaton a váltót, akkor simán tudom pakolgatni - az első elindulást követő megállásig.
El lenne kopva a váltó? Vagy elég lenne egy kuplung-utánállítás? Ha igen, mennyit kellene állítani rajta? (Ilyet még nem ettem, de csak ezért nem akarom szerelőhöz vinni...)
Más kérdés: (megpróbálom lényegre törőbben :)
A bal oldal elektromos ablak nem akar lemenni. (Három ajtós autóm van.) Meg se nyikkan. Kérdésem: a két ablak vajon egy biztosítékon van, vagy külön-külön egyen-egyen?
Hát a fölforrást azt simán okozhatta a hűtőventillátor, amelyik nem kapcsolt be.
A lassú melegedést meg egy nyitva ragadt termosztát.
Hogy a forralástól hengerfejes lett-e (mer ha jól értem, végülis erre voltál kíváncsi, ámbár kicsit egyszerűbb lett volna az élet, ha mingyár ezt is kérdezed... :), szal hogy túlélte-e a tömítés meg a hengerfej: passz. Legyen rendben a termosztát meg a ventillátor, aztán ki fog derülni.