Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

meanopel Creative Commons License 2002.11.08 0 0 782
ha szelephézag, akkor mi a teendő?
ráhúzni a csavarokat?

mennyit lehet ezzel menni baj nélkül?
lehet-e egyáltalán?

most egy kicsit megilyedtem...

mean

alpinaB6 Creative Commons License 2002.11.08 0 0 781
vagyis hidrotőke.
Előzmény: alpinaB6 (780)
alpinaB6 Creative Commons License 2002.11.08 0 0 780
szelephézag!
Előzmény: meanopel (779)
meanopel Creative Commons License 2002.11.08 0 0 779
Sziasztok!

Adott egy '92-es F Astra 1.6. Tegnap este
kezdett traktor kozeli hangot felvenni, ami
nem is nagy gond ha a kipufogo a gaz.
Ez a hang csak terhelesnel jelentkezik, uresben
nem (magas fordulat eseten sem).
Rangatast nem erzek, de mintha teljesitmenycsokkenes az lenne egy kicsi. (azert vagyok bizonytalan, mert a nagyobb hang miatt
csaloka a helyzet).

Ma reggel probaltam behatarolni a helyet:
- hatso kipufogo dob kizarva (alig fel eve lett
cserelve)
- kozeptajon nincs kizarva, de aknabol nem tudtam
szemrevetelezni
- a motorhazbol viszont lehet erdekes hangot
hallani. Eros surlodasszeru, de a pontos helyet
meg nem latom

Egy hete volt szelepfedel tomites csere + olajcsere.

Mi lehet a gond szerintetek?

gyertya? gyorsan vettem egy garniturat, mert
esedekes is lenne a dolog, de gyertyakulcsot meg
nem sikerult beszereznem.

Amugy a szerelotol elhozva semmi gond nem volt
vele.

koszi az otleteket

mean

lukit Creative Commons License 2002.11.06 0 0 778
ugy nez ki rossz spiralt vettem :( talan a mai jo lesz
dane Creative Commons License 2002.11.04 0 0 777
Szeva!

A 89-es Sierrán a váltóba egy belső seeger (vagy hogy az ördögbe írják) gyűrű fogja a spirált(kb. 25 mm átmérőjű).
Az enyémen: 2.0 EFI (ha jól emlékszem) alatta van még egy hővédő lemez,amit le kell venni.

Előzmény: lukit (774)
lukit Creative Commons License 2002.11.04 0 0 776
koszi, megnyugtattal:)
Előzmény: Trebitsch (775)
Trebitsch Creative Commons License 2002.11.04 0 0 775
Dehogy kell... Se kézi, se automata váltósnál. Ha jól emléxem, egy sima hollanderes spirál (nem biztos, régen láttam). Semmit nem kell szétszedni, egy fogóval (vízpumpafogó) lecsavarható. Ha mégse olyan, mer rosszul emléxem, akkor egy tizes kulcs kell hozzá.
Nagyobb macera a km-óra hátuljához hozzáférni, de az se ördöngösség. (Mongyuk azért Barba-papák előnyben. :)
Előzmény: lukit (774)
lukit Creative Commons License 2002.11.04 0 0 774
hi

km-ora-spiral cserejehez szet kell szedni a valtot? automata valtonal is? (ford sierra jelen esetben)

elore is koszi

Zolcsa Creative Commons License 2002.10.30 0 0 773
Hétfőn megyünk a doktorbácsihoz, utána meglesz a diagnózis. :-)
Előzmény: alpinaB6 (772)
alpinaB6 Creative Commons License 2002.10.30 0 0 772
zolcsa:

nemtudom, hány gömbfej van a Scorpion elöl...
meghúúúzni???:))) felújítatni lehet...
veszély: attol függ mennyire lóg szvsz extrém esetben szét is eshet, de akkor már nemcsak kopogna, hanem rázná a kormányt, nem menne egyenesen stb...

a

Előzmény: Zolcsa (769)
Zolcsa Creative Commons License 2002.10.30 0 0 771
A szilentek pár hónapja lettek kicserélve, persze ettől még lehet ez is a bibi, ilyen utakon ez sem meglepő.
Előzmény: Kulimász (770)
Kulimász Creative Commons License 2002.10.30 0 0 770
Zolcsa!

Szvsz ez inkább szilentblokk problémára utalhat.

K.

Zolcsa Creative Commons License 2002.10.30 0 0 769
Sziasztok!

Egyszerű kérdés: hány gömbfej van a Scorpio első futóművében? Kisebb úthibáknál kopog szegényke elöl. Jelent valami veszélyt ez menet közben? (Szétesésre gondolok.) A gömbfejeket csak cserélni lehet, vagy van lehetőség pl. a meghúzásukra is?

Zolcsa

lukit Creative Commons License 2002.10.30 0 0 768
thx
Előzmény: Kulimász (757)
alpinaB6 Creative Commons License 2002.10.30 0 0 767
azé kicsit nagyobb erőviszonyok vannak a kuplungban mint egy marógépen :)

jó8!

Előzmény: atompyka (766)
atompyka Creative Commons License 2002.10.30 0 0 766
Akkor az még annyit se pörög, mint némely "céges" csapágy (lásd felsőmaró)...
:-)

Thx még1× és joccakát!
ATom

Előzmény: alpinaB6 (765)
alpinaB6 Creative Commons License 2002.10.30 0 0 765
ja a csapágy...a kinyomócsapágynak nincs "csapágyhangja" nem morog, sikít! (annyit pörög mint a motor...)
Előzmény: atompyka (764)
atompyka Creative Commons License 2002.10.30 0 0 764
Mármint a csapágy kopott excentrikusra?
Nekem nem tűnik csapágy-hangnak, de majd meglátjuk. Remélem, igazad van, és nincs komolyabb gond (mondjuk valami törés)...

ATom

Előzmény: alpinaB6 (763)
alpinaB6 Creative Commons License 2002.10.30 0 0 763
kinyomott állapotban :) halk lesz szerintem...
lehet, hogy excentrikusra kopott és csak nagy terhelésnél(emelkedő) sikít nagyot!
Előzmény: atompyka (762)
atompyka Creative Commons License 2002.10.29 0 0 762
alpinaB6:
Thx!
Még nem tünt fel ilyen jellegű zaj, igaz, nem is figyeltem...
Kinyomott állapotban, vagy "kinyomás közben"?

ATom

Előzmény: alpinaB6 (760)
alpinaB6 Creative Commons License 2002.10.29 0 0 761
lukit:

hűtőjavító mester: Bp. XIII, kassák lajos, ha a róbert k. felé mész akkor bal oldalon lesz. olcsón, jól dolgozik, garanciával. szerelést is vállalja.

hűtőtömítő okosságokkal nem érdemes foglalkozni, beleöntödmegjavúl(jóesetben)aztán valahol a puszta közepén megadja magát! Ha meg aut. akkor én nem genyóznék! Csak a csere vagy a jó javítás a megoldás a cooling system problémára!

a

Előzmény: lukit (756)
alpinaB6 Creative Commons License 2002.10.29 0 0 760
atompyka:

kinyomócsapágy! nyomd ki járó motornál alapjáraton, figyeld a hangját, ha megváltozik (sipol. lehet, hogy halkan) akkor tuti!

a

Előzmény: atompyka (758)
sz Creative Commons License 2002.10.29 0 0 759
karosszériás van erre? :)
ezt sacc/kb. mennyiből lehetne kipofozni új fényezéssel együtt?

atompyka Creative Commons License 2002.10.29 0 0 758
Erőt, egészséget!

"Jelentem, a 727-es hozzászólásban leírt kuplunggyógyítási metódus tartós eredményt produkált."
Azonnali jelenést kérek az én kuplungproblémámra talált megoldásról is!
:-)

Szóval nekem olyant csinál, hogy mikor intenzívebben akarok elindulni (vagy pl. emelkedőn), olyasmi hangot ad a kuplung, mikor még nincs teljesen felengedve, mintha vizes úton megpörögne a kerék. Ja, és közben mintha rángatna is kissé...
Viszont tipikus kuplungcsúsztatásos elindulásnál (nagy gáz, kuplung lassan fel) semmi gondja nincs.

Help, plz!

ATom

Előzmény: Kulimász (753)
Kulimász Creative Commons License 2002.10.29 0 0 757
A tömítő folyadék sokaknak segített már - bár én még nem próbáltam. A gyurmát igen, az szerintem nem rossz, de ahhoz meg ugyebár pontosan tudni kell, hol a lyuk. Nekem mázlim volt, mert hozzáférhető helyen volt kilyukadva, nem kellett kiszerelni a hűtőt. De ha neked gázos helyen van a lyuk, lehet, hogy nem úszod meg a szerelést. Bizony, a gyurmát csak oda kell tapasztani. A hűtő cellái közé nyomod, azok tök jól megtartják.
Szerintem folyadékot minden nagyáruházban kapsz, gyurmát meg autósboltban, benzinkútnál. Egyik sincs 1000 Ft felett...
Előzmény: lukit (756)
lukit Creative Commons License 2002.10.29 0 0 756
szerintem minimalisan szivarog, most vittem el a kocsit markaszervizbe, ott mondtak. hutotomito folyadekbol milyet erdemes? mennyi kerul? sok rosszat montak rola (ott rakodik le ahol nem kene, stb) ... es ez a gyurma ez micsoda? oda kell tapasztani siman? :)

en se akarom javitoemberkehez vinni, ez raadasul automata kocsi, ki-beszerelesre biztos kiszamlazna par orat :I

Előzmény: Kulimász (755)
Kulimász Creative Commons License 2002.10.29 0 0 755
Mennyire szivárog? Ha csak kicsit, érdemes próbálkozni a hűtőtömítő folyadékkal. Ha jobban, még akkor is ott a hűtőtömítő-gyurma. Hűtőjavítóhoz csak végszükség esetén vinném. Kétszer javíttattam hűtőt, mindkétszer rövidesen újra folyt.
Akkor már inkább csere.
Előzmény: lukit (754)
lukit Creative Commons License 2002.10.29 0 0 754
jo hutojavitot ismertek? szivarog az enyem ... :(
Kulimász Creative Commons License 2002.10.28 0 0 753
Jelentem, a 727-es hozzászólásban leírt kuplunggyógyítási metódus tartós eredményt produkált. Szóval, ha valakinek rángat a kuplungja - mielőtt szerelőhöz rohanna - érdemes kipróbálni az ott leírt módszert.

K.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!