A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Ma teljesen új arcát mutatta meg az RT. Elmentem szerpentinezni a Mecsekbe, de ezúttal nem ült mögöttem a párocskám és leszereltem a nagy bufla hátsó dobozt is. Így teljesen más volt a súlyeloszlás. Hát mit mondjak... befekszik a kanyarba, mint cica az ágyba. Nagyon jót csapattunk, iszonyatosan jó vonalvezetése van és észre sem vettem, de centinél kisebbre csökkent a majrécsík, pedig nem a kimondottan jó minőségű szakaszokon mentem. Nagyon kellemes gép az RT, egyre jobban kezdek belehabarodni :-)
Háááát, igazán megkéne már törni azt a trendet, hogy csak az a jó, amit Te túrsz ki magadnak :))) Én megspórolok neked egy csomó időt és ideget, Te meg adsz egy kis pénzt :DD
Szia, nálam van egy, teszem vissza épp a púpot hátra és gondoltam az extra hely érdekében vágok bele egy nyílást, de ha neked az eredeti vissza állítása a cél akkor kitalálunk valami mindkettőnk számára előnyös megoldást... 😀
Üzenj rám!
Dunakeszin vagyok.
+36302777450
Más, két hete vettem én is egy k1200 rs-p 2002-est
ABS persze villog ezerrel miközben az általános hiba is világít, ha le van húzva a hátsó abs jeladó akkor nem megy egyfolytában a pumpa, most tettem fel egy másik jeladót, nem pont ugyanolyan műanyag házast, hanem az egyel régebbi fémházast.. ezzel szépen egyet nyom gyújtás után, de ugyanúgy villog sűrűn villog az abs..
Mikor vettem akkor az akksi persze szét volt repedve, nulla pont nulla feszültség volt benne.
Mindenképp muszáj resetelni az új alkatrész után?
Még reménykedek hogy csak a jeladó rossz.
Semmilyen ellenállást nem lehet rajta mérni.
Valaki motorozik az áldásos szervós integrált abs nélkül?
Üdv mindenkinek!
Eladó ÚJ BMW motoros farmer 58-as és 60-as méretben. Protektorok csípőnél és térdnél, kabáttal összecipzárazható és ha derékban jó, de a szára hosszú, akkor egy rendkívül rafinált megoldással orvosolható : felhajtod :DD
Ha édesanyád culának, édesapád lapajnak, a haverjaid pedig yeti-nek vagy bigi-nek szólítottak, akkor eljött a te időd.
Eladó ÚJ BMW Rally kabát és nadrág 58-as és 60-as méretben /a kabátból és a nadrágból is van mindkét méret/. Protektor mindenhol, kivehető "varázsbélés", hatalmas szellőzők.
A kabát ára 150.000.-, a nadrágé 90.000.-, ha egyben viszed öltönyként, akkor egy 20-as kedvezmény.
Egyik nekem is bepárásodott egy egész napos esős motorozásnál.Érdekes módon magasnyomású mosás után nem. Láttam már gyárit is párásodni de lehet ,hogy a BMW is Kínában gyártatja!?
Sziasztok, egy kis segítség kellene. Az ABS rendetlenkedik a 97-es 1100GS-en: felváltva villog a két indikátor a műszerfalon, ami ugyebár hibát jelent. Számos oka lehet, tudom, köztük a legvalószínűbb, hogy az akksi elgyöngült kissé. A kérdés, hogy vajon az akksi feltöltését/cseréjét követően feltétlenül resetelni kell-e az ABS-t?
Tegnap vettem észre, hogy a kínai BMW kiegészítő fényszóró beázott a nagynyomásútól. Az egyik. Ragasztott kivitel gondoltam kuka... A vesztesek nyugalmával óvatosan lefeszegettem a ragasztott búrát és újratömítettem. Holnap próba :-)
Illetve ha már kiszedtem, a csatlakozójára raktam még egy vezetéket, a vezeték végét meg felvezettem az óraegységhez egy kis leddel, hogy tudjam, hogy be van-e kapcsolva a kiegészítő fényszóró. Ugyanis addig oké, hogy a hexEzcannel az indexkapcsoló 3 másodperces lenyomásával tudom be-kikapcsolni, csak éppen fogalmam sincs menet közben, hogy miújság, mert nincs visszajelzés. Most már fogom tudni :-)
Megtartja az első kerék befogója, ha normálisan van kialakítva. Nem minden irányban 3 mérettel nagyobb kerékhez valóval kell próbálkozni és a motorra fogni.. ;)
Én olyasmit használtam, mint amit Hamvasat linkelt. Azzal nem volt probléma, de egy jól megcsinált sima U kengyel is elég.
Nekem is ilyen van a Transitban, és én egy egyszerű farámpát csináltam hozzá kis peremmel, ami a vonóhorgon nyugszik, hogy el ne csússzon. Egyedül állok fel rá, a motort beindítva, eddig nem volt necces helyzetem. Lefelé 1-es, majd kuplunggal és első fékkel eresztem le.
Mivel a Transit öregszik, én is személyautó és utánfutó kombiban gondolkodom. Egy ráfutófékes, teli platóst szoktam bérelni pl hóágyú szállításra, 2,50 m széles, és 3,50 hosszú 750-es vizsgával, ami egy kicsit többet is elbír. Ha saját lenne, erre rá lehetne egyszerűen csavarozni az első gumi tartókat, és még síneket is, és máris többcélú a futó. Persze ilyet csak gyártatni lehet, de nagyon szépen futott, és az össz súllyal sem volt így gond, nem problémáztak sehol vele.
Ha ilyen az első kerék rögzítő, akkor csak beletolod és kész. Nem tudod eldönteni. A sima U kengyelekből a normálisabbjában nem dől el. Nekem a rámpára felmenetel macerás egyedül.
Ilyesmi utánfutót szeretnék, de ráfutófékkel, laprugóval és levehető oldalfallal, hogy motorszallításra és normál utánfutóként is funkcionáljon. Az se lenne baj, ha 3 motort is lehetne vinni vele...
Köszönöm a gumis válaszokat, egyelőre próbálom megszokni ami van, csak bizonyos aszfalt típusokon hangos igazából. Érdekes, hogy az 1150 GSA-n ugyanilyen guminak semmilyen hangját nem hallom, bármilyen úton is haladok, és ott még alapjáraton sem csörög. A motor zörgést egyébként már elkönyveltem úgy ahogy van, a főbb tulajdonságokban lényeges az előrelépés, a régihez képest. Pl tegnap bent voltam a városban, úgy megyek vele mint a párom F 700 Gs-vel, annyira könnyed, majd hazafelé egy kis szerpentin Szentendre Skanzen felé, átkapcsoltam a rugózást és módot dinamikusba, és szinte sportmotorrá változott, majd a főúton visszakapcs, és újra vízággyá változott.
Szóval így azért nem is rossz ez, egy motortól. Jó úton vagyok, hogy elengedjem az 1150 GSA-t is.