Nagy GRAT!! Remélem jövőre sikerül utolérnem téged!! :)
Olaj fogyi érdekes téma, mert tolom a 28i-nak én is, de egy gramm sem hiányzik, mondjuk Én kezdek is kicsit aggódni, hogy ilyen korú és ilyen használat mellett miért nem fogy? :)
A Totalcar-os cikkben promózott MOL bevizsgálást ki is fogom próbálni, hogy megnyugodjak...
Ha már 30i :) Vasárnapi legjobb köröm... Egyébként szinte csak így használom a 30i-t és az elmúlt 2ekm alatt szerintem 5-6 liter olajat öntött le a torkán kb :)
Akkor már egy bmw-n csináltatom meg a köszöböt, vagy a sárvédőívet/kerékjárati dobot.:)) és hallgatoma sohat hangját, ha én vezetem. Nekem marad a 36 touring saját felhasználásra, lassan el is kezdem építeni.:))) ki kell takarítanom a pincét, mert jön a lomtalanítás és asszony kirakja a felhalmozott cuccokat.
Néztem amúgy a mobile.de-t én is, tényleg 3000 alatt nincs nem rohadós. A német legalább odaírja, nem úgy, mint a magyar nepper, tisztelet a kivételnek.
Mutattam a fiataloknak az OPC-det is, tetszik nekik, de a kutya miatt nem preferálják.
Mit is lehetne ennyiért még venni? Mazda 6 kombiban, benzines 2 l, vagy 2,3 l) is lehetne gondolkodni talán. Egy-két példányt láttam, első ránézésre, ami tetszett, bár zok is rohadnak... Akkor meg inkább bmw, maradunk a tárgynál :)))
Igazából a 20i utolsó azért tetszik, mert olcsó, és nem sokat kell vele foglalkozni, bár az ezüst nem kedvenc. A hátsó kerékjárat javítás nem egy ökör ára, nyilván belefér a keretbe. Arra, amire kell, megfelelő lehet, bár nem mutat nagyot - de ez a része hidegen hagy.
30i tetszik ugyan, de gondolom nem véletlen, hogy megválna tőle 1 éven belüli használatot követően....
X-ben persze igazad van, Bp-Debrecen közt lenne használva, autópályán. Néha hegyi kirándulás - kutyával.
X felé annyiban húz a kedvem, hogy a leányzó is fogja vezetni, azért el bírom képzelni, ha sima 30i-ben bepánikol, és a gázra lép fék helyet....
Ez a konkrét példány még tetszik is, nem ezüst, úgy jól néz ki, meg fészliftes már, bőrös, az külön tetszik. Legfeljebb kiikszelem.:)))
Tudom, nem tökéletesek már a másfél M-es e46-ok (hallod, fórumtárs! :DDD), de ennyi keret van, és touring kell mindenképp. Más autót nem is tudok nagyon elképzelni, astra, ford, egyéb kommersz és a Gbor kedvence nem preferált. Ha van hibája egy részét és is megcsinálom, ha meg kell, akkor alkatrész probléma nincs különösebben.
Azért ha jó 18i, akkor még érdekelhet, ha valakinek va
Volt még egy Fehérváron, amit megnéztem, 157 e km-rel hirdetett 2,2-es 20i. Hátt, be se kellett indítani. Aszondja sérülésmentes. már messziről látszik, hogy motorháztetőbe durván bele van fújva, egyik ajtó félig belefújt, it-ott rozsda (rozsdamentes, aszondja telefonba:D), a vezetőoldali első ülés foltozva! :DDD. másfél percet töltöttem ott, ennyi benyomás elég is volt :))))
A 3-as jelentkezőt tegnap megnéztem. Ettől ugyan több a keret, de miért is vennénk drágábbat, ha van normális olcsón.
3-asról: kívülről tejesen rozsdamentes. Balos hátsó kerékjárati ívben belül láttam felületi rozsdát, ez érdekes rész lehet, máshol nincs. Nagyon szépek az élek, lehet akár törésmentes is, vagy szépen megcsinálták. Fényezése egységes, de nem mértünk rétegvastagságot. Egyéb pozitív: nagyon kultúrált az utastere, ha nem is 196 e km, de nem lehet sokkal több 200-nál benne. 2 éve volt 187-nél az utolsó szerviz pecsét. kárpit, ülés nagyon szép, megkímélt. motor nagyon szépen járt, klíma zajmentesen működik, futómű, fék rendben.
negatív: váltógombot megtekerték, lötyög a karon, az cserés, egyébként nagyon feszesen vált. légzsák lámpa világít. csomagtérajtó üvegablak nem nyílt, csak a teljes ajtó. Ezen kívül minden működik, egyben van az autó.
valamennyit enged az árból. Igazából megfelelne, de fiaatalabb, drágább is belefér.
Vacillálásra ad okot.
Magamnak kizárólagosra a 30i-vel foglalkoznék, de a fiatalok fogják használni leginkább, nekik a 20i is elég, de ha már bmw, legyen benne motor.:DDD
Nem rég volt itt arról, hogy mennyit ér az e36, mikor fog emelkedni kicsit jobban az ára. Most olvastam valamelyik fosbuk csoportban, hogy egy pesti srácnak ellopták az e36-ját. Aztán a pontagyú meg elkezdte darabonként árulni, így meglett a kocsi. Hát már itt tartunk.
Tényleg, köszi a tippet! Hát én a láncfeszítőre gyanakodom még, azért mondom, hogy nem 100%. A többi kérdésemben tudtok segíteni? (Ki tudom-e cserélni a tőkéket a veztengely/vezérlés lebontása nélkül, valamint, hogy hogyan történik a visszaszerelése)