Jól értem?Csapágy,főtengely,szimering,henger csere munkadija harmincötezer?Hát,nem semmi..és ez mennyi időben-egy teljes munkanap/nyolc óra/?Alkatrész árakat nem ismerem,de ez a munkadij kicsit lehúzósnak tűnik-nekem.Még akkor is,ha melegiteni kell a blokkot,meg ha zollos csapágyak vannak benne ,akkor is.
Nekem már volt az 560-nal ilyen hiba. 4 évig semmi gond nem volt, szinte mindent kivágtam vele. Ha szerencséd van olcsón megúszod! Letilthat a gép ha ezt csinálja. Szedd le a kuplungot, az olajpumpát és lessd meg alatta a szimeringet. Ha ott a bak akkor vószínűleg kuka lessz. Ha ezt megtetted akkor nézd meg, hogy nem lóg e a főtengely. Ha igen az szív.....ás. Nekem ez volt a vég a gépnek. Láttam a jófogáson egy gépet ahol azzt írták, hogy nem áll vissza alapjárat folyamatosan megy a lánc na ott már tutkó elkezdett széthullani a csapágy.az a középső stádiumos jel. Remélem nem azt vetted meg! Azzal kezdődött, hogy hirtelen gázhúzásnál leállt. Auto rendszerbe az a jó ha falsot szív levegőből folyamatosa adagólja hozzá a benyát eszméletlenül megy észre sem veszed, hogy baj van.
A lényeg nekem döntés közben kezdődött befejeztem a melót muszály volt. Eredmény megolvadt a dugó széthullott a csapágy ezért elmozdult egy pár tizedett a hajtókat a központból és a kipuffogó oldalán szétkarcolta a hengert. Husihoz bevittem szétszedték és közölték kb 200000 Forint a javítás.
Az a jó a kartelba, hogy nem egyszerű szétszedni, csak melegítve lehet mert könnyen törik, ráadásképp colos csapágyakkal szerelt egy vagyon. Csak a munkadíjra mondtak kb 35000Forintot.
Én nehezen de szereztem egy bontott kartelt főtengellyel (20000ft) feelpolíroztattam a hengert (6000ft) új dugó (12000ft) 8 óra szerelés (átépítettem mindent a régiről), usa oldalról letöltöttem a szerelési útmutatót. Ja és egy haverom segített + egy üveg pálinka. Viszont a komputer újra kell programozni ezért bekellet vinni a husihozz még várom az mennyi lessz.
Angol nyelvű szerelési útmutatót eltudom küldeni ha kell mailban ide nem tudom feltölteni kb. 40 oldal.
Én nagyon szeretem ezt a gépet szerintem mindennel 50 ezer körül megúszom és akkor megint jó lessz egy pár évig. Az új ára 280 ezer forint ahoz képest jóbban hangzik.
mivel ez már autotune-s gép, vidd be egy HQ szervizbe. Rádugják a gépre és jobb esetben kiderül mi a baja, de lehet hogy csak egy szoftver frissítés kell neki.
Sziasztok. Ma vettem egy 560xp-t használtan, hibásan, olcsón. A gép elindul 2 mp után leáll. Kompresszió jó. Szikra van. Szétszedtem a karbit átfújattam. a membránok hiba nélkülinek látszanak. Új benzinszűrőt, új gyertyát raktam bele, de a hiba megmaradt. Nem volt valakinek közületek hasonló tapasztalata? Kélek ha tudtok segítsetek a tanácsokkal?
Szerintem is sok,az nagyon el van találva a 38-as 0.325 osztással.Teljes laphosszban is szépen megy vele.Én a 365-re sem vettem 50-es lapot,mert soknak gondolom.Persze alkalmilag mehet rá még nagyobb is,ahogy az 545-re is mehet a 45-ös lap,de csak ritkán,néhány nagyobb átmérőjű döntésre,de állandó darabolásra én nem használnám.
Elhiszem, nem volt még dolgom 545-el, viszont azt gondolom, hogy 50 köbcentis masinának sok a 3/8 45 cm, pláne ha állandóan azzal dolgozik és nem csak napi 2 tankot.Meg szerintem akkora lappal végig fában nem is lenne már haladós.