Ez itt a Fortepan kulcsszavazók, címkézők, tárgyszavazók beszélgetős fóruma.
Szülőatyánk, a "FortePan megfejtések" amott lakik:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9204653
nekem is feltűnt ez a miki, de aztán elfelejtettem, hol volt.
Ha külön van Steyr és Steyr-Puch, Benz és Mercedes-Benz, akkor sztem legyen ez is külön. Sztem fontosabb az egységes standard, mint a kép mennyiség, mert az állomány fokozatosan bővül és sok évre előre kell tekinteni
Célzás talán, hogy Berényi szeretne egy gépet magának...
14179 Itt a "Douglas-márka" címkét inkább írjuk át "McDonnell Douglas-márka" címszóra. Igaz, hogy akkoriban még csak sima Douglas volt, de a 2 címkéhez össz 3 kép tartozna.
Az itt található 2 táblázat szerint Steyr Daimler Puch-nak kéne hívni őket, ha már ennyire szakszerűek szeretnénk lenni. Vagy külön kéne Steyr-márka és Puch-márka hozzá, vagy Steyr-Puch-márka, akkor viszont kapcsolni kéne, hogy a Steyr/Puch-ra való keresésnél a Steyr-Puch-ot is kiadja.
Amúgy valaki megfigyelte, hogy a helikopter szóra 8 képet ad ki a rendszer és azok mind Mil gépek?
Lada-márka, Zsiguli már kissé elnagyolt az alakuló standardhoz képest (Pl. Iljusin-márka, Iljusin Il-18), ezenkívül az, hogy Zsiguli 1200 vagy 1500 elég nagy jelentőségű egy generáció számára. Inkább azt kérdeztem, hogy a nemzetközi/orosz Lada jelölés alapján vagy a magyar Zsiguli megnevezés alapján menjünk.
Ua. az egyes esetekben tényleg kérdéses, hogy a gyár vagy a konstruktőr neve jelenti-e a márkát, a brand-et, főleg régi és kevéssé ismert típusok esetén, ahol a gyakorlati használatra nincs ezer példa.
Úgy tűnik akkor, hogy az avia-info tévesen a Letovnak tulajdonítja a Pionyrokat, de a wiki és a gyár weboldala szerint ezt a típust a Let Kunovice gyártotta