húúú hát pontos mérnőki adattal nem tuodk szolgálni :/
a lendkereket lassan kézzel át lehet forditani de nagyobb lendkerék mozdítással visszarúg :D tehát jó a kompresszió ,mihez tudnám hasonlitani a rántás erőszükségletét, hát kb mint egy jóerőben levő 4 ütemű fűnyírómotor a lendkerék is sokat számít inditásnál a kezdőlö9késnél :) gondolom ezért is szép lágy az indulása :)
/remélem nagyjábol érthetően fogalmaztam? /
amúgy ha le van véve a motorburkolat akkor lassú lendkerék forgatással a sűritési ciklusban betekert gyertyával (levett pipával) ,a kipuffogón,-a szívóágon érdemes fülelni ,nos ha ebböl kifolyólag valami "tömitetlenség van" akkor sziszegés jelentkezik , ezutt érdemes levenni a Hf-et mert vagy a hf tömítés égett ki, ,esetlegesen laza hf ,csavarok, vagy a sziszegés lehet pl a szeleptányérok felfekvő felületének kokszosodása is vagy valami kis mocsok a szelepülék,-és a szelepfelfekvő felülete közt (ami kitámaszt)
amúgy nem egy bonyolult szerkezet én jobban féltem tőle eleve méretét tekintve is ,na meg hogy kissé koros :) de arányába véve állapotát tekintve is mellé mernék állítani egy azozon teéljesítményű pl MTD motor minsőségileg :D biztos érted ,hogy értem :)
Dehogy keseredek :) nem adom fel a "harcot" ,nem az a tipus vagyok :)))
akkor lehet ,hogy a tiszta benzin végzi maró hatását végülis ez jó is !
igen megnézem azt a kis bizbaszt a karbinál ...
az úszószinten is emeltem valaki ajánlotta,hogy a fedéltömités vastagsával tudom a szintet álltiani... na én vágtam alá kartonpapirbol kb 1mm de a fedél behuzva úgy kb 0,5mm-t emelhetett jól gondolom?
az e85-öt ismerem :D 4T trabival tisztán jártam vele nyári időszakban :D
arra a kis átlátszó műanyag szűrőre gondolsz amit pl szgk.-hoz is szoktunk közbeépiteni a két cső közé? van is itthol tán...
hát nincs kizárva az sem ,hogy T-72-es ázik fel a tank alján :D
Na további szép napot megyek én mert melóvan kajálni jöttem haza :)
Na végre sikerült feltöltenem a videót lassú a gépem :/ azelőtt kezdte el feltölteni mielőtt irtam az elző hsz.-t remélem jó a link:
igaz nem így terveztem ezt a videót tegnap este tényleg olyan gyönyörűen indult járt minden most nem tudom mi lett vele :/
tegnap este 1:40 keverékkel járattam most pedig tiszta 95-össel,
közbe csináltam képet is ,hogy milyen a benzin amit leengedtem belőle
a színét a képen nem tudom mennyire kivehető a flakon átlátszó TG.-s szélvédőmosós flakon.. de a színét az olajjal keveredett fagyállóhoz tudnám hasonlítani ... na ezen nem csodálkozok ,hogy nem indult ,de azon igen ,hogy most miért ilyen kérvekönyörögtetős épp-épp,hogy éldegélős járása van :/
Azért remélem tetszeni fog a videó valamennyire ,már ha csak a tipus végett is a hibáitol eltekintve ,a videón a gázkar állásábol "amit én kihasználtam" az kb . 1/2-és 3/4-ed közt szerintem pörgött volna még csak nem szeretném ha károsodna esetlegesen ...
ma délután kicseréltem a benzint,,, igaz küzdelmes volt az inditás :/ hogy miért? én a gyujtás-karbi körül gyanitok még mindig valamire :/ lehet előszöris nem ártana valami légszűrőt csinálni rá mert a szivatót ráhúzva picit kiengedve jónak mondható ... de azt nem értem tegnap este miért volt jó ? :(
am készitettem egy videót a jelenlegi helyzetröl..."még feltöltés alatt áll " mihelyst feltölti a rendszer rögtön küldöm :)
A videó nem olyan mint vártam kész küzdelem volt :/
de szerintem nem nagy baja lehet :)
a hengerfejtömítgésnél nem fúj át tehát az kilőve...
A karbit itt árulják a traktoros boltban. van belőle nekik elég sok. Ha működne akkor nem lenne egy hátrány, ilyen áron. A ventillátor teljesímény nem a mama hajszárítója elven gondoltam én sem. Ez az elektromos nem rossz.
Ram Air rendszernek is hívhatnánk, csak nem sebesség hanem ventillátor fordulat függő.nem sokbol tart egy plussz ventillátor felrakása. De ennek a levegőnek a szűrése inkább.
A pluszlevegő befúváshoz anyit mondanék,hogy a gyári ventillátor csere,vagy plussz,hozzáadásával jelentős töltőlevegőhöz jutna a kedves felhasználó. Magyarul a ventillátorbol a karbiba vezetett levegő biztos hogy fordulatszám és időarányos lenne.