Keresés

Részletes keresés

jozef78 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 295

Hogy mennyit kóstál most,tavaly láttam eggyet azt 450 000-ért adták teljes felszereléssel,

az enyémet cseréltük:egy 500-as szalagfűrészre,robi 250-re,és egy terra futóra,

ez kb 250 000 körül volt,nagyon jó gépek,és nagyon erősek,15-én felraktam a hóláncot

és autókat húzgáltam vele a nagy hóból.amúgy Hajdúböszörményi vagyok.

http://siulo-iesko.lt/parduodamas-motoblokas-mtz-12

 ez tavaly még magyar oldalon volt hirdetve.

 

Előzmény: Lki1 (289)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 294

Akor még szép reményekkel telve próbálgattuk a gépet. :)

Még nem adtam fel, és egyelőre ezt a motort egy remek mérnöki munkának tartom, kivéve a karburátort...

 

Előzmény: józsika1986 (293)
józsika1986 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 293

a kis dízel? :)

nem rossz :)

láttam a "T010" cimű videót a kis "üdvöskédröl :)"

 

Előzmény: Lki1 (292)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 292

Értem. 

Küldtem egy videóválaszt rá.

Na, lesz egy kis időm, és remélhetőleg én is tehetek egy videót az én gépemről!

Előzmény: józsika1986 (291)
józsika1986 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 291

Hali!

 

húúú hát pontos mérnőki adattal nem tuodk szolgálni :/

a lendkereket lassan kézzel át lehet forditani de nagyobb lendkerék mozdítással visszarúg :D tehát jó a kompresszió ,mihez tudnám hasonlitani a rántás erőszükségletét, hát kb mint egy jóerőben levő 4 ütemű fűnyírómotor  a lendkerék is sokat számít inditásnál a kezdőlö9késnél :) gondolom ezért is szép lágy az indulása :)

/remélem nagyjábol érthetően fogalmaztam? /

amúgy ha le van véve a motorburkolat akkor lassú lendkerék forgatással a sűritési ciklusban betekert gyertyával (levett pipával)  ,a kipuffogón,-a szívóágon érdemes  fülelni ,nos ha ebböl kifolyólag valami "tömitetlenség van" akkor sziszegés jelentkezik , ezutt érdemes levenni a Hf-et mert vagy a hf tömítés égett ki, ,esetlegesen laza hf ,csavarok, vagy a sziszegés lehet pl a szeleptányérok felfekvő felületének kokszosodása is vagy valami kis mocsok a szelepülék,-és a szelepfelfekvő felülete közt (ami kitámaszt)

 

amúgy nem egy bonyolult szerkezet én jobban féltem tőle eleve méretét tekintve is ,na meg hogy kissé koros :) de arányába véve állapotát tekintve is mellé mernék állítani egy azozon teéljesítményű pl MTD motor minsőségileg :D biztos érted ,hogy értem :)

Előzmény: Lki1 (290)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 290

Mennyire nehéz megrántani? Én nagyon vérszegénynek érzem a kompressziót. Igaz, csak egy henger, de a tiednél is csak egy sűrít egyszerre.

Nem sikerült megszólaltatni, csak egy-két halvány pukkanás volt az eredmény fél nap rugdosás után.

Lehet, én is ledobom a hf-et, és szétnézek benne.

Előzmény: józsika1986 (281)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 289

Nem láttam még két hengerest. Csodálkozom. 

Mit kóstál mostanában egy ilyen? Mindenkitől azt hallom, hogy nagyon jó műszerek. 

Egy időben nagyon rajta voltam, hogy szerezzek egyet.

Merre vagy az országban? 

Előzmény: jozef78 (288)
jozef78 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 288

Bocs de szerintem ez gyári igy ahogy van ezzel a motorral az első tulajtól vettük,

ő azt mondta hogy ukrajnában vette 1990-ben ujonnan.

Ha ő hazudik akkor én is.

Egyébként a gyári festés volt rajta,és nem volt hozzányulva,legalább is szerintem

mert a csavarok feje is le volt festve,es ép volt rajta a festék.

De lehet hogy tévedek!

Előzmény: Lki1 (284)
jozef78 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 287

A motor kapott gyürüket,fötengej szimeringet,tömitéseket,szelep himba állitó csavarokat,

és az olajozással is baj volt,de hála Robi fórumtársnak aki segitett az is megoldódott.

A hajtómüben csak 2 szimeringet cseréltem az müködik.

De a motor nem akar durrog csattog de nem megy,és ráadásul most még új játékba is

kezdett, az első henger gyertyáját is kinyirja már vagy 8-at tönkretett.

Előzmény: Lki1 (284)
józsika1986 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 286

Szép napot! :)

 

Dehogy keseredek :) nem adom fel a "harcot" ,nem az a tipus vagyok :)))

 

akkor lehet ,hogy a tiszta benzin végzi maró  hatását  végülis ez jó is !

 

igen megnézem azt a kis bizbaszt a karbinál ...

az úszószinten is emeltem valaki ajánlotta,hogy a fedéltömités vastagsával tudom a szintet álltiani... na én vágtam alá kartonpapirbol kb 1mm de a fedél behuzva úgy kb 0,5mm-t emelhetett jól gondolom?

az e85-öt ismerem :D 4T trabival tisztán jártam vele nyári időszakban :D

 

arra a kis átlátszó műanyag szűrőre gondolsz amit pl szgk.-hoz is szoktunk közbeépiteni a két cső közé? van is itthol tán...

 

hát nincs kizárva az sem ,hogy T-72-es ázik fel a tank alján :D

 

Na további szép napot megyek én mert melóvan kajálni jöttem haza :)

 

Előzmény: t010traktor (283)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 285

Igen. A szesz tud ganajozni. Évtizedes lerakódásokat felszed!

Volt rá példa, hogy karbit egy az egyben szeszes fürdőben áztattam!

Előzmény: t010traktor (283)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 284

Ez egy MTZ 05!!!!

Állítólag csak kihalásos alapon lehet hozzájutni. Felénk nagyon ritka.

 

Egyben 32-ért jött volna, de a szelepfedél csavarok jöttek mindenestől, semmi nem mozgott rajta, mindenbe bele volt esve a rozsda.

Csak tárolási gondja volt. belülről viszont tényleg kifogástalan.

 

Viszont a te gépedere az UD15 az eredeti motor, nem a kéthengeres UD25!

 

Most várok egy D6,2 dörzsárat (a túlméretes pillangószelephez), és közzé teszem, hogy mire jutottam a kispók karbival.

Amennyiben nem ragaszkodsz az eredetihez, érdemes megszabadulni tőle.

 

A motort újítottátok fel, vagy a hajtóművet?

Előzmény: jozef78 (282)
t010traktor Creative Commons License 2013.03.21 0 0 283

Szia Józsika !

 

Szerintem Ne keseredj el, de Nekem volna egy tippem a hibás járásra.

Kiöntötted a gépből a használt szar, gyenge benzint.

Beletöltöttél frisset, erőset, üdét.

Ha jól látom szűrőt nem tettél a csőbe ezek után.

Szóva hajól sejtem az új benzin dolgozik és szépen takarít,

tehát minden szűrőt nézz végig.

Vannak a mienkbe is rejtve.

Ha jól rémlik ahol a benzincső bemegy a karbiba, ott is van egy.

Kicsi szűrő és ha eldugul akkor az okozhat ilyet fulladást, aztán ha már nagy

a vákum akkor megint átszív benznit egy kicsit  és megint megy ....

 

Mivel ennyire koszos én javasolnék egy etanolos ( E85 ) takarítást.

Olcsóbb mint a benzin, ha bent marad akkor sincsen gond, mert a 

moci megeszi és mivel alkohol így szépen tisztít.

 

Csak vagy sűrűn cseréld vagy tegyél be 3-400Ft-ért egy olyan műanyag szűrőt

a benzincsőbe, mert a tankbol is fognak még gondolom csodák 

előkerülni ( pl 32-es kulcs :-D ).

 

Előzmény: józsika1986 (281)
jozef78 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 282

És megkérdezhetem hogy miért nem vetted meg?

gondolom nem müködik.

Én egy ilyennel foglalatoskodom,erre kellene egy másik karbi:

http://indafoto.hu/ilo/image/16838787-acfd9c96

még tavaly lett felujitva,de azota megint problémás.

Előzmény: Lki1 (280)
józsika1986 Creative Commons License 2013.03.20 0 0 281

Na végre sikerült feltöltenem a videót lassú a gépem :/ azelőtt kezdte el feltölteni mielőtt irtam az elző hsz.-t  remélem jó a link:

igaz nem így terveztem ezt a videót tegnap este tényleg olyan gyönyörűen indult járt minden most nem tudom mi lett vele :/

tegnap este 1:40 keverékkel járattam most pedig tiszta 95-össel,

közbe csináltam képet is ,hogy milyen a benzin amit leengedtem belőle 

a színét a képen nem tudom mennyire kivehető a flakon átlátszó TG.-s szélvédőmosós flakon.. de a színét az olajjal keveredett fagyállóhoz tudnám hasonlítani ...  na ezen nem csodálkozok ,hogy nem indult ,de azon igen ,hogy most miért ilyen kérvekönyörögtetős épp-épp,hogy éldegélős járása van :/

Azért remélem tetszeni fog a videó valamennyire ,már ha csak a tipus végett is a hibáitol eltekintve ,a videón a gázkar  állásábol "amit én kihasználtam" az kb . 1/2-és 3/4-ed közt szerintem pörgött volna még csak nem szeretném ha károsodna esetlegesen ...

 

Jóéjt Mindenkinek! :)

 

Előzmény: józsika1986 (279)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.20 0 0 280

Igen. Én személyesen néztem ezt a motort. 

Nem vettem meg. Ez tényleg új, csak érett állapotban van a nem megfelelő tárolás miatt. 

Ez a motor volt az oka, hogy ráakadtam a trakimra!

Előzmény: jozef78 (275)
józsika1986 Creative Commons License 2013.03.20 0 0 279

PD-10 a motor tipusa 

nekem is volt a köteles inditású csak hülye fejjel elbarmoltam régebben :(

 

http://www.belarus-tractor.com/en/main.aspx?guid=1751

Előzmény: loadbeta (277)
józsika1986 Creative Commons License 2013.03.20 0 0 278

Szép estét mindenkinek :)

 

ma délután kicseréltem a benzint,,, igaz küzdelmes volt az inditás :/ hogy miért? én a gyujtás-karbi körül gyanitok még mindig valamire :/ lehet előszöris nem ártana valami légszűrőt csinálni rá mert a szivatót ráhúzva picit kiengedve jónak mondható ... de azt nem értem tegnap este miért volt jó ? :(

 

am készitettem egy videót a jelenlegi helyzetröl..."még feltöltés alatt áll " mihelyst feltölti a rendszer rögtön küldöm :)

 

A videó nem olyan mint vártam kész küzdelem volt :/ 

de szerintem nem nagy baja lehet :)

a hengerfejtömítgésnél nem fúj át tehát az kilőve...

 

loadbeta Creative Commons License 2013.03.20 0 0 277

A karbi amit feltettem, egy 340ccm-es kétütemű indítómotor karburátor amit MTZ, JUMZ, trakik indítására gyártottak.

Előzmény: loadbeta (271)
loadbeta Creative Commons License 2013.03.20 0 0 276

A karbit itt árulják a traktoros boltban. van belőle nekik elég sok. Ha működne akkor nem lenne egy hátrány, ilyen áron. A ventillátor teljesímény nem a mama hajszárítója elven gondoltam én sem. Ez az elektromos nem rossz.

Előzmény: t010traktor (274)
jozef78 Creative Commons License 2013.03.20 0 0 275

Üdv mindenkinek!

Egy kérdésem lenne hozzátok,hogy ennek az egyhengeresnek a karburátorja,ugyanolyan-e

mint a 2 hengeresé?

 

http://aprod.hu/hirdetes/benzinmotor-yd-15-ud-15-alkatreszei-eladok-IDLbEf.html#

 

 

t010traktor Creative Commons License 2013.03.20 0 0 274

Szia loadbeta !

 

Te is egy szép országban élsz :-(

2-3 cm hó és 2-3 nap áramszünet ??? :-(

Üdv újra itt ! :-)

 

Jól néz ki a karbi.

Mármint a képen levő.

 

A ventillátoros megoldás az nem olyan fasa, azt annó nagyon régen próbálgattuk

simsonon meg trabin, de nem igazán mködött.

Ott azért valami értelmesebb nyomás is kell, nem csak az  "éppen hogy lengeti a hajam " :-)

Előzmény: loadbeta (272)
loadbeta Creative Commons License 2013.03.20 0 0 273

Ram Air rendszernek is hívhatnánk, csak nem sebesség hanem ventillátor fordulat függő.nem sokbol tart egy plussz ventillátor felrakása. De ennek a levegőnek a szűrése inkább.

loadbeta Creative Commons License 2013.03.20 0 0 272

A pluszlevegő befúváshoz anyit mondanék,hogy a gyári ventillátor csere,vagy plussz,hozzáadásával jelentős töltőlevegőhöz jutna a kedves felhasználó. Magyarul  a ventillátorbol a karbiba vezetett levegő biztos hogy fordulatszám és időarányos lenne.

loadbeta Creative Commons License 2013.03.20 0 0 271

A kép lemaradt.

loadbeta Creative Commons License 2013.03.20 0 0 270

 

 

Van villany .Holnap ezt még rápróbálom a gépre. Egy lánctalpas inditómotor karbi, 0 kilóméteres.

 

 

Összesen: 4 képKészleten

Szállíthatóság

Normál szállítás.

A termék cikkszáma: 11. 1107011

 

A termék leírása:

A termékhez még nincs leírás...

4 850,00 Ft / db(3 819,00 Ft + ÁFA)
db

Lki1 Creative Commons License 2013.03.19 0 0 269

Ha holnap nem felejtem el, küldök neked egy programocskát, ami a kompresszor, és a turbó összjátékát hivatott bemutatni. 

Oda inkább egy csavarkompresszor kellene, mivel nyomaték kell, nem fordulatszám.

Előzmény: t010traktor (267)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.19 0 0 268

Most tudtam megnézni a videót. 

Nagyon ügyes munka, és jóötlet! A regulátor be van kötve?

Előzmény: nj1 (222)
t010traktor Creative Commons License 2013.03.19 0 0 267

Ud-25 i ????

Az szép ! :-D

 

Kompresszort hajtani van kardán !

Ott az első csonk.

Ha nem használsz első TLT-t akkor oda fel lehet tenni egy kompresszort.

De a motortér eleje se nagyon van tele, 

a kurbli helyére egy megfelelő csatlakozás akár egy ékszíjtárcsa !

 

Esetleg van az a motor ( piros ) amin elől van egy generátor ékszíjjal hajtva !

A generátor helyére egy kompresszor !?

 

Előzmény: Lki1 (266)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.19 0 0 266

Egy 1,2-es I-es Clio központi injektor rendszerem van mindenestől. 

Bosch injektor, Siemens kp agy... Tökömtudjamilyen érzékelők, és tyúkbelek hegyekben.

Az hogy mutatna a kis UD motoron? Meg is nézem a torok átmérőt!

 

Mondja, hogy nagy keletje van az aggregátoroknak. 

 

Kompresszort meghajtani van megfelelő bordás kardán??? :))

Előzmény: t010traktor (265)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!