Szerintem mindegy hogy ki vagyok, más Fiat topikokból elég jól ismernek, nem ma kezdtem.
De ha egy kicsit is végiggondolod az egészet magad is rájössz hogy igencsak megvezettek. Na nem a hatással, mert ettől a boxtól valóban jobban meg a gép, csak a körítéssel.
Csodák nincsenek, ezt már rég megtanultam.
/Ismered a viccet : mondd királyfi hány éves vagy? És még hiszel a mesékben? :) /
U.I.
Ezt a te csoda "csiptuningodat" mi már 2 éve használtuk az Alfa 156 MJTD -ben.
De félretéve az iróniát, válasz a kérdéseidre :
Ha chip tuningot írtak a számlára azzal csak a saját hozzá nem értésüket bizonyítják / és itt most tekintsünk el a szándékos becsapástól/. Chiptuningról akkor beszélhetünk ha az ECU szoftverét átírják, ezáltal módosítják a turbónyomást és a befecskendezési időket.
Erre garanciát vállalni nem kunszt, mert ezek a motorok még így is kihúzzák a két évet, a többi meg nem számít.
Ezt tuti hogy nem a gyárból rendelték, legfeljebb azt mondták hogy eloszlassák a kételkedésedet. /Igen jó gyári Fiat kapcsolataim vannak, ha ez igaz lenne már rég hallottam volna róla/
Milyen szoftver ismert fel és mit? Megnéztem a Linea kapcsrajzát, azon nincs plusz csatlakozó vagy kivezetés későbbi bővítés számára, legfeljebb a computer és a jeladó közé köthették. Ez pedig nem más mint a jeladó értékeinek a meghamisítása és a computer félrevezetése.
na jó ha nem csip tinig akkor miért merték az rá irni a számlára? miért válaltak garanciát rá? és miért pont a gyárból rendelték? és miért irta ki a rácsatlakoztatott szoftver,hogy felismerte?
Sajnos holnap megyek a szervizbe, mostanában többször lekapcsolt a világításom, mintha a kapcsoló kontaktos lenne, mert lekapcsolom, visszakapcsolom és ok.
De tegnap már menet közben is átváltott helyzetjelzőre.
Ja meg a szellőző ventillátor sípol, úgyhogy azt is cseréltetem.
Sajnos holnap megyek a szervizbe, mostanában többször lekapcsolt a világításom, mintha a kapcsoló nem kontaktos lenne, mert lekapcsolom, visszakapcsolom és ok.
De tegnap már menet közben is átváltott helyzetjelzőre.
Ja meg a szellőző ventillátor sípol, úgyhogy azt is cseréltetem.
Én minden autómban 10000km-nél cserélek olajat. Ez igy volt a 12 éves bravámnál is meg most az új Lineánál is. Szerintem ennyit megérdemel az autó. A motor meghálálja.
..nekem már volt 4 zsír új autóm,4 benzines és ez az első dízelem..(NEM felvágásképpen,hanem,hogy tanuljatok belőle!!!...és adjon az ISTEN nektek is sokat belőlük és nekem is!!:)))) )
...5000 km-nél mindegyiknél lecseréltem az olajat,mert a motor meghálálja azt!!!!
...10000 ,-ft NEM VER senkit földhöz az olajcserét illetően!!!
...5000 km és olajcsere után más lesz a motor hangja és teljesítménye,azaz még a fogyija is független attól,hogy benyás vagy házolajas!!!!!!!!