Keresés

Részletes keresés

roburka Creative Commons License 2009.02.18 0 0 14288
Tud nekem valaki mondani olyan ikerdugattyús légsűrítőt ami vízhűtésű?? Rábáé példáúl?? vagy kamaz?? vagy akármilyen csak jó sok levegőt tudjon termelni.
Cseh S. Creative Commons License 2009.02.17 0 0 14287
Biztos elég jo gép lehet,még most is használják több helyen.Videot is látni rola a youtube-on elég fürge,jo lehet a teljesítménye.Láttam már élőben is de nem néztem meg eléggé.Mert felmerül néhány kérdés.Például hogy a derekát átalakitották-e vagy legalábbis lehatárolták a vizszintes csuklot mert ha nem akkor könnyen felborulna mikor fent van a kanál.Meg hogy az elsö hid ami itt a hátsó ,rugozása megmaradt-e.Remélem látok még ilyet és megvizsgálom.De ügyes átalakitás az biztos.Az oroszok is csinálják ezt a mai napiga 150-esből meg a Kirovecekből..Kiváncsi lennék ki találta ki először.
haflinger Creative Commons License 2009.02.15 0 0 14286
A nagyszénási TSZ gyártotta a nyolcvanas években felújítandó T-150K traktorokból a HR-2 rakodógépeket. 180 lóerős Rába motorokat építettek be, a sebességváltó helyett Linde típusú hidrosztatikus hajtást alkalmaztak (ha jól emlékszem a Claas Dominator kombájnokéval megegyező részegységekből). A rakodószerkezet és az adapterek saját gyártásúak voltak.
Néhány prospektuskép:

Előzmény: Qn (14285)
Qn Creative Commons License 2009.02.15 0 0 14285
pontosan, valamilyen orosz vontatóra építették. Csak megfordították a fülkét. Kíváncsi lennék, hogy a markoló része honnan származhatott....

Qn001090220Qn001090221Qn001090222Qn001090223
Előzmény: haflinger (14284)
haflinger Creative Commons License 2009.02.15 0 0 14284
Esetleg Nagyszénáson?
Előzmény: Qn (14283)
Qn Creative Commons License 2009.02.15 0 0 14283
egy érdekesség, ki tudja hol gyártották?
Qn001090213
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.14 0 0 14282
Hali!

Azt hittem a felépítményre gondoltál.
A lámpákat nem is figyeltem.

Attila
Előzmény: pmobilTB (14278)
haflinger Creative Commons License 2009.02.14 0 0 14281
dutrancs Creative Commons License 2009.02.14 0 0 14280
Köszi ,minden rendbe!!
Előzmény: haflinger (14279)
haflinger Creative Commons License 2009.02.14 0 0 14279
Utólagos engedelmeddel ezeken a képeken is világosítottam egy kicsit :-)
Előzmény: dutrancs (14275)
pmobilTB Creative Commons License 2009.02.13 0 0 14278

Szia 300SD!

Én azért gondoltam, mert Mwin kollega szerint szimpla lámpával nem készült ilyen Rába.

üdv

Jani

Előzmény: Törölt nick (14277)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.13 0 0 14277
Nincs ezen szerintem semmi sufni tuning, ez valamikor bányában dolgozott.
Előzmény: pmobilTB (14274)
dutrancs Creative Commons License 2009.02.13 0 0 14276
Még mindig jól tartja magát.
Előzmény: dutrancs (14275)
dutrancs Creative Commons License 2009.02.13 0 0 14275
Edebácsi mentette ki ezt a korszerű csodát.
pmobilTB Creative Commons License 2009.02.13 0 0 14274

Sufnituningolt Rába Győrből.

üdv

Jani

Mwin Creative Commons License 2009.02.05 0 0 14273
Szia, tudod, hogy engem nem kell meggyőznöd.
Amúgy szép nagy vita volt legutóbb erről a közutas topicban...
Előzmény: Ramsau83 (14272)
Ramsau83 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 14272

Szia Malwin!

 

Azolcsósági versenyhez annyit hogy ma ilyen kisvíznél hoztunk kb. 55 kamionnyi árut 1000 Le-vel és 5 emberrel. Hol van ehez a közút!

Előzmény: Mwin (14246)
Cseh S. Creative Commons License 2009.02.04 0 0 14271
Mindenki azt tudja amit tapasztalt,látott.Én ezt tapasztaltam.Lehet csak szarokkal találkoztam.Ennyi.
Cseh S. Creative Commons License 2009.02.04 0 0 14270
Mindegy,kár rola vitázni.Mindenkinek megvan a véleménye és kész.
Előzmény: gruzovik (14269)
gruzovik Creative Commons License 2009.02.04 0 0 14269
Amikor betettem ezt a képet nem gondoltam, hogy ezt váltja ki egyesekből, mert nem tettem volna.
Szerintem amit írsz egész egyszerűen alaptalan, nem vezettél Tátrát, csak degradálod mert nem tetszik.
Én vezettem, és ezeket nem tudom elhinni, 18 volt belőle (815 S1,S3) a cégnél, volt a régebbi alsó kéményes is szép számban, de szépen végig dolgozták a napot, pedig néha az olaj felment 140 fölé is, a Kamazokkal együtt.
Az egyik hátránya amit tapasztaltam a csőrőssel szemben, hogy rakottan tolja az elejét. Ha bánya meddőt visz az ember púpozva, bizony a fék hamar elfogy, de milyen hasonló gépen nem. Aki nincs hozzászokva a szinkron nélküli váltóhoz, nehezen szokja meg, főleg vissza.
De, hogy szar azt semmi kép nem mondhatja senki !
És csak erősíteni tudom, hogy az orosz is alkalmazta(za) a Tátrát és csak azért nem többet mert drága és a hazai kéznél van.
Előzmény: Cseh S. (14264)
venuto Creative Commons License 2009.02.04 0 0 14268
Tanár úr , levele gyütt a R.I.L.A.K. nevű rovatba (, de erősidegzetűeknek is szabad megnézni a mai napon mit tett oda a Sapirico . . .).
Előzmény: haflinger (14221)
tavidir Creative Commons License 2009.02.04 0 0 14267
Jó lenne Bamakóra!!! Ha kibukik a gépész, jobb egyes átveszi az irányítást!! :DDDD
Előzmény: M61021 (14262)
Gyufa 1973 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 14266

.Müszakilag és minőségileg is egy szar.

Tisztában vagy a Tatra műszaki paramétereivel? Még az oroszok is vették, pedig ők is elég jók terepjáró teherautók gyártásában.Pálcák lognak ki a müszerfalbol azok a kapcsolok.Nagyon sulyos.

Tényleg. Ez valóban nagy konstrukciós hiba-))).

Zabál mint az az állat és elromlik

Ez mindenre igaz amit elhanyagolnak, a bányákban pedig nem minden esetben figyelnek oda a fokozott karbantartásigényre. Én dolgoztam ilyen helyen egy 148-assal, és sikerült végigdolgoznom a napokat probléma nélkül. Nem tudom hogyan történhetett-))).

Meg a négytengelyesek jok terepen de csak üresen.

Szerintem ezt gondold át mégegyszer.

Pont ma találkoztam a pályán két katonai 815-össel,rendöri felvezetéssel mentek kb.60-nal.

Ebből milyen következtetést vonsz le?

Előzmény: Cseh S. (14264)
Gyufa 1973 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 14265
Na te se vezettél még Tatra-t.
Előzmény: Cseh S. (14264)
Cseh S. Creative Commons License 2009.02.04 0 0 14264
Az.egy rakás szar.Én nem csak a képeket nézegetem roluk,hanem dolgoztam néhánnyal.Müszakilag és minőségileg is egy szar.Az ujabbak már már jobbak mert a németek probálnak segiteni szegényeknek.De a régiek.Zabál mint az az állat és elromlik.Ennyit tud.Meg belülröl mienek pl. a 815-ösök.Pálcák lognak ki a müszerfalbol azok a kapcsolok.Nagyon sulyos.Az oroszok se csináltak szépet belülröl de a románok meg a csehek még őket is felülmulják.Borzasztó.Én amit láttam mind tönkrement.Sokan mondják hogy bányában mien jok.Hát mi dolgoztunk velük nagyüzemben nehéz terepen.Egy honap alatt az összes kihullott.Két négytengelyes katonai meg három 815-ös.Nekünk volt egy harminc éves MAN meg egy harminc éves Magirus Deutz,azok simán végigdolgozták a munkát.Néha elakadtak kihuztuk és kész.Nem akarok megsérteni senkit de én ezt tapasztaltam.Ami tetszett a 815-ben az elől a torzios rugozás mert jol rugozik.Meg a négytengelyesek jok terepen de csak üresen.Triálozni jo,mert üresen jol megy,de ami vicc hogy üres az autó,csak váz van mégis füstölnek a motorok mint az állat olyan gyengék.Persze lehet hogy rá van állitva az adagra de nem tudom.Pont ma találkoztam a pályán két katonai 815-össel,rendöri felvezetéssel mentek kb.60-nal.Nem magyarok voltak.Szerintem csak kultusz meg legendája van valamiért.De Triálra tényleg jo.
JumboJet Creative Commons License 2009.02.03 0 0 14263
A TATRA szar? Cöcöcöcöcööcöcöcöcö!!!! Ez azért erős volt!!!!
Előzmény: Cseh S. (14253)
M61021 Creative Commons License 2009.02.03 0 0 14262
M61021 Creative Commons License 2009.02.02 0 0 14261
Ha Nohab húzta vóna, akkor tudnék róla biztos :)
Előzmény: Sinbiciklis1 (14259)
tupolev Creative Commons License 2009.01.31 0 0 14260
Ha már a Kirovec a téma, ezt ma fotóztam Budapesten:

Sinbiciklis1 Creative Commons License 2009.01.29 0 0 14259
Jól emléxel. És ha néha a nickedhez passzoló topikokba is benéznél, nemrég is, vittek a románokhoz néhány használt tuját.
Előzmény: M61021 (14252)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!