Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nickkel Creative Commons License 2000.10.29 0 0 52
C20NE,

Kösz az infót. Körül tudnád írni, hogy nagyjából hol találom azt a motort? Magában az injektorban elképzelhetetlen szennyeződés?
Kösz a segítséget:)
Nickkel

C20NE Creative Commons License 2000.10.28 0 0 51
KGst

Nekem egy Nissan Bluebird csinálta ugyanezt. A gyári féltengely darabja 130 000 Ft (duna interservice) és kb 30 000 Ft -ból szereléssel együtt megvolt a felújítás.

Előzmény: KGst (46)
C20NE Creative Commons License 2000.10.28 0 0 50
Nickkel

Attúl függ, milyen a befecskendező. Az Audiba Bosch Motronic lehet. Az alapjáratot egy motor állítja, ami a folytószelep megkerülésével levegőt ad a motornak. Ha ez beragad az általad leírt jelenséget tapasztalod. Szedd ki és valami benzin vagy más oldószerrel mosd ki.

Üdv.

Előzmény: nickkel (49)
nickkel Creative Commons License 2000.10.25 0 0 49
Sziasztok!!

Lenne egy kérdésem: Audi 80-as, 89-es évjárat, 1.8-as injektoros. Hidegben amikor sebességet váltok, 2000-2500-ról visszaesik a fordulat 500-600-ra. Emiatt induláskor rángat az autó. Másik jelenség: Ötösben nagyobb sebességnél, ha kirakom üresbe az autót 500-1000 méteren belül lefullad. Mitől lehet ez? Injektor hiba? Ha igen kell-e cserélni az egészet, vagy lehet-e javítani? Tudtok-e megbízható injektor szerelőt, aki nem csak a pénzt akarja legombolni rólam? Vagy esetleg volt-e valakinek hasonló tapasztalata az autóján, és mi volt a hiba?
Előre is köszönöm ..
Nickkel

Macimedve Creative Commons License 2000.10.25 0 0 48
Egy csukló korrekt felújítása 7 és 10 ezer között szokott lenni. Bizonyos autóknál nem is éri meg felújíttatni, mert pl. a VW csuklója GLO gyártmányban olyan 11 ezer. Ez nem is a lgegagyibb, elvileg gyári beszállító. Lehet olcsóbbat is kapni. A 11K-ban benne van a gumiharang, a zsír, a két bilincs a gömbfej csavarja és a tengelyanya is. Amit felújításkor külön kellene megvenni, kb. egy ezresért.
A Nissan árait nem tudom, az valszeg húzósabb, inkább megéri felújíttatni. Főleg, ha a csuklót nem lehet leszedni a féltengelyről. Gumiharang és egyebek mindenképpen cserére javasolt. Nehogy két hét múlva a szakadt gumiharang miatt kelljen szétszedni az autót ugyanott. Mocskos egy munka, jobb egy kosszal elintézni.
Mindenképpen célszerű egyszerre mind a két oldalt megcsinálni.

Mint tcaoe írta, lehet toronycsapágy is, bár nem hiszem. Ha a csapágy rossz, és lehet külön kapni, akkor ez 1-2 ezerből megúszható. De inkább a csapágyat tartó gumi szokott meghalni, a csapággyal együtt, az drágább dolog, azt többnyire a csapággyal együtt lehet kapni. Európai autóknál 5-6 ezer körül.

Előzmény: KGst (46)
tcaoe Creative Commons License 2000.10.25 0 0 47
Az. Cserelni, vagy felujitani lehet. Ha lehet csak a csuklot cserelni, akkor nem olyan sok. Bar a nissannal nem tudom. De lehet meg toronycsapagy is, ami sokkal olcsobb.
Előzmény: KGst (46)
KGst Creative Commons License 2000.10.25 0 0 46
Sziasztok!

Kérdésem a következő:

Kitekert kormánnyal történő induláskor kopogó hang hallatszik az autó elejéről.
Elsőkerék-meghajtású Nissan Cherry-ről van szó.
Mi lehet a hiba? Féltengely-csukló? Vagy micsoda?
Mennyibe kerül ennek a javítása? Kábé?

Köszi az építő jellegű válaszokat!

mcwatt Creative Commons License 2000.10.20 0 0 45
Hali TBIRD!
Német bontó a megodás.Wiener Neustadtban is van
amcsi bontó.
Mcwatt
Előzmény: T-bird Joc (44)
T-bird Joc Creative Commons License 2000.10.20 0 0 44
Hy, mcwatt!
Hát, azt hiszem ez nem a legjobb hír (már az anyagi oldalát tekintve), de köszönöm.
Előzmény: mcwatt (43)
mcwatt Creative Commons License 2000.10.19 0 0 43
Hi,Tbird!
az ABS Szivattyú és a vezérlőszelep és a főfékhenger van egybeintegrálva.Komplett csere lehetséges a biztonsági követelmények miatt.
Mwatt
Előzmény: T-bird Joc (42)
T-bird Joc Creative Commons License 2000.10.18 0 0 42
Help
'90-es 3.8 V6 Ford Thunderbird.
Az a kevés amerikaiautó-szervíz nagyot akar kaszálni (tisztelet a kivételnek), ezért keresek olyan szervízt ahol ezt a típust is elvállalják. (kellett nekem amerikai!)
SOS probléma: Jelez az ABS visszajelzô (komputer megnézve - jó), olajcseppek a fékpedálon (tômítés?), a fékpedál meg olyan kemény lett, hogy kisebb edzés megfogni az autót. A fôfékhenger együtt van az ABS-szel. 1szóval olyan kell, aki megcsinálja ezt, nekem.
nikkel Creative Commons License 2000.10.09 0 0 41
Hi Pampalini

Koszi a cimet, megnezem ...

Előzmény: pampalini (40)
pampalini Creative Commons License 2000.10.09 0 0 40
Bp. IV. ker Árpád út akármennyi... Kivan írva marha nagy betűkkel... "Autó-feték spray töltés"...
nikkel Creative Commons License 2000.10.09 0 0 39
Sziasztok

Segitseget szeretnek kerni valakitol ..
A kinom a kovetkezo, szuksegem lenne kb. 2 deci
festekre kofelverodesek kijavitasara. Tud e valaki
ajanlani valami muhelyt ahol szamitogepes szinkeveressel foglalkoznak es ilyen mennyiseget kikevernek ? A IV.ker elonyben.

Koszi

petroczi Creative Commons License 2000.10.04 0 0 38
Sziasztok!

Van egy 82-es Golf I L-em, melyben hivatalosan 1.5 motor volt, de a multban ki lett cserelve egy 1.6-ra. Ebbol kovetkezoen gond van a muszakival. No nem az eredetvizsgalat baj, hanem az, hogy tipusengedely kellene hozza, ami allitolag igen huzos osszeg. Tud valaki okos es olcso megoldast? A megoldas esetleg megegy motorcsere lenne vissza 1.5-re? Az igen maceras... Emellett a valtot le szeretnem cserelni 5 sebessegesre. Javaslatok?

Thanx & Ciao!

Előzmény: Andreas (37)
Andreas Creative Commons License 2000.09.30 0 0 37
Tegnap hoztam vissza a kocsimat a szervízből (83-as VW Polo 1.0, benzines, mechanikus gyújtás) ahova néhány apróság (?) miatt adtam le. Többek között azért, mert észrevettem hogy a benzinpumpa alja olajos és az 1. henger gyertyájának környékére is jutott belőle. A szervizben kicserélték az AC pumpát egy bontottra, de ez is ugyanúgy engedi magából az olajat. Lehet hogy nem a pumpát kellett volna cserélni? Okozhatja ezt a folyást más?
Ja ha ez számít valamit, az olajszint a nívópálca szerint a min. és max. jelzés között pont félig van.
Előre is kösz az ötleteket.
gyere a papához Creative Commons License 2000.05.05 0 0 36
Haho, sorstarsak! Tudna valaki ajanlani nekem Pecsett egy _korrekt_ (nem becsapos) autoszerelot (nem tul fiatal cocialista autohoz)? Tudom, nehez ugy...
Atomi Creative Commons License 2000.04.10 0 0 35
To poldi

írtad: " Egy nagy kérdés!
Tipushiba: Ford Sierra EFI injektor vezérlő teljesen meghülyül alapjáraton. Melyik jeladó lehet szar? Esetleg a központi vezérlő?
Ha esetleg van ebben egy szaki a címet megköszönném! (Dunakeszin jártam ott ajánlottak egy szervizt, elkértek 7500,-FT,-ot és ugyanolyan hibával visszakaptam)

Ha valami ötlet van megköszönném! "

válaszom: Egyik kollegámnak pont ilyen volt Sierrán, elmesélem. Melegebb időben(vagy erősebb hajtás után) előfordul, hogy az EFI központi vezérlője "elfelejti" az alapjáratot. Az alapjárat potit ilyenkor hiába tekergeti az ember, mivel az állításhoz kompjuterrel engedélyezni kell az EFI beállítást ! Ezután az ember beállítja az alapjáratot, majdpedig a kompjuterrel tiltja az állítást, ill. menti a beállított értéket. Gyakorlott Ford műhely egy Laptop segítségével 5 perc alatt belövi .

Harvester Creative Commons License 2000.03.30 0 0 34
Sziasztok

Meg lehet bízni szerintetek egy angol gyártmányú utángyártott oxigén szenzorban? A gyári 45 ezerbe kerül, az utángyártott 16ezerbe. Én az utángyártottra szavaztam volna de egy ismerős azt mondta, hogy maximum fél évet fog kibírni. Ti mit mondotok?

Ja, az angol utángyártott Quinton-Hazel a Jaguar gyári beszállítója (de nem biztos, hogy az O2 szenzort is ők szállítják.)
Harvester

Gyuszkó Creative Commons License 2000.03.28 0 0 33
Köszi a tanácsokat, ha lesz egy szabad hetem bisztosan elszórakozok vele egy kicsit. Sajna úgy telizsúfolják a franciák a motorházat és minden egyéb helyet az autóban, hogy lehetetlenség normálisan akármihez hozzáférni. Márcsak egy kérdésem volna, hol lehet hozzájutni egy normális leíráshoz ehhez a típushoz? (405 GRDT '92).

Köszike: Gyuszkó

Előzmény: turbo2 (31)
patye Creative Commons License 2000.03.27 0 0 32
Szia turbo2!
Köszi, azt hiszem az újat relével kötöm be. Bár most, hogy az itt olvasottakon felbuzdulva tettem 2+100W-ot a távolságikba (relével), úgy fog csattogni a kocsi, mint gyorsításkor a HÉV:)))
üdv:
patye
Előzmény: turbo2 (30)
turbo2 Creative Commons License 2000.03.24 0 0 31
Összevissza mutatás valószínűleg kontakthiba a franciák ebben nagyon jók.
olajkombiműszer.
A működés szerint gyujtás ráadásakor olajszint, indítózás vagy 10-15 sec után olajhőmérő.
Ha méri a szintet akkor lehet rossz a hőmérő jeladó vagy az átkapcsoló relé vagy elektronika.
Ha nem mutat olajszintet se akkor lehet rossz a műszer is , vagy az olajszint jeladó is, vagy mindez együtt is. De lehet ez ios csak kontakthiba.
Jó szórakozást.
Előzmény: Gyuszkó (28)
turbo2 Creative Commons License 2000.03.24 0 0 30
Szeintem 2 lehetőség 1 valószínűbb
1. Gagyik az utángyártottak próbáld olyan helyen ahol van rá gari ???? jó duma mi ??
2 . Túl nagy áramot kell kapcsolnia és azért nem bírja . Relézd le. Sok autón gyárilag relézik.
Előzmény: patye (27)
Stier Creative Commons License 2000.03.24 0 0 29
Porternek, akit szivat a riasztoja.
Szerintem fel kell hagyni a GT riasztoval, legalabbis a 30eFt-os kategoriaban. Nekem ugyanezt csinalta, harom evig birtam. Neha meg akartak verni, amikor szirenazo automat piszkaltam.GT kereskedo legjobb otlete a csere volt :-). Attertem Gemini riasztora, azota semmi baj. Ebbol kilog egy kis antenna, lehet, hogy ez hianyzott a GT-bol.
Előzmény: Porter (19)
Gyuszkó Creative Commons License 2000.03.23 0 0 28
Hi Skacok! Nemrég vettem egy 7 éves Peugeot 406 GRDT-t és lenne néhány kérdésem amit szeretnék veletek megosztani, (illetve nem venném rosz néven ha valaki aki tudja a megoldásokat valami iránymutatást adna benne) hátha mások is tanulhatnak belőle. 1. egy éven belül a második Peugeot-ot vezetem (hasonló korabeli volt a másik is) és mind a kettőnél ugyan azt a "hibát" véltem felfedezni. Mért van az, hogy az üzemanyagmérő nem bír megfelelően mutatni?, illetve hogy össze vissza kolbászol még teli tanknál is? 2. GRDT-ről lévén szó azt olvastam valahol (egy 8 éves leírásban!), hogy a motorolajszint mérőnek van egy másik funkciója miszerint a motorolaj hőmérsékletét is kellene mutatnia amikor a motor már jár. Na ezt sem képes jelezni. 3. A fordulatszám jelző is viccelődik velem hol 2000 ford/perc -et mutat, hol meg 0 f/p, és van olyan is amikor kb pontosan mér.
Nagyon megköszönném Nektek, ha valaki segítene egy ujdonsült Peugeot tulajdonoson. előre is köszönet a "meghalgatásomért". Üdvözlettel: Gyuszkó
patye Creative Commons License 2000.03.22 0 0 27
Sziasztok!
Nekem is van egy ehhez hasonló problémám. Az autóm kb. 1 év alatt már a harmadik hűtőventillátor kapcsolót fogyasztja el (itt arra a cuccra gondolok, ami a hűtőbe van csavarva, és a hűtővíz hőmérsékletének emelkedésével kb 95°C-nál zárja az áramkört. Van valami ötletetek? Asszem a ventillátor gyári, a kapcsoló pedig ehhez való utángyártott.
Kösz!
Patye
Harvester Creative Commons License 2000.03.09 0 0 26
turbo2

Minden bizonnyal igaz, amit mondasz, de pl az én kocsimban 83C-nál elkezd nyitni a termosztát és 103C-nál nyit ki teljesen. Addig csak részlegesen van nyitva, a hőmérséklet függvényében. Ez pont azért van, hogy ne "ugráljon" a vízhőmérséklet, hanem az üzemi tartományban egy arányos szabályzó állítja be. Ennek ellenére valószínűleg a hűtőventillátor tényleg be tudja csapni.

Harvester

Előzmény: turbo2 (25)
turbo2 Creative Commons License 2000.03.09 0 0 25
85 fok C fölött a termosztátnak ha kinyitott már semmi szerepe nincs ő megtette a magáét.űA városi 90 fokig történő melegedésért sokkal inkább a hűtőventillátor jeledója a felelős . Valószínűleg 90 fok környékén kapcsolbe a tied és mondjuk 83-85 környékin megint ki. Ez látványos mutatómozgást indukál mert olyan mintha alpjáraton 100 as menetszeled lenne . Autópályán nem gond mert van elég menetszél és soha nem kapcsol be a ventillátor. Abból hogy nem melegedett autópályán egyébként egyértelműen jó a termosztátod.
A 90 fok pedig még nem melega motornak használd egészséggel. a baly olyan 102-104 fok környékén kezdődik.
Előzmény: Nick Grabowsky (10)
Macimedve Creative Commons License 2000.03.03 0 0 24
SZVSZ is a jeladó lesz a hunyó.
Lehet esetleg a műszer is, ha egy kicsit szakad a tekercselése, tud ilyent csinálni. A műszerfalban lévő "chip" pedig nem egyéb, mint egy filléres feszültségstabilizátor. A műszerek 10 voltról mennek, hogy ne befolyásolja a mutatott értéket a generátor feszültségének fordulatszámfüggése. Alapjáraton ugyanis akku fesz van, ez kb. 13,5 V, ha sok a terhelés akkor kevesebb. Fordulaton (mikor már van töltés) úgy 14,4 volt mérhető.

Ha a stabilizátor úgy hal meg, hogy átengedi az akkufeszt, akkor az összes műszer (vízhőfok, benzin, olajnyomásmérő ha van stb.) bohóckodik. (Ha a gázra lépsz, vándodrolnak, persze lassan, mert elég lomhák)
Az IC-t könnyű megmérni, pl. a hőfokmérő gombán, egy mezei (de nagy belső ellenállású!!!)műszerrel. Ott kb 10 voltnak kell lenni (9,6-10,4 hogy pontosan mennyi ez attól függ, hogy hogy sikerült az IC gyártása, a lényeg hogy 10 V körül, de nem változik a fordulatszámmal). Ha több van vagy fordulatszám föggő, akkor halott az IC.

De mindenképpen a jeladót kellene először megnézni.

Előzmény: Imothep (22)
Harvester Creative Commons License 2000.03.02 0 0 23
Ha biztos vagy benne, hogy nem lopják a benzinedet a kocsiból, akkor ez teljesen úgy hangzik, mint egy hibás üzemanyagszint-jeladó.

Harvester

Előzmény: Imothep (22)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!