Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zolcsa Creative Commons License 2002.10.30 0 0 769
Sziasztok!

Egyszerű kérdés: hány gömbfej van a Scorpio első futóművében? Kisebb úthibáknál kopog szegényke elöl. Jelent valami veszélyt ez menet közben? (Szétesésre gondolok.) A gömbfejeket csak cserélni lehet, vagy van lehetőség pl. a meghúzásukra is?

Zolcsa

lukit Creative Commons License 2002.10.30 0 0 768
thx
Előzmény: Kulimász (757)
alpinaB6 Creative Commons License 2002.10.30 0 0 767
azé kicsit nagyobb erőviszonyok vannak a kuplungban mint egy marógépen :)

jó8!

Előzmény: atompyka (766)
atompyka Creative Commons License 2002.10.30 0 0 766
Akkor az még annyit se pörög, mint némely "céges" csapágy (lásd felsőmaró)...
:-)

Thx még1× és joccakát!
ATom

Előzmény: alpinaB6 (765)
alpinaB6 Creative Commons License 2002.10.30 0 0 765
ja a csapágy...a kinyomócsapágynak nincs "csapágyhangja" nem morog, sikít! (annyit pörög mint a motor...)
Előzmény: atompyka (764)
atompyka Creative Commons License 2002.10.30 0 0 764
Mármint a csapágy kopott excentrikusra?
Nekem nem tűnik csapágy-hangnak, de majd meglátjuk. Remélem, igazad van, és nincs komolyabb gond (mondjuk valami törés)...

ATom

Előzmény: alpinaB6 (763)
alpinaB6 Creative Commons License 2002.10.30 0 0 763
kinyomott állapotban :) halk lesz szerintem...
lehet, hogy excentrikusra kopott és csak nagy terhelésnél(emelkedő) sikít nagyot!
Előzmény: atompyka (762)
atompyka Creative Commons License 2002.10.29 0 0 762
alpinaB6:
Thx!
Még nem tünt fel ilyen jellegű zaj, igaz, nem is figyeltem...
Kinyomott állapotban, vagy "kinyomás közben"?

ATom

Előzmény: alpinaB6 (760)
alpinaB6 Creative Commons License 2002.10.29 0 0 761
lukit:

hűtőjavító mester: Bp. XIII, kassák lajos, ha a róbert k. felé mész akkor bal oldalon lesz. olcsón, jól dolgozik, garanciával. szerelést is vállalja.

hűtőtömítő okosságokkal nem érdemes foglalkozni, beleöntödmegjavúl(jóesetben)aztán valahol a puszta közepén megadja magát! Ha meg aut. akkor én nem genyóznék! Csak a csere vagy a jó javítás a megoldás a cooling system problémára!

a

Előzmény: lukit (756)
alpinaB6 Creative Commons License 2002.10.29 0 0 760
atompyka:

kinyomócsapágy! nyomd ki járó motornál alapjáraton, figyeld a hangját, ha megváltozik (sipol. lehet, hogy halkan) akkor tuti!

a

Előzmény: atompyka (758)
sz Creative Commons License 2002.10.29 0 0 759
karosszériás van erre? :)
ezt sacc/kb. mennyiből lehetne kipofozni új fényezéssel együtt?

atompyka Creative Commons License 2002.10.29 0 0 758
Erőt, egészséget!

"Jelentem, a 727-es hozzászólásban leírt kuplunggyógyítási metódus tartós eredményt produkált."
Azonnali jelenést kérek az én kuplungproblémámra talált megoldásról is!
:-)

Szóval nekem olyant csinál, hogy mikor intenzívebben akarok elindulni (vagy pl. emelkedőn), olyasmi hangot ad a kuplung, mikor még nincs teljesen felengedve, mintha vizes úton megpörögne a kerék. Ja, és közben mintha rángatna is kissé...
Viszont tipikus kuplungcsúsztatásos elindulásnál (nagy gáz, kuplung lassan fel) semmi gondja nincs.

Help, plz!

ATom

Előzmény: Kulimász (753)
Kulimász Creative Commons License 2002.10.29 0 0 757
A tömítő folyadék sokaknak segített már - bár én még nem próbáltam. A gyurmát igen, az szerintem nem rossz, de ahhoz meg ugyebár pontosan tudni kell, hol a lyuk. Nekem mázlim volt, mert hozzáférhető helyen volt kilyukadva, nem kellett kiszerelni a hűtőt. De ha neked gázos helyen van a lyuk, lehet, hogy nem úszod meg a szerelést. Bizony, a gyurmát csak oda kell tapasztani. A hűtő cellái közé nyomod, azok tök jól megtartják.
Szerintem folyadékot minden nagyáruházban kapsz, gyurmát meg autósboltban, benzinkútnál. Egyik sincs 1000 Ft felett...
Előzmény: lukit (756)
lukit Creative Commons License 2002.10.29 0 0 756
szerintem minimalisan szivarog, most vittem el a kocsit markaszervizbe, ott mondtak. hutotomito folyadekbol milyet erdemes? mennyi kerul? sok rosszat montak rola (ott rakodik le ahol nem kene, stb) ... es ez a gyurma ez micsoda? oda kell tapasztani siman? :)

en se akarom javitoemberkehez vinni, ez raadasul automata kocsi, ki-beszerelesre biztos kiszamlazna par orat :I

Előzmény: Kulimász (755)
Kulimász Creative Commons License 2002.10.29 0 0 755
Mennyire szivárog? Ha csak kicsit, érdemes próbálkozni a hűtőtömítő folyadékkal. Ha jobban, még akkor is ott a hűtőtömítő-gyurma. Hűtőjavítóhoz csak végszükség esetén vinném. Kétszer javíttattam hűtőt, mindkétszer rövidesen újra folyt.
Akkor már inkább csere.
Előzmény: lukit (754)
lukit Creative Commons License 2002.10.29 0 0 754
jo hutojavitot ismertek? szivarog az enyem ... :(
Kulimász Creative Commons License 2002.10.28 0 0 753
Jelentem, a 727-es hozzászólásban leírt kuplunggyógyítási metódus tartós eredményt produkált. Szóval, ha valakinek rángat a kuplungja - mielőtt szerelőhöz rohanna - érdemes kipróbálni az ott leírt módszert.

K.

kivi Creative Commons License 2002.10.27 0 0 752
Nem a f_szt nem, ma reggelre 1 centit apadt a víz a hűtőmben... :-)
Előzmény: Zolcsa (751)
Zolcsa Creative Commons License 2002.10.27 0 0 751
Nem akarom elkiabálni, de most már 3 napja nem csökkent a vízszint. Kopp-kopp-kopp!
Előzmény: atompyka (749)
troppauer Creative Commons License 2002.10.26 0 0 750
73' Corolla elfüstölt trafó-ellenállása helyére keresek valami megoldást, esetleg valaki tudja, hány Ohm, mivel lehet kiváltani, vagy Akármi, dobjon egy mailt legyen szives cernageza@freemail.hu

Üdv:troppauer

atompyka Creative Commons License 2002.10.25 0 0 749
"Viszont az olaj a vízzel akkor sem keveredett érdekes módon."
Nem feltétlen keveredik, attól függ, hol ég át a tömítés. Neked valszeg az égéstér felé lyukadt ki...

Nekünk a targonca csinál egy ideje olyat, hogy mész vele, egy darabig semmi gond, aztán egyszer csak elkezdi észnélkül kinyomni a vizet. Motor le, kihűl, megint jó egy darabig.
:-(

Üdv!
ATom

Előzmény: Kulimász (745)
Zolcsa Creative Commons License 2002.10.25 0 0 748
Hát, azért köszi szépen az ötleteket!
Előzmény: Kulimász (747)
Kulimász Creative Commons License 2002.10.25 0 0 747
Ne is cseréltesd első lépésben, nem ezért írtam. Csak jó ha tudod, hogy ez is lehet a gáz.
Jelen esetben azért vagyok egy kicsit szkeptikus a "folyik de elpárolog" jelenséggel, mert annak (gőz formájában) látható jelei szoktak lenni. Persze ha csak nagyon pici a folyás...- szóval néha elég nagy szívás lehet egy ilyen hiba megtalálása...:-(
Előzmény: Zolcsa (746)
Zolcsa Creative Commons License 2002.10.25 0 0 746
Most beszéltem egy szerelő ismerősömmel. Ő sem tudott hirtelen mit mondani. Szerinte az is lehet, hogy csak menet közben szivárog valahol (pl. a vízpumpánál), és mivel meleg, el is párolog azonnal, ezért nincs látható jele sehol sem. A hengerfej tömítést meg nem akarom feleslegesen kicseréltetni, mivel elég sokba kerül a munkadíja. Hát, nem lettem okosabb, hogy mitévő legyek. :-)
Előzmény: Kulimász (745)
Kulimász Creative Commons License 2002.10.25 0 0 745
Amíg "el nem durvult a helyzet", addig semmi más jele nem volt, csak fogyott a víz. Az "eldurvulás" pedig az volt, hogy elkezdte okádni hátul a vizet, valamint bugyborékolt a kiegyenlítő tartály. Viszont az olaj a vízzel akkor sem keveredett érdekes módon.
Előzmény: Zolcsa (744)
Zolcsa Creative Commons License 2002.10.25 0 0 744
Szia!

Mit értesz az alatt, hogy eldurvult a helyzet? És semmi jele nem volt az olajban sem, hogy valami nem stimmel?

Üdv, Zolcsa

Előzmény: Kulimász (743)
Kulimász Creative Commons License 2002.10.25 0 0 743
Zolcsa!

Annak, hogy elszáll a hengerfejtömítés, fokozatai vannak. Amiről Te beszéltél, az már az utolsó stádium. De lehetnek egész apró átégések a tömítésen, ami pont olyan tünetekkel jár, mint amit leírtál. Magyarul: nincs más tünete, csak hogy fogy a víz. Nekem volt ilyen a Tipomon, több mint egy évig jártam vele úgy, hogy sejtelmem sem volt, hogy hengerfejes. Csak enyhén fogyasztotta a vizet (kb.havi 1/2 liter). Nem volt habos az olaj, nem okádta hátul a vízgőzt, nem volt teljesítményromlás. Aztán egyszer eldurvult a helyzet és ki kellett cserélni a tömítést. Onnantól kezdve egy deci vizet nem fogyasztott, tehát egyértelművé vált, hogy régóta ez volt a bibi.

Zolcsa Creative Commons License 2002.10.25 0 0 742
Reggel, beindítás előtt feltöltöm a maximumig. Megyek vele napközben, aztán másnap reggel megint a minimumon áll a vízszint. Ez egy végtelen játék. :-))
Előzmény: kivi (741)
kivi Creative Commons License 2002.10.25 0 0 741
Már bocsi (a feltételezésért :-) de nem lehet hogy néha meleg, néha hideg motornál nézed? És emiatt változik a vízszint?
Előzmény: Zolcsa (739)
BLASIUS Creative Commons License 2002.10.25 0 0 740
Én hallottam csúnyákat ezekről a hűtőtömítőkről, amikor totál eltömítette az egészet.:-( Kérdés, igaz-e, én nem teszek bele ilyesmit. Nem tudom, melyik tett ilyet, de óvatosan velük!
Előzmény: Zolcsa (739)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!