Jó erőben volt a tied, emlékszem, hogy tetszett a mozdulékonysága.:) Akkor erre semmi panasz. Mindegyikkel kell már foglalkozni, ahogy mondod, ez is 14 éves, csodát ne várjon az ember, de relatíve normális pénzért normális autót kaphatsz.
Elhoztuk. továbbra is tetszik. Ennyéiért jobb nem volt. Ez még belefér a keretbe
Zsoltinál van tréleren, szervezi a forgalomba helyezést. Elvileg nagy bajai nem derültek ki, remélem nincs rejtett hiba. (bár nem én vagyok a fizető vendég, aazaz a tulaj :DDD)
Irigykedem! Már most azèrt hiányzik a sor6 :( meglepő amúgy a 18i. Nem erőgèp,de Fl előtti 320d nem bírt ott hagyni. Munkatársnak 4èves 159alfa 1.9jtdm 150pacival nem tudott ott hagyni,bár èn sem közeledtem kb.egy tempót mentünk,ès nekem azèrt mègis csak 14èves :D De nem is ez a lènyeg. Van mèg vele dolgom,de mostanába el vagyok havazva... Remèlem nektek sikerül! Ez a belső nagyon megfogott engem mèg anno E39ből is,nagyon örülök h nekem is van ilyen.
Köszi! Érzésre kicsit jobb gumival a 2:15-nek mennie kell ... Meg várok még egy kis időt a 4.1-es difitöl is majd, most 3.64-el megyek. Meg tervben van még pár dolog kidobálása is... A súly a legnagyobb gond...
A 323ti az elmúlt 3ekm alatt szintén egy cseppet se evett, igaz nem így használom... Ami szintén durván ette az olajat az Alpina B3 3.3 volt, de ott a gyár is adott ki egy nyilatkozatot, hogy izgalomra semmi ok eszi és kész...
Nagy GRAT!! Remélem jövőre sikerül utolérnem téged!! :)
Olaj fogyi érdekes téma, mert tolom a 28i-nak én is, de egy gramm sem hiányzik, mondjuk Én kezdek is kicsit aggódni, hogy ilyen korú és ilyen használat mellett miért nem fogy? :)
A Totalcar-os cikkben promózott MOL bevizsgálást ki is fogom próbálni, hogy megnyugodjak...
Ha már 30i :) Vasárnapi legjobb köröm... Egyébként szinte csak így használom a 30i-t és az elmúlt 2ekm alatt szerintem 5-6 liter olajat öntött le a torkán kb :)
Akkor már egy bmw-n csináltatom meg a köszöböt, vagy a sárvédőívet/kerékjárati dobot.:)) és hallgatoma sohat hangját, ha én vezetem. Nekem marad a 36 touring saját felhasználásra, lassan el is kezdem építeni.:))) ki kell takarítanom a pincét, mert jön a lomtalanítás és asszony kirakja a felhalmozott cuccokat.
Néztem amúgy a mobile.de-t én is, tényleg 3000 alatt nincs nem rohadós. A német legalább odaírja, nem úgy, mint a magyar nepper, tisztelet a kivételnek.
Mutattam a fiataloknak az OPC-det is, tetszik nekik, de a kutya miatt nem preferálják.
Mit is lehetne ennyiért még venni? Mazda 6 kombiban, benzines 2 l, vagy 2,3 l) is lehetne gondolkodni talán. Egy-két példányt láttam, első ránézésre, ami tetszett, bár zok is rohadnak... Akkor meg inkább bmw, maradunk a tárgynál :)))
Igazából a 20i utolsó azért tetszik, mert olcsó, és nem sokat kell vele foglalkozni, bár az ezüst nem kedvenc. A hátsó kerékjárat javítás nem egy ökör ára, nyilván belefér a keretbe. Arra, amire kell, megfelelő lehet, bár nem mutat nagyot - de ez a része hidegen hagy.
30i tetszik ugyan, de gondolom nem véletlen, hogy megválna tőle 1 éven belüli használatot követően....
X-ben persze igazad van, Bp-Debrecen közt lenne használva, autópályán. Néha hegyi kirándulás - kutyával.
X felé annyiban húz a kedvem, hogy a leányzó is fogja vezetni, azért el bírom képzelni, ha sima 30i-ben bepánikol, és a gázra lép fék helyet....
Ez a konkrét példány még tetszik is, nem ezüst, úgy jól néz ki, meg fészliftes már, bőrös, az külön tetszik. Legfeljebb kiikszelem.:)))
Tudom, nem tökéletesek már a másfél M-es e46-ok (hallod, fórumtárs! :DDD), de ennyi keret van, és touring kell mindenképp. Más autót nem is tudok nagyon elképzelni, astra, ford, egyéb kommersz és a Gbor kedvence nem preferált. Ha van hibája egy részét és is megcsinálom, ha meg kell, akkor alkatrész probléma nincs különösebben.
Azért ha jó 18i, akkor még érdekelhet, ha valakinek va