Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

emp Creative Commons License 2004.03.12 0 0 3706
csak azért mertem ezt ide írni, mert tudom, hogy a szakértők majd úgyis segítenek. mégegyszer bocs
Előzmény: nemesacel (3704)
emp Creative Commons License 2004.03.12 0 0 3705
imádkozz! bocs, de Escort és alapjárat. a hideg ráz ki
Előzmény: nemesacel (3704)
nemesacel Creative Commons License 2004.03.12 0 0 3704
Segítséget kérnék! Ford Escort 1,6 16v néhány napja azt tapasztalom, hogy menet közben, 10-15km után nem esik vissza az alapjárati fordulat. Csak úgy tudom lenyugtatni, hogy leállítom és újra indítom. Ráadásul nem mindíg csinál ilyet. Vannak esetek, amikor teljesen normális. Mit tegyek?
vebu Creative Commons License 2004.03.12 0 0 3703
Köszi mindenkinek a tanácsokak!
niváskarcsi Creative Commons License 2004.03.12 0 0 3702
vebu:Esetleg lelazult a kardánkihajtásnál ,valamelyik szimmering védőtárcsája.Az ocsmány hangot tud adni,de nem veszéjes hiba.
Előzmény: vebu (3698)
elf Creative Commons License 2004.03.12 0 0 3701
Ha a felezőtől ennyit változik, érdmes valamimolyan alkatrészt keresni, ami ilyenkor kétszeres sebességgel forog.

Vagyis inkább a terepváltó-központi difi mint a váltó vagy a motor.

Elsőre én is egy olajcserével probálkoznék az előbbiekben.

Előzmény: vebu (3698)
Kisa Creative Commons License 2004.03.11 0 0 3700
Helló !

vebu !

Lehet,hogy lelazult a diffi,és elfolyt az olaj.
Mikor volt olaj cserélve ? Ha már régi, fáradt olaj volt benne,akkor elég egy kis hajtás,hogy búgós legyen a diffid.
Sajnos legtöbb esetben ezek után az olajcsere sem segít sokat.
Minél hamarabb járj utána,a zsiguli.hu-n nagyon sok segítőkész embert és infót találsz.(Fórumok).

Kisa

Előzmény: vebu (3698)
emp Creative Commons License 2004.03.11 0 0 3699
nem mintha számítana, de az még az Escort volt persze. csak tán emléxik még valaki rám, és most hülyének néz
Előzmény: emp (3689)
vebu Creative Commons License 2004.03.11 0 0 3698
Hali mindenkinek!
Valaki tudna tanácsot adni, (LADA Niva 1,7-es 98-as évjárat).A problémám a következő:nyígó difis hang, amit a fordulatszám növelésénél lehet hallani 60 km/h felett, ha felezzük a sebességet 30 km/h-nál erőteljesebben lehet hallani.Egy rázósabb út után(egy kis terep)jelentkezett.Minnél magasabb a fordulatszám annál erőteljesebb a hang.(a terepváltó gumibakja nincs elszakadva)
elf Creative Commons License 2004.03.11 0 0 3697
Nem tud valamelyiketek egy olyan műhelyt, ahol gyártanának nekem méretre tükörlapot?

Hogy bonyolódjon a dolog, nekem domború kéne. Nagyon domború - tolatótükörnek.
(Nem röhög!)

Mbazsika Creative Commons License 2004.03.11 0 0 3696
Hali!

Arra vigyazz, hogy eleg vastag kabellel vidd az aramot, eleg sok amper utazik rajta.. Ha van lehetoseged, akar bikakabalt is hasznalhatsz.

Előzmény: murray (3695)
murray Creative Commons License 2004.03.11 0 0 3695
nem tudtok vmi dizeles-autóvillamossági szerelőt vhol észak-Budán? nagyon jó lenne mert a gyújtásom/ízzitásom nem az igazi.
más: amikor próbálgatták az izzitógyergyákat akkor láttam hogy az aksi vmelyik pólusához érintették a gyertyát és szépen felizzott!
ezt nem tudom megcsinálni a benne levő gyertyákkal? tehát direktbe egy csipeszes dróttal rácsiptetni a sínre hogy legalább egyszer beinditsam hogy a szervizig elmenjek?
hátha. köszi
Előzmény: murray (3686)
Trebitsch Creative Commons License 2004.03.10 0 0 3694
Lehullott a belseje. Amíg irányba áll és nincs túl nagy rés mellette, addig még katalizál, így ment át a zöldkártyán.
Viszont amikor majd tovább törik/reped és keresztbefordul, akkor majd elzárja a kipufogógáz útját, és megfojtja a motort lyól. Ha nem is teljesen, akkor is úgy fog kipufogni, ahogy Louis Armstrong fújja a trombitáját, szépen felduzzadt arccal... :)
Előzmény: kivi (3691)
KRISZ Creative Commons License 2004.03.10 0 0 3693
Kisa: Köszi a felvilágosítást! Valami ilyesmire gondoltam. Azóta már javult egy kicsit, szerintem nemsokára rendbejön. A szabályozást a legközelebbi cserénél lerendezem.

KRISZ

Előzmény: Kisa (3685)
C20NE Creative Commons License 2004.03.10 0 0 3692
kivi

Az engine check pilács (narancssárga) bevilloghat, és kidobálja a lambda szonda hibakódját (nálam egyiket sem tette), de különösebb változás nem lesz. Ha a lambda szabályzó kör rendben van és a kocsi jó állapotú akkor ez a határon belüli érték nem lehetetlen, nekem a Golf II - n ugyanígy ment tönkre. A zöldkártyás pasitól mehetett volna akármeddig :-(

Üdv.: Zoli

Előzmény: kivi (3691)
kivi Creative Commons License 2004.03.10 0 0 3691
Kollégák,
a probléma a következő: széthullott a katalizátorom (benzines autó). Ezzel a szétesett, alapjáraton berezonáló, csörömplölő katalizátorral simán átment a kocsi a zöldkártyás vizsgálaton, messze a limitek alatt. Ez hogy lehetséges?

Ki kell cserélni minél előbb, tudom. Ha halogatom a cserét akkor mit kockáztatok? A lambda szonda bánhatja? A fogyasztás nőhet, ellentétben a teljesítménnyel ami esetleg csökkenhet? Vagy ezekre nincs hatással?

rbsat Creative Commons License 2004.03.09 0 0 3690
Hello Urak!

A 3118-as hozzászólásomban egy haver 8 éves, 1.3-as Suzukijának hasfájásait írtam le. Röviden: a motor csörög, kopog, de megy és nem fogyaszt sokat, olajat sem.
Akkor a szervizes azt mondta, ha meghajtják úgy 140-el /!!!!!/ akkor a dugó alja lereped és ez adja a hangot. Én ezen egyszerűen röhögtem mindmáig, mert a haver szétszedette a motort és láss csodát, a 4. dugó tényleg szét volt alul repedve, a darabjai az olajteknőben, javítás 60 ropi. Azt mondja a haver, hogy állt benn ilyen bajjal még kettő hasoló autó, szóval nem egyedi a dolog, főleg ha rávágta a csóka elsőre, hogy mi a gáz. Csak azért írtam le, mert mindig tanul az ember.
Meg hát a "mi autónk" most visszavette a havertól azt a dohányt, amit a kisfogyasztás + igénytelen álomban megspórolt.

üdv. rbsat

emp Creative Commons License 2004.03.09 0 0 3689
én írtam már egy rémregényt itt az Indexen a pesti Auto-Fort - ról, azóta is tartom, oda legfeljebb dinamittal megyek újra. DE! ők kiküldték szépen a trailert többször egymás után, mikor nem tudtam elindulni az általuk "megjavított" autóval. ingyen. az már más kérdés, hogy az AF Váci úti telephelyén gondolkodtam tök komolyan arról, hogy hívok egy autómentőt, amivel elviszem a Mondeomat egy szervizbe, ahol esetleg képesek megcsinálni.
Előzmény: Törölt nick (3682)
DN3 Creative Commons License 2004.03.09 0 0 3688
Sziasztok!
VW Golf TDI ékszíj sír, de nedves időben csöndben van. Mit lehet tenni?
Ékszíjcsere, csúszásgátló spray volt már, de nem segített.

Köszi a segítséget előre is.

leto- Creative Commons License 2004.03.09 0 0 3687
12
Előzmény: murray (3686)
murray Creative Commons License 2004.03.09 0 0 3686
Helló! rég jártam már erre. aki emléxik pár hete volt gondom a hengerfejjel, illetve a tömitéssel. ugy néz ki a hfej tömitést kicserélték azóta nem forr a víz, csak a gyújtással van gondom
sajnos belenyúltak és valszeg rosszul rakták össze
ugyebár dizel és van neki ilyen ízzitó sín rendszere. tegnap sajnos nem indult kiderült hogy egy ilyen kis müanyag vezeték szigetelö leégett és ezért zárlatos volt. ma elmegyek bontóba gubizni hasonlot. nincs vakinek infoja vagy tippja hogy mégis hány volton izzitanak ezek a régi dizelek mert megpróbálom bemérni egy voltmerővel a gondot.
ez egy relés megoldású gyújtás rendszer. ha írnátok pár szót hogy mik a fő mozzanatok az jó lenne!:-)
Előzmény: Kisa (3685)
Kisa Creative Commons License 2004.03.09 0 0 3685
KRISZ !

Ha csak betétet cseréltél,és nem szabályoztad fel a tárcsát,akkor valszeg az a baj,hogy a tárcsa felülete nem teljesen sík,és betét 'lélegzik'.
Sok betéten van kopó réteg.E miatt is lehet a 'levegős érzés'.
Szerintem 3-500km múlva el fog múlni,és a betét rendesen felfekszik a tárcsán.
Addig is,ha lehet ne fékezz tartósan,erősen,mert a betét is megég,és a tárcsa is beedződik.
Betét cserénél a tárcsát is illik szabályzozni.
Még ha teljesen síknak is tűnik,akkor is kell pár száz km,míg bekopik a betét ,és újra eléri a szokások fékhatást.

Kisa

(Ha a fék nem javul,és veszélyesnek érzed,akkor vidd el szervízbe !)

Előzmény: KRISZ (3683)
Kisa Creative Commons License 2004.03.09 0 0 3684
Helló !

A történetben csak a jóhiszeműséged a hihetetlen :)
Az a baj,hogy erre senki nem kapja fel a fejét,mindennapos eset.
Ha senki nem tesz ez ellen,a sok kontár ellen valamit ,akkor nem fog változni semmi.
Én visszavinném,és felkérnék egy műszaki szakértőt valamelyik műszaki egyetemről,vagy a KTI-ből.Szivesen vállalnák,mert személyes sértésnek éretnék ez ilyen munkát.
Nem is a végösszeget sokallom,hanem a semmirevaló munkát.

Kisa

Előzmény: Törölt nick (3682)
KRISZ Creative Commons License 2004.03.08 0 0 3683
Sziasztok!

Fékügyben kérnék tanácsot tőletek.
Astrában cseréltem első fékbetéteket, és most elég szivacsos a fék, olyan, mintha levegős lenne, de az nem lehet, mert nem nyitottam ki a rendszert, csak leszívtam egy kicsit a tartályból, a végén meg feltöltöttem frissel. Az új betétek (gyári) olyanok, hogy a rendes betétfelületen rajta van még két kis foltban egy extra réteg. Ez mire van? Mikor még FIATom volt, azon nem volt ilyen, ott sima volt a betét.
Okozhatja ez a kis extra réteg a problémát, mivel jóval kisebb felületen érintkezik a tárcsával? Esetleg ez valami bekoptató réteg csak és "le kell járni"?

Köszi,

KRISZ

Törölt nick Creative Commons License 2004.03.08 0 0 3682
tanulságos sztori egy "szervízről":

http://forum.index.hu/forum.cgi?a=mf&t=9097263&qm=35339115

és egy pici utószó ami kimaradt az elsőből:

http://forum.index.hu/forum.cgi?a=mf&t=9097263&qm=35339226

Trebitsch Creative Commons License 2004.03.08 0 0 3681
Passz... Én bontóban gubiztam pár töxar porlasztót, csak azért hogy legyenek fúvókáim meg csavarok, ilyesmik. Ideadták ingyen. (Volt amelyik kicsit leolvadt a tűztől, de a fúvókák még jók voltak benne. :)
Előzmény: Kisa (3676)
Trebitsch Creative Commons License 2004.03.08 0 0 3680
Hali!

Perszehogy. Fox egy ohmmérőt, és megméred az ellenállását. 5-15 kOhm közt OK.
Ezen kívül szemrevételezed, hogy ne legyen korrodált a vége, repedezett a gumiharangja stb.
Ha 10 évnél öregebb, akkor érdemes megnézni töksötétben, járó motornál, hogy látsz-e szép kékeslila szikrát itt-ott. Ha igen, akkor elöregedett a szigetelés, csere akkor is, ha minden egyéb rendben van.
Ha nix kékeslila, akkor fújj rá egy fél doboz szilikon sprét, az használ víz ellen.

Előzmény: puki33 (3679)
puki33 Creative Commons License 2004.03.08 0 0 3679
Sziasztok?

Ki lehet vhogy "hazilag" merni, hogy jok-e a gyertya kabelek???

Koszi.

Kisa Creative Commons License 2004.03.07 0 0 3678
Helló Papa !

Kösz az infót !:)

Kisa

Előzmény: Papa130 (3677)
Papa130 Creative Commons License 2004.03.04 0 0 3677
bocs hogy kéretlenül beleszólok, a http://www.hegyalja.hu/ -n felújítókészleteket árulnak

papa

Előzmény: Kisa (3676)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!