Van itt köztünk olyan aki ismer olyat aki utcai autó karosszériájából épít versenyautó karosszériát, természetesen sok BMW E36 referenciával, tudja mit hol lehet könnyíteni, de azt is mit hol kell megerősíteni?
Elsősorban komoly céget keresek, az 1 fős udvar/garázs műhelytől fázok, referencia elengedhetetlen, hogy lássam a munka minőségét személyesen!
Nem kell a karosszérián kívül semmihez sem nyúlni, sőt az sem kell, hogy valaki elvállalja és elviszi máshoz, nekem az a mesterember kell aki határidőt tartva konkrétan kalapálja és simítja a lemezeket, stb...
Nekem ebben a méretben Michelin és Dunlop van a kocsi alatt, 2 évesen használtan vettem, még mindig nagyon jók pedig van bennük km, meg szlalom, meg hungaroring, meg sok bohockodás is.
Kínai gumik is jók, Nankang, Linglong, de egy új szett nálunk 12-15ekm és kuka, míg az európai prémium többet megy el, de ár/km arányban kb ugyan ott vannak.
Biztos,hogy tetszeni fog a tulajnak is :) Hát nekem még mindig világít a fékkopás vissza jelzője,pedig amit kellett lecseréltem a kéziféken kívül...Kaptam munkatársamtól 4 nyári gumit a 16-os felnire,így azzal nem is foglalkoztam,most vettem rá 17-es felnit,így télen veszek rá gumit,csak nem tudom milyet vegyek. Nem ismerem annyira a márkákat,illetve keveset megyek 80%-ban város...van aki toyo-t ajánlott,volt aki kumho-t,amik jó árban vannak,én azt se tudom melyik milyen :D Tegnap voltam céges rendezvényen,ott egy ford mustang volt kiállítva,azon is Kumho gumi volt,néztem neten elég jó árban van a 225/45r17,ha valaki ismeri ezt a márkát,írja már meg legyen szíves,hogy jó-e,vagy inkább hanyagoljam? Köszönöm. Toyo-t amit néztem ADAC is elég jót írt a tesztjéről...Ezen kívül lesz majd kuplung csere jövő tavasz-nyárra tervezem lendkerékkel,meg már valamikor szánok rá időt,és megcsinálom az ajtó kárpit alatt a vízzáró fóliát,mert beázik nagy esőzéskor a küszöbnél :( Sajnos még nem jutottam el oda,hogy vegyek hozzá ezt a butil szalagot és szét szedjem...:( Egyenlőre ennyi,amit vételkor tudtunk is. Más baja nincs kopp kopp...!
Jó erőben volt a tied, emlékszem, hogy tetszett a mozdulékonysága.:) Akkor erre semmi panasz. Mindegyikkel kell már foglalkozni, ahogy mondod, ez is 14 éves, csodát ne várjon az ember, de relatíve normális pénzért normális autót kaphatsz.
Elhoztuk. továbbra is tetszik. Ennyéiért jobb nem volt. Ez még belefér a keretbe
Zsoltinál van tréleren, szervezi a forgalomba helyezést. Elvileg nagy bajai nem derültek ki, remélem nincs rejtett hiba. (bár nem én vagyok a fizető vendég, aazaz a tulaj :DDD)
Irigykedem! Már most azèrt hiányzik a sor6 :( meglepő amúgy a 18i. Nem erőgèp,de Fl előtti 320d nem bírt ott hagyni. Munkatársnak 4èves 159alfa 1.9jtdm 150pacival nem tudott ott hagyni,bár èn sem közeledtem kb.egy tempót mentünk,ès nekem azèrt mègis csak 14èves :D De nem is ez a lènyeg. Van mèg vele dolgom,de mostanába el vagyok havazva... Remèlem nektek sikerül! Ez a belső nagyon megfogott engem mèg anno E39ből is,nagyon örülök h nekem is van ilyen.
Köszi! Érzésre kicsit jobb gumival a 2:15-nek mennie kell ... Meg várok még egy kis időt a 4.1-es difitöl is majd, most 3.64-el megyek. Meg tervben van még pár dolog kidobálása is... A súly a legnagyobb gond...
A 323ti az elmúlt 3ekm alatt szintén egy cseppet se evett, igaz nem így használom... Ami szintén durván ette az olajat az Alpina B3 3.3 volt, de ott a gyár is adott ki egy nyilatkozatot, hogy izgalomra semmi ok eszi és kész...