Tehtube mester, ugye nem adtam pénzt végül? Két nap lázas fetrengés után én olyan KO voltam a koncerten, hogy esküszöm, nem emlékszem... Haza is mentem korábban.
Bár végülis mindegy, úgyis meg akartalak látogatni.
Ne haragudjatok, de mi annyira szarok voltunk, hogy még a nevünket sem említitek meg? Én és zenekari társaim már másodszor rengeteget melóztunk és idegeskedtünk, hogy ez a rendezvény létrejöhessen. Az egészet mi találtuk ki és aki szervezett már ilyet, az tudja, hogy ez mivel jár. Úgy tűnik, hogy annyit sem érdemlünk, feltünjön, hogy mi is ott voltunk és Emersont játszottunk. Biztos a Ti mérécétek szerint szarul, és Hammondunk sincs, de volt, akinek tetszett.
Ja, most este a Jókai klubban Halsaman szaktárs P100/Dynacord összeállítása igen szépen szólt a Trinity zenekarban a Genezis és saját számban, de nem maradt el tőle az Echoes Of Pink Floydból Alomost Famous Viscount DB3/Solton összeállítása sem Floyd és Waters nótákban. Ilyen zenekarok sokkal több fellépést érdemelnének meg, amit bizonyított a szakmaiságukon kívül a teltház és a wastaps. Zs
Szia. Orgonát orgonából. Ha ennyit szánsz rá, vegyél egy orgit arra és egyéb szintit a többire. A Jon Lord féle torzított hangokat a Roland VK7 tálalja a legélethűbben, még a VK8 sem annyira. Ráadásul ott van még a wheel brake (a hanggenerátor mechanika virtuális le/felkapcsolása) és a ring modulator is a teljesség kedvéért. A Made In Japan-t egy az egyben hozza.
Hallottam ősszel a bemutatón valami Korg Extreme vagy Oasyst egy ügyes srác által bemutatni. Mindaddig teljes elismerésem, míg az orgonás fejezethez nem ért. Akkor megpróbált valami Jimmy Smitheset előadni, hát tök röhely volt. Egy, ő sincs ebben a stílusban (hogy is lenne?), kettő az a méregdrága űrhajó hanxer még kevésbé.
A többi hangra valóban jó választás egy Alesis pl, mert egy amerikai szinti ha önmagában mintha nem is szólna akkorát, de zenei környezetben ellenkezőleg, feléled, ellentétben a japcsikkal. Régen Ensoniq-om volt, csak a legjobbakat mondhatom róla, de az Alesis is olyasmi. Ha érdekel, eladó az Alesis Nanosynth-em, 64 polifónia vagy 5-600 hanxín, zsebméret és mindet tud mint a nagyok, óriási a hangja. Egy ilyennel, meg egy VK7-tel lényegesen olcsóbban kijönnél az általad feltüntetett keretnél.
Szasztok. Rovid leszek. Milyen szintit vegyek? Termeszetesen az elsodleges szempont a Hammond-hangszine. Ezen belul fokepp Jon Lord-fele torzitott Hammond-hangszinek(pl. DP Machine Head album stb.), ill. az ELP-es Hammond.
kb. 450k Ft.-ig.
Amire eddig gondoltam, az az Alesis Fusion ill. a Korg Triton Extreme. Ezekrol mi a velemenyetek Hammond-teren?
Wooooow, a kedvencem!!! Elkepeszto, hogy ilyet valaha latok...csak a lemezeit hallgatom, de azokat gyakran...Ő volt a kezdet, es amai napig nagyon aktualis a zeneje! Mindenki nezze meg, erdemes! Egy spineten nyomja, szerintem M100, vagy L100 + Saxophon, es meg enek, de milyen enek! Rod Stewart, vagy barmi rekedt blues torok eltorpul mellette...
Egyzette is hangjat Bond bacsi eleg rendesen alkohollal, es cigarettaval, sajnos koran meg is halt, ahogy egy detoxikalobol kifele jovet , furcsa okokbol a londoni metro ala esett...:-(
Hatalmas, a mai napig inkabb csak a szakma, es a lemezgyujtok favoritja!!!
Emliteskeppen, reklamozom a www.victoraudio.hu lemezboltot, ahol ezek a ritka cd-lemez csemegek elerhetok! Postazok is mindenfelé, akar el sem kell jonni.
Grahame Bond, és akkori társai: Jack Bruce-Ginger Baker utána a Creamba mentek, Dick Heckstall Smith szaxis meg a Colosseumba. Későbbi társai: Jon Hiseman dobos-Colosseum, John McLaughlin gitár.
Ilyet sem láttam még, egyszerre orgonán és szaxin szólózni :-)
Gyertek szombat este a Jókaiba! Ketten is játszunk a fórumból, bár úgy tudom, csak én leszek ontopik. Kezdés 8-kor, ELPirates, Trinity, Echoes of Pink Floyd!
Köszönjük az értesítést ! Zsolt,én valamikor a jövő héten tervezem,hogy megyek Bp.re Kérlek csinálj nekem is egy Dvd-t a J.F-ről. Telefonálni fogok ! Srácok !! Ma este BP-n a kongresszusi központban TAKE 6 koncert lesz. Ha hallotatok csodát, akkor ez az ének-együttes az az. Én tavaly hallottam őket németországban, hihetetlen,a hangzásviláguk, harmóniaviláguk,az énektechnikájuk.Ha jól tudom,vagy 10 Grammy-t kaptak már.Ray Charles Stevie Wonder,Quincy Jones,de Bobby Mc.Ferry-n is őket hívja,(ta)ha szükségük van vocal-ensemble-re. Aki teheti halgassa meg !!!! Csodálat,hogy ide is eljöttek. Évek óta a Jazz-Vocal, Soul, koronázatlan csodájaként beszélnek róluk az egész Jazzvilágban. Én hetekig a hatása alatt voltam, amit a 2-és fél órás koncertjükön hallottam. Üdv: posaune
Ahogy Karn Evil szaktárs mondta, alapmű. Nagyon Jimmy Smithes a stílusa, talán még vehemensebben dinamikázik az idősödő feka. Fantasztikus íz. Az elsőn 2 órányi anyag, 1 óra jobbról, 1 óra balról, a másodikon 2,5 órányi fölülről. Annyi szám, hogy lehetetlen felsorolni, vagy 50-60?
Érdekesség még hogy egyszer C3-at használ, de legtöbb felvételen B2-t. A racsnis, régimódi step drawbarokkal és TREKII perkával. A hangzásához nincs mit hozzátenni.
Csatlakoznék az előttem szólalóhoz...! Az Auger koncert csúcs volt, legközelebb is ott leszünk ugye Cső?! Az oldal amit írtál működik, de fizetős a letöltés... (és köszi a nevet!)
Minden várakozást felülmúlt. Hallatlan energiával, dinamikával és feszességgel játszottak. Volt valaha a nagy brit triumvirátus. Emerson, Lord, Auger. Közülük Auger kimagaslóan a legjobb formájában van, pedig a legidősebb. Mások ennyi idő eltelte után már másképp szólalnak meg, nála pont lejött a színpadról a 69-es, 74-es hangzás. Ennek ellenére nagyon is mai volt az előadás. A legjobb és legismertebb számait jászotta kimagasló virtuozitással amiben fia atombiztosan hozta a ritmust, lánya az éneket és egy volt metálos srác a basszust. Tökéletesen aládolgoztak az "öregnek". Ennyire dögös, feszes alapokat ritkán hallani.
Mintha ezek lettek volna(?): Bumpin' On The Street, Truth, Freedom Jazz Dance, Happiness, Compared To What?, Pavane!!!, Light My Fire, Listen To Here, No Time To Live?... A műsor két részben ment le, a szünetben és a koncert után lehetett társalogni velük, nagyon közvetlenek voltak.
Hanxerek:
Amerikai átépítésű, drótlábas, hordozható B3 lábbassz nélkül, egy Korg SG ProX digizongi, amin csak a Rhodes szólt és egy számban a szőnyeget egy X5DR adta hozzá.
Az orgona vonalban ment, mint mindig. Így sokkal nehezebb a játék, nagyobb precizitás, virtuozitás szükséges, nem sokan merik meglépni. Effektként a chorus/vibrátó3-at használta, ill. max a zengetőt. Legtöbbször orgonán szólózott, amit fenderzongival kísért balkézzel, de a többi variációt is meglépte.
A rack tetején volt egy keverő, azzal ő keverte a csapatát kompletten. A hangzás tökéletes volt, rendkívül erőteljes. Nagyon megérte elmenni rá. Attila aki jött, mondta hogyha érdemes volt kétszer elmenni Bécsbe Barbara Dennerleinre, akkor erre háromszor is :-)
Brian Auger egyébként szívesen jönne Magyarországra is ha hívnák, figyeljük a túrabeosztását, szóval intézkedni kéne ezügyben. http://www.brianauger.com/
Szia, igen, tökéletesen. Michael Smokowitz javasolta hogy az egyik perkát szabályozó ellenálláshoz egy másik olyat párhuzamosan kössek, a vibrátó kiemelésénél ugyanúgy párhuzamosítsak, és a magasból kondival vegyek le.
Az ellenállások helyett trimmereket tettünk Misivel és azzal játszottuk be gyakorlatilag tökéletesre a vibrátót. Egy picit hangosodik a hang és chorus módban a mély és magas még ki is emelődik. Tehát mind a perkát, mind a vibrátót tetszés szerint alakíthatom. A bevált értékeket visszaküldtem neki további felhasználásra.
sajnos a mélyhangokat szinte teljesen levágja és egyenlőre nem is tudok vele mit kezdeni így nem is csináltam több felvételt. A legalsó oktávon a 16' alig hallható.
A trekII-nél sikerült megoldani a hang vastagítását?
Egyenlőre nekem nincs máshol felvétel, csak a volt zenekarom honlapján. Ott a letöltések közt van 3 lemez. Az első 2001-es stúdió és az élő, az Roland VK7 és Allsound LA2700 lezli, míg a 2005-ös stúdió meg már az A102 és a 351-es lezli.