Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nickkel Creative Commons License 2000.10.30 0 0 57
C20NE,
A motorszámom PM051240, és ahogy írtad Bosch Motronic befecskendező van benne. Legalábbis nagy valószínűséggel. Ha lehet írd körül merrefele találom azt a kis motort.. Nagyon köszönöm.
Thanx
Nickkel
C20NE Creative Commons License 2000.10.30 0 0 56
Nickkel

Ahhoz pontosan kéne, hogy megadd a motorkódod / Injektor típusát. A motorszámod első 4 betűjét küldd el ha nem tudod és utánnanézek.

Előzmény: nickkel (52)
PeterX Creative Commons License 2000.10.30 0 0 55
Hali!

Azért evvel a csukló témával óvatosan, a külső kerül 10-20e közötti összegbe, de nekem pechemre a belső ment szét, ami sajna 55e volt. Javítani nem lehetett, teljesen atomjaira esett szét.

Kopogás még lehet gömbfej is esetleg, szerintem. Érzésem szerint ha a toronycsapágy tropa akkor még nem kopog kitekert kormánynál a cucc, max. leszakad az ember keze tekerés közben ha nem szervós.

PeterX

Bendegoose Creative Commons License 2000.10.30 0 0 54
Sziasztok!

Nemrég vettem egy elég jó állapotban lévő NagyPolszkit. Most már csak egy gondos doktorbácsi kéne neki, akihez vihetem, ha véres a torka. Tudtok ilyet Bp-en, aki nem nagyon drága, megbízható, és foglalkozik ezzel a nem túl gyakori típussal?

Köszi

Bende

Slobo Creative Commons License 2000.10.29 0 0 53
Hahó!

Segítségre lenne szükségem. Nem rég vettem egy 96-os Opel Astrát ( 1.6 16V ). Van a műszerfalon az a bizonyos sárga diagnosztikai lámpa, amely 5-15 km-rel az elindulás után kigyullad, a motor újraindítása után újra kezdődik az egész, egyébként az autó kifogástalan menetteljesítményt nyújt, nem is fogyaszt extrém sokat.
Eddig semmi érdekes nincs a történetben, csak én naívan elvittem a járművet a legközelebbi Opel márkaszervízbe ezzel a tünettel. Először valami EGR(?) szelepet tisztítottak, majd kicseréltették velem a lambda-szondát. Ezel után természetesen továbbra is bejelez a lámpa. A számítógép szerint továbbra is az EGR szeleppel van valami gond. Azóta két hetet(!) dolgoztak rajta a fiúk a márkaszervízben ( 3 EGR szelep csere, kábeláthidalások, mindenféle tisztítás, központi vezérlőegységű(!) csere ), de nem bírták behatárolni a problémát. Azt sem tudják megmondani, hogy tényleg rossz valami, vagy csak a mérőrendszerben van valami hiba.

Ha esetleg van valami ötletetek, kérem, ne titkoljátok el!

nickkel Creative Commons License 2000.10.29 0 0 52
C20NE,

Kösz az infót. Körül tudnád írni, hogy nagyjából hol találom azt a motort? Magában az injektorban elképzelhetetlen szennyeződés?
Kösz a segítséget:)
Nickkel

C20NE Creative Commons License 2000.10.28 0 0 51
KGst

Nekem egy Nissan Bluebird csinálta ugyanezt. A gyári féltengely darabja 130 000 Ft (duna interservice) és kb 30 000 Ft -ból szereléssel együtt megvolt a felújítás.

Előzmény: KGst (46)
C20NE Creative Commons License 2000.10.28 0 0 50
Nickkel

Attúl függ, milyen a befecskendező. Az Audiba Bosch Motronic lehet. Az alapjáratot egy motor állítja, ami a folytószelep megkerülésével levegőt ad a motornak. Ha ez beragad az általad leírt jelenséget tapasztalod. Szedd ki és valami benzin vagy más oldószerrel mosd ki.

Üdv.

Előzmény: nickkel (49)
nickkel Creative Commons License 2000.10.25 0 0 49
Sziasztok!!

Lenne egy kérdésem: Audi 80-as, 89-es évjárat, 1.8-as injektoros. Hidegben amikor sebességet váltok, 2000-2500-ról visszaesik a fordulat 500-600-ra. Emiatt induláskor rángat az autó. Másik jelenség: Ötösben nagyobb sebességnél, ha kirakom üresbe az autót 500-1000 méteren belül lefullad. Mitől lehet ez? Injektor hiba? Ha igen kell-e cserélni az egészet, vagy lehet-e javítani? Tudtok-e megbízható injektor szerelőt, aki nem csak a pénzt akarja legombolni rólam? Vagy esetleg volt-e valakinek hasonló tapasztalata az autóján, és mi volt a hiba?
Előre is köszönöm ..
Nickkel

Macimedve Creative Commons License 2000.10.25 0 0 48
Egy csukló korrekt felújítása 7 és 10 ezer között szokott lenni. Bizonyos autóknál nem is éri meg felújíttatni, mert pl. a VW csuklója GLO gyártmányban olyan 11 ezer. Ez nem is a lgegagyibb, elvileg gyári beszállító. Lehet olcsóbbat is kapni. A 11K-ban benne van a gumiharang, a zsír, a két bilincs a gömbfej csavarja és a tengelyanya is. Amit felújításkor külön kellene megvenni, kb. egy ezresért.
A Nissan árait nem tudom, az valszeg húzósabb, inkább megéri felújíttatni. Főleg, ha a csuklót nem lehet leszedni a féltengelyről. Gumiharang és egyebek mindenképpen cserére javasolt. Nehogy két hét múlva a szakadt gumiharang miatt kelljen szétszedni az autót ugyanott. Mocskos egy munka, jobb egy kosszal elintézni.
Mindenképpen célszerű egyszerre mind a két oldalt megcsinálni.

Mint tcaoe írta, lehet toronycsapágy is, bár nem hiszem. Ha a csapágy rossz, és lehet külön kapni, akkor ez 1-2 ezerből megúszható. De inkább a csapágyat tartó gumi szokott meghalni, a csapággyal együtt, az drágább dolog, azt többnyire a csapággyal együtt lehet kapni. Európai autóknál 5-6 ezer körül.

Előzmény: KGst (46)
tcaoe Creative Commons License 2000.10.25 0 0 47
Az. Cserelni, vagy felujitani lehet. Ha lehet csak a csuklot cserelni, akkor nem olyan sok. Bar a nissannal nem tudom. De lehet meg toronycsapagy is, ami sokkal olcsobb.
Előzmény: KGst (46)
KGst Creative Commons License 2000.10.25 0 0 46
Sziasztok!

Kérdésem a következő:

Kitekert kormánnyal történő induláskor kopogó hang hallatszik az autó elejéről.
Elsőkerék-meghajtású Nissan Cherry-ről van szó.
Mi lehet a hiba? Féltengely-csukló? Vagy micsoda?
Mennyibe kerül ennek a javítása? Kábé?

Köszi az építő jellegű válaszokat!

mcwatt Creative Commons License 2000.10.20 0 0 45
Hali TBIRD!
Német bontó a megodás.Wiener Neustadtban is van
amcsi bontó.
Mcwatt
Előzmény: T-bird Joc (44)
T-bird Joc Creative Commons License 2000.10.20 0 0 44
Hy, mcwatt!
Hát, azt hiszem ez nem a legjobb hír (már az anyagi oldalát tekintve), de köszönöm.
Előzmény: mcwatt (43)
mcwatt Creative Commons License 2000.10.19 0 0 43
Hi,Tbird!
az ABS Szivattyú és a vezérlőszelep és a főfékhenger van egybeintegrálva.Komplett csere lehetséges a biztonsági követelmények miatt.
Mwatt
Előzmény: T-bird Joc (42)
T-bird Joc Creative Commons License 2000.10.18 0 0 42
Help
'90-es 3.8 V6 Ford Thunderbird.
Az a kevés amerikaiautó-szervíz nagyot akar kaszálni (tisztelet a kivételnek), ezért keresek olyan szervízt ahol ezt a típust is elvállalják. (kellett nekem amerikai!)
SOS probléma: Jelez az ABS visszajelzô (komputer megnézve - jó), olajcseppek a fékpedálon (tômítés?), a fékpedál meg olyan kemény lett, hogy kisebb edzés megfogni az autót. A fôfékhenger együtt van az ABS-szel. 1szóval olyan kell, aki megcsinálja ezt, nekem.
nikkel Creative Commons License 2000.10.09 0 0 41
Hi Pampalini

Koszi a cimet, megnezem ...

Előzmény: pampalini (40)
pampalini Creative Commons License 2000.10.09 0 0 40
Bp. IV. ker Árpád út akármennyi... Kivan írva marha nagy betűkkel... "Autó-feték spray töltés"...
nikkel Creative Commons License 2000.10.09 0 0 39
Sziasztok

Segitseget szeretnek kerni valakitol ..
A kinom a kovetkezo, szuksegem lenne kb. 2 deci
festekre kofelverodesek kijavitasara. Tud e valaki
ajanlani valami muhelyt ahol szamitogepes szinkeveressel foglalkoznak es ilyen mennyiseget kikevernek ? A IV.ker elonyben.

Koszi

petroczi Creative Commons License 2000.10.04 0 0 38
Sziasztok!

Van egy 82-es Golf I L-em, melyben hivatalosan 1.5 motor volt, de a multban ki lett cserelve egy 1.6-ra. Ebbol kovetkezoen gond van a muszakival. No nem az eredetvizsgalat baj, hanem az, hogy tipusengedely kellene hozza, ami allitolag igen huzos osszeg. Tud valaki okos es olcso megoldast? A megoldas esetleg megegy motorcsere lenne vissza 1.5-re? Az igen maceras... Emellett a valtot le szeretnem cserelni 5 sebessegesre. Javaslatok?

Thanx & Ciao!

Előzmény: Andreas (37)
Andreas Creative Commons License 2000.09.30 0 0 37
Tegnap hoztam vissza a kocsimat a szervízből (83-as VW Polo 1.0, benzines, mechanikus gyújtás) ahova néhány apróság (?) miatt adtam le. Többek között azért, mert észrevettem hogy a benzinpumpa alja olajos és az 1. henger gyertyájának környékére is jutott belőle. A szervizben kicserélték az AC pumpát egy bontottra, de ez is ugyanúgy engedi magából az olajat. Lehet hogy nem a pumpát kellett volna cserélni? Okozhatja ezt a folyást más?
Ja ha ez számít valamit, az olajszint a nívópálca szerint a min. és max. jelzés között pont félig van.
Előre is kösz az ötleteket.
gyere a papához Creative Commons License 2000.05.05 0 0 36
Haho, sorstarsak! Tudna valaki ajanlani nekem Pecsett egy _korrekt_ (nem becsapos) autoszerelot (nem tul fiatal cocialista autohoz)? Tudom, nehez ugy...
Atomi Creative Commons License 2000.04.10 0 0 35
To poldi

írtad: " Egy nagy kérdés!
Tipushiba: Ford Sierra EFI injektor vezérlő teljesen meghülyül alapjáraton. Melyik jeladó lehet szar? Esetleg a központi vezérlő?
Ha esetleg van ebben egy szaki a címet megköszönném! (Dunakeszin jártam ott ajánlottak egy szervizt, elkértek 7500,-FT,-ot és ugyanolyan hibával visszakaptam)

Ha valami ötlet van megköszönném! "

válaszom: Egyik kollegámnak pont ilyen volt Sierrán, elmesélem. Melegebb időben(vagy erősebb hajtás után) előfordul, hogy az EFI központi vezérlője "elfelejti" az alapjáratot. Az alapjárat potit ilyenkor hiába tekergeti az ember, mivel az állításhoz kompjuterrel engedélyezni kell az EFI beállítást ! Ezután az ember beállítja az alapjáratot, majdpedig a kompjuterrel tiltja az állítást, ill. menti a beállított értéket. Gyakorlott Ford műhely egy Laptop segítségével 5 perc alatt belövi .

Harvester Creative Commons License 2000.03.30 0 0 34
Sziasztok

Meg lehet bízni szerintetek egy angol gyártmányú utángyártott oxigén szenzorban? A gyári 45 ezerbe kerül, az utángyártott 16ezerbe. Én az utángyártottra szavaztam volna de egy ismerős azt mondta, hogy maximum fél évet fog kibírni. Ti mit mondotok?

Ja, az angol utángyártott Quinton-Hazel a Jaguar gyári beszállítója (de nem biztos, hogy az O2 szenzort is ők szállítják.)
Harvester

Gyuszkó Creative Commons License 2000.03.28 0 0 33
Köszi a tanácsokat, ha lesz egy szabad hetem bisztosan elszórakozok vele egy kicsit. Sajna úgy telizsúfolják a franciák a motorházat és minden egyéb helyet az autóban, hogy lehetetlenség normálisan akármihez hozzáférni. Márcsak egy kérdésem volna, hol lehet hozzájutni egy normális leíráshoz ehhez a típushoz? (405 GRDT '92).

Köszike: Gyuszkó

Előzmény: turbo2 (31)
patye Creative Commons License 2000.03.27 0 0 32
Szia turbo2!
Köszi, azt hiszem az újat relével kötöm be. Bár most, hogy az itt olvasottakon felbuzdulva tettem 2+100W-ot a távolságikba (relével), úgy fog csattogni a kocsi, mint gyorsításkor a HÉV:)))
üdv:
patye
Előzmény: turbo2 (30)
turbo2 Creative Commons License 2000.03.24 0 0 31
Összevissza mutatás valószínűleg kontakthiba a franciák ebben nagyon jók.
olajkombiműszer.
A működés szerint gyujtás ráadásakor olajszint, indítózás vagy 10-15 sec után olajhőmérő.
Ha méri a szintet akkor lehet rossz a hőmérő jeladó vagy az átkapcsoló relé vagy elektronika.
Ha nem mutat olajszintet se akkor lehet rossz a műszer is , vagy az olajszint jeladó is, vagy mindez együtt is. De lehet ez ios csak kontakthiba.
Jó szórakozást.
Előzmény: Gyuszkó (28)
turbo2 Creative Commons License 2000.03.24 0 0 30
Szeintem 2 lehetőség 1 valószínűbb
1. Gagyik az utángyártottak próbáld olyan helyen ahol van rá gari ???? jó duma mi ??
2 . Túl nagy áramot kell kapcsolnia és azért nem bírja . Relézd le. Sok autón gyárilag relézik.
Előzmény: patye (27)
Stier Creative Commons License 2000.03.24 0 0 29
Porternek, akit szivat a riasztoja.
Szerintem fel kell hagyni a GT riasztoval, legalabbis a 30eFt-os kategoriaban. Nekem ugyanezt csinalta, harom evig birtam. Neha meg akartak verni, amikor szirenazo automat piszkaltam.GT kereskedo legjobb otlete a csere volt :-). Attertem Gemini riasztora, azota semmi baj. Ebbol kilog egy kis antenna, lehet, hogy ez hianyzott a GT-bol.
Előzmény: Porter (19)
Gyuszkó Creative Commons License 2000.03.23 0 0 28
Hi Skacok! Nemrég vettem egy 7 éves Peugeot 406 GRDT-t és lenne néhány kérdésem amit szeretnék veletek megosztani, (illetve nem venném rosz néven ha valaki aki tudja a megoldásokat valami iránymutatást adna benne) hátha mások is tanulhatnak belőle. 1. egy éven belül a második Peugeot-ot vezetem (hasonló korabeli volt a másik is) és mind a kettőnél ugyan azt a "hibát" véltem felfedezni. Mért van az, hogy az üzemanyagmérő nem bír megfelelően mutatni?, illetve hogy össze vissza kolbászol még teli tanknál is? 2. GRDT-ről lévén szó azt olvastam valahol (egy 8 éves leírásban!), hogy a motorolajszint mérőnek van egy másik funkciója miszerint a motorolaj hőmérsékletét is kellene mutatnia amikor a motor már jár. Na ezt sem képes jelezni. 3. A fordulatszám jelző is viccelődik velem hol 2000 ford/perc -et mutat, hol meg 0 f/p, és van olyan is amikor kb pontosan mér.
Nagyon megköszönném Nektek, ha valaki segítene egy ujdonsült Peugeot tulajdonoson. előre is köszönet a "meghalgatásomért". Üdvözlettel: Gyuszkó

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!