Egy nagy kérdés!
Tipushiba: Ford Sierra EFI injektor vezérlő teljesen meghülyül alapjáraton. Melyik jeladó lehet szar? Esetleg a központi vezérlő?
Ha esetleg van ebben egy szaki a címet megköszönném! (Dunakeszin jártam ott ajánlottak egy szervizt, elkértek 7500,-FT,-ot és ugyanolyan hibával visszakaptam)
Ez a topic tényleg úgy kellett, mint egy falat kenyér... pedig még kocsim sincs :)
Azért segítsetek nekem: mekkora különbség van a régi és az új Trabik között? Mármint alkatrészileg. Az addig korrekt, hogy a motor VW. Akkor most ha rossz a Trabi, hová kell vinni? Mezei autószerelőhöz vagy VW szervízbe? Na erre varrjatok gombot!
Sziasztok!
Pont jókor jött a téma, egy nagyon friss felháborodásomat osztanám meg veletek:
Renault 5-ösöm van, és a tél előtt ellenőriztetni akartam a fagyállót. Legelőször felhívtam a Baumgartnert, kérdeztem, mennyiért csinálnák meg.
Azt mondták, 10-12 ezer forintra számítsak. Egy fagyállócserére! Ha én hozom a fagyállót, akkor 5-6 ezer!
Megnéztem, 3-4-500 forint egy kg fagyálló, ebből kell 3, max. 4.
Ezután megkérdeztem a régi szerelőmet, aki 2500-3000-ért vállalta (anyaggal).
Már régebben is tapasztaltam hasonlót: akkor egy zárgarnitúrát 30000-ért akartak adni (+beszerelés)ezt én végül 12000-ért vettem meg.